Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Vodafone Community Help (continuare Vodafone Helper)
Last Updated: Apr 19 2024 11:10, Started by
AlexEn
, May 08 2020 07:44
·
61
#415
Posted 21 January 2022 - 09:54
MembruAnonim, on 20 ianuarie 2022 - 20:21, said:
Din myvodafone, in aplicație intra pe consumul tau -> bonusuri si optiuni. Desi stiu sigur ca am dezactivat pe ambele numere pe unul inca este facturat. Nu am nici telefonul langa mine sa intru dracu in legatura cu ei. Deci asa nervi ce imi face porcaria asta nu am pomenit. LE Am reusit sa prind pe cineva la telefon si a dezactivat. Edited by xymzar, 21 January 2022 - 10:09. |
#416
Posted 21 January 2022 - 11:38
Problemele cu SMS-urile nelivrate sau neprimite iar sunt de actualitate in ograda mea.
Si la alti membrii ai familiei se manifesta in zilele astea. Oare au facut cei de la Google ceva actualizare la serviciile de CHAT/ aplicatia Messsages de iar au luat-o pe aratura? |
#417
Posted 27 January 2022 - 13:18
Se da o cartela Vodafone, apel Volte/Vo - wifi activ pe un Samsung A5. Problema este ca utilizatorul nu mai poate trimite sms, indiferent că telefonul este setat pe 3/4G. Am verificat și centrul de mesaje. Care ar putea fi problema?
|
#420
Posted 27 January 2022 - 13:29
Ares14, on 21 ianuarie 2022 - 11:38, said:
Problemele cu SMS-urile nelivrate sau neprimite iar sunt de actualitate in ograda mea. Si la alti membrii ai familiei se manifesta in zilele astea. Oare au facut cei de la Google ceva actualizare la serviciile de CHAT/ aplicatia Messsages de iar au luat-o pe aratura? |
#421
Posted 27 January 2022 - 13:50
Nu are chat/messages activ, este doar aplicația de mesagerie nativă.
|
#422
Posted 27 January 2022 - 13:58
Daca e cartela, centrul de mesaje trebuie sa fie +40722006000, iar la abonament trebuie sa fie +40722004000.
Altceva nu prea are ce sa fie. Poate doar o buleala din retea, atunci trebuie sunat la *222 si sa spuna ca nu poate trimite mesaje si stiu ei ce sa verifice si unde. De primit poate primi ? Edited by Magicwisewolf, 27 January 2022 - 14:00. |
#423
Posted 27 January 2022 - 20:20
Da, poate sa primească. A fost la 2 shopuri și cei de acolo au zis ca este o problemă de sistem și că nu au ce să-i facă.
|
#424
Posted 27 January 2022 - 20:45
Nu exista asa ceva, nu au ce sa ii faca...
Mai bine zis nu stiu ce sa ii faca... Sa sune la *222 si sa incerce si sa vb cu cineva de acolo. Pe voce, pe date si pe sms sunt niste parametrii, (TS-uri), pe care e posibil sa ii fi pierdut din sistem si trebuie rescrisi sau pe care sa ii aiba dezactivati si sa fie nevoie doar de o reactivare / resetare. Uite aici inca o problema trasa la indigo cu a ta. https://forum.softpe...odafone-prepay/ aris86, on 27 ianuarie 2022 - 20:20, said:
Da, poate sa primească. A fost la 2 shopuri și cei de acolo au zis ca este o problemă de sistem și că nu au ce să-i facă. Edited by Magicwisewolf, 27 January 2022 - 20:45. |
|
#425
Posted 27 January 2022 - 21:32
#426
Posted 28 January 2022 - 08:49
Problemele la sms intre Google chat/sms, iPhone, Samsung-uri sunt pline in zilele astea la mine la serviciu, nu se mai intelege om cu persoana.
Mesaje trimise de o saptamana incep sa apara acum, la cei ce folosesc Android, chipurile mai curat, cu aplicatia lor SMS/Google Chat, care e o mizerie! E incredibil de proasta mai nou: trebuie sa urmaresti fiecare mesaj livrat ori ba, si o comutare la sms/mms nu stie decat la interventia utilizatorului. O colega a pierdut o programare la o clinica ca nu a primit in veci mesajul de la ei cu schimbarea unei ore de programare. Ambele telefoane aveau miraculoasa aplicatie de CHAT activa! Ati vazut in Magazin Play cat de fericita e lumea cu aplicatia lor? Daca nu erau capabili sa faca una functionala de ce nu au stat in banca lor? Dar NU, mai trag cu ochiul si pe la acel continut, chipurile securizat, sa vada cate una alta Se poate rezola cu QKSMS din magazin si gata. Succes! Edited by Ares14, 28 January 2022 - 08:50. |
#427
Posted 28 January 2022 - 09:14
O aplicatie de sms f buna, cu tot ce trebuie, Pulse SMS. Merita incercata macar.
|
#428
Posted 28 January 2022 - 17:59
Nu mai exista serviciul de Tonuri de asteptare la Vodafone? De cand l-au scos si de ce?
|
#429
Posted 28 January 2022 - 18:47
Dacă ma poate lămuri și pe mine cineva la urmatorea problema : am portat un număr acum 2 săptămâni dar in aplicație sau cost control nu îmi arată roamingul . Exista însă eu as dori sa pot vedea cât se consuma. La orange puteam vizualiza .
|
|
#430
Posted 28 January 2022 - 18:54
Daca retin corect, resursele sunt afisate complet in myvodafone dupa ce treci de prima data de facturare.
|
#432
Posted 09 February 2022 - 07:46
Funcționează pana la afișarea serviciilor acolo îmi da ecran alb..
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users