Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua

sugestie usa interior
 ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...
 Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 

Teapa booking.com

* * * * - 8 votes
  • Please log in to reply
104 replies to this topic

#73
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,352
  • Înscris: 22.10.2007
cat timp nu renunti la a compara cu vanzarea unui bun pierdem vremea aiurea.
arunca macar un ochi pe termenii si conditiile oricarui hotel din ro.

#74
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,424
  • Înscris: 20.02.2008
Care e diferenta intre un serviciu si un bun, ambele platite integral, in acest context?

Pai spuneai de lege... acum vorbim de termeni si conditii puse de hoteluri?

#75
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,352
  • Înscris: 22.10.2007
ia si cauta ca m-am plictisit sa ma invart cu tine in cerc din moment ce esti ca un cal cu obloane si o tii pe a ta.

termenii si conditiile nu pot fi deasupra legii ci trebuie sa le respecte, cat timp ti-e lene sa cauti legi poti macar sa cauti un hotel.

#76
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,424
  • Înscris: 20.02.2008
Initiator, cum a ramas situatia? AI primit vreun raspuns argumentat de la booking/proprietar?
Ca insasi ideea site-ului booking pica daca imi anuleaza cazarea platita integral cu 1 saptamana inainte de concediu...

Edited by ioppo, 06 September 2021 - 08:57.


#77
clausio

clausio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,030
  • Înscris: 09.05.2006
Topic mort din lipsa de argumente.

#78
Groh

Groh

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,595
  • Înscris: 03.09.2008
Mai scriu eu fiind in aceeasi situatie.
Repet, doua camere duble si una single,in Germania,7 nopti cu mic dejun,rezervate facuta si confirmata pe booking acum o luna,150 euro.
Clar o eroare,am fost saptamana asta la hotel deoarece familia imi vine vinerea viitoare.
Am discutat cu managerul hotelului si a spus ca avand confirmarea,el cazeaza fara probleme la acel pret,dar,a spus sa scriu la booking,sa am ceva oficial ca booking va achita diferenta.
Am scris la booking ieri si au spus ca investigheaza situatia si vor reveni cu raspuns.
Pana acum booking nu a anulat nimic iar managerul a spus ca daca cu doua zile inaunte de cazare nu au anulat,nu mai au ce face su vor trebui sa respecte confirmarile.
Astept sa vad ce zice booking si revin.

#79
petrutjim

petrutjim

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 78
  • Înscris: 23.01.2006
Revin cu update-uri. Concluzia: nimic nu s-a rezolvat, am fost pasat de la o institutie la alta. Las mai jos conversatia:

1. ECC Romania - 9 septembrie 2021

Bună ziua,
Vă aducem la cunoștință că Centrul European al Consumatorilor nu se poate implica în soluționarea pe cale amiabilă a solicitării dumneavoastră. Conform competențelor noastre, ECC Romania poate soluționa doar solicitările care au caracter transfrontalier - de la consumatori români împotriva unor comercianți din alte state membre ale UE, plus Norvegia, Islanda și Marea Britanie sau de la consumatori din alte state membre ale UE, plus Norvegia, Islanda și Marea Britanie, împotriva unor comercianți din România.
În cazul dumneavoastră Pensiunea Max are sediul în România, fiind prin urmare un caz național, în afara sferei noastre de competență. Vă rog să aveți în vedere că Booking.com BV este doar un intermediar care nu-și asumă niciun fel de răspundere pentru condițiile de cazare sau rambursare. Contractul este încheiat doar între consumator și proprietate. Booking.com BV poate intermedia o soluție, dar nu este obligația sa.
Pentru soluționarea problemei dumneavoastră vă sfătuim să vă adresați Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor Cluj, utilizând formularul disponibil aici: http://reclamatii.anpc.ro/
Mulțumim pentru înțelegere,


2. ANPC Cluj - 17 septembrie 2021

Referitor reclamația   dumneavoastră  înregistrata la CRPC RNV CLUJ  cu nr. 2078N/06.09.2021 ,   prin care   reclamati neconfomități aferente Pensiunii MAX,  în conformitate cu art. 8, alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, coroborat cu prevederile art. 56 din Decretul 195/2020, Legea 55/2020 si OUG70/2020  va informam ca  :
  In urma interventiei comisarilor CJPC  Cluj care au instrumentat cercetarea reclamatiei, coroborat cu controlul efectiv la punctul de lucru, operatorul economic a pus la dipozitia comisarilor CJPC CLUJ ,un document prin care confirma faptul ca nu a incasat nici o suma aferenta rezervarii. Asa cum rezulta din documentele puse la dispozitie corespondenta este doar cu platforma Booking.com. Din pacate nu putem da curs solicitarilor dumneavoastra, platforma booking  are sediul in alta tara, unde nu avem competenta in a verifica aspectele reclamate.
  Vă mulţumim pentru încrederea acordată instituţiei noastre. Vă garantăm că Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor supraveghează permanent piaţa şi se asigură de respectarea drepturilor fundamentale ale consumatorilor.


Trageti voi concluziile :)

#80
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,424
  • Înscris: 20.02.2008
CU raspunsul ANPC te intorci cu plangere la ECC Romania. Raspunsul ANPC e dovada ca Pensiunea respectiva nu a incasat banii si ca Booking a dat teapa.

#81
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,352
  • Înscris: 22.10.2007

Quote


Vă rog să aveți în vedere că Booking.com BV este doar un intermediar care nu-și asumă niciun fel de răspundere pentru condițiile de cazare sau rambursare. Contractul este încheiat doar între consumator și proprietate. Booking.com BV poate intermedia o soluție, dar nu este obligația sa.

Probabil ti-a scapat asta, in special fraza de la mijloc.

Edited by _-livio-_, 21 September 2021 - 14:45.


#82
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,424
  • Înscris: 20.02.2008
Probabil ti-a scapat faptul ca Booking a incasat si tinut blocati niste bani fara sa presteze niciun serviciu in schimb.

#83
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,352
  • Înscris: 22.10.2007
Booking si-a facut treaba si a prestat serviciul ala de intermediere, iar banii sunt mai in siguranta la ei decat la o pensiune random, daca le-ar fi dat banii era bataia de cap mult mai mare, la fel si timpul de retur.

#84
i93mid

i93mid

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 249
  • Înscris: 27.06.2005
Confirm si eu teapele de pe Booking. Tocmai am facut o rezervare pt luna August 2022. Am primit confirmare si PIN , apoi proprietatea mi-a trimis un mesaj ca a fost o greeala cu pretul . Si daca vreau sa am rezervarea sa fiu de acord cu noul pret... Am semnalat la booking si ei au admis ca nu e normal sa primesc confimare si apoi sa se mareasca pretul. Dar mi-au zis sa caut alta oferta... pot sa pun si dovezile corespondentei atat cu acea gazda cat si cu cei de la booking... Poate suna incredibil, probabil ca multora nu li s-a intamplat asa ceva dar din pacate este posibil. Oricand , oricine poate primi un mesaj cum ca a fost o greseala cu pretul ... de ce nu a fost o greseala in favoarea clientului? Cum iti dai seama ca a fost o greseala si nu lacomia gazdei? Nu se poate face a aceasta diferenta evident...

Proprietatea este:

https://www.booking....2022f&#tab-main

Edited by i93mid, 08 April 2022 - 17:51.


#85
mdt

mdt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,623
  • Înscris: 12.12.2006
Din pacate asta e situatia, asa cum si noi avem dreptul sa anulam o rezervare asa si proprietarul are, din diverse motive. De data asta avea probabil pus un pret prea mic, din greseala. Mie mi-a anulat o data ca au divortat gazdele si inchid afacerea. Asta este, se intampla.

Zic si eu: cauta alta cazare.

#86
i93mid

i93mid

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 249
  • Înscris: 27.06.2005

 mdt, on 08 aprilie 2022 - 17:54, said:


Zic si eu: cauta alta cazare.

multumesc pt sfat. Dar ce fac daca si "alta cazare" face la fel? Practic tu zici ca nu te poti baza pe rezervari...ca proprietarul are dreptul sa se razgandeasca...

#87
mdt

mdt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,623
  • Înscris: 12.12.2006
Te bazezi… pana la proba contrarie. In foarte multe mele rezervari pe booking si directe de doua ori mi s-a intamplat sa mi se anuleze, o data cazul de mai sus si o data m-a sunat proprietarul cu scuze ca s-a prelungit renovarea pana dupa data estimata si nu pot redeschide pensiunea la timp. De celelalte foarte multe ori totul a fost in regula. Pana la urma interesul lor e sa vanda, daca au rezervare o onoreaza. Cu unele exceptii.

Asa ca asta este, nu ai siguranta 100%.

Dar oricum nu ai, pe Airbnb rata anularilor e mult mai mare, prin agentie de turism - se intampla sa dea faliment si ramai si fara bani… siguranta totala nu exista.

Edited by mdt, 08 April 2022 - 19:30.


#88
i93mid

i93mid

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 249
  • Înscris: 27.06.2005
evident ca nu exista 100% siguranta. Inteleg sa existe un motiv real gen: renovare, a murit propietarul , a vandut proprietatea...dar sa spui ca pretul este gresit ... mai ales ca era la pretul pietei pt proprietati similare... nici nu avea asfalt din drumul principal... Normal ar fi fost , ca daca ai listat proprietatea la un pret si apoi ti-ai dat seama ca vrei sa obtii mai mult... asta este. Iti asumi "greseala" .. adica lacomia. In plus eu am vrut sa rezerv 10 zile. Nu un an. Proprietarul avea o mica pierdere... dar culema este ca booking este de acord cu asa zisa greseala... Marele Booking...

#89
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Daca rezerv pe booking si nu ajung (vreau sa anulez), pensiunea ma taxeaza cu un procent din total. De ce nu se aplica si la pensiuni? Sa fie si ele taxate cand anuleaza fara motiv intemeiat.

Edited by MembruAnonim, 08 April 2022 - 20:39.


#90
i93mid

i93mid

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 249
  • Înscris: 27.06.2005
Pentru ca a fost "greseala" nu motiv neintemeiat... I-am intrebat pe reprezentantii booking cum si-au dat seama ca a fost o greseala? in functie de ce criterii? Am rezervat 10 zile in Sithonia pt 10 EUR? Atunci ar fi fost o greseala intr-adevar. Sau am rezervat 10 zile pt 1 mil de EUR? atunci iar ar fi fost o greseala. Dar am rezervat la pretul unor pensiuni similare ca dotari... Raspunsul lui Booking a fost ca admit ca au gresit si ca incearca sa vorbeasca cu cei de la proprietatea respeciva...si au vorbit si degeaba.
Ceea ce vreau sa semnalez este ca oricand te poti trezi ca "s-a facut o greseala" cu rezervarea... si iti ratezi vacanta. La Booking astfel de greseli se pot intampla cu cateva zile inainte sa pleci in vacanta... Si vei primi un raspuns : " First and foremost, thank you for choosing Booking.com as your partner for your upcoming travel. We really value your loyalty and it is our top priority to ensure that you are provided with timely updates about your reservation.
Luxury villa Estella have informed us that due to unforeseen circumstances they cannot accommodate you on the dates of your booking. Please accept our apologies if this could cause sudden changes to your travel plans."

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate