Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Masina electrica? Multumesc, dar ....
#4321
Posted 27 January 2023 - 15:55
Gresit, am mers cu asaceva, am facut chiar si mai mult de atit, sa nu intelegeti ca am spalat-o...
P.S. foto nu v pot pune... poate peste citiva ani... Pot sa pun foto cu ce am facut eu, pentru mine, pentru altii nu pot in nici un caz, eventual daca cer permisiunea insa aia nu se da. Edited by Ion_Bumbu, 27 January 2023 - 16:00. |
#4322
Posted 27 January 2023 - 16:09
#4323
Posted 27 January 2023 - 16:10
Stiti foarte bine ca nu ca poate da nici una!
Exista niste documente semnate... Edited by Ion_Bumbu, 27 January 2023 - 16:11. |
#4324
Posted 27 January 2023 - 16:13
Mai lipseste sa zic si pt care producator lucrez…
Si aia de la apple sa spuna cat ii costa sa produca un telefon. Munro parca zicea de profituri… Edited by _-livio-_, 27 January 2023 - 16:15. |
#4325
Posted 27 January 2023 - 16:23
_-livio-_, on 27 ianuarie 2023 - 15:43, said:
Aha, pt ca stii tu mai bine decat mine ce cifre vad eu la birou si in sedinte… Doar partial sunt de acord si cu analize cum a facut Munro, unde are costul BOM care cred ca e corect dar de la ala pana la profit mai e ceva cale lunga (nu vorbesc aici doar de costuri de cercetare/dezvoltare ci si de alte costuri operationale, ca altfel maine vine Gigel cu un garaj si spune ca rupe pe toti, cumpara piesele la pretul ala si le asambleaza pe banc). Valabil si la telefoane dar mai ales la masini, poti cauta linistit raportari oficiale de gross/net margin la diferite firme. Uite de exemplu gross-margin la cateva companii tehnologice https://www.macrotre...AAPL:GOOGL:MSFT Si in domeniul auto https://www.macrotre...comp=BAMXF:TSLA Edited by Hansolo, 27 January 2023 - 16:31. |
#4326
Posted 27 January 2023 - 16:29
Costul de productie al masinii nu e din burta, ala e procentul mediu pt modelul compact, cifre interne, treaba cu tel vine din articole de genul asta: https://www.phoneare...vealed_id128600
Edited by _-livio-_, 27 January 2023 - 16:33. |
#4327
Posted 27 January 2023 - 16:39
Costul de productie nu este BOM!
Uite un chart relativ simplu sa intelegi diferentele intre termeni https://pbs.twimg.co...&name=4096x4096 Sau uite la Apple ca tot mentionai marginea la Iphone https://www.appecono..._medium=reader2 Products have a relatively low margin profile (36% gross margin in FY22) Edited by Hansolo, 27 January 2023 - 16:44. |
#4328
Posted 27 January 2023 - 16:52
_-livio-_, on 27 ianuarie 2023 - 16:13, said:
Munro parca zicea de profituri… Si eu am sedinte si vad costuri pentru produse - dar costul final, care intra intr-un produs, este compus din mai multe chestii. Asta zic. Sincer, nu cred ca tu ai acces la numerele reale de productie ale unei masini (alea care includ si salariile angajatilor, si primele date la sales si cheltuielile cu publicitatea, chiria ... etc). Profitul NET este singurul care conteaza la sfarsit. Revenue nu ma intereseaza - aia sunt bani circulati, nu profit. |
#4329
Posted 27 January 2023 - 17:01
kato1, on 27 ianuarie 2023 - 15:24, said:
p.p.s. https://www.automark...noi-107187.html la o simpla cautare pe gogu. deja ataca toata argumentatia ta Quote
Constructorul german a anunțat că va continua dezvoltarea motoarelor termice pentru modelele sale din viitorul apropiat. Acest anunț vine în ciuda faptului că mai mulți producători au anunțat că vor renunța la motoare cu ardere internă. Quote
To effectively reduce BMW's CO2 emissions globally, Weber said that BMW will need a "state-of-the-art combustion engine" for a few more years. Argumentatia mea se simte confirmata. |
#4330
Posted 27 January 2023 - 17:04
Hansolo, on 27 ianuarie 2023 - 16:39, said:
Costul de productie nu este BOM! Uite un chart relativ simplu sa intelegi diferentele intre termeni https://pbs.twimg.co...&name=4096x4096 Sau uite la Apple ca tot mentionai marginea la Iphone https://www.appecono..._medium=reader2 Products have a relatively low margin profile (36% gross margin in FY22) ro_explorer, on 27 ianuarie 2023 - 16:52, said: Pai daca un produs costa X bani si profitul este Y bani, costul de productie al acelui lucru este X-Y, zic eu. Si eu am sedinte si vad costuri pentru produse - dar costul final, care intra intr-un produs, este compus din mai multe chestii. Asta zic. Sincer, nu cred ca tu ai acces la numerele reale de productie ale unei masini (alea care includ si salariile angajatilor, si primele date la sales si cheltuielile cu publicitatea, chiria ... etc). Profitul NET este singurul care conteaza la sfarsit. Revenue nu ma intereseaza - aia sunt bani circulati, nu profit. Edited by _-livio-_, 27 January 2023 - 17:15. |
#4331
Posted 27 January 2023 - 17:07
Si la care se mai adauga ...certificatele verzi, la unii la vinzare, la altii la cumparare, c-asa-i in tenis!
|
#4332
Posted 27 January 2023 - 17:47
#4333
Posted 27 January 2023 - 18:01
_-livio-_, on 27 ianuarie 2023 - 17:04, said:
Am scris de la inceput, bom+costuri, adica totalul de costuri incepand cu sulul de tabla si terminand cu transportul masinii pe poarta si tot r&d-ul necesar. Pe logica asta Microsoft are profit 10000% la o licenta de SQL server ca CD-ul ala sau hartia de licenta costa cativa centi. Edited by Hansolo, 27 January 2023 - 18:03. |
#4334
Posted 27 January 2023 - 18:04
Nu e gross margin, pana acolo se mai adauga multe pe drum, e manufacturing cost, cost de productie, cum spuneam din prima postare.
ro_explorer, on 27 ianuarie 2023 - 17:47, said: Cum sa nu intre? Sunt costuri, bani dați, care la sfârșit se trag din prețul de vânzare. Ce naiba, doar nu suntem copii. La noi calculul e simplu: ai costul tuturor pieselor, costul operatiunilor (r&d, stampare, vopsire, asamblare, transporturi si ce maruntisuri mai sunt, aici intra si manopera si lease-ul robotilor), consum de utilitati si mentenanta ce se imparte la nr de bucati si totalul e cat costa sa produci o fieratanie. Marketing si altele nu intra in cost de productie ci la pret final, iar eu nu despre ala vorbesc, ci cat de cati bani da fabrica pt a produce o bucata, sincer altfel nu stiu cum sa mai explic, daca nici acum n-ai inteles ca un cost de productie e cu totul altceva fata de pretul final si ca profitul firmei e a 3 chestie in toata povestea asta… asta e. O pun ca formula ca poate asa e mai usor de inteles: Cost de productie+marketing+”chirie”+transport+tva+garantie+naibamaistiece = pret final de vanzare. Eu vorbeam de prima bucata din toata formula, daca nici asa nu se intelege imi asum vina ca nu mai stiu limba romana. Edited by _-livio-_, 27 January 2023 - 18:14. |
#4335
Posted 27 January 2023 - 18:16
#4336
Posted 27 January 2023 - 18:19
Buna dimineata soare, citeste si restul discutiei initiale acum ca tot ti-ai baut cafeaua si ai inteles despre ce e vorba.
Edited by _-livio-_, 27 January 2023 - 18:20. |
#4337
Posted 27 January 2023 - 18:21
Dupa cum spuneam, e irelevant. Nici macar nu trebuie mentionat caci nu are importanta. Un singur cost conteaza: cel final. Ala e referinta in orice, oriunde, oricand.
|
#4338
Posted 27 January 2023 - 18:22
Ce surpriza, fix asta spuneam si eu in discutia despre baterii.
Cu masina ca exemplu. Fix in postarea asta: _-livio-_, on 27 ianuarie 2023 - 11:55, said: E irelevant cat ii costa pe ei sa o produca, ce conteaza e pretul de la raft, chestie valabila la orice, de la telefoane la masini. Un suv compact premium are cost de productie de vreo 25% din pretul final, un telefon e la fel. Edited by _-livio-_, 27 January 2023 - 18:25. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users