Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare aparat de vidat alime...

Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...
 Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady
 Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism
 Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...
 

Majorare tarife cu 1 euro/abonament sau 1 euro optiune cartela

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
227 replies to this topic

#199
Kres

Kres

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,314
  • Înscris: 21.03.2019

View Postmacette, on 06 iulie 2019 - 11:43, said:

Se pare ca Guvernul a renuntat la taxarea in sectorul de comunicatii, ieri, prin OG. Sa vedem deca Vodafone va renunta la cei 0.86€ luati cu japca...

Nu cred, doar nu le-au scumpit sa le ieftineasca la loc

#200
theMisuser

theMisuser

    Cetatean European.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,123
  • Înscris: 25.02.2007

View Postmacette, on 06 iulie 2019 - 11:43, said:

Se pare ca Guvernul a renuntat la taxarea in sectorul de comunicatii, ieri, prin OG. Sa vedem deca Vodafone va renunta la cei 0.86€ luati cu japca...
..from link..

Quote

Conform actului normativ adoptat miercuri procentul pe care companiile îl plătesc pentru monitorizarea ANCOM se determină anual, fără a depăşi 2% ca raport între: a) valoarea prevăzută la art. 123 alin. (1) din care se scad sumele încasate din tariful prevăzut la art. 126 alin. (1) lit. a) şi din tariful de monitorizare stabilit în anii precedenţi, la finele lunii anterioare celei în care se determină procentul, şi; b) cifra de afaceri cumulată a persoanelor prevăzute la alin. (1) şi (2).
....
ormula este asemănătoare cu cea prevăzută în OUG 111/2011, care stabilea taxa către ANCOM drept procentul care se determină anual, fără a depăşi 0,4%, ca raport între: a) cheltuielile administrative prevăzute la art. 123 alin. (2), din care se scad veniturile din alte surse; şi b) cifra de afaceri cumulată a persoanelor prevăzute la alin. (1) şi (2).
OUG 111/2011 a fost modificată de OUG 114/2018, care stabilea procentul prevăzut la alin. (1) şi (2) în cuantum de 3%, cu excepţia serviciilor poştale şi de curierat.
Initial era 0.4%, OUG 114/2018 a facut-o 3% si acum au dat-o inapoi la 2%.
Nu cred ca scade nimeni nimic.

#201
andone19

andone19

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 767
  • Înscris: 28.12.2018

View Postmacette, on 06 iulie 2019 - 11:43, said:

Se pare ca Guvernul a renuntat la taxarea in sectorul de comunicatii, ieri, prin OG. Sa vedem deca Vodafone va renunta la cei 0.86€ luati cu japca...
Doar in vise... nu vor renunta operatorii la scumpirile efectuate degeaba. Totul a fost o farsa, au profitat de scandalul de fake news sa mareasca preturile si sa arunce vina in curtea altora, sa para operatorii baietii buni care nu doreau sa scumpeasca dar au scumpit ca baietii rai i-a pus, desi nimeni nu i-a pus sa scumpeasca, doar propria lacomie.

#202
Kres

Kres

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,314
  • Înscris: 21.03.2019
Chiar dace justitua a anulat in parte sanctiunea ANPC, cea mai puternica sanctiune poate veni din partea clientilor, sa stiti (vezi cazul Telekom la care falimentu bate la usa).

#203
MariusXT

MariusXT

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 953
  • Înscris: 03.03.2008

View Postandone19, on 06 iulie 2019 - 13:14, said:

Doar in vise... nu vor renunta operatorii la scumpirile efectuate degeaba. Totul a fost o farsa, au profitat de scandalul de fake news sa mareasca preturile si sa arunce vina in curtea altora, sa para operatorii baietii buni care nu doreau sa scumpeasca dar au scumpit ca baietii rai i-a pus, desi nimeni nu i-a pus sa scumpeasca, doar propria lacomie.

Din contra operatorii au fost smecheri, focus putin, cand ai manageri buni si vicleni si smecheri conduci smecher. Tara asta e condusa de ultimii analfabeti si trantori care dau OUG si dupa il scot OUG. Pentru ce trebuia OUG?

Smecheria este alta, in contractul care tu l-ai semnat si nu l-ai citit exista urmatoarea clauza :

Stau sa ma intreb , cum naibii nici unul nu citeste contractul ala si la final plange pe forumuri si acuza ca nu stiu ce nu stiu cum. Cand in el e specificat clar!

https://www.vodafone...set/v370557.pdf

[ http://i66.tinypic.com/2cwofib.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://i.ibb.co/hVjn89Q/1.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Acum vin unii de la ANPC altii care nu pricep legea si da amenda : si se ajunge in judecata

Si poc : UNDE E LEGE si CONTRACT nu ai ce comenta, nu esti de acord nu semnezi si te duci la prepaid

Ieri :

Vodafone România are dreptul să crească prețurile serviciilor de comunicații începând de vineri, 5 iulie, după ce Curtea de Apel a decis să suspende executarea ordinului președintelui ANPC care i-a interzis majorarea prețurilor serviciilor sale. Decizia este executorie până la soluţionarea instanţei de fond, dar poate fi atacată cu recurs în 5 zile de către Protecția Consumatorilor. Vezi în articol istoria scandalului creșterii prețurilor telecom în plină campanie electorală.

https://economie.hot...tori-mobili.htm

Edited by Mariusss2000, 06 July 2019 - 17:52.


#204
andone19

andone19

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 767
  • Înscris: 28.12.2018
Ce titlu cretin, cica Vodafone are dreptul sa creasca preturile serviciilor... cand in realitate nu s-a judecat speta, ci doar cererea de suspendare a deciziei pe durata procesului in care se judeca speta, adica a decis doar ca Vodafone are dreptul sa ceara suspendarea deciziei si nimic mai mult.

#205
Kres

Kres

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,314
  • Înscris: 21.03.2019
Eu nu inteleg de ve drku la operatorii astia nu e toata lumea pe pre-pay.. Tre sa fii tampit sa semnezi vreun contract cu acesti tzepari.
Dar, nu-i asa...romanu se bucura la niste telefoane luate in rate, altfel n-ar semna nici drku contracte pine de clauze abuzive.

#206
MariusXT

MariusXT

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 953
  • Înscris: 03.03.2008
Ca sa va fac sa intelegeti ca suntem condusi de o mana de iditioti probabil nu vom iesi niciodata din Evul Mediu Mintal, ANPC nu stia ca in trecut s-a mai dat un OUG in 2011 care tocmai asta spune ca da noi guvern va dam voie Posted Image e o comedie :

Un simplu student de la drept poate castiga

Prevederile Ordonantei de Urgenta 111/2011 privind comunicatiile electronice mentioneaza ca: “În toate cazurile în care contractul încheiat prevede pentru furnizor posibilitatea modificării unilaterale, acesta este obligat să notifice în avans abonatului cu privire la intenţia sa şi la modificările pe care urmează să le efectueze. Începând cu momentul primirii notificării, abonatul trebuie să beneficieze de un termen de cel puţin 30 de zile pentru exercitarea cu bunăcredinţă a dreptului de denunţare unilaterală a contractului, în cazul în care nu este de acord cu modificările impuse de furnizor, fără plata niciunor penalităţi sau despăgubiri”

(Art. 51 alin. 7); - Prevederile Decizie ANCOM 158/2015 privind obligaţiile de informare a utilizatorilor finali stabiliesc modalitatea de transmitere a notificarii de modificare unilaterala cat si un modelul pe care operatorii il pot folosi in aceste situatii (art. 13);

https://lege5.ro/Gra...p=gu4tinrthe2te

View Postandone19, on 06 iulie 2019 - 17:59, said:

Ce titlu cretin, cica Vodafone are dreptul sa creasca preturile serviciilor... cand in realitate nu s-a judecat speta, ci doar cererea de suspendare a deciziei pe durata procesului in care se judeca speta, adica a decis doar ca Vodafone are dreptul sa ceara suspendarea deciziei si nimic mai mult.

Nu ai inteles tu, se continua majorarea , venea in transe, abonamente persoane fizice, business si prepaid, si decizia ANPC a blocat majorarea, acum decizia aia e suspendata deci pot mari in continuare insa nu o vor mai face din fair play fata de clienti cred

Edited by Mariusss2000, 06 July 2019 - 18:14.


#207
Kres

Kres

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,314
  • Înscris: 21.03.2019
Nu prea ati inteles demersul ANPC.
Daca omul a semnat pe 12-24 de luni si a luat telefon in rate, o denuntare anticipata face ca toate ratele sa devina scadente, deci consumatorul e lezat in dreptul lui legitim, daca i-ai facut o oferta si a semnat, trebuie s-o respecti, nu sa te razgandesti dupa 3 luni.

Deci nu mai vorbiti, ca nu aveti dreptate.

Dreptul de denuntare unilaterala nu acopera eventualele daune aduse clientului, cum sunt cele descrise mai sus.

Am facut eu sesizare la ANPC pe tema asta contra Telekom, care ulterior anuntarii scumpirilor, a pastrat totusi tariful din contract, acordand o reducere suplimentara.

Edited by Kres, 06 July 2019 - 18:17.


#208
MariusXT

MariusXT

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 953
  • Înscris: 03.03.2008

View PostKres, on 06 iulie 2019 - 18:15, said:

Nu prea ati inteles demersul ANPC.
Daca omul a semnat pe 12-24 de luni si a luat telefon in rate, o denuntare anticipata face ca toate ratele sa devina scadente, deci consumatorul e lezat in dreptul lui legitim, daca i-ai facut o oferta si a semnat, trebuie s-o respecti, nu sa te razgandesti dupa 3 luni.

Deci nu mai vorbiti, ca nu aveti dreptate.

Dreptul de denuntare unilaterala nu acopera eventualele daune aduse clientului, cum sunt cele descrise mai sus.

Pai le-a dat instanta dreptate nu trebuie sa am eu.

Gresit, Vodafone a oferit posibilitatea sa platesti rate separat lunar si sa inchizi abonamentul. Si nu ar fi obligat scrie clar alb pe negru in lege? Pai atunci sa incalcam toate legile si facem cum ne mai bine. Pe cine intereseaza de clientii Vodafone, Orange, Telekom? Dar pe cine intereseaza de OUG de au marit pana in cer tarife pe energie, telecomunicatii? Si apropo rata de telefon este o datorie nu un beneficiu. Daca nu vrei telefon ia sim only si telefon separat. Faptul ca iei un abonament + telefon exista mai multe optiuni: platesti telefonul la inceput tot pretul sau subventionat , in rate lunare. Pana la urma tot acolo ajungi dar datoria nu exprima dauna clientului.

Ah si apropo, se putea negocia acel 1 euro incat sa nu fie pus de furnizor. Vodafone a fost singurul de a facut lucrul asta pentru clienti sau a pus 20 GB pentru 1 euro. Insa trebuia sunat in Call Center

Edited by Mariusss2000, 06 July 2019 - 18:23.


#209
Inginerul_

Inginerul_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,946
  • Înscris: 18.02.2018

View PostKres, on 06 iulie 2019 - 18:15, said:

Daca omul a semnat pe 12-24 de luni si a luat telefon in rate, o denuntare anticipata face ca toate ratele sa devina scadente, deci consumatorul e lezat in dreptul lui legitim, daca i-ai facut o oferta si a semnat, trebuie s-o respecti, nu sa te razgandesti dupa 3 luni.
In plus, plata ratelor aparatului nu e legata in mod obiectiv si irevocabil de plata abonamentului, nu e deci o obligatie de rezultat. E doar pentru ca Vodafone in inchipuirea lui considera asa si evident in defavoarea clientului.
Poti, de exemplu, sa denunti abonamentul de voce si sa ai in continuare rate de platit pana la scadenta. Atat timp cat Vodafone isi primeste ratele convenite initial, interesale sale nu sunt defel prejudiciate.

View PostKres, on 06 iulie 2019 - 18:15, said:

Deci nu mai vorbiti, ca nu aveti dreptate.
Sigur e ceva middle meneger la Vodafone imbatat de propria functie, altfel nu si-ar lua din timpul liber ca sa apere aici organizatia care, apropo, poate foarte bine sa isi apere singura interesele.

Edited by Inginerul_, 06 July 2019 - 19:45.


#210
Kres

Kres

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,314
  • Înscris: 21.03.2019
Nu mai tot vorbiti, ratele la telefon sunt prinse in contractul de voce. Aveti doua contracte separate si nu stiu eu? Socoteala Vodafone ci telefoanele alea iese numai daca omul are abonament, altfel nu mai iese.
Cum sa anulezi contractul si sa ramai cu ratele la telefon?

#211
andone19

andone19

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 767
  • Înscris: 28.12.2018
Sunt doua tipuri, contracte cu rata telefonului mascata ca abonament, si contracte cu rata telefonului la vedere, separata de abonament.

#212
Kres

Kres

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,314
  • Înscris: 21.03.2019

View Postandone19, on 06 iulie 2019 - 19:59, said:

Sunt doua tipuri, contracte cu rata telefonului mascata ca abonament, si contracte cu rata telefonului la vedere, separata de abonament.

Asa da.. Atunci denuntare unilaterala si asta e...

#213
MariusXT

MariusXT

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 953
  • Înscris: 03.03.2008

View PostInginerul_, on 06 iulie 2019 - 19:44, said:

In plus, plata ratelor aparatului nu e legata in mod obiectiv si irevocabil de plata abonamentului, nu e deci o obligatie de rezultat. E doar pentru ca Vodafone in inchipuirea lui considera asa si evident in defavoarea clientului.
Poti, de exemplu, sa denunti abonamentul de voce si sa ai in continuare rate de platit pana la scadenta. Atat timp cat Vodafone isi primeste ratele convenite initial, interesale sale nu sunt defel prejudiciate.

Sigur e ceva middle meneger la Vodafone imbatat de propria functie, altfel nu si-ar lua din timpul liber ca sa apere aici organizatia care, apropo, poate foarte bine sa isi apere singura interesele.

Lucrez in alt domeniu, nu m-ai prins, in domeniul ala de postez legi etc. Scriu aici doar pentru faptul ca mi se pare mai interesanta reteaua asta decat altele. Mai postez si la Orange si rar Telekom, insa apar niste contracte si clauze. Ciudat este ca aceste contracte sunt revizuite an de an de ANPC si OPC si deabia acum poc s-au sesizat ca vezi domne nu e ok s-au dus in instanta si au luat-o in barba. Am abonamente la toti. Pana si la Akta aveam intr-un timp. Insa din pacate aici se posteaza fracturi de informatii, realitati false ale unor traduceri de clauze din contractele de telecomunicatii. Procesul se pierde daca nu cunosti legea. Poti sa scrii pe un forum pana in 2080 ca ar fi bine asa, ca ar fi bine altfel. La proces nu merge vrajeala ca pentru client ar fi fost bine, ar fi bine. Acolo se pune actul pe masa , legea, recomandari ANCOM care este arbitru telecom.
Nu ma intereseaza sa fii de acord cu ce zic eu, tu avand informatii din cultura ta generala..

View Postandone19, on 06 iulie 2019 - 19:59, said:

Sunt doua tipuri, contracte cu rata telefonului mascata ca abonament, si contracte cu rata telefonului la vedere, separata de abonament.

Aberatii

Exista abonament + rata pe factura, exista abonament + avans + rata in caz ca prezinti high risk (datornic sau fost datornic in preventel), exista abonament + plata integrala subventionata (un telefon redus fata de la liber insa + sim) la prima zi la care pui semnatura pe contract , ce mascate? Esti obligat prin lege sa aplici rata pe factura.

View PostKres, on 06 iulie 2019 - 19:56, said:

Nu mai tot vorbiti, ratele la telefon sunt prinse in contractul de voce. Aveti doua contracte separate si nu stiu eu? Socoteala Vodafone ci telefoanele alea iese numai daca omul are abonament, altfel nu mai iese.
Cum sa anulezi contractul si sa ramai cu ratele la telefon?

Am prieten care a reusit lucrul asta in ultimele saptamani in care s-au marit abonamentele. A existat posibilitatea prin Call Center - Retentie. Intradevar nu era obligatoriu din partea operatorului dar a fost un gest ok.

Edited by Mariusss2000, 06 July 2019 - 20:21.


#214
Inginerul_

Inginerul_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,946
  • Înscris: 18.02.2018

View PostMariusss2000, on 06 iulie 2019 - 20:23, said:

Scriu aici doar pentru faptul ca mi se pare mai interesanta reteaua asta decat altele.
Sigur ca da.

#215
Kres

Kres

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,314
  • Înscris: 21.03.2019

View PostMariusss2000, on 06 iulie 2019 - 20:23, said:



Lucrez in alt domeniu, nu m-ai prins, in domeniul ala de postez legi etc. Scriu aici doar pentru faptul ca mi se pare mai interesanta reteaua asta decat altele. Mai postez si la Orange si rar Telekom, insa apar niste contracte si clauze. Ciudat este ca aceste contracte sunt revizuite an de an de ANPC si OPC si deabia acum poc s-au sesizat ca vezi domne nu e ok s-au dus in instanta si au luat-o in barba. Am abonamente la toti. Pana si la Akta aveam intr-un timp. Insa din pacate aici se posteaza fracturi de informatii, realitati false ale unor traduceri de clauze din contractele de telecomunicatii. Procesul se pierde daca nu cunosti legea. Poti sa scrii pe un forum pana in 2080 ca ar fi bine asa, ca ar fi bine altfel. La proces nu merge vrajeala ca pentru client ar fi fost bine, ar fi bine. Acolo se pune actul pe masa , legea, recomandari ANCOM care este arbitru telecom.
Nu ma intereseaza sa fii de acord cu ce zic eu, tu avand informatii din cultura ta generala

Te inseli prietene. "Diligenta profesionala", adica raporturile dintre profesionist si client, este prevazuta in lege, asa ca amenda ANPC a fost data avand baza legala. Acu, ca aia de Vdf au contestat in instanta si au castigat e alta poveste. Ca idee, nici un profesionist nu poate abuza de clauzele contractuale, in relatie cu clientul si trebuie sa manifeste o conduita corecta in derularea contractului - deci nu trebuie sa bage omului sula in coasta dupa ce acesta a semnat un contract pe 12/24 luni.

De altfel Vdf si-a furat-o grav prin numarul mare de rezilieri, de Telekom nici nu mai vorbesc.

Daca raporturile nu sunt cele corecte rezilierile vor continua, lumea va trece pe prepay si or sa mai aiba o lula contracte incheiate pe 12/24 luni. Te asigur ca companiile astea tot ce au luat pe mere au dat pe pere, deci le-a iesit scumpirea pe nas.

Edited by Kres, 07 July 2019 - 06:55.


#216
MariusXT

MariusXT

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 953
  • Înscris: 03.03.2008

View PostKres, on 07 iulie 2019 - 06:52, said:

Te inseli prietene. "Diligenta profesionala", adica raporturile dintre profesionist si client, este prevazuta in lege, asa ca amenda ANPC a fost data avand baza legala. Acu, ca aia de Vdf au contestat in instanta si au castigat e alta poveste. Ca idee, nici un profesionist nu poate abuza de clauzele contractuale, in relatie cu clientul si trebuie sa manifeste o conduita corecta in derularea contractului - deci nu trebuie sa bage omului sula in coasta dupa ce acesta a semnat un contract pe 12/24 luni.

De altfel Vdf si-a furat-o grav prin numarul mare de rezilieri, de Telekom nici nu mai vorbesc.

Daca raporturile nu sunt cele corecte rezilierile vor continua, lumea va trece pe prepay si or sa mai aiba o lula contracte incheiate pe 12/24 luni. Te asigur ca companiile astea tot ce au luat pe mere au dat pe pere, deci le-a iesit scumpirea pe nas.

Cum ai intrat la ANPC pe baza de examen sau pe baza de vino acum ca e bine? Intreb si eu, expresia aia cu diligenta profesionala e o expresie habarnista. Statul roman adica guvernul Romaniei a dat o OUG si iti dau mai jos acel OUG

Da din 9,9 milioane de clienti mai are 9,85 milioane clienti. O gramada cat Himalaya Posted Image si la Telekom la fel nu s-au pierdut, pur si simplu acei clienti care oricum ar fi plecat au plecat mai devreme. Fanii celor 2 retele raman indiferent si suna si negociaza si tot raman.

Prevederile Ordonantei de Urgenta 111/2011 privind comunicatiile electronice mentioneaza ca: “În toate cazurile în care contractul încheiat prevede pentru furnizor posibilitatea modificării unilaterale, acesta este obligat să notifice în avans abonatului cu privire la intenţia sa şi la modificările pe care urmează să le efectueze. Începând cu momentul primirii notificării, abonatul trebuie să beneficieze de un termen de cel puţin 30 de zile pentru exercitarea cu bunăcredinţă a dreptului de denunţare unilaterală a contractului, în cazul în care nu este de acord cu modificările impuse de furnizor, fără plata niciunor penalităţi sau despăgubiri”

Si toate contractele din telecomunicatii de dupa 2011 au introdusa clauza asta care tocmai guvernul acestei tari o da la liber

[ https://i.ibb.co/hVjn89Q/1.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Acelasi guvern al Romaniei a dat alt OUG anul acesta de marire a taxelor pe telecomunicatii (energie electrica si catre ANCOM)

In contractele de telecomunicatii este stipulata clauza conform OUG 2011 per 111 adica daca tu stat te trezesti ca maresti de maine impozit sau tot felul de taxe imi da mie dreptul ca si operator de telecomunicatii conform OUG 2011 sa maresc tarifele.

In cazul de fata in instanta tu ca operator poti dovedi cu facturile care cresc atunci cand platesti datorii catre ANCOM si guvern.
Intrebarea este : ce era asa de urgenta sa maresti tu guvern taxele astea pe telecomunicatii? Pai nu mai au bani de pensii si salarii la bugetari.

In clauza scrie clar : dezvoltari tehnologice (bifat s-a introdus tehnologia 5G) , schimbari legislative (bifat , OUG ) si automat evolutia pietei se schimba, adica exact in momentul aducerii tehnologiei 5G tu bagi ordonanta de urgenta? Cata prostie exista in tara asta?

Si tu imi vii mie cu ANPC ?? Nu te pui cu multinationale unde au profesionisti scoliti in marile universitati din Europa cu analfabeti functionali.

Vreau sa scot in evidenta un singur fapt : nu vreti sau nu vedeti adevaratul vinovat! Guvernul! Aia ard operatorii si operatorii pe noi, insa noi nu punem vina pe guvern (sursa prostiei) ci doar ne invartim in jurul cozii. Cu alte cuvinte s-a aruncat pisica la altul in curte.

Edited by Mariusss2000, 07 July 2019 - 09:19.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate