Vodafone Community Help (continuare Vodafone Helper)
Last Updated: May 27 2024 19:03, Started by
AlexEn
, May 08 2020 07:44
·
62
#847
Posted 17 May 2024 - 20:15
Dacă te referi la agenda de pe sim probabil că da se salvează pe sim nu la operator. Eu folosesc de mulți ani salvarea numerelor la google sau apple și după autentificare / logarea pe noul device se salvează și agenda.
|
#848
Posted 18 May 2024 - 16:07
Nu marcgm, ma refer la 3 numere inchise de pe fiecare din cele 3 SIM-uri. Le am intregistrate pe la banci, pe la primarie si le-au inchis desi nu am depasit perioada de gratie. La magazinul Vodaofone era un sarac care a zis ca le poate activa daca ii fac 3 abonamente pe 2 ani dar eu am nevoie tot de cartela prepay.
|
#849
Posted 18 May 2024 - 17:56
Nu poti schimba numerele de telefon in relatie cu bancile si primaria, cu un numar nou, de pe o cartela noua?
|
#850
Posted 19 May 2024 - 14:53
Salutare.
Întâmpin o problemă cu aplicația My Vodafone pt android, care nu îmi mai afișează de două luni factura. Îmi afișează doar suma de plata (indexată cu 8%). Am încercat și pe browserul de pe laptop, dar și pe browserul de pe Android, fără succes: facturile de pe aprilie și mai nu apar. Am făcut sesizare telefonică la *222, apoi sesizare scrisă în Vodafone Shop Baia Mare. Deocamdată, fără succes. Am aflat însă, că perioada de soluționare a sesizărilor nu mai este de 30 de zile, ci mai nou este de 60 de zile. A mai întâmpinat cineva o problemă similară? Attached FilesEdited by claudiupop_bm, 19 May 2024 - 14:59. |
#851
Posted 21 May 2024 - 21:44
incearca pe un laptop sau computer sa vezi daca e la fel sau mai asteapta cateva zile, poate nu au reusit sa incarce pdf corespunzator in contul tau de utilizator.
|
#852
Posted 22 May 2024 - 12:03
Incerc de cateva zile sa vad care e statusul unei comenzi online. Telefonul aparea in stoc la momentul comenzii, a 2-a zi am primit email ca de fapt nu e in stoc, DESI chiar si la acel moment pe site telefonul aparea in continuare ca fiind pe stoc.
A trecut 1 saptamana, de ieri apare iar in stoc telefonul; insa comanda tot nu apare ca fiind procesata. Si nu mai exista canale de contact, mi-am pus dimineata casca ca aveam de programat ceva si in loc de muzica am asteptat 58 min sa raspunda cineva la *3333.... Nu cred ca mai exista alt furnizor de utilitati, sau orice comerciant care sa manifeste atata dispret pentru clienti... |
#853
Posted 22 May 2024 - 12:34
Nu mai pot edita, dar las asta aici ca poate e bine sa ramana pentru posteritate:
La Vodafone Romania, conceptul de produs aflat in stoc este diferit de ce se intelege in mod uzual. Adica plasezi comanda si te informeaza ulterior ca produsul NU ESTE de fapt in stoc. Iar sintagma "in stoc" inseamna pentru Vodafone doar ca se poate plasa comanda! Minunat! |
#854
Posted 23 May 2024 - 10:09
Vreau sa iau un telefon cu un abonament la portare. Aveti idee daca se poate verifica undeva stadiul comenzii si ziua in care se va livra? Lucrez combinat home/office si nu vreau sa ratez livrarea...
|
#855
Posted 24 May 2024 - 17:56
Dacă ai awb îl poți urmări. Nu știu cu ce curier lucrează vodafone-ul.
|
#857
Posted 25 May 2024 - 07:48
Eu am aplicația celor de la sameday logat și când intru îmi arată statusul comenzilor dacă este pregătită pt ridicare, ridicată de curier, în tranzit peste noate dintr-un județ în altul și în livrare spre esybox sau locație fără să introduc awb. Pot anticipa foarte exact ziua când se va livra, poate merge și în cazul celor de la fancourier cu aplicația lor.
|
#858
Posted 26 May 2024 - 11:18
Multumesc pentru raspunsuri. Mai am o intrebare - apelurile redirectionate (in retea sau in alte retele) se tarifeaza separat, sau consuma din minutele incluse in abonament? Si daca abonamentul e cu nelimitat, cum se tarifeaza? Nu am gasit info in Termeni si conditii de aici:
https://www.vodafone...set/v723628.pdf Edited by emgd2me, 26 May 2024 - 11:30. |
#859
Posted 27 May 2024 - 08:44
Stiu ca se consuma din cele nationale nelimitate din abonament. Nu se tarifeaza separat.
|
#860
Posted 27 May 2024 - 19:03
Pare-se ca Vodafone prelungeste valabilitatea creditului o data cu reactivarea extraoptiunii de pe cont. Valabilitatea trebuia sa expire pe 26 aprilie, dupa care s-a prelungit succesiv de doua ori, fara sa reincarc, o data cu reactivarea Ofertei 2. Sper sa nu imi faca vreo surpriza neplacuta si sa ma trezesc in perioada de gratie, stiu ca mai dau rateuri...
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users