Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Mașini autonome - ficțiune sau realitate ?
#127
Posted 31 May 2019 - 12:26
figo1988, on 31 mai 2019 - 10:15, said:
1.Acum poti sa revii cu un raspuns la ceea ce am scris? figo1988, on 31 mai 2019 - 10:15, said:
Da, nu am contrazis niciodata chestia asta. Acum ceva timp, ai spus urmatoarele, importanta e partea ingrosata: figo1988, on 01 mai 2019 - 18:30, said:
Situatia, pentru cine are >50k de euro sa dea pe o masina e in felul urmator. Ai pe de-o parte niste pseudo-sisteme de asistenta la conducere de la firmele consacrate, sisteme care nu prea fac nici cat o ceapa degerata, dupa cum tocmai am aratat. Adica ma duc acum la BMW/Mercedes/Audi, le pun 80k de euro in mana si ei imi dau o chestie care, daca schimb banda si e masina oprita, face accident. INSTANT. Sau care, pentru a mentine banda, se plimba din stanga in dreapta pentru a detecta limitele. Alternativa este Tesla, unde sistemul de conducere autonoma functioneaza exceptional de bine in majoritatea cazurilor si are functionalitati pe care ceilalti producatori nu le au deloc. Urmeaza: figo1988, on 01 mai 2019 - 11:38, said:
Eu am intervenit de zeci de ori la Mercedes pentru ca, in anumite situatii, nu mai vedea masina din fata sau o vedea foarte tarziu. Problema apare cand schimbi banda si masina din fata e oprita. Pur si simplu accelereaza spre ea. ro_explorer, on 01 mai 2019 - 11:43, said: La discutia asta au participat: tu, inuendo0, ro_explorer si Hansolo. Toti pe-o mana. Toti blamati sistemele masinilor germane pentru ca in situatia respectiva ar face accident fara interventia omului. Mai jos este un fragment din maualul Model 3. Am prezentat doua accidente cu doua Tesla care s-au lovit de masini parcate/oprite. A mai fost cel cu masina oprita la semafor. Oare o masina Tesla s-ar opri fara interventia omului daca ai schimba banda iar pe noua banda ar da de o masina oprita? Posibil ca uneori s-o faca, dar poti tu sa bagi mana-n foc ca o face de fiecare data? Quote Warning: Traffic-Aware Cruise Control cannot detect all objects and, especially in situations when you are driving over 50 mph (80 km/h), may not brake/decelerate when a vehicle or object is only partially in the driving lane or when a vehicle you are following moves out of your driving path and a stationary or slow-moving vehicle or object is in front of you. Always pay attention to the road ahead and stay prepared to take immediate corrective action. Intrebare: Ai zis ca ceilalti producatori nu au anumite functionalitati legate de AP. Care ar fi alea? Ce anume te-a impresionat si nu este de gasit la ceilalti? Incerc eu un raspuns pana vine al tau: - schimbarea benzii in mod "autonom"? - parcarea summon? figo1988, on 01 mai 2019 - 11:38, said: 2. Da, chiar asta ai spus si ti-am explicat ca, la fel ca la orice produs de valoare mai mare care a beneficiat de o reducere de pret, e normal ca saptamanile/lunile urmatoare sa aiba comenzi mai slabe. Si nu ai mai raspuns. Dar nu vreau sa mai reluam discutia in felul asta pentru ca nu e deloc constructiv si oricum vom afla in urmatoarele 2Q care-i situatia cu cererea din US. |
#128
Posted 31 May 2019 - 12:33
@valitudor ... suntem cu totii de acord ca tehnologia inca nu permite autonomie 100% dar permite asistenta soferului uman. Dintre sistemele de asistenta existente acum pe masinile din trafic, discutia era ca cel mai avansat (experimentat de mine personal) este cel de la Tesla.
Ca o fi asa sau nu o fi asa, esti liber sa combati. Oricum, cat timp vorbim de sisteme de asistenta, persoana din spatele volanului este responsabila pentru ce se intamp[la cu masina, indiferent daca aceasta vede sau nu verde un tir/parapet/pieton/zid/prapastie/semafor/etc. |
#129
Posted 31 May 2019 - 13:06
@valitudor: Ma refeream sa continui discutia despre AI. Daca poti.
figo1988, on 30 mai 2019 - 18:29, said:
2. Pentru ca ei se folosesc de acesti utilizatori pentru a-si antrena algoritmii de inteligenta artificiala. Si asta e de fapt avantajul semnificativ. E nerealist sa credem ca exista si o alta solutie pentru a atinge level4/5, altul decat acela de a strange enorm de multe date de test si a le folosi pentru a antrena algoritmii. Iar cele mai bune date sunt fix acelea marcate de soferi drept comportament necorespunzator al sistemului de control. valitudor, on 31 mai 2019 - 12:26, said:
Intrebare: Ai zis ca ceilalti producatori nu au anumite functionalitati legate de AP. Care ar fi alea? Ce anume te-a impresionat si nu este de gasit la ceilalti? Incerc eu un raspuns pana vine al tau: - schimbarea benzii in mod "autonom"? - parcarea summon? Greseala pe care o faci tu este ca te uiti doar pe specificatii. Toate sistemele de L2 au pe hartie cam aceleasi functionalitati, dar daca te urci in masina si le folosesti, observi diferente semnificative. Clientul nu "level X", inventat de niste ingineri de la SAE, ci functionalitate efectiva. SI din experienta mea si a altora cu sisteme Tesla, comparativ cu ce e disponbiil la alti producatori, cele Tesla sunt superioare in utilizare de zi cu zi. E atat de simplu in final. Quote All told, on my 90 minute commute, I have to intervene maybe 5-6 times with the Tesla, which was much better than competing systems. I could do without all the accouterments of a high priced vehicle, but for self-driving Tesla was a clear winner. If not by sophistication of their system (Nissan feels more capable), then by Tesla's smart implementation and design decisions for the feature. https://teslamotorsc.../posts/2641968/ Quote Its astonishing to me how primitive the Mercedes system is compared to Tesla, in a car that in principle can cost 50% of an E class. https://mbworld.org/...t-compared.html Sunt alte pareri in acelasi forum care spun ca varianta 2019, ar fi imbunatatita, dar din pacate nu e nimeni care sa fii condus ambele. In final, nu cred ca e corect sa te uiti pe lista de specificatii si sa vezi acolo: ACC, active lane keeping si auto-parking si sa presupui ca, atata timp cat terminologia e aceeasi, functionalitatea va fi si ea. Pentru ca nu e adevarat. Edited by figo1988, 31 May 2019 - 13:17. |
#130
Posted 31 May 2019 - 15:40
Figo, eu zic ca la fiecare post sa repetam concluziile cu care am devenit amandoi de acord, ce zici? Asta sa nu uitam de unde am plecat si unde am ajuns.
1. Am plecat de la "sistemele autonome ale nemtilor sunt mult mai proaste decat cele ale Tesla deoarece nu reusesc sa evite un accident cand schimbi banda si dai de o masina oprita" si am ajuns la "la Tesla este exact la fel", manualul Tesla si accidentele o dovedesc cu prisosinta. 2. Spuneai ca la Tesla sunt functiuni in plus fata de ceilalti. Care sunt alea? Enumera-le, te rog 3. Sistemele nemtilor nu reusesc sa tina banda, se plimba dintr-o data parte in alta a benzii. Iar drept argument imi dai niste linkuri pe teslarati si un altul de pe mb neconfirmat de altii. De pe Teslarati, primul link: Quote 1. Audi A6 (not the new A8 L3) Designed for freeway travel. We couldn't get it to engage on city streets. Wouldn't operate below 30 MPG Exact primul video gasit e asta [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/G3SfQKgAwRg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] figo1988, on 31 mai 2019 - 13:06, said:
Greseala pe care o faci tu este ca te uiti doar pe specificatii. Toate sistemele de L2 au pe hartie cam aceleasi functionalitati, dar daca te urci in masina si le folosesti, observi diferente semnificative. Clientul nu "level X", inventat de niste ingineri de la SAE, ci functionalitate efectiva. SI din experienta mea si a altora cu sisteme Tesla, comparativ cu ce e disponbiil la alti producatori, cele Tesla sunt superioare in utilizare de zi cu zi. E atat de simplu in final. Ok, arata-mi si mie ce e nasol la Merc-ul asta!!! Ce ti-ai dori de la Tesla si e de negasit la Mercedes...? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/_mKGpJzzsmo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] figo1988, on 31 mai 2019 - 13:06, said:
In final, nu cred ca e corect sa te uiti pe lista de specificatii si sa vezi acolo: ACC, active lane keeping si auto-parking si sa presupui ca, atata timp cat terminologia e aceeasi, functionalitatea va fi si ea. Pentru ca nu e adevarat. Apropo de autoparking. Stii ce scrie in manualul Model 3? Mda, eu l-am citit Quote Note: Autopark detects potential perpendicular parking spaces that are at least 9.5 feet (2.9 meters) wide with a vehicle parked on each side. Autopark detects parallel parking spaces that are at least 20 feet (6 meters), but less than 30 feet (9 meters) long. Figo, oare nu e ceva in neregula cu sursele de unde alegi tu sa te informezi? Intreb si eu... |
#131
Posted 31 May 2019 - 16:25
@valitudor: Chiar in video-ul pus de tine cu Audi se vede ca la viteze mici are numai ACC si nu lane keeping (simbolul de tinut banda este galben). De abia peste 40mph se face verde. Deci ceea ce a spus respectivul e corect.
1. Sistemele de la producatorii clasici au nevoie de marcaje pe sosea la viteze mai mari. Tesla nu. 2. SIstemele de la producatorii clasici au mai multe momente cand cer interventia soferului. Edited by figo1988, 31 May 2019 - 16:42. |
#132
Posted 31 May 2019 - 16:30
valitudor, on 31 mai 2019 - 12:26, said:
La discutia asta au participat: tu, inuendo0, ro_explorer si Hansolo. Toti pe-o mana. Toti blamati sistemele masinilor germane pentru ca in situatia respectiva ar face accident fara interventia omului. Mai jos este un fragment din maualul Model 3. Gresit, toti spun ca sistemele masinilor germane sunt mai putin evoluate ca AP-ul de pe Tesla. E o mica mare diferenta. Iar tu fiindca nu ai dovezi ca ar fi cel putin la fel de bune ai inceput sa arunci cu rahat in AP-ul de la Tesla. Ai fi aruncat tu si in alte chestii de la Tesla cum ai facut si in trecut numai ca acum nu mai poti spune ceva dupa ce rahaturi de EV-uri mai scot acuma nemtii desi au desfacut nenumarate Tesle pana acum. Aia de la Mercedes s-au mai facut si de ras nereusind s-o mai asambleze inapoi, probabil de vina fiind maiestria germana in domeniul auto ! Nu-i frumos ce faci ! |
#133
Posted 31 May 2019 - 16:39
Quote Note: Autopark detects potential perpendicular parking spaces that are at least 9.5 feet (2.9 meters) wide with a vehicle parked on each side. Autopark detects parallel parking spaces that are at least 20 feet (6 meters), but less than 30 feet (9 meters) long. valitudor, on 31 mai 2019 - 15:40, said:
Apropo de autoparking. Stii ce scrie in manualul Model 3? Mda, eu l-am citit Model 3 are nevoie de un loc cu lungimea minima de 6 metri pentru a parca perpendicular. 6 metri. Ce naiba fac programatorii aia din Sillicone Valley? 6 METRI Figo, oare nu e ceva in neregula cu sursele de unde alegi tu sa te informezi? Intreb si eu... Nu stiu ce engleza ai tradus tu acolo, dar sigur nu e ceea ce scrie in manualul citat de tine. Pare ca sursele mele sunt bune. a. Spatii perpendiculare cu latime minima de 2.9m b. Spatii paralele cu lungime intre 6 si 9m Deci programatorii aia o duc bine-mersi Si ambele sunt cam in parametri in care parcheaza si masina mea. Iar eu la genul asta de "performanta" m-am referit. Dupa specificatii pare totul ok si la nemti, dar cand incepi sa folosesti, ajungi la rezultatele astea: https://www.iihs.org...oad-track-tests [ https://teslamotorsclub.com/tmc/attachments/upload_2018-8-7_6-24-41-png.323672/ - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by figo1988, 31 May 2019 - 16:42. |
#134
Posted 31 May 2019 - 16:45
#135
Posted 31 May 2019 - 18:19
figo1988, on 31 mai 2019 - 16:39, said:
Nu stiu ce engleza ai tradus tu acolo, dar sigur nu e ceea ce scrie in manualul citat de tine. Pare ca sursele mele sunt bune. Deci programatorii aia o duc bine-mersi Si ambele sunt cam in parametri in care parcheaza si masina mea. Ciudat mai zici. A mea parcheaza in 0,6m + lungimea, culmea, neffind facuta in Sillicone Valley. Fanaticul ala Tesla mintea cand vorbea despre A6 Poftim video cu "AP" activat la A6 la sub 30 mph. hai ca e atat de usor sa verifici dezinformarile alora... https://youtu.be/eF9FELZdBrw?t=213 figo1988, on 31 mai 2019 - 16:39, said: Iar eu la genul asta de "performanta" m-am referit. Dupa specificatii pare totul ok si la nemti, dar cand incepi sa folosesti, ajungi la rezultatele astea: https://www.iihs.org...oad-track-tests Este mult peste propaganda citita pe Electrek sau Cleantehnica. Deh, baietii sunt profesionisti... Tu citesti doar unde scrie de bine de Tesla. ia uite ce scriu baietii de la IIHS Cu linkul postat ai reusit sa demonnstrzi tocmai contrariul spuselor tale, cum ca Tesla ar fi un lider incontestabil, iar restul mult in urma. Quote "We're not ready to say yet which company has the safest implementation of Level 2 driver assistance, but it's important to note that none of these vehicles is capable of driving safely on its own," Zuby says. "A production autonomous vehicle that can go anywhere, anytime isn't available at your local car dealer and won't be for quite some time. We aren't there yet." Hopa, baietii nu s-au decis care sistem e mai eficient dpdv al sigurantei, asadar nu este vorba de suprematia Mighty Tesla si mizeria in care se zbat toti ceilalti. Tu ai ales sa citesti doar despre active lane-keeping systems, la care Tesla este in fata. Insa iata ce spui astia despre sistemele astea: Quote The evidence for safety benefits of active lane-keeping systems isn't as pronounced as for ACC. Still, the potential to prevent crashes and save lives is large. IIHS research shows that preventing lane-departure crashes could save nearly 8,000 lives in a typical year. Lane-departure warning systems are associated with an 11 percent reduction in the rates of single-vehicle, sideswipe and head-on crashes of all severities and a 21 percent reduction in the rates of injury crashes of the same types. Restul, pastrarea benzii cu mana pe volan, este o prostie indiferent de producator. O inutilitate. Foarte bine punctat de IIHS. Cat se poate de tare mesajul lor. Parca l-as fi scris eu. ia citeste aici: Quote One series involved driving at 31 mph toward a stationary vehicle target with ACC off and autobrake turned on to evaluate autobrake performance. Only the two Teslas hit the stationary target in this test. Cu "AP" pornit, adica e musai sa-l activezi manual, altfel la Tesla nu ai niciun fel de asistenta: Quote With ACC active, the 5-series, E-Class, Model 3 and Model S braked earlier and gentler than with emergency braking and still avoided the target. The cars slowed with relatively gradual decelerations of 0.2-0.3 gs, braking in the same manner no matter the distance setting. Braking before impact was earlier for the Teslas than for the 5 series and E-Class. Ei bine, parerea lor nu este ca Tesla e miezu si restul sunt in bezna, cum o aveti voi pe aici. Vezi, conteaza enorm credibilitatea surselor de la care te inspiri... |
#136
Posted 01 June 2019 - 09:42
valitudor, on 31 mai 2019 - 18:19, said:
1. Hai, ca nu era greu sa-ti dai seama ca despre paralela nu perpendiculara vorbeam. Cauti erori de exprimare/forma, acum? Ciudat mai zici. A mea parcheaza in 0,6m + lungimea, culmea, neffind facuta in Sillicone Valley. Fanaticul ala Tesla mintea cand vorbea despre A6 Poftim video cu "AP" activat la A6 la sub 30 mph. hai ca e atat de usor sa verifici dezinformarile alora... https://youtu.be/eF9FELZdBrw?t=213 1. Eu am comentat ce ai scris. Audi spun ca masinile lor au nevoie de 0.8m + lungimea, tu ce masina ai de are doar 0.6m? Luand exemplul Audi, ar fi un avantaj de 0.5m pentru Audi la aceeasi lungime a masinii. Alti producatori nu dau si, pe sistemul meu, as spune ca e undeva la >1m. Ok, asta e marele avantaj de tehnologie al VAG? Ca pot sa faca parallel parking in 0.5m mai putin decat Tesla? 2. Dovedesti din nou ca nu esti informat in detaliu. Filmuletul pe care l-ai pus era de pe ultimul A6, care de abia s-a lansat. Acesta are aceeasi tehnologie ca si A8-ul. Persoana din topic vorbea de A6-le FL anterior. La data la care era scris postul, A6-le nou nici nu era lansat. Cine e fanaticul de fapt? valitudor, on 31 mai 2019 - 18:19, said:
Linkul tau e foarte bun, ti-as fi dat un like doar pentru el, insa cum nu am putut sa separ like-ul, ti l-am dat pentru tot mesajul... Este mult peste propaganda citita pe Electrek sau Cleantehnica. Deh, baietii sunt profesionisti... Tu citesti doar unde scrie de bine de Tesla. ia uite ce scriu baietii de la IIHS Cu linkul postat ai reusit sa demonnstrzi tocmai contrariul spuselor tale, cum ca Tesla ar fi un lider incontestabil, iar restul mult in urma. Esti blocat si nu cred ca am cum sa te ajut. Discutia e compusa din 2 componente: 1. Nivelul sistemelor actuale. 2. Potentialul de a ajunge la masini autonome. O sa le iau pe rand. 1. Nivelul pe care Tesla il oferea pe Model S inca de acum niste ani si pe care l-au oferit pe Model 3 de la lansare a fost superior solutiilor oferite de producatorii traditionali la momentul lansarii. Ceea ce te extaziaza pe tine acum sunt sistemele lansate in 2018 si montate initial pe modelele de varf ale acestor producatori. Atunci cand compari un S-klasse de >100k de euro cu un Model 3 de 50k si te bucuri ca S-klasse a ajung la aceleasi facilitati de asistenta, nu e un pic penibil? Acum da, in 2019, tehnologia lansata initial pe varfurile de gama (A8 si S-klasse) incepe sa fie oferita si pe modelele inferioare, dar pana acum a fost pauza completa. 2. Aici bat eu de fapt moneda. Ceilalti producatori nu au cum sa ajunga la masini autonome inaintea Tesla pentru ca ei nu colecteaza date. Cate masini au Daimler sau VAG pe strada cu toti senzorii necesari pentru conducere autonoma? Cate are Tesla? Cati km fac aceste flote in total? Documenteaza-te despre AI si machine learning ca sa intelegi cat de importante sunt datele de antrenament pentru acesti algoritmi. Altfel o sa ramai la extrasul de paragrafe din articole de pe net. Edited by figo1988, 01 June 2019 - 09:43. |
|
#137
Posted 01 June 2019 - 18:36
figo1988, on 01 iunie 2019 - 09:42, said:
Dovedesti din nou ca nu esti informat in detaliu. Filmuletul pe care l-ai pus era de pe ultimul A6, care de abia s-a lansat. figo1988, on 01 iunie 2019 - 09:42, said:
Filmuletul pe care l-ai pus era de pe ultimul A6, care de abia s-a lansat. Acesta are aceeasi tehnologie ca si A8-ul. Ceea ce te extaziaza pe tine acum sunt sistemele lansate in 2018 si montate initial pe modelele de varf ale acestor producatori. Atunci cand compari un S-klasse de >100k de euro cu un Model 3 de 50k si te bucuri ca S-klasse a ajung la aceleasi facilitati de asistenta, nu e un pic penibil? Acum da, in 2019, tehnologia lansata initial pe varfurile de gama (A8 si S-klasse) incepe sa fie oferita si pe modelele inferioare, dar pana acum a fost pauza completa. Ce A8 si clasa S visezi? Noul Audi A8 cu L3 autonom are Traffic Jam Pilot. N-am pus niciun video cu sistemul lor. Filmul cu Audi A6 de mai devreme ne arata Traffic Jam Assist, care nu are nicio legatura cu Pilot-ul de pe A8. Intr-adevar, e atat de scumpa tehnologia incat este montata doar pe masinile foarte scumpe ale grupui. De la Golf in sus... Distronicul plus e prezent si pe Clasa A Mai jos este un Passat din 2016 cu Traffic Jam Assist. Pfff [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Cn05GNZqjdk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Recapituland, tu, pentru a demonstra ca doar Tesla conteaza iar RESTUL sunt mult in urma, prezinti un mic fragment dintr-un test facut de cei la IIHS. In acel fragment, Tesla era intr-un avantaj marginal. Insa ignori complet concluzia testului, care spune ca toate sistemele din test sunt cam pe acolo, fara diferente mari. Ba ignori si faptul ca sistemul Tesla (AEB) a fost singurul care n-a oprit inainte de obstacol, restul n-au avut probleme. Iar acum cateva zile te plangeai ca sistemele celorlalti nu opresc in cazul unui obstacol static. LOL Chiar asa, cine o fi fanaticul? figo1988, on 01 iunie 2019 - 09:42, said:
Ceilalti producatori nu au cum sa ajunga la masini autonome inaintea Tesla pentru ca ei nu colecteaza date Eu nu sunt Mafalda, insa sunt totusi constient de limitarile mele, asa ca nu ma pot pronunta cat de mare este avantajul Tesla sau al altora, ori cine va ajunge primul la level 4+. La 3 e clar ca Audi a ajuns... Teoretic, ce are Tesla ar reprezenta un avantaj, nu stiu insa cat de mult cantareste. Ceea ce este totusi foarte evident pentru mine este ca desi Tesla isi tot antreneaza autopilot-ul de 5 ani, azi nu-i vad suprematia fata de sistemele celorlalti. Mai ales ca ei pot lansa updatete-uri wireless. Demo-uri cu sistemul autonom nu au facut decat in-house, desi multi altii le-au prezentat tertilor, iar tehnologia de maine pe masinile actuale nu le face decat sa fie on-par cu a celorlalti, nimic spectaculos. Musk a promis inca din 2017 o calatorie de la un ocean la altul pe care n-a onorat-o, altii au facut-o deja... (nu neaparat acelasi traseu, insa pe distante mai lungi) Pe scurt, NIMIC CONCRET, DOAR PROMISIUNI |
#138
Posted 01 June 2019 - 21:07
Compari mere cu pere. Sistemul AP de la Tesla este folosit pe autostrada in timp ce a celorlalti e de gradinita si merge doar pana in 50-60 km/h. Mai trebuie sa mai creasca ca sa poata fi folosit si al lor pe autostrada.
PS. Mai pun inca odata filmuletul pus de tine : [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/eF9FELZdBrw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] poate sa vada oricine cat de primitiv este in comparatie cu cel de la Tesla. E avertizat foarte des sa preia controlul si cel mai important nu are navigator ca AP-ul de la Tesla. La cat de des preia controlul mi se pare complet nefolositor chiar si in traficul urban Edited by Ford4, 01 June 2019 - 21:19. |
#139
Posted 01 June 2019 - 21:57
Pentru a vedea toti cat de primitiv e acel sistem pus de tine pun si un filmulet cu navigare pe autopilot de la Tesla in care face si schimbare de banda fara confirmare
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/JjMYOBlhxQ0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] PS Exista in acel film si un moment in care Tesla detecteaza un deseu pe drum avertizand din timp soferul sa preia controlul. Edited by Ford4, 01 June 2019 - 22:01. |
#140
Posted 01 June 2019 - 23:15
@valitudor: Ai amestecat la maxim totul. Arata-mi un filmuleț cu o mașină germana făcută în 2018 și care nu este S klasse sau A8 si care merge autonom pe un drum virajat cu o singura banda. Așa cum face Tesla. Distronic plus nu face asta. După cum zic și ei în filmuleț.
Apropo, uitasem, ce mașini germane zici că au pilot automat în funcție de adresa setata pe navigație? Adică să treacă singure de pe o autostrada pe alta sau de pe o banda pe alta în funcție de care este mai rapidă? https://www.mbgilber...s-feature-work/ |
#141
Posted 02 June 2019 - 21:01
figo1988, on 01 iunie 2019 - 23:15, said:
Apropo, uitasem, ce mașini germane zici că au pilot automat în funcție de adresa setata pe navigație? Adică să treacă singure de pe o autostrada pe alta sau de pe o banda pe alta în funcție de care este mai rapidă? Care e ideea de fapt? Trebuie demonstrat cu orice pret superioritatea unei companii sau ca a scos=o cu o saptamana mai devreme ca altii? Discutia se duce iar la un versus... There Is Absolutely No Reason to Trust the Safety Record of Tesla’s Autopilot System https://gizmodo.com/...ecor-1835150623 |
|
#142
Posted 04 June 2019 - 20:35
figo1988, on 01 iunie 2019 - 23:15, said:
@valitudor: Ai amestecat la maxim totul. Arata-mi un filmuleț cu o mașină germana făcută în 2018 și care nu este S klasse sau A8 si care merge autonom pe un drum virajat cu o singura banda. Așa cum face Tesla. Distronic plus nu face asta. După cum zic și ei în filmuleț. Faptul ca una sau alta merge pe drumuri virajate "autonom" este un argument destul de pueril. Iti citez din manualul Tesla. Iti zic din nou ca n-ar fi rau sa-l citesti, macar acum: Quote
Warning: Autosteer is intended for use only on highways and limited-access roads with a fully attentive driver. Do not use Autosteer on city streets, in construction zones, or in areas where bicyclists or pedestrians may be present. Warning: Do not use Traffic-Aware Cruise Control on winding roads with sharp curves, on icy or slippery road surfaces, or when weather conditions (such as heavy rain, snow, fog, etc.) make it inappropriate to drive at a consistent speed. Traffic-Aware Cruise Control is primarily intended for driving on dry, straight roads, such as highways and freeways. It should not be used on city streets. Asadar tu indemni la folosirea sistemului intr-un mod nerecomandat de manual. Adica faci exact ce criticai la cei care isi riscau viata considerand prosteste ca AP Tesla este un sistem autonom. Pai cu ce esti tu mai presus de ei din moment ce doresti comparatii cu utilizari nerecomandate de producator? De ce vrei musai exemple germane? De ce nu americane, japoneze, suedeze, etc? Parca era vorba de unica Tesla impotriva tuturor. Poftim imagini cu o masina germana, alta decat A8 si Clasa S pe drumuri virajate, cu o singura banda. Stupid, dar intru in jocul tau... [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ydy-zrkM1S0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Sau uite un Passat condus fara maini (si minte) de unu' "destept". [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3i9X8LfJT2g?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] figo1988, on 01 iunie 2019 - 23:15, said: Apropo, uitasem, ce mașini germane zici că au pilot automat în funcție de adresa setata pe navigație? Adică să treacă singure de pe o autostrada pe alta sau de pe o banda pe alta în funcție de care este mai rapidă? https://www.mbgilber...s-feature-work/ Asadar Tesla este departe de orice rivali datorita Navigate on AP, nu pentru lucrurle false pe care le-ai sus tu mai devreme. Le recapitulez: - Masinile germane (nu mai stiu daca numai cele germane, sau toate celelalte din lume) nu se pot mentine in centrul benzii, ci penduleaza dintr-o partea in alta a ei - Aceleasi masini nu reusesc sa opreasca autonom daca schimba banda si dau de o masina oprita - Numai A8 si S Klasse sunt in stare sa pastreze banda si sa opreasca in trafic, dupa care s-o ia din loc cand traficul permite. Intre timp, am aflat cu totii ca tot ce ai spus mai devreme era fals. Si alte masini pastreaza centrul benzii bine mersi, chiar daca uneori mai calca de 2-3 ori linia, cand Tesla e chiar atre la acest capitol, insa masinile Tesla au fost singurele care n-au oprit cand au intalnit un obstacol in fata si a trebuit sa se bazeze pe AEB, Traffic Jam Assist este o tehnologie scumpa prezenta pe Skoda si Golf, nu numai pe A8, sunt profesionisti IIHS, CR, care nu au dat un castigator evident, etc. Insa acum ai argumentul suprem: Navigate on AP. Nu cred sa existe alt producator care sa ofere asa ceva. Insa am cateva remarci: - cum se impaca asta cu blamul pe care il aduceati sistemelor "autonome" de genul geofenced? Presupun ca nu stii, dar afli acum: NoAP este un sitem geofenced, disponibil doar in USA, pe drumurile "prelucrate" inainte de Tesla. Nu ca ar fi un lucru rau, farte bine ca pun securitatea in fata - asta este o optiune din 2019. Cum se impaca asta cu "dominarea" Tesla din moment ce este o optiune atat de nou. Cum era in 2018, cum e cu masina lui Inuendo0, care nu are asa ceva activat. Sau gresesc? - care este utilitatea unui lucru atat de inutil? La ce foloseste, altfel decat sa-ti impresionezi prietenii, fetele, etc? ce ti-ai dori mai mult, o masina cu acest sistem, sau o masina la care sistemul AEB sa functioneze ireprosabil in 100% din cazuri? Edited by valitudor, 04 June 2019 - 20:36. |
#143
Posted 04 June 2019 - 21:16
valitudor, on 04 iunie 2019 - 20:35, said: Presupun ca nu stii, dar afli acum: NoAP este un sitem geofenced, disponibil doar in USA, pe drumurile "prelucrate" inainte de Tesla. valitudor, on 04 iunie 2019 - 20:35, said: - care este utilitatea unui lucru atat de inutil? La ce foloseste, altfel decat sa-ti impresionezi prietenii, fetele, etc? Presupun ca ai testat toate aceste sisteme, sau doar vorbesti din filme si din carti? Figo exact asta zicea: cum se SIMTE fiecare sistem. Eu pot vorbi despre Autopilot si acolo unde este proiectat sa fie folosit o face foarte bine si imi ia un pic din efort. Ca sa intelegi mai bine e ceva FOARTE similar ca atunci cand conduci 200 km cu piciorul pe acceleratie iar apoi activezi Cruise Controlul. Simti diferenta. Edited by inuendo0, 04 June 2019 - 21:22. |
#144
Posted 05 June 2019 - 09:26
@vali: Ai descoperit ce masina ai de e mai avansata decat ultima tehnologie Audi? Si poate sa parcheze in L + 0.6m in timp ce Audi doar in L + 0.8m? Nu ma mai bat cu tine in filmulete de pe Youtube, e dreptul tau sa crezi fix ce iti doresti. Vedem ce companie ajunge prima la FSD, Tesla sau companiile traditionale, si discutam atunci.
Toate review-urile lauda sistemul de pe Tesla si spun ca este superior celor existente la alte masini. Prefer sa cred ceea ce zic oameni care le-au condus pe toate, nu specificatii si filmulete prelucrate de pe net. PS: Imi pare rau ca sunt nemultumit de sistemul pe care-l conduc zi de zi, pe masina mea dotata cu ultima tehnologie disponibila in 2017 la Daimler si care este la fel de autonom ca un caine orb pe cocaina. Momentele cand functioneaza bine sunt infinit mai putine decat cele cand vrea sa trosneasca masina din fata, daca este oprita. Edited by figo1988, 05 June 2019 - 09:33. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users