Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Vodafone Community Help (continuare Vodafone Helper)
Last Updated: Apr 24 2024 10:15, Started by
AlexEn
, May 08 2020 07:44
·
62
#397
Posted 13 January 2022 - 18:13
#398
Posted 13 January 2022 - 20:56
Ok funcționează . Dar mi se pare ciudat ditai compania sa te bombardeze cu mesaje și sa nu știe sa își scrie propriul număr corect
|
#399
Posted 14 January 2022 - 13:02
am si eu o intrebare
-deci am un abonament vodafone de 15 euro pana in mai 2023 pt care platesc 12euro,si platesc si un telefon in rate tot pana atunci -dar vreau sa trec la abonamentul de 5 euro ? se poate acum ? -sau sa astept sa se termine perioada contractuala? -o tipa de la vodafone cu care am vorbit azi zicea ca in sistem nu pot sa trec decat la un abonament unde sa platesc pt aceleasi servicii 11euro,dar la ala de 5 nu pot trece ca nu ii genereaza sistemul |
#400
Posted 17 January 2022 - 08:42
Abia acum am văzut că mesajele trimise dinspre Android spre iOS apar acum și livrate.
Înainte nu știam că mesajul se livrează ori ba spre un utilizator de Apple. E mai demult implementată notificarea? |
#401
Posted 17 January 2022 - 09:33
cristirg, on 14 ianuarie 2022 - 13:02, said:
am si eu o intrebare -deci am un abonament vodafone de 15 euro pana in mai 2023 pt care platesc 12euro,si platesc si un telefon in rate tot pana atunci -dar vreau sa trec la abonamentul de 5 euro ? se poate acum ? -sau sa astept sa se termine perioada contractuala? -o tipa de la vodafone cu care am vorbit azi zicea ca in sistem nu pot sa trec decat la un abonament unde sa platesc pt aceleasi servicii 11euro,dar la ala de 5 nu pot trece ca nu ii genereaza sistemul Lasa ca sa vezi ce o sa le genereze sistemul si ofertele de 5 eur, dupa ce nu mai esti in perioada contractuala si faci cerere de reziliere. Pana atunci, cam slabe sansele sa primesti ceva de valoare cu mult mai mica decat ceea ce ai, mingea e la ei acum... |
#402
Posted 18 January 2022 - 16:50
Oferta de abonament NET 500 cu 6 euro presupune un router cu sim si acces fara fir sau vin sa iti traga cabluri prin casa?
|
#403
Posted 18 January 2022 - 17:06
@ratiusky: Vin cu firul, NET 500 este abonament de internet fix.
|
#404
Posted 18 January 2022 - 19:07
Am un prieten , a avut portarea din Orange in Vodafone si de cand s-a portat pana in prezent , telefonul sta doar in 3G ,a sunat la *222 de 2 ori iau dat restart cartela nimic, problema este dupa restart , telefonul vede 4G dar nu este lasat sa intre pe el si dupa 4 secunde apare H+... ce sa mai faca ?
P.S Telefonul detinut stie 5G/4G/3G/2G |
#405
Posted 18 January 2022 - 19:55
Buna! Am și eu un flex 7 și se pare ca am profil limitat la 300 Download, inclusiv pe 5G, dacă sun la *222 îmi scoate limitarea respectiva? Mersi!
|
#407
Posted 18 January 2022 - 20:20
Ok, trebuie sa ii iau prin învăluire sau îl scot direct fără sa facă figuri?😂
|
#408
Posted 18 January 2022 - 20:23
Doar sa nu prinzi vreun agent care nu stie prea bine despre ce vorbesti...
Le zici ca ai abonament Flex cu acces 5G însă viteza e limitata la valori 4G, si il rogi sa aplice profilul de viteza 5G care permite viteze de peste 500Mbps. Daca nu ai succes, reiei apelul... In principiu oamenii ar trebui sa stie. Edited by MembruAnonim, 18 January 2022 - 20:25. |
#410
Posted 18 January 2022 - 21:38
Am sunat, nu a vrut de fel sa recunoască ca am vreo limitare, cică totul e in parametri, mai încerc mâine.
|
#411
Posted 20 January 2022 - 16:38
Am rezolvat problema prietenului ,am fost ajuta pe Facebook de "Lavinia" a reintrodus numarul in sistem si acuma e totul este ok
|
|
#412
Posted 20 January 2022 - 20:18
Baieti cum naiba dezactivez porcaria de Secure Net ca nu gasesc nicaieri in my vodafone.
Am incercat si cum zic ei cu *100# dar nu este optiunea. Mama lor de nenorociti cu rahtul lor de SN tot sa fure un leu. Edited by xymzar, 20 January 2022 - 20:18. |
#413
Posted 20 January 2022 - 20:21
Din myvodafone, in aplicație intra pe consumul tau -> bonusuri si optiuni.
Edited by MembruAnonim, 20 January 2022 - 20:21. |
#414
Posted 21 January 2022 - 08:12
De curând am portat un număr on line la abonamentul de 12 euro redus la 9 . Am descărcat aplicația MyVodafone dar acolo nu îmi apare numărul de gb pt Roaming precum scrie in contract . De unde știu eu cat consum in Roaming dacă nu pot vizualiza ? Sau mai bine zis unde pot vizualiza acei gb pt Roaming ?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users