Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Mașini autonome - ficțiune sau realitate ?
Last Updated: Jun 06 2019 10:13, Started by
Fujitsu
, May 09 2019 08:33
·
0
#92
Posted 20 May 2019 - 10:56
unbrutus, on 20 mai 2019 - 10:50, said:
deci a platit mii multe pt sistemul ala dar trebuie sa stea fix ca intr-un Logan... asta vorbind de sofer. Da, exact de asta dai banii pe un Model 3, ca sa stai exact ca intr-un Logan si sa il conduci la fel. A fost cu probleme cafeaua de dimineata? Intai pune mana si condu un Model 3 cu autopilotul pornit, asa, macar in drive-test, ca sa vezi IRL asemanarile/deosebirile cu celelalte masini pe care le-ai condus. Dupa aia vino aici si comenteaza ce ai vazut. |
#93
Posted 20 May 2019 - 11:00
S-a dovedit pana la urma daca accidentele puteau fi evitate de un sofer sau nu? Cel putin asta din Florida e destul de clar ca soferul vedea in fata, AP-ul fiind activat cu doar 10s in urma. Mi se pare ciudat ca nu se pune mai mult accent pe chestia asta in discutiile de aici. AP-ul nu e cititor de minti si nu are de unde sa stie daca de pe un drum laturalnic o sa iasa un TIR.
Edited by figo1988, 20 May 2019 - 11:05. |
#94
Posted 20 May 2019 - 11:56
Renault a initiat un experiment in care 3 masini electrice si un autobuz circula autonom pe o distanta de 3.7 km si au opriri in locuri prestabilite, într-un campus din sudul Parisului.
Si Daimler face ceva similar in Hamburg. https://www.automark...cule-91471.html |
#95
Posted 20 May 2019 - 12:03
ro_explorer, on 20 mai 2019 - 10:56, said: Da, exact de asta dai banii pe un Model 3, ca sa stai exact ca intr-un Logan si sa il conduci la fel. A fost cu probleme cafeaua de dimineata? Intai pune mana si condu un Model 3 cu autopilotul pornit, asa, macar in drive-test, ca sa vezi IRL asemanarile/deosebirile cu celelalte masini pe care le-ai condus. Dupa aia vino aici si comenteaza ce ai vazut. |
#96
Posted 20 May 2019 - 12:47
unbrutus, on 20 mai 2019 - 12:03, said:
tu nu prea intelegi discutia cred... vorbeam de banii dati aiurea pe un sistem care nu prea functioneaza. Edited by ro_explorer, 20 May 2019 - 12:48. |
#97
Posted 21 May 2019 - 09:22
Pentru masinile autonome electrice se prefigureaza un design inedit iar in interior vor semana cu o cabina business class de avion.
Termenul estimat pentru utilizarea lor ar fi începând cu anul 2030. https://www.automark...s/#.XOOh3dSLQrg |
#98
Posted 28 May 2019 - 12:28
figo1988, on 20 mai 2019 - 11:00, said:
S-a dovedit pana la urma daca accidentele puteau fi evitate de un sofer sau nu? Cel putin asta din Florida e destul de clar ca soferul vedea in fata, AP-ul fiind activat cu doar 10s in urma. Mi se pare ciudat ca nu se pune mai mult accent pe chestia asta in discutiile de aici. AP-ul nu e cititor de minti si nu are de unde sa stie daca de pe un drum laturalnic o sa iasa un TIR. Ei, atunci afla de la mine: ambele accidente erau foarte usor de evitat, chiar si de un copil de 10 ani. Nu, nu este vorba de un camion care taie dintr-o data drumul, fara sa le lase timp de evitare soferilor. In ambele accidente, soferul a avut la dispozitie 7-8 secunde inainte de impact. Adica a intrat in ele doar pentru ca nu s-a uitat, avand prea multa incredere in AP ca poate conduce macar la fel de bine ca un om. Iar AP nu a vazut un camion mare si alb din cauza Soarelui. Asta in timp ce Musk sustine ca AP e mai bun ca un om, iar altii rostogolesc prostiile sale pe aici... |
#99
Posted 28 May 2019 - 12:44
#100
Posted 28 May 2019 - 13:07
Daca ai fi un copil de 10-15 ani nu prea m-as mira de ceea ce scrii, insa cele scrise sa vina din partea unui adult... zau, nu reusesc sa ma obisnuiesc cu ideea oricat incerc.
Pentru mine a fost evident de la incept, adica de acum cativa ani ca: - accidentele s-au intamplat pentru ca soferii nu s-u uitat in fata, nu au fost atenti la drum. Adica au fost idioti, ei avand responsabilitate legala - Tesla are o imensa vina morala prin declaratiile iresponsabile facute de Musk care lauda in mod nejustificat sistemul, sau pentru felul cum a proiectat sistemul AP, care permite utilizatorilor sa-l foloseasca intr-un mod periculos pentru ei si ceilalti. Cam asta spun eu si este in asemanator cu ceea ce spune mai toata lumea decenta, dotata cu ratiune. Bun, acum explica-mi unde este ipocrizia? |
|
#101
Posted 29 May 2019 - 08:37
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/KU5M8_fZcwY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#102
Posted 29 May 2019 - 10:43
valitudor, on 28 mai 2019 - 12:28, said:
In ambele accidente, soferul a avut la dispozitie 7-8 secunde inainte de impact. Ai ceva dovezi in acest sens pentru ultimul accident? Nu se mentioneaza nimic de genul asta nici in raportul preliminar, nici in informatiile gasite online. Soferul activase sistemul de asistenta cu 10s inainte de accident. Tu vrei sa imi spui ca el s-a uitat 8s la TIR-ul spre care mergea cu viteza si nu a schitat niciun gest? Mai mult, Model 3 are un radar cu vedere la 160m, nu crezi ca ar fi intervenit? Edited by figo1988, 29 May 2019 - 11:03. |
#103
Posted 29 May 2019 - 20:47
figo1988, on 29 mai 2019 - 10:43, said:
Mai mult, Model 3 are un radar cu vedere la 160m, nu crezi ca ar fi intervenit? Ba chiar si Model S din primul accident a a avut radar, insa era reglat special de Musk sa priveasca prin copaci, sa elimine alertele false. Intrebare: Chiar asa, de ce au murit aia daca Tesla are radar care bate la 160m? Raspuns: Pentru ca shit happens, sistemele actuale sunt mult mai nesigure decat o spun tweet-urile lui Musk. Nu te poti baza pe ele Intrebare: Chiar este AP Tesla mai sigur de x ori decat un om? Raspuns: Sigur ca da, insa doar in imaginatia unor oameni extrem de limitati tehnic, de care profita Musk. |
#104
Posted 29 May 2019 - 21:56
Pentru tine e greu de inteles ca om atent+ Autopilot conectat = 40% sanse mai putine de a avea accident. Asa a concluzionat NHTSA in urma unor investigatii. Ca shit happens cand omul nu e atent e partea a 2-a. Poate nici Autopilot-ul nu e perfect, dar nici nu ne putem hazarda in afirmatii de genul tau: "era reglat special de Musk sa priveasca prin copaci".
Daca nici acum nu intelegi promit ca iti desenez |
#105
Posted 30 May 2019 - 06:30
figo1988, on 29 mai 2019 - 10:43, said:
Mai mult, Model 3 are un radar cu vedere la 160m, nu crezi ca ar fi intervenit? inuendo0, on 29 mai 2019 - 21:56, said:
Daca nici acum nu intelegi promit ca iti desenez Attached Files |
|
#106
Posted 30 May 2019 - 07:56
#107
Posted 30 May 2019 - 08:09
@valitudor: E trist că tot ce poți să faci e sa tai o frază din tot răspunsul meu și să lași faptul că ți-am cerut dovezi pentru afirmații, deoparte.
Tu ai spus că, in accidentul cu tirul, acesta era în fața mașinii de mult timp. Eu ți-am cerut dovezi, pentru că nici raportul oficial preliminar, nici celelalte informații găsite online nu confirmă povestea ta. Ai de gând să revii cu respectivele dovezi sau iarăși te dai dispărut cu lunile, așa cum s-a întâmplat după ce ți-am demontat poveștile cu cererea slabă de Tesla? |
#108
Posted 30 May 2019 - 12:12
figo1988, on 30 mai 2019 - 08:09, said:
Ai de gând să revii cu respectivele dovezi sau iarăși te dai dispărut cu lunile, așa cum s-a întâmplat după ce ți-am demontat poveștile cu cererea slabă de Tesla? Astea fiind lamurite, te rog sa ma citezi unde am spus eu ca "cererea de Model 3 ar fi slaba". Nu-mi amintesc sa fi gandit vreodata asa ceva, cu atat mai putin s-o fi declarat in public. Daca nu-mi amintesc povestea mea, iti dai seama ca nu-mi amintesc nici "demonstratia" ta. Asadar, te rog sa nu uiti si sa ma lamuresti, ar fi pacat sa cred ca ai luat-o pe urmele altora cu pusul cuvintelor in gura altora, dupa care demostratia ca ceea ce ai pus tu este gresit... Ceea ce imi amintesc ca as fi spus a fost ca ar trebui sa asteptam ca bazinul de comenzi sa se epuizeze pentru a compara Model 3 cu BMW. In plus, zilele astea BMW beneficiaza de niste circumstante nefavorabile: ex: schimbarea generatiei de 3-ar, concurenta mult mai mare din partea Audi si Merc decat are Tesla pe plaja electricelor, etc. Revenind, nu cred ca am spus ca Model 3 are cerere slaba in USA, mai slaba decat in alta dati, da, posibil sa aiba figo1988, on 30 mai 2019 - 08:09, said:
@valitudor: E trist că tot ce poți să faci e sa tai o frază din tot răspunsul meu și să lași faptul că ți-am cerut dovezi pentru afirmații, deoparte. Tu ai spus că, in accidentul cu tirul, acesta era în fața mașinii de mult timp. Eu ți-am cerut dovezi, pentru că nici raportul oficial preliminar, nici celelalte informații găsite online nu confirmă povestea ta. Recapitulez. Ai spus ca: figo1988, on 20 mai 2019 - 11:00, said:
S-a dovedit pana la urma daca accidentele puteau fi evitate de un sofer sau nu? Cel putin asta din Florida e destul de clar ca soferul vedea in fata, AP-ul fiind activat cu doar 10s in urma. - in primul accident, soferul a avut timp cateva secunde pana la impact - anul trecut, 2 Tesla s-au infipt in 2 camioane de pompieri PARCATE. Asadar nu i-a sarit in fata niciun obstacol - daca ai stii cum functioneaza aceste sisteme (nu, nu stii) atunci n-ai pune astfel de intrebari. Accidentele de genul asta nu pot fi evitate de AP actual. Informatie oficiala Tesla, nu de pe twitter, de pe Electrek sau de la inuendo0 P.S. iar existenta radarului de 160m contrazice judecatile tale, din moment ce ala a murit cu tot cu radar, iar masinile alea au intrat in masinile de pompieri. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users