Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...

Samsung S90C vs LG C3
 Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady

Blocurile goale! Orase in car...
 Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...
 Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!
 

Teapa booking.com

* * * * - 8 votes
  • Please log in to reply
104 replies to this topic

#1
petrutjim

petrutjim

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 78
  • Înscris: 23.01.2006
Salut,

Las mai jos sirul de evenimente:

1. 07 Iunie 2021 - Rezervare pe booking.com, pensiunea Max - Cluj, perioada 9-13 septembrie (Untold), pret 200lei/noapte (800 tot sejurul), plata programata. Primire mail confirmare.
2. 25 August 2021 - Am efectuat plata (800 lei) - Primire mail confirmare
3. 30 August 2021 - Primesc mail de la booking.com cum ca a fost o "eroare" in stabilirea pretului. Noul pret este 700 lei / noapte (2800 tot sejurul). In 48 ore pot sa accept oferta sau se va anula gratuit programarea.

M-am certat cu ei la telefon, au spus ca politica lor curenta permite acest schimb de tarife, chiar si dupa aproape 3 luni de la rezervare (1 saptamana aproape inainte de excursie).
Am sunat la pensiune, mi s-a spus ca de pe 8 iunie 2021 a facut solicitarea de schimbare de pret, dar booking.com abia acum a actualizat si anuntat. Clar mai sunt oameni in situatia mea fiindca proprietara pensiunii mi-a raspuns foarte rapid la intrebarea mea, deci stia despre ce e vorba.
Booking.com mi-au spus la telefon ca au facut o comparatie de preturi si daca pretul este prea mic comparativ cu alte locatii din zona, in aceeasi perioada, ei pot actualiza pretul.

Unde este protectia oaspetelui, fiindca gazda clar este protejata.

Am facut o reclamatie la Centrul European al Consumatorilor. Sa vedem ce se rezolva.

PS: intre timp am gasit alta cazare dar nu vreau sa las chestia asta asa.

Ce parere aveti?

Multumesc!

#2
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,853
  • Înscris: 01.11.2005

View Postpetrutjim, on 01 septembrie 2021 - 09:22, said:


Ce parere aveti?
intre timp am gasit alta cazare dar nu vreau sa las chestia asta asa.

nu lasa chestia asta asa...bine ai facut

#3
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,579
  • Înscris: 30.10.2003

View Postpetrutjim, on 01 septembrie 2021 - 09:22, said:

Booking.com mi-au spus la telefon ca au facut o comparatie de preturi si daca pretul este prea mic comparativ cu alte locatii din zona, in aceeasi perioada, ei pot actualiza pretul.

booking a primit amenda in Franta si alte tari ca obligau hotelurile sa mentina ridicate preturile. Nu aveau voie sa afiseze pret mai mic pe siteul propriu.

Autoritățile rusești au amendat joi platforma de rezervări de spații de cazare Booking.com. Cauza este faptul că aceasta face abuz de poziție dominantă de piață. Amenda se ridică la 175 milioane de dolari. Astfel de măsuri restricționează concurența și afectează interesele hotelierilor, susțin autoritățile ruse.


În 2020, Curtea Federală de Justiţie din Germania a stabilit că platformele de rezervări, nu pot interzice hotelurilor partenere să ofere prețuri mai scăzute pe propriile lor site-uri.

Edited by Bursul, 01 September 2021 - 09:34.


#4
GaBogdan

GaBogdan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 625
  • Înscris: 02.09.2020
Nu e deloc normal si foarte bine ai facut!

P.S: have fun at Untold!

#5
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,356
  • Înscris: 22.10.2007
pai si teapa unde e?

#6
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,416
  • Înscris: 15.12.2009

View Post_-livio-_, on 01 septembrie 2021 - 09:42, said:

pai si teapa unde e?

Hai sa n-o dam cu ¨ai acceptat conditiile cand te-ai inregistrat¨. E clar un comportament abuziv din partea Booking.

#7
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004

View Postpetrutjim, on 01 septembrie 2021 - 09:22, said:

M-am certat cu ei la telefon, au spus ca politica lor curenta permite acest schimb de tarife, chiar si dupa aproape 3 luni de la rezervare (1 saptamana aproape inainte de excursie).

Ai verificat pe site la condiții ?
Dacă e așa nu e nici o țeapă.


View Postpetrutjim, on 01 septembrie 2021 - 09:22, said:

Am sunat la pensiune, mi s-a spus ca de pe 8 iunie 2021 a facut solicitarea de schimbare de pret, dar booking.com abia acum a actualizat si anuntat. Clar mai sunt oameni in situatia mea fiindca proprietara pensiunii mi-a raspuns foarte rapid la intrebarea mea, deci stia despre ce e vorba.


Explicația.

Eu înțeleg frustrarea ta, dar nu ai ce să le faci.
Oamenii te-au anunțat.
Ai 7 zile în care poți găsi altă cazare.

Plus că eu cred că de fapt pensiunea a mirosit oportunitatea, și a umflat prețul.
Părerea mea e că țeapa e la Pensiunea Max, nu la Booking

Edited by waterman, 01 September 2021 - 09:49.


#8
GaBogdan

GaBogdan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 625
  • Înscris: 02.09.2020

View Post_-livio-_, on 01 septembrie 2021 - 09:42, said:

pai si teapa unde e?

Faptul ca i-au triplat pretul dupa intelegerea prealabila si achitarea acesteia?! Crezi ca au procedat corect?

#9
tartorul

tartorul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 852
  • Înscris: 24.01.2006

View Postpetrutjim, on 01 septembrie 2021 - 09:22, said:

M-am certat cu ei la telefon, au spus ca politica lor curenta permite acest schimb de tarife, chiar si dupa aproape 3 luni de la rezervare (1 saptamana aproape inainte de excursie).
Am sunat la pensiune, mi s-a spus ca de pe 8 iunie 2021 a facut solicitarea de schimbare de pret, dar booking.com abia acum a actualizat si anuntat. Clar mai sunt oameni in situatia mea fiindca proprietara pensiunii mi-a raspuns foarte rapid la intrebarea mea, deci stia despre ce e vorba.
Booking.com mi-au spus la telefon ca au facut o comparatie de preturi si daca pretul este prea mic comparativ cu alte locatii din zona, in aceeasi perioada, ei pot actualiza pretul.
Multumesc!

Eu stiu ca nu stabileste Booking pretul la care doresti tu sa inchiriezi camere in hotelul/pensiunea ta. Esti liber sa alegi pretul de inchiriere, Booking doar te comisioneaza. In cazul de fata eu cred ca magaria ii apartine exclisiv pensiunii, au vazut ca e loc sa faca niste bani in plus. Ceva identic a patit un cunoscut care intamplator (nu era nimic stabilit legat de Untold) avea o rezervare facuta din primavara la un hotel spalat din Cluj. L-au sunat frumos si i-au zis ca rezervarea lui e anulata dar ca poate sa o refaca la un pret nou, de 5 ori mai mare.

#10
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Nu ei au triplat pretul ci proprietarul pensiunii.
Plus ca daca la termeni si conditii scrie asta ca se poate modifica pretul, așa e veața.

Și acuzația ta de țeapă este bazată pe spusele celor de la pensiune. Care spuse pot fi neadevărate.

Edited by waterman, 01 September 2021 - 09:50.


#11
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,106
  • Înscris: 09.01.2007

View Postwaterman, on 01 septembrie 2021 - 09:48, said:

Nu ei au triplat pretul ci proprietarul pensiunii.
Plus ca daca la termeni si conditii scrie asta ca se poate modifica pretul, așa e veața.

Strict contractual asa e, trebuia verificat in text etc daca au dreptul sa se rasuceasca.
Eventual de atacat ca acel contract nu respecta vreo legislatie de protectia consumatorului.

#12
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,868
  • Înscris: 06.01.2008

View Postpetrutjim, on 01 septembrie 2021 - 09:22, said:

...Ce parere aveti?
Multumesc!
Alta data cauta site-ul pensiunii sau pagina de facebok. Asa iei legatura direct cu ei, si obtii de cele mai multe ori preturi mai bune decat pe booking.
Desigur, sa nu fie in locatii si perioade cu festivaluri de pastilati. Atunci chiriile si preturile per noapte cresc si de 10 ori pentru ca merg acolo pustani de bani gata ce sparg si cate 5.000-10.000 de lei pe bautura si altele.

View Postwaterman, on 01 septembrie 2021 - 09:45, said:

...Eu înțeleg frustrarea ta, dar nu ai ce să le faci.
Oamenii te-au anunțat.
Ai 7 zile în care poți găsi altă cazare.
Sau mai bine, sa stea acasa. Economiseste bani de un concediu adevarat, si nu ia guvidul de la cati hombres pe pastile vor umple iar strazile Clujului.

Edited by Hider141, 01 September 2021 - 09:52.


#13
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004

View Postoverseas, on 01 septembrie 2021 - 09:50, said:


Strict contractual asa e, trebuia verificat in text etc daca au dreptul sa se rasuceasca.
Eventual de atacat ca acel contract nu respecta vreo legislatie de protectia consumatorului.

Tu zici bine, dar prețul e stabillit de pensiune nu de booking.
Și nu cred că a durat o lună aprobarea aia cum zic ăia de la pensiune.

Să vină un proprietar de spațiu ofertat pe booking să ne  spună care e procedura și durata la modificarea prețului.

#14
petrutjim

petrutjim

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 78
  • Înscris: 23.01.2006
Eu sunt de acord cu tot ce ati scris mai sus, si pe langa asta sunt de acord si ca in aceasta perioada sunt preturile mai mari si trebuie sa castige toti mai mult.
Singura mea problema este ca sunt anuntat cu 7 zile inainte, pentru o rezervare facuta cu 3 luni in urma.
Poate pe unii ii afecteaza o schimbare de buget atat de in scurt.
Concluzia mea este ca booking.com nu este un serviciu sigur, pe care te poti baza si scopul acestui post este de a da un "heads up" in legatura cu booking.com

Edited by petrutjim, 01 September 2021 - 09:56.


#15
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,448
  • Înscris: 20.02.2008
Teapa e mizerabila daca a platit si ulterior i-au anulat.
DAca are confirmarea de plata si banii retrasi e clar si poate obtine despagubiri.

#16
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008
Iar peste doua luni proprietarii de pensiuni or sa scheaune iar pentru bani la stat , pozand in victime. Astea sunt tepe, regulamentele de ordine interioara a teparilor nu au caracter de lege.

#17
GaBogdan

GaBogdan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 625
  • Înscris: 02.09.2020

View PostHider141, on 01 septembrie 2021 - 09:51, said:

Sau mai bine, sa stea acasa. Economiseste bani de un concediu adevarat, si nu ia guvidul de la cati hombres pe pastile vor umple iar strazile Clujului.
Imi cer scuze de Off Topic, dar de unde atata hate pentru Untold? Ai fost sau ai citit o stire si gata parerea?

Nu vreau sa te contrazic, pastilati sunt mereu, doar ca acolo putin mai multi, dar sa stii Untold are si partile lui bune, daca iti place genul.

#18
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008

View Postwaterman, on 01 septembrie 2021 - 09:53, said:

Tu zici bine, dar prețul e stabillit de pensiune nu de booking.

Plata aia si acceptul pensiunii din iunie reprezinta baza unui contract. Cum ar fi sa dai avans la masina si peste doua luni sa iti spuna ca s-a triplat pretul? Acelasi lucru s-a intamplat acum cu gazele si curentul, si asta ti se pare normal?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate