Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Vodafone Community Help (continuare Vodafone Helper)

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
832 replies to this topic

#415
xymzar

xymzar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,624
  • Înscris: 14.10.2004

View PostMembruAnonim, on 20 ianuarie 2022 - 20:21, said:

Din myvodafone, in aplicație intra pe consumul tau -> bonusuri si optiuni.
Este incredibil dar nu gasesc de unde sa dezactivez.
Desi stiu sigur ca am dezactivat pe ambele numere pe unul inca este facturat.
Nu am nici telefonul langa mine sa intru dracu in legatura cu ei.
Deci asa nervi ce imi face porcaria asta nu am pomenit.

LE Am reusit sa prind pe cineva la telefon si a dezactivat.

Edited by xymzar, 21 January 2022 - 10:09.


#416
Ares14

Ares14

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 548
  • Înscris: 17.08.2019
Problemele cu SMS-urile nelivrate sau neprimite iar sunt de actualitate in ograda mea.
Si la alti membrii ai familiei se manifesta in zilele astea.
Oare au facut cei de la Google ceva actualizare la serviciile de CHAT/ aplicatia Messsages de iar au luat-o pe aratura?

#417
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,818
  • Înscris: 26.02.2010
Se da o cartela Vodafone, apel Volte/Vo - wifi activ pe un Samsung A5. Problema este ca utilizatorul nu mai poate trimite sms, indiferent că telefonul este setat pe 3/4G. Am verificat și centrul de mesaje. Care ar putea fi problema?

#418
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Ai incercat disable chat features (RCS)?

#419
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,818
  • Înscris: 26.02.2010
Nu, hai ca vad acum.

#420
Magicwisewolf

Magicwisewolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,088
  • Înscris: 29.01.2016

View PostAres14, on 21 ianuarie 2022 - 11:38, said:

Problemele cu SMS-urile nelivrate sau neprimite iar sunt de actualitate in ograda mea.
Si la alti membrii ai familiei se manifesta in zilele astea.
Oare au facut cei de la Google ceva actualizare la serviciile de CHAT/ aplicatia Messsages de iar au luat-o pe aratura?
Daca cu netul pornit primesti sms-urile si cu el oprit nu, schimba din Messages setarea. In loc de Chat, da pe SMS.

#421
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,818
  • Înscris: 26.02.2010
Nu are chat/messages activ, este doar aplicația de mesagerie nativă.

#422
Magicwisewolf

Magicwisewolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,088
  • Înscris: 29.01.2016
Daca e cartela, centrul de mesaje trebuie sa fie +40722006000, iar la abonament trebuie sa fie +40722004000.
Altceva nu prea are ce sa fie.
Poate doar o buleala din retea, atunci trebuie sunat la *222 si sa spuna ca nu poate trimite mesaje si stiu ei ce sa verifice si unde.
De primit poate primi ?

Edited by Magicwisewolf, 27 January 2022 - 14:00.


#423
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,818
  • Înscris: 26.02.2010
Da, poate sa primească. A fost la 2 shopuri și cei de acolo au zis ca este o problemă de sistem și că nu au ce să-i facă.

#424
Magicwisewolf

Magicwisewolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,088
  • Înscris: 29.01.2016
Nu exista asa ceva, nu au ce sa ii faca...
Mai bine zis nu stiu ce sa ii faca...
Sa sune la *222 si sa incerce si sa vb cu cineva de acolo.

Pe voce, pe date si pe sms sunt niste parametrii, (TS-uri), pe care e posibil sa ii fi pierdut din sistem si trebuie rescrisi sau pe care sa ii aiba dezactivati si sa fie nevoie doar de o reactivare / resetare.

Uite aici inca o problema trasa la indigo cu a ta.

https://forum.softpe...odafone-prepay/

View Postaris86, on 27 ianuarie 2022 - 20:20, said:

Da, poate sa primească. A fost la 2 shopuri și cei de acolo au zis ca este o problemă de sistem și că nu au ce să-i facă.

Edited by Magicwisewolf, 27 January 2022 - 20:45.


#425
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postaris86, on 27 ianuarie 2022 - 13:50, said:

Nu are chat/messages activ, este doar aplicația de mesagerie nativă.

Aplicatia de mesagerie nativa Samsung are implementat si RCS-ul.

#426
Ares14

Ares14

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 548
  • Înscris: 17.08.2019
Problemele la sms intre Google chat/sms, iPhone, Samsung-uri sunt pline in zilele astea la mine la serviciu, nu se mai intelege om cu persoana.
Mesaje trimise de o saptamana incep sa apara acum, la cei ce folosesc Android, chipurile mai curat, cu aplicatia lor SMS/Google Chat, care e o mizerie!
E incredibil de proasta mai nou: trebuie sa urmaresti fiecare mesaj livrat ori ba, si o comutare la sms/mms nu stie decat la interventia utilizatorului.
O colega a pierdut o programare la o clinica ca nu a primit in veci mesajul de la ei cu schimbarea unei ore de programare.
Ambele telefoane aveau miraculoasa aplicatie de CHAT activa!
Ati vazut in Magazin Play cat de fericita e lumea cu aplicatia lor? Daca nu erau capabili sa faca una functionala de ce nu au stat in banca lor? Dar NU, mai trag cu ochiul si pe la acel continut, chipurile securizat, sa vada cate una alta
Se poate rezola cu QKSMS din magazin si gata.
Succes!

Edited by Ares14, 28 January 2022 - 08:50.


#427
Magicwisewolf

Magicwisewolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,088
  • Înscris: 29.01.2016
O aplicatie de sms f buna, cu tot ce trebuie, Pulse SMS. Merita incercata macar.

#428
Talkabout

Talkabout

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,688
  • Înscris: 20.09.2006
Nu mai exista serviciul de Tonuri de asteptare la Vodafone? De cand l-au scos si de ce?

#429
lde1078

lde1078

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 86
  • Înscris: 20.08.2018
Dacă ma poate lămuri și pe mine cineva la urmatorea problema : am portat un număr acum 2 săptămâni dar in aplicație sau cost control nu îmi arată roamingul . Exista însă eu as dori sa pot vedea cât se consuma. La orange puteam vizualiza .

#430
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Daca retin corect, resursele sunt afisate complet in myvodafone dupa ce treci de prima data de facturare.

#431
lde1078

lde1078

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 86
  • Înscris: 20.08.2018
Aplicația my vodafone funcționează ?

#432
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,756
  • Înscris: 06.03.2018
Funcționează pana la afișarea serviciilor acolo îmi da ecran alb..

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate