Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Shimano 105 vs GRX400
Last Updated: Mar 17 2023 20:22, Started by
ro_explorer
, Sep 02 2020 21:32
·
0
#19
Posted 04 September 2020 - 23:28
bobalex18, on 02 septembrie 2020 - 22:26, said:
Poze cu ea Seaua e prea moale, acum ma doare fundul. Pozitia in mers e putin mai intinsa, m-am sprijinit prea mult in maini ... spre sfarsitul cursei ma dureau punctele de sprijin din palme. Am sa mai reglez putin ghidonul si vad data viitoare ce s-a schimbat. Poate caut si o sa mai tare putin ... dar trebuie sa imi revin financiar intai Cateva poze din tura: IMG_6725.jpeg 738.25K 43 downloads IMG_6735.jpeg 406.33K 39 downloads IMG_6739.jpeg 723.93K 33 downloads IMG_6771.jpeg 656.8K 31 downloads IMG_6723.jpeg 321.49K 28 downloads IMG_6732.jpeg 562.2K 24 downloads IMG_6740.jpeg 566.73K 20 downloads IMG_6757.jpeg 440.54K 20 downloads IMG_6775.jpeg 446.54K 17 downloads |
#20
Posted 05 September 2020 - 00:00
Ai putea incerca o pipa mai scurta, pentru faptul ca stai prea intins. Merge si rotit putin ghidonul.
|
#21
Posted 05 September 2020 - 00:10
La ridicat o idee ghidonul ma gandeam si eu dar sunt convins ca e si o adaptare la noua geometrie. Alte unghiuri, alti muschi , alte puncte de sprijin fata de cum eram obisnuit.
Aparent trebuie sa reglez putin si deraiorul fata caci pe foaia de 30 cu pinionul de 36 atinge lantul un pic. |
#22
Posted 05 September 2020 - 00:12
Cred ca de asta ti-au zis si baietii sa revii dupa 100km. Mai trebuiesc facute mici reglaje după "rodaj"
|
#23
Posted 06 September 2020 - 22:17
Superbă. Sincer, superbă.
Eu când am fost la reglaj după rodaj, parca am luat-o mai slab setată. |
#24
Posted 07 September 2020 - 08:42
De obicei nu-si bat ei capul prea tare cu reglajele, doar daca ai noroc sa gasesti vreun baiat pasionat.
In special la deraiorul fata, care din experienta mea necesita MULTA atentie daca vrei sa fie reglat BINE, Tot reglajele facute acasa sunt mai bune, daca te pricepi Edited by sirgoofy, 07 September 2020 - 08:43. |
#25
Posted 07 September 2020 - 09:22
Si daca nu te pricepi, ai Youtube, unde aproape sigur gasesti un tutorial cu modelul tau de schimbator. Totul e sa ai rabdare.
|
#26
Posted 07 September 2020 - 09:36
De reglat l-am reglat (cred). A trebuit sa ii ajustez surubul care determina limita de jos a deraiorului cu 1.5 ture. Acum coboara cu 0.5mm mai mult si nu mai atinge deloc. Cel putin pe stand schimba bine, mai trebuie sa il testez in sarcina cand foile flexeaza la deal. Am sa ii fac un test azi undeva pe niste coclauri .. Sunt super incantat de jucarie.
Ma uitam aseara la faruri. Eu am o lumina pentru off-road, cu flood, dar aia e potrivita pentru mers prin padure. Pe strada ii orbesc pe toti. Ma uitam sa imi achizitiuonez ceva decent de sosea. Am ajuns la Trelock 760 (vad ca netul are review-uri foarte bune): https://www.amazon.d...duct/B07CWGHFMG Totusi, din produse recomandate in aceeasi categorie, amazonul mi-a sugerat si un Lupine ... https://www.amazon.d...duct/B071HX4SQ8 Ca sa fiu sincer, mi-am spers o picatura de saliva din coltul gurii cand am vazut review la Lupine SL A4 dar apoi am vazut pretul si mi-a trecut. Intrebare: foloseste careva Lupine din seria asta ? Se justifica amarul ala de bani? Parca nu imi vine sa dau pe un far tot atat cat dai pe un trainer competent. Edited by ro_explorer, 07 September 2020 - 09:37. |
#27
Posted 13 September 2020 - 20:55
Nu am un jurnal de iesiri asa ca am sa mai pun pe aici cate una-alta .
Azi am testat-o pe niste carari aiurea pe care nu am mai fost vreodata. A fost al naibii de dificil (bicla nu e facuta pentru asa ceva) dar mi-a placut maxim . Singura pierdere a fost magnetul de la senzorul de cadenta ... IMG_7198.jpeg 569.73K 32 downloads IMG_7199.jpeg 657.16K 28 downloads IMG_7203.jpeg 643K 21 downloads IMG_7210.jpeg 531.31K 29 downloads IMG_7216.jpeg 551.97K 27 downloads IMG_7228.jpeg 605.24K 28 downloads Si un filmulet din go-pro-ul de pe ghidon: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/4Kw4qYsj1MQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by ro_explorer, 13 September 2020 - 21:00. |
#28
Posted 13 September 2020 - 20:59
1. eu mereu spun ca pt 90% dintre utilizatorii de mtb este nevoie de gravel. tu ai bagat-o pe unde multe mtb nu vad.
2. tot superba a ramas. 3. nu inteleg rostul acelei borsete 4. ce raport maxim de urcare ai? sau ce te-a deranjat? aderenta? |
|
#29
Posted 13 September 2020 - 21:06
3 - nu port rucsac la iesiri scurte. Acolo am vesta/geaca antivant, manusile cu degete, un power-bar, bateriile de la far si power bank-ul de la telefon/gopro, plus un kit de prim ajutor basic. Intra la marele fix in borseta aia.
4 - raportul de urcare este extraordinar, nimic de reprosat (foaie de 30, pinion 36). Chestia e ca butucul pedalier este mai jos ca la cross-ul anterior si ating mai des bolovanii cu pedalele pe zonele denivelate rau ... si, numarul 2, da, aderenta pe noroi e cam slaba .. de 2 ori m-am ridicat pe roata fata pentru ca am alunecat de pe stanca in santul de langa si de cateva ori a trebuit sa ma declipsez din pedale ca sa evit o tranta. Bine ... inca sun in faza de cunoastere a capabilitatilor biclei. Geometria e diferita de cross si senzatia pe pamant e diferita. Edited by ro_explorer, 13 September 2020 - 21:08. |
#30
Posted 13 September 2020 - 21:11
eu trag cu 32 pana la 51 si astazi, la intoarcere, abia am urcat un pod rutier.
mie geometria imi place maxim. nu as zice ca e mult diferita - as zice ca seamana cu a unui CC de acum 4-5 ani |
#31
Posted 13 September 2020 - 21:19
32 cu 51 ... pfuuu ... de vis pentru zone abrupte. La mine e simplu, daca nu fac fata, imping
Deja am vorbit cu niste amici sa facem o iesire de o zi in cca 2 saptamani .. o sa fie interesant ... sa vad cum o sa ma simt dupa 100 Km de stat pe ea. |
#32
Posted 13 September 2020 - 21:22
asfalt sau offforad?
pe asfalt si plat cred ca poti mentine usor viteza pentru o medie de 30+km/h |
#33
Posted 13 September 2020 - 21:27
Mix, din ce am vorbit, o sa fie asfalt vreo 10-15 Km, in rest o sa fie gravel si putin off-road.
Am sa studiez hartile ca sa evitam soseaua cat mai mult posibil. Nimeni din grup nu are bicla de sosea asadar o sa fie un chin pe sosea (ei, nu chiar un chin, dar nu la fel de distractiv). Azi am testat-o pe asfalt la intoarcere (era si un pic vale) si am atins lejer 60 Km/h .. bine, nu pot mentine viteza aia. Eu ma simt confortabil pe la 20-25 pe asfalt. |
|
#34
Posted 14 September 2020 - 00:49
#35
Posted 16 September 2020 - 12:04
ro_explorer, on 03 septembrie 2020 - 10:21, said:
s-a dus la scoala cu bicla mea ... ghinion. Easy target. bobalex18, on 03 septembrie 2020 - 10:26, said:
mie mi-au furat-o legată la locul de parcare subteran, cu lant gros...au dat cu târnăcopul până au rupt ancorele din perete. |
#36
Posted 16 September 2020 - 12:27
București/pipera
Colegul e pe suedia Edited by bobalex18, 16 September 2020 - 12:28. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users