Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Teapa booking.com

* * * * - 8 votes
  • Please log in to reply
104 replies to this topic

#37
Groh

Groh

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,595
  • Înscris: 03.09.2008
Sunt in aceeai situatie.
Nu locuiesc in tara iar la sfarsitul lunii imi vin neamurile din Romania.
Am rezervat 4 camere la un hotel,cate o sa ptamana cu mic dejun si ma costa 290 euro pentru toate -))).
In conditii normale toate camerele ar costa 1600-1700 euro.
Undeva probabil este o eroare.
Momentan am rezervarile confirmate,cu pret cu tot si in vreo doua saptamani merg la hotel sa fac plata,sa vedem ce o iesi.
Nu ma astept sa ramana preturile acestea,dar daca negociez la 50% din valoarea reala,tot sunt ok.

#38
bvygKLM

bvygKLM

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 796
  • Înscris: 07.01.2021
Si da, pensiunea poate anula rezervarea in cazuri de forta majora. Tornada, incendiu, cutremur, etc.

Foamea de bani dupa parerea mea, nu intra la forta majora.

#39
popicoo

popicoo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 893
  • Înscris: 07.03.2012

 petrutjim, on 01 septembrie 2021 - 09:54, said:

Concluzia mea este ca booking.com nu este un serviciu sigur, pe care te poti baza si scopul acestui post este de a da un "heads up" in legatura cu booking.com

Dragul meu, eu rezerv prin Booking din 2012 și nu am avut nicio problemă în acești 9 ani. Am rezervat în țară și în străinătate (în medie 10 rezervări/an) și am primit mereu ceea ce am rezervat. Mai mult, am avut și trei situații în care booking m-a ajutat să rezolv situații cu proprietarii (recuperare contravaloare cazare încasată deși anulasem gratuit în termen sau anulare gratuită deși nu mai eram în termenul de anulare gratuită). Având în vedere chestia asta, sunt mai mult decât 90% convins că mânăreala e la pensiune (patroana a gândit prost strategia, a uitat de untold). Așa că mai chill cu chestiile astea cu țeapă!

 Groh, on 01 septembrie 2021 - 10:56, said:

Sunt in aceeai situatie.
Nu locuiesc in tara iar la sfarsitul lunii imi vin neamurile din Romania.
Am rezervat 4 camere la un hotel,cate o sa ptamana cu mic dejun si ma costa 290 euro pentru toate -))).
In conditii normale toate camerele ar costa 1600-1700 euro.
Undeva probabil este o eroare.
Momentan am rezervarile confirmate,cu pret cu tot si in vreo doua saptamani merg la hotel sa fac plata,sa vedem ce o iesi.
Nu ma astept sa ramana preturile acestea,dar daca negociez la 50% din valoarea reala,tot sunt ok.

Eu, tot prin booking, am prins cazare la hotel de 4 stele în București, în vara aceasta, la 60% din prețul de la recepție. La fața locului m-am trezit că s-a respectat ce am rezervat prin booking.

Edited by popicoo, 01 September 2021 - 10:59.


#40
LuvRaluK

LuvRaluK

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,579
  • Înscris: 27.09.2006

 petrutjim, on 01 septembrie 2021 - 09:22, said:

Am sunat la pensiune, mi s-a spus ca de pe 8 iunie 2021 a facut solicitarea de schimbare de pret, dar booking.com abia acum a actualizat si anuntat.
La booking.com la termeni si conditii scrie asa: "Când vă oferim Serviciul de Sejur, informația pe care o transmitem este bazată pe informațiile pe care Furnizorii de Sejur ni le transmit nouă. Ca atare, Furnizorii de Sejur care își promovează Sejurul pe Platformă primesc un acces la sistemele noastre și la extranet prin care sunt exclusiv responsabili pentru actualizarea informaţiilor referitoare la preţuri/taxe, disponibilitate, politici și condiții şi alte informaţii relevante care sunt publicate pe Platforma noastră."

Deci ce solicitare de schimbare de pret a facut pensiunea? Cel mai probabil s-au trezit tarziu in momentul in care au facut organizatorii Untold anuntul cu privire la perioada festivalului, si incearca sa dea vina pe booking, in loc sa isi asume buba.

#41
Tomaso

Tomaso

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 57,714
  • Înscris: 11.04.2005
Odata pretul incasat se considera vanzarea efectuata.    Nu mai pot fi schimbari ulterioare.  Au spus colegii mai sus,  este exact ca la a cumpara o marfa platind in AVANS.

Eu trec prin exact aceleasi probleme.   Am primit toti banii in avans pentru niste marfuri pe care urmeaza sa le livrez.  Intre timp preturile la materiale s-au marit si profitul pe care ma bazam  s-a diminuat.   Daca as face ca pensiunea respectiva (si Booking de mana cu ei) ar trebui sa le trimit factura de diferenta.    Nu.   Asa ceva nu se face.

#42
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,544
  • Înscris: 30.08.2017
Eu cred că pensiunea abia așteaptă să anulezi rezervarea, pentru a da apoi camera imediat la un preț mult mai mare.

Edited by george_alexandru, 01 September 2021 - 11:05.


#43
Groh

Groh

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,595
  • Înscris: 03.09.2008

 popicoo, on 01 septembrie 2021 - 10:59, said:



Dragul meu, eu rezerv prin Booking din 2012 și nu am avut nicio problemă în acești 9 ani. Am rezervat în țară și în străinătate (în medie 10 rezervări/an) și am primit mereu ceea ce am rezervat. Mai mult, am avut și trei situații în care booking m-a ajutat să rezolv situații cu proprietarii (recuperare contravaloare cazare încasată deși anulasem gratuit în termen sau anulare gratuită deși nu mai eram în termenul de anulare gratuită). Având în vedere chestia asta, sunt mai mult decât 90% convins că mânăreala e la pensiune (patroana a gândit prost strategia, a uitat de untold). Așa că mai chill cu chestiile astea cu țeapă!



Eu, tot prin booking, am prins cazare la hotel de 4 stele în București, în vara aceasta, la 60% din prețul de la recepție. La fața locului m-am trezit că s-a respectat ce am rezervat prin booking.

Da,dar la mine procentul este mult mai mic-))).
Oricum,si eu merg de 10 ani prin lume si doar prin booking am rezervat si nu am avut niciodata probleme.
Pe de alta parte,este prima ora cand am asemenea situatie.

#44
spooky51

spooky51

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,815
  • Înscris: 29.09.2006
"Eroarea" nu este a ta, asa ca da-i bataie, reclama la ANPC, Ministerul Turismului, orice crezi ca te-ar putea ajuta.

Am patit asta acum vreo 5 ani cand am vrut sa vedem Sighisoara si ne-am gasit cazare pe booking undeva la 20 km la o pensiune. Cand am ajuns acolo ni s-a spus ca nu exista camera si la revedere, la ora 21 a trebuit sa ne intoarcem acasa. Cand am povestit frumos pe facebook intamplarea, pensiunea si-a cerut scuze invocand o inundatie in camere. Am facut reclamatia atat la ANPC cat si la inca o autoritate, iar dupa 30 zile am primit raspuns de la ambele, reclamatie justificata si s-au dat amenzi.

Folosesc booking pentru ca plec frecvent in week end in Bulgaria si bulgarii nu prea stiu engleza, au facut mai mult rusa prin liceu. Singura teapa a fost atunci langa Sighisoara, si fara sa discriminez pot spune ca la pensiune am gasit o petrecere plina de maghiari, iar la receptie erau tot maghiari... as putea pune pariu ca a venit cineva mai devreme si a ocupat camera rezervata de mine.

Edited by spooky51, 01 September 2021 - 11:10.


#45
miki07

miki07

    Simplu și banal

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,984
  • Înscris: 18.09.2008
Pe scurt: E Untold si vor sa faca mai multi bani pe treaba asta. Daca tu renunti sau deja ai renuntat, are balta peste. Inclusiv la 700 de lei.

#46
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,031
  • Înscris: 07.11.2006

 petrutjim, on 01 septembrie 2021 - 09:22, said:

Salut,

Las mai jos sirul de evenimente:

1. 07 Iunie 2021 - Rezervare pe booking.com, pensiunea Max - Cluj, perioada 9-13 septembrie (Untold), pret 200lei/noapte (800 tot sejurul), plata programata. Primire mail confirmare.
2. 25 August 2021 - Am efectuat plata (800 lei) - Primire mail confirmare
3. 30 August 2021 - Primesc mail de la booking.com cum ca a fost o "eroare" in stabilirea pretului. Noul pret este 700 lei / noapte (2800 tot sejurul). In 48 ore pot sa accept oferta sau se va anula gratuit programarea.

M-am certat cu ei la telefon, au spus ca politica lor curenta permite acest schimb de tarife, chiar si dupa aproape 3 luni de la rezervare (1 saptamana aproape inainte de excursie).
Am sunat la pensiune, mi s-a spus ca de pe 8 iunie 2021 a facut solicitarea de schimbare de pret, dar booking.com abia acum a actualizat si anuntat. Clar mai sunt oameni in situatia mea fiindca proprietara pensiunii mi-a raspuns foarte rapid la intrebarea mea, deci stia despre ce e vorba.
Booking.com mi-au spus la telefon ca au facut o comparatie de preturi si daca pretul este prea mic comparativ cu alte locatii din zona, in aceeasi perioada, ei pot actualiza pretul.

Unde este protectia oaspetelui, fiindca gazda clar este protejata.

Am facut o reclamatie la Centrul European al Consumatorilor. Sa vedem ce se rezolva.

PS: intre timp am gasit alta cazare dar nu vreau sa las chestia asta asa.

Ce parere aveti?

Multumesc!

Merita besteliti astia de la booking.com
Tot asa cum tre' mangaiati pe cap,protejati si incurajati entrpreneurii-eroi pentru faptul ca sa gandesc din toata inima la oaspeti.Ce mi-e 200 de lei pentru o noapte ce mi-e 700 de lei,diferenta-i o bagatela.

#47
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,429
  • Înscris: 20.02.2008

 _-livio-_, on 01 septembrie 2021 - 10:48, said:

aia nu e rezervare, ci vanzare.


nici aia nu e rezervare.

Omul a platit/achitat tot. E sau nu vanzare in conceptia ta?
Ca va contraziceti unii doar de dragul contrazicerii.

#48
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010

 waterman, on 01 septembrie 2021 - 09:48, said:

Nu ei au triplat pretul ci proprietarul pensiunii.
Plus ca daca la termeni si conditii scrie asta ca se poate modifica pretul, așa e veața.

Și acuzația ta de țeapă este bazată pe spusele celor de la pensiune. Care spuse pot fi neadevărate.

Corect, dar si booking ii convine situatia. Fiindca tine mai mult cu cazarea decat cu clientul.
Fiindca Booking e suficient de mare cat sa aibe multi clienti. Dar, ca sa continue sa fie lider, trebuie sa ofere cazari. Daca fac viata prea nasoala cazarilor, acestea vor cauta variante sa isi atraga clienti fara Booking. Booking fara varietate de cazari, nu mai e atractiv pentru clienti. Asa ca e logic ca in situatia de fata favorizeaza cu cazarea, chit ca e un abuz mare ce s-a intamplat aici. Deci cazarea poate modifica pretul si alea alea, dar eu ca si client daca vreau sa nu mai vin, trebuie sa platesc comision extra, sau daca vreau pretul cel mai mic, ciuciu bani rambursati.

Si fiindca Booking cam are monopol, e cam greu sa gasesti o alternativa la fel de buna.
Cumva clientul e "obligat" sa fie in dezavantaj de la inceput, dar cu magaria asta ce a facut-o aceasta pensiune cu permisiunea Booking este efectiv abuz.

#49
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008
De cand Booking are monopol? Monopol inseamna altceva, nu ca e printre cele mai cunoscute siteuri de rezervari online.

Ar mai trebui actualizata lista

https://forum.softpe...2#entry26946227

mai ales ca multe vacante s-au facut in tara.

#50
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011
Politica booking este mafie de foarte multe ori, chiar daca trebuie sa recunosc ca uneori gasesc niste cazari la super pret care sunt "subventionate" de booking ca sa aiba clienti.

Un coleg detinator de pensiune imi zicea ca 10-25% plateste comision la booking si in ziua de astazi fara booking aproape nu are sansa sa supravietuiasca ca nimeni nu il cunoaste altfel. 90% din comenzi ii intra prin booking.

Dar tot el m-a invatat si o smecherie, sa intru pe booking sa verific pretul si ulterior dau telefon la hotelul respectiv si le spun ca am vazut ca pe booking au pretul X si ce pret imi ofera daca comand direct prin ei. In general camera de hotel este cu 10-20% mai ieftina fata de pretul booking (adica comisionul lor).

Edited by business11, 01 September 2021 - 12:04.


#51
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008
Ce smecherie, ca multi fac asta de mult timp...
Multi nu stiu sa isi faca reclama sau nu vor sa investeasca in advertising, prefera sa dea comision 10-25% din vanzare. Cam mare, parerea mea. Booking e un E-mag turistic.

Edited by daniMMM, 01 September 2021 - 12:09.


#52
Olteanul_sfios

Olteanul_sfios

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,507
  • Înscris: 22.08.2012
Eu am rezervat un week-end la un apartament in Sibiu, la pret afisat de Booking ca fiind 735 lei (2 nopti). Cand au tras banii de pe card, surpizda, au tras 890 lei.
Cica nush ce comisioane scrise cu litere mici si n-am citit eu bine. Pretul ala mare afisat si la care m-am raportat era 735 lei, niciodata nu am mai patit asa, desi faceam cateva rezervari pe an.
De atunci nu mai folosesc serviciul decat ca sa aflu despre hoteluri si pensiuni.

#53
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011

 daniMMM, on 01 septembrie 2021 - 12:09, said:

Ce smecherie, ca multi fac asta de mult timp...
Multi nu stiu sa isi faca reclama sau nu vor sa investeasca in advertising, prefera sa dea comision 10-25% din vanzare. Cam mare, parerea mea. Booking e un E-mag turistic.

Nu este neaparat vorba de asta. Dar in marketing si in segmentare este ceva mai complicat de atat. In zonele polipole unde ai un numar mare de cazari (orasele mari in general) este destul de greu sa dai exact peste Hotelul ABC cand tu ai 100 de concurenti cu nume mare care baga bani la greu in Google Adwords si alte rahaturi de marketing. Plus ca nu iti poti permite sa faci reclama o singura data si dupaia nu mai faci nimic. Si in domeniul hotelier este o treaba sezonala, trebuie sa ai un marketing bun de tot pentru asa ceva. Si daca esti intr-o zona cu un numar limitat de cazari atunci iti este greu sa supravietuiesti cand 10 din 12 cazari sunt plasate pe booking si tu nu.

Asa cu Booking ai un venit "garantat" chiar daca esti obligat sa le dai lor o suma.

[...]

Edited by Barboso, 01 September 2021 - 17:37.
Offtopic


#54
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,429
  • Înscris: 20.02.2008

 Groh, on 01 septembrie 2021 - 10:56, said:

Sunt in aceeai situatie.
Nu locuiesc in tara iar la sfarsitul lunii imi vin neamurile din Romania.
Am rezervat 4 camere la un hotel,cate o sa ptamana cu mic dejun si ma costa 290 euro pentru toate -))).
In conditii normale toate camerele ar costa 1600-1700 euro.
Undeva probabil este o eroare.
Momentan am rezervarile confirmate,cu pret cu tot si in vreo doua saptamani merg la hotel sa fac plata,sa vedem ce o iesi.
Nu ma astept sa ramana preturile acestea,dar daca negociez la 50% din valoarea reala,tot sunt ok.

NU e aceeasi situatie. Tu ai facut DOAR rezervare.
El a platit cazarea.

Totusi mi se pare de necrezut ca, dupa ce faci plata, Booking sau unitatea sa te poate expedia in asa fel.
Nu am patit pana acum. Sa nu cumva sa fie vorba doar de rezervare.

Edited by ioppo, 01 September 2021 - 12:41.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate