Teapa booking.com
#1
Posted 01 September 2021 - 09:22
Salut,
Las mai jos sirul de evenimente: 1. 07 Iunie 2021 - Rezervare pe booking.com, pensiunea Max - Cluj, perioada 9-13 septembrie (Untold), pret 200lei/noapte (800 tot sejurul), plata programata. Primire mail confirmare. 2. 25 August 2021 - Am efectuat plata (800 lei) - Primire mail confirmare 3. 30 August 2021 - Primesc mail de la booking.com cum ca a fost o "eroare" in stabilirea pretului. Noul pret este 700 lei / noapte (2800 tot sejurul). In 48 ore pot sa accept oferta sau se va anula gratuit programarea. M-am certat cu ei la telefon, au spus ca politica lor curenta permite acest schimb de tarife, chiar si dupa aproape 3 luni de la rezervare (1 saptamana aproape inainte de excursie). Am sunat la pensiune, mi s-a spus ca de pe 8 iunie 2021 a facut solicitarea de schimbare de pret, dar booking.com abia acum a actualizat si anuntat. Clar mai sunt oameni in situatia mea fiindca proprietara pensiunii mi-a raspuns foarte rapid la intrebarea mea, deci stia despre ce e vorba. Booking.com mi-au spus la telefon ca au facut o comparatie de preturi si daca pretul este prea mic comparativ cu alte locatii din zona, in aceeasi perioada, ei pot actualiza pretul. Unde este protectia oaspetelui, fiindca gazda clar este protejata. Am facut o reclamatie la Centrul European al Consumatorilor. Sa vedem ce se rezolva. PS: intre timp am gasit alta cazare dar nu vreau sa las chestia asta asa. Ce parere aveti? Multumesc! |
#2
Posted 01 September 2021 - 09:31
#3
Posted 01 September 2021 - 09:31
petrutjim, on 01 septembrie 2021 - 09:22, said:
Booking.com mi-au spus la telefon ca au facut o comparatie de preturi si daca pretul este prea mic comparativ cu alte locatii din zona, in aceeasi perioada, ei pot actualiza pretul. Autoritățile rusești au amendat joi platforma de rezervări de spații de cazare Booking.com. Cauza este faptul că aceasta face abuz de poziție dominantă de piață. Amenda se ridică la 175 milioane de dolari. Astfel de măsuri restricționează concurența și afectează interesele hotelierilor, susțin autoritățile ruse. În 2020, Curtea Federală de Justiţie din Germania a stabilit că platformele de rezervări, nu pot interzice hotelurilor partenere să ofere prețuri mai scăzute pe propriile lor site-uri. Edited by Bursul, 01 September 2021 - 09:34. |
#4
Posted 01 September 2021 - 09:40
Nu e deloc normal si foarte bine ai facut!
P.S: have fun at Untold! |
#6
Posted 01 September 2021 - 09:45
#7
Posted 01 September 2021 - 09:45
petrutjim, on 01 septembrie 2021 - 09:22, said:
M-am certat cu ei la telefon, au spus ca politica lor curenta permite acest schimb de tarife, chiar si dupa aproape 3 luni de la rezervare (1 saptamana aproape inainte de excursie). Ai verificat pe site la condiții ? Dacă e așa nu e nici o țeapă. petrutjim, on 01 septembrie 2021 - 09:22, said:
Am sunat la pensiune, mi s-a spus ca de pe 8 iunie 2021 a facut solicitarea de schimbare de pret, dar booking.com abia acum a actualizat si anuntat. Clar mai sunt oameni in situatia mea fiindca proprietara pensiunii mi-a raspuns foarte rapid la intrebarea mea, deci stia despre ce e vorba. Explicația. Eu înțeleg frustrarea ta, dar nu ai ce să le faci. Oamenii te-au anunțat. Ai 7 zile în care poți găsi altă cazare. Plus că eu cred că de fapt pensiunea a mirosit oportunitatea, și a umflat prețul. Părerea mea e că țeapa e la Pensiunea Max, nu la Booking Edited by waterman, 01 September 2021 - 09:49. |
#8
Posted 01 September 2021 - 09:46
#9
Posted 01 September 2021 - 09:48
petrutjim, on 01 septembrie 2021 - 09:22, said:
M-am certat cu ei la telefon, au spus ca politica lor curenta permite acest schimb de tarife, chiar si dupa aproape 3 luni de la rezervare (1 saptamana aproape inainte de excursie). Am sunat la pensiune, mi s-a spus ca de pe 8 iunie 2021 a facut solicitarea de schimbare de pret, dar booking.com abia acum a actualizat si anuntat. Clar mai sunt oameni in situatia mea fiindca proprietara pensiunii mi-a raspuns foarte rapid la intrebarea mea, deci stia despre ce e vorba. Booking.com mi-au spus la telefon ca au facut o comparatie de preturi si daca pretul este prea mic comparativ cu alte locatii din zona, in aceeasi perioada, ei pot actualiza pretul. Multumesc! Eu stiu ca nu stabileste Booking pretul la care doresti tu sa inchiriezi camere in hotelul/pensiunea ta. Esti liber sa alegi pretul de inchiriere, Booking doar te comisioneaza. In cazul de fata eu cred ca magaria ii apartine exclisiv pensiunii, au vazut ca e loc sa faca niste bani in plus. Ceva identic a patit un cunoscut care intamplator (nu era nimic stabilit legat de Untold) avea o rezervare facuta din primavara la un hotel spalat din Cluj. L-au sunat frumos si i-au zis ca rezervarea lui e anulata dar ca poate sa o refaca la un pret nou, de 5 ori mai mare. |
#10
Posted 01 September 2021 - 09:48
Nu ei au triplat pretul ci proprietarul pensiunii.
Plus ca daca la termeni si conditii scrie asta ca se poate modifica pretul, așa e veața. Și acuzația ta de țeapă este bazată pe spusele celor de la pensiune. Care spuse pot fi neadevărate. Edited by waterman, 01 September 2021 - 09:50. |
|
#11
Posted 01 September 2021 - 09:50
waterman, on 01 septembrie 2021 - 09:48, said:
Nu ei au triplat pretul ci proprietarul pensiunii. Plus ca daca la termeni si conditii scrie asta ca se poate modifica pretul, așa e veața. Strict contractual asa e, trebuia verificat in text etc daca au dreptul sa se rasuceasca. Eventual de atacat ca acel contract nu respecta vreo legislatie de protectia consumatorului. |
#12
Posted 01 September 2021 - 09:51
petrutjim, on 01 septembrie 2021 - 09:22, said:
...Ce parere aveti? Multumesc! Desigur, sa nu fie in locatii si perioade cu festivaluri de pastilati. Atunci chiriile si preturile per noapte cresc si de 10 ori pentru ca merg acolo pustani de bani gata ce sparg si cate 5.000-10.000 de lei pe bautura si altele. waterman, on 01 septembrie 2021 - 09:45, said:
...Eu înțeleg frustrarea ta, dar nu ai ce să le faci. Oamenii te-au anunțat. Ai 7 zile în care poți găsi altă cazare. Edited by Hider141, 01 September 2021 - 09:52. |
#13
Posted 01 September 2021 - 09:53
overseas, on 01 septembrie 2021 - 09:50, said: Strict contractual asa e, trebuia verificat in text etc daca au dreptul sa se rasuceasca. Eventual de atacat ca acel contract nu respecta vreo legislatie de protectia consumatorului. Tu zici bine, dar prețul e stabillit de pensiune nu de booking. Și nu cred că a durat o lună aprobarea aia cum zic ăia de la pensiune. Să vină un proprietar de spațiu ofertat pe booking să ne spună care e procedura și durata la modificarea prețului. |
#14
Posted 01 September 2021 - 09:54
Eu sunt de acord cu tot ce ati scris mai sus, si pe langa asta sunt de acord si ca in aceasta perioada sunt preturile mai mari si trebuie sa castige toti mai mult.
Singura mea problema este ca sunt anuntat cu 7 zile inainte, pentru o rezervare facuta cu 3 luni in urma. Poate pe unii ii afecteaza o schimbare de buget atat de in scurt. Concluzia mea este ca booking.com nu este un serviciu sigur, pe care te poti baza si scopul acestui post este de a da un "heads up" in legatura cu booking.com Edited by petrutjim, 01 September 2021 - 09:56. |
#15
Posted 01 September 2021 - 09:55
Teapa e mizerabila daca a platit si ulterior i-au anulat.
DAca are confirmarea de plata si banii retrasi e clar si poate obtine despagubiri. |
|
#16
Posted 01 September 2021 - 09:55
Iar peste doua luni proprietarii de pensiuni or sa scheaune iar pentru bani la stat , pozand in victime. Astea sunt tepe, regulamentele de ordine interioara a teparilor nu au caracter de lege.
|
#17
Posted 01 September 2021 - 09:56
Hider141, on 01 septembrie 2021 - 09:51, said:
Sau mai bine, sa stea acasa. Economiseste bani de un concediu adevarat, si nu ia guvidul de la cati hombres pe pastile vor umple iar strazile Clujului. Nu vreau sa te contrazic, pastilati sunt mereu, doar ca acolo putin mai multi, dar sa stii Untold are si partile lui bune, daca iti place genul. |
#18
Posted 01 September 2021 - 09:58
waterman, on 01 septembrie 2021 - 09:53, said:
Tu zici bine, dar prețul e stabillit de pensiune nu de booking. Plata aia si acceptul pensiunii din iunie reprezinta baza unui contract. Cum ar fi sa dai avans la masina si peste doua luni sa iti spuna ca s-a triplat pretul? Acelasi lucru s-a intamplat acum cu gazele si curentul, si asta ti se pare normal? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users