Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum reactivez Google Maps?

Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!
 La multi ani de Sfantul Gheorghe&...

Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...
 Outlook e muta pe Android

Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.

Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...

Tastatura si mouse cu baterie int...
 AC Gree duce la palpait de becuri

Sfat / recomandare construire aco...

Cablu analog vs digital

Ce valoare stabiliti la RSSI la u...
 

Teapa booking.com

* * * * - 8 votes
  • Please log in to reply
104 replies to this topic

#91
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Stii ce merita pensiunile astea? Sa faci o rezervare in avans cu cateva luni cu un card revolut pe care ai zero lei. Si sa nu te prezinti.

#92
i93mid

i93mid

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 249
  • Înscris: 27.06.2005
Eu cred ca Booking este de vina pentru ca permite asa ceva. Pensiunile doar profita de situatia asta...

#93
nniki

nniki

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,980
  • Înscris: 15.05.2009

View Posti93mid, on 08 aprilie 2022 - 20:56, said:

Eu cred ca Booking este de vina pentru ca permite asa ceva. Pensiunile doar profita de situatia asta...
Da, booking ar putea sa faca ceva in sensul asta. dar probabil ca ar fi ceva similar cu anularea rezervarii de catre turist, adica penalizare cu 1 sapt sau 1 zi inainte de perioada rezervata.
Pe de alta parte, nici booking nu cred ca inghite la infinit astfel de comportamente. Poate ca prima oara va inchide ochii pt asazisa greseala, dar a doua oara e posibil sa inchida colaborarea cu respectiva pensiune. Stiu si ei ca ti-ai anulat cu luni de zile inainte, cand poti gasi solutie.
Pe Grecia sunt multe pensiuni/vile care inchiriaza preponderent direct cu turistul, asa ca unii nu se simt foarte legati sau dependenti de booking. Simt ei ca fara comisionul de 15% catre booking s-ar descurca mai bine si ar avea grad de ocupare suficient.
Ma intreb ce fac cei care rezerva fara forme scrise, pe incredere la vila X din Grecia, iar cand ajung acolo au parte de surprize. S-or fi intamplat si din astea. Iar la fata locului optiunile de rezerva sunt mai putine decat cu 2-3 luni inainte.
Oricum, afacerile asta mici, de familie, se bazeaza mult pe recomandari. O recomandare negativa poate insemna cat 10 pozitive, prin urmare nu-si baga asa usor picioarele fara consecinte financiare.

#94
i93mid

i93mid

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 249
  • Înscris: 27.06.2005
Dar interesant este faptul ca la momentul cand am facut rezervarea am primit pe email confirmare:
"Thanks ! Your villa is confirmed.
Connect with your host to find out where to pick up your keys, what time to check-in or make requests. They're just a phone call away on +306948517590 . Alternatively, you can email them via Booking.com.
You can cancel for FREE until 15 August 2022 23:59 [EEST].
................
Cancellation policy : You may cancel free of charge until 1 day before arrival. You will be charged the total price of the reservation if you cancel within 1 day before arrival."

Unul din motive a fost faptul ca puteam sa ma razvandesc cu o zi inainte. Acum Booking mi-a trimis o alternativa catre o alta pensiune care cere plata cu o luna inainte. Le-am replicat ca daca comoparam " cancellation policy" ale celor doua pensiuni vom gasi o mare diferenta. Booking continua sa sustina ca nu este adevarat . Dar am dovada emailului de confirmare pe care Booking mi l-a trimis.
Nu ma asteptam sa minta in fata! M-as fi asteptat la asmenea comportament de la alt site mai obscur!
Booking pur si simplu minte in fata!

#95
i93mid

i93mid

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 249
  • Înscris: 27.06.2005
Pentru mine , ca si client Booking, sunt clare doua lucruri:

1. chiar daca faci rezervare si primesti confirmare este foarte posibil ca atunci cand ajungi la destinatie sa nu te poti caza. Si daca ajungi in situatia asta nu are rost sa incepi sa suni la Booking, sa vorbesti cu agenti ... etc. Nu te va ajuta cu nimic. Mai ales ca Booking este ingaduitor cu astfel de comportamente. Adica permite proprietatilor sa schimbe regulile in timpul jocului...

2. Cel mai bine este sa nu dai niciun avans pentru ca exista si posibilitatea sa platesti avans si nu il mai poti recupera sau sa il recuperezi cine stie cand...
Daca as da avans as prefera sa il dau care o agentie care are un sediu. Unui site precum Booking nu prea ai ce sa ii faci in cazul in care nu isi tine promisiunile si iti trage teapa ...

Este prima data cand patesc asa ceva. Am multe rezervari pe Booking care au fost onorate. Insa aceasta experienta imi spune ca se poate si altfel. Adica sa iti iei teapa. M-as fi asteptat totusi ca Booking sa se comporte altfel in cazul in care hotelierul nu isi tine promisiunea. M-as fi asteptat ca Booking sa nu permita modificarea pretului atat timp cat exista o rezervare confirmata. Dar se pare ca hotelierii pot modifica pretul daca vor si sa oblige pe clienti sa plateasca mai mult.

#96
mdt

mdt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,623
  • Înscris: 12.12.2006
Cat timp a durat de cand ai facut rezervarea pana ai primit mesaj ca s-a schimbat pretul?

#97
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Posti93mid, on 09 aprilie 2022 - 14:52, said:

2. Cel mai bine este sa nu dai niciun avans pentru ca exista si posibilitatea sa platesti avans si nu il mai poti recupera sau sa il recuperezi cine stie cand...

Pai si cum faci asta?
Booking debiteaza suma de pe cardul atasat in cont. Sunt unele cazari care iti anuleaza rezervarea daca vad ca au incercat sa iti retraga suma de bani insa cardul nu avea sold.

#98
i93mid

i93mid

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 249
  • Înscris: 27.06.2005

View Postmdt, on 09 aprilie 2022 - 15:05, said:

Cat timp a durat de cand ai facut rezervarea pana ai primit mesaj ca s-a schimbat pretul?

3-4 zile . Insa daca patesti asta cu 3-4 zile inainte sa ajungi in locatia respectiva?
Eu tot timpul am crezut ca daca primesti confirmare de la Booking pentru o rezervare , nu se mai poate modifica pretul. Ramane batut in cuie. Evident cu exceptia uei forte majore( cutremur, inundatii etc) .
Dar am aflat cu stupoare ca poti sa o patesti destul de urat...

View PostMembruAnonim, on 09 aprilie 2022 - 15:13, said:

Pai si cum faci asta?
Booking debiteaza suma de pe cardul atasat in cont. Sunt unele cazari care iti anuleaza rezervarea daca vad ca au incercat sa iti retraga suma de bani insa cardul nu avea sold.

Exista si proprietati care accepta sa platesti la proprietate sau sa platesti foarte aproape de ziua sosirii. De obicei specifica " No prepayment..." . Apoi am mai descoperit o chestie interesanta : in termeni si conditii se pare ca Booking nu este responsabil daca clientul plateste un avans catre proprietatea pe care vrea sa o inchirieze si nu mai primeste avansul inapoi in termenul in care ar putea sa renunte la rezervare. De ex : free cancellation until 1 June ti se ramburseaza banii. Ei bine Booking nu garanteaza ca iti vei primi inapoi avansul. Desi tranzactia se intampla prin platforma Booking. Adica daca grecul(in cazul meu) fuge cu banii , Booking nu il va urmari ca sa recupereze banii...etc. E treaba ta ca si client. Mi se pare halucinant...

Edited by i93mid, 09 April 2022 - 18:37.


#99
mdt

mdt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,623
  • Înscris: 12.12.2006
Confirmarile alea se trimit automat. Probabil dupa cele 3-4 zile grecoaica s-a uitat cu atentie la rezervare si si-a dat seama ca nu-i convine sa dea vila pentru 10 zile in august la acel pret. Da, neplacut moment. Totusi, tinand cont ca a fost la 3-4 zile dupa rezervare si cu 4 luni inainte de momentul vacantei respective ai putea sa treci peste si sa cauti alta cazare. Daca nu mai vrei sa iei prin booking exista alte motoare de rezervare sau poti cauta cazare pe Google Maps si apoi sa scrii direct proprietarului sau sa rezervi direct pe site-ul hotelului sau poti sa apelezi la o agentie.

Da, booking e doar un intermediar, e doar un site care ne ofera anumite servicii (posibilitatea de a rezerva, review-uri pe bune, posibilitatea de a cauta cu usurinta), nu garanteaza ca totul merge struna. De multe ori proprietarii revin cu un mail catre client si cer avans, asta se intampla de multe ori in Grecia.

Eu de obicei cand caut cazare pe mai multe nopti iau direct de pe site-ul hotelului sau vorbind direct cu proprietarul. In majoritatea cazurilor asa am pret sau conditii mai bune de anulare. In schimb folosesc mult booking la cazari de 1 noapte cand nu mai am chef sa stau la discutii cu proprietarul si nu e asa differenta de bani incat sa merite, ma incanta in schimb simplitatea procesului de a rezerva pe booking (si anula in caz de nevoie)

Eu una iau booking-ul cu bune si rele, din punctul meu de vedere mai mult bune decat rele. Uneori il folosesc, alteori nu, de la caz la caz.

Daca un proprietar nu doreste sa ma cazeze sau nu doreste la acel pret sau pentru acel numar de nopti pe care il doresc eu, asta este, move on, “potrivire” gazda/oaspete cu forta nu se poate.

Edited by mdt, 09 April 2022 - 19:28.


#100
i93mid

i93mid

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 249
  • Înscris: 27.06.2005
De acord cu tine. Ca am luat acesta teapa cu 4 luni inainte de data sosirii ... este un detaliu.
Problema este ca intre Booking si clienti exista Terms si Agreements. Este un contract intre parti. Contract pe care Booking nu il respecta. Sau il respecta cand are chef. Totodata, Booking, cere doar clientilor sa respecte contractul si ii penalizeaza in cazul nerespectarii. Nu este fair-play. Obligatiile trebuie sa fie de ambele parti. Mai mult , clientii nu sunt constienti ca DOAR EI trebuie sa respecte contractul in timp ce Booking nu are nicio obligatie si poate proceda discretionar. Daca intrebi 100 de persoane , 99 iti vor raspunde ca Booking nu permite modificarea pretului decat in cazuri de forta majora. Surpriza! Realitatea nu este asa.

Edited by i93mid, 09 April 2022 - 19:50.


#101
mdt

mdt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,623
  • Înscris: 12.12.2006
Uite aici din Terms and conditions:
"2. Contractual relationship
1. When you make a Booking, it’s directly with the Service Provider. We’re not a ‘contractual party’ to your Booking.
2. Booking.com B.V. owns and operates the Platform.
3. Our Platform only shows Accommodations that have a commercial relationship with us, and it doesn’t necessarily show all their products or services.
4. Information about Service Providers (e.g. facilities, house rules and sustainability measures) and their Travel Experiences (e.g. prices, availability and cancellation policies) is based on what they provide to us. They’re responsible for making sure it’s accurate and up to date."

Eu in continuare cred ca ar fi bine sa faci pace cu situatia si sa gasesti alta cazare, ceva timp pana in august mai este. Vacanta frumoasa!

Edited by mdt, 09 April 2022 - 21:11.


#102
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004
Mie mie se pare facinant ca oamenii vor sa poata anula cu 1 ZI inainte da daca se schimba pretul cu enspe zile inainte cretinesc de nervi ca ce inselati au fost. Daca ajungi acolo si ai probleme atunci e nasol, dar nu cind ai timp cacalau sa-ti iei altceva. Si daca rezervi ceva ce este evident dubios, gen 200 de lei la Cluj de Untold, poate ca n-ar strica sa intrebi daca sigur e asa pentru ca datele alea sint introduse de un humanoid care poate gresi si atunci sa mearga hotelul in pierdere in cea mai profitabila perioada pentru o greseala? :w00t:

Doar la emag se vind televizoare la 1 leu din cauza unor "erori tehnice", de fapt cacat de marketing retardat. :puke:

#103
i93mid

i93mid

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 249
  • Înscris: 27.06.2005
Atunci de ce sunt listate oferte cu posibilitatea anularii de 1-2 zile? Mi se pare halucinant ca tu spui ca este vina clientului ca este interesesat de astfel de oferte... Deci clientul este vinovat ca ia in considerare astefl de oferte... ca sa nu mai zic ca deja esti off-topic. era vorba de pret nu de cancellation policy...

#104
i93mid

i93mid

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 249
  • Înscris: 27.06.2005

View PostMosotti, on 09 aprilie 2022 - 21:32, said:

Mie mie se pare facinant ca oamenii vor sa poata anula cu 1 ZI inainte da daca se schimba pretul cu enspe zile inainte cretinesc de nervi ca ce inselati au fost.

Doar la emag se vind televizoare la 1 leu din cauza unor "erori tehnice", de fapt cacat de marketing retardat. Posted Image

Cred ca ai dreptate. Turistii ar trebui sa isi doreasca sa plateasca preturi cat mai mari pe cazari si sa isi asume riscuri cat mai mari.
Si da , este bine cum gandesti: Booking ar trebui sa introduca o regula ca in cazul in care proprietatea anuleaza rezervarea din proprie initiativa, turistul sa piarda banii de avans.

Numai asa vom putea avea un turism civilizat!

Edited by i93mid, 11 April 2022 - 08:51.


#105
i93mid

i93mid

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 249
  • Înscris: 27.06.2005
Update de la Booking :
"We are very sorry for the inconvenience caused. This is absolutely not the situation we want to put you in, as we want our customers to receive the best possible service.
We do understand your point, and we are very sorry for this situation.
Rest assured, we do not hope this to happen to our clients but if the property is unable to honor any booking we cancel the booking free of charge" .

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate