Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Vodafone Community Help (continuare Vodafone Helper)
Last Updated: May 17 2024 20:15, Started by
AlexEn
, May 08 2020 07:44
·
62
#361
Posted 10 December 2021 - 00:42
sppflorys, on 06 decembrie 2021 - 22:41, said:
Hello. Vodafone Helper, ma poti ajuta cu ticketul cu id 1551795? De aproape 2 saptamani de cand am devenit abonat vodafone fix si mobil nu imi pot asocia deloc serviciul mobil in myVodafone(cu cele fixe am reusit). Am incercat atat asocierea cu nr de telefon cat si asocierea cu nr de client si nr de familie de pe contract si primesc fie eroare, fie datele sunt incorecte(cu toate ca datele au fost introduse corect). Multumesc. Încearcă asocierea cu nr de client și prenumele (chiar dacă ei cer numele de familie). Nici la mine nu a mers cu numele de familie, dar a mers cu prenumele 😉 |
#362
Posted 10 December 2021 - 19:51
Vouă vă merge my Vodafone aplicația de android ? Eu o accesez și rămâne ecranul alb ..
|
#363
Posted 10 December 2021 - 20:03
Sterge-i cache si data din setari aplicatie, apoi redeschide-o si logheaza-te din nou.
|
#364
Posted 10 December 2021 - 20:07
#365
Posted 11 December 2021 - 10:48
Am observat azi că merge aplicația , doar daca o pornesc de pe date mobile , dacă sunt conectat la wifi nu pornește , interesant...
|
#366
Posted 14 December 2021 - 20:03
Salut helper , tocmai mi-am achiziționat un număr nou de Vodafone flex , dar când încerc să îl asociez contului meu my Vodafone îmi spune că numărul nu face parte din rețeaua Vodafone ... Ce pot face ?
|
#367
Posted 14 December 2021 - 23:38
Nu mai e de mult helper pe forum.., te ajuta colegii aici doar. Asteapta 2-3 zile si o sa mearga, am patit asa si la cartela si la abonament nou.
|
#368
Posted 16 December 2021 - 13:50
A mai patit cineva sa ii pice semnalul atunci cand efectueaza apel? Am schimbat SIM -ul deja si problema persista.
Alt SIM in acelasi telefon nu are nici o problema. SIM ul cu probleme in alt telefon face la fel. Din moment ce cu 2 SIM uri pentru acelasi numar face la fel ma gandesc ca problema e prin setarile lor de retea, habar n-am. Edited by Maryus89, 16 December 2021 - 13:52. |
#369
Posted 16 December 2021 - 13:54
Face asa mereu, sau doar uneori? Ce model de telefon?
Ai volte activ? (raman datele in 4G cand suni, sau pica in 3G/2G?) |
#370
Posted 16 December 2021 - 14:01
Face asa de ieri (si il am de vreo juma de an). Dispare tot si ramane o liniuta, nici macar 2G/3G. Daca sunt intr-o zona cu semnal slab (metrou, teatru) nici nu se efectueaza apelul.
Galaxy S21. Edited by Maryus89, 16 December 2021 - 14:06. |
|
#371
Posted 16 December 2021 - 14:30
Suna la *222 si povesteste-le, ar trebui sa se rezolve cu o resetare. Cere si activare VoLTE, sa se asigure ca e ok totul.
Daca cu alt sim in acelasi telefon e ok, probabil e ceva busit pe numarul tau. |
#372
Posted 16 December 2021 - 19:39
MembruAnonim, on 16 decembrie 2021 - 14:30, said:
Suna la *222 si povesteste-le, ar trebui sa se rezolve cu o resetare. Cere si activare VoLTE, sa se asigure ca e ok totul. Daca cu alt sim in acelasi telefon e ok, probabil e ceva busit pe numarul tau. de la VoLTE era, nu stiu cum dar se dezactivase. |
#373
Posted 16 December 2021 - 23:29
Salutare .
Am primit o oferta de VDF pentru un telefon cu abonament. Imi place. Mi se cer bani in avans (rezonabil) Problema e ca nu stiu unde sa platesc acesti bani. Cine ma ajuta.. Multumesc PS Sa ii platesc in contul meu Vodafone ? Am factura achitata. |
#375
Posted 16 December 2021 - 23:59
nu
mi se care o plata in avans 350 lei , care se va scadea din facturile viitoare mentionez ca in contract nu scrie asta , a venit un mail la cateva ore ... Edited by alex321, 17 December 2021 - 00:02. |
|
#376
Posted 20 December 2021 - 13:58
Nu pot sub nici o forma sa-mi descarc factura in format electronic nici din aplicatia myvodafone nici de pe site. Stiti cumva de ce nu mai merge? Cum pot seta sa primesc factura lunar pe adresa de mail asociata contului meu vodafone?
|
#377
Posted 20 December 2021 - 15:54
my vodafone , factura curenta , descarci pdf , trimiti la mailul care doresti din setari factura
ps cand activezi factura electronica ti-o trimite automat pe mail dorit intreaba la suport Attached FilesEdited by alex321, 20 December 2021 - 16:04. |
#378
Posted 20 December 2021 - 18:11
La mine mine in sectiunea facturi nu-mi apare "setari factura" daca dau pe facturi vad doar cit am de plata. Cred ca e o problema cu contul....am sa dau mail la support.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users