Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism
 Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...
 La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!
 La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...
 

Vodafone Community Help (continuare Vodafone Helper)

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
844 replies to this topic

#397
Rua20

Rua20

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 764
  • Înscris: 04.01.2022

View Postlde1078, on 13 ianuarie 2022 - 17:53, said:

Primesc constant un mesaj de la vodafone precum ca mi au rezervat un abonament și sa apelez la nr 0372023333 la care mi se spune ca e incorect . La *222 nu sunt căci sunt in alta rețea . Cum pot dialoga ?
Poti suna din alta retea la acest nr:0372.02.2222

#398
lde1078

lde1078

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 86
  • Înscris: 20.08.2018
Ok funcționează . Dar mi se pare ciudat ditai compania sa te bombardeze cu mesaje și sa nu știe sa își scrie propriul număr corect

#399
cristirg

cristirg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,711
  • Înscris: 16.11.2012
am si eu o intrebare

-deci am un abonament vodafone de 15 euro pana in mai 2023 pt care platesc 12euro,si platesc si un telefon in rate tot pana atunci
-dar vreau sa trec la abonamentul de 5 euro ? se poate acum ?

-sau sa astept sa se termine perioada contractuala?

-o tipa de la vodafone cu care am vorbit azi zicea ca in sistem nu pot sa trec decat la un abonament unde sa platesc pt aceleasi servicii 11euro,dar la ala de 5 nu pot trece ca nu ii genereaza sistemul

#400
Ares14

Ares14

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 549
  • Înscris: 17.08.2019
Abia acum am văzut că mesajele trimise dinspre Android spre iOS apar acum și livrate.
Înainte nu știam că mesajul se livrează ori ba spre un utilizator de Apple.
E mai demult implementată notificarea?

#401
Magicwisewolf

Magicwisewolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,106
  • Înscris: 29.01.2016

View Postcristirg, on 14 ianuarie 2022 - 13:02, said:

am si eu o intrebare

-deci am un abonament vodafone de 15 euro pana in mai 2023 pt care platesc 12euro,si platesc si un telefon in rate tot pana atunci
-dar vreau sa trec la abonamentul de 5 euro ? se poate acum ?

-sau sa astept sa se termine perioada contractuala?

-o tipa de la vodafone cu care am vorbit azi zicea ca in sistem nu pot sa trec decat la un abonament unde sa platesc pt aceleasi servicii 11euro,dar la ala de 5 nu pot trece ca nu ii genereaza sistemul

Lasa ca sa vezi ce o sa le genereze sistemul si ofertele de 5 eur, dupa ce nu mai esti in perioada contractuala si faci cerere de reziliere.
Pana atunci, cam slabe sansele sa primesti ceva de valoare cu mult mai mica decat ceea ce ai, mingea e la ei acum...

#402
ratiusky

ratiusky

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 278
  • Înscris: 01.12.2010
Oferta de abonament NET 500 cu 6 euro presupune un router cu sim si acces fara fir sau vin sa iti traga cabluri prin casa?

#403
Whyse1

Whyse1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,311
  • Înscris: 26.06.2013
@ratiusky: Vin cu firul, NET 500 este abonament de internet fix.

#404
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,757
  • Înscris: 06.03.2018
Am un prieten , a avut portarea  din Orange in Vodafone si de cand s-a portat pana in prezent  , telefonul sta doar in 3G ,a sunat la *222 de 2 ori iau dat restart cartela nimic, problema este dupa restart , telefonul vede 4G dar nu este lasat sa intre pe el si dupa 4 secunde apare H+... ce sa mai faca ?

P.S Telefonul detinut stie 5G/4G/3G/2G

#405
alex_bv2001

alex_bv2001

    Hell of a member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,165
  • Înscris: 15.12.2013
Buna! Am și eu un flex 7 și se pare ca am profil limitat la 300 Download, inclusiv pe 5G, dacă sun la *222 îmi scoate limitarea respectiva? Mersi!

#406
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Da, trebuie sa ceri profilul 5G la *222.

#407
alex_bv2001

alex_bv2001

    Hell of a member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,165
  • Înscris: 15.12.2013
Ok, trebuie sa ii iau prin învăluire sau îl scot direct fără sa facă figuri?😂

#408
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Doar sa nu prinzi vreun agent care nu stie prea bine despre ce vorbesti...

Le zici ca ai abonament Flex cu acces 5G însă viteza e limitata la valori 4G, si il rogi sa aplice profilul de viteza 5G care permite viteze de peste 500Mbps.

Daca nu ai succes, reiei apelul... In principiu oamenii ar trebui sa stie.

Edited by MembruAnonim, 18 January 2022 - 20:25.


#409
alex_bv2001

alex_bv2001

    Hell of a member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,165
  • Înscris: 15.12.2013
Super, mersi mult pentru răspuns!

#410
alex_bv2001

alex_bv2001

    Hell of a member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,165
  • Înscris: 15.12.2013
Am sunat, nu a vrut de fel sa recunoască ca am vreo limitare, cică totul e in parametri, mai încerc mâine.

#411
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,757
  • Înscris: 06.03.2018
Am rezolvat problema prietenului ,am fost ajuta pe Facebook de "Lavinia" a reintrodus numarul in sistem si acuma e totul este ok

#412
xymzar

xymzar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,648
  • Înscris: 14.10.2004
Baieti cum naiba dezactivez porcaria de Secure Net ca nu gasesc nicaieri in my vodafone.
Am incercat si cum zic ei cu *100# dar nu este optiunea.

Mama lor de nenorociti cu rahtul lor de SN tot sa fure un leu.

Edited by xymzar, 20 January 2022 - 20:18.


#413
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Din myvodafone, in aplicație intra pe consumul tau -> bonusuri si optiuni.

Edited by MembruAnonim, 20 January 2022 - 20:21.


#414
lde1078

lde1078

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 86
  • Înscris: 20.08.2018
De curând am portat un număr on line la abonamentul de 12 euro redus la 9 . Am descărcat aplicația MyVodafone dar acolo nu îmi apare numărul de gb pt Roaming precum scrie in contract . De unde știu eu cat consum in Roaming dacă nu pot vizualiza ? Sau mai bine zis unde pot vizualiza acei gb pt Roaming ?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate