Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!
 La multi ani @Nenea Zap!

La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...
 Depanero nu vrea sa imi dea Negat...

Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...
 Cat de riscant e sa rezerv un hot...

Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...
 

Cauciucuri dupa pana.

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
53 replies to this topic

#37
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008

View PostMotanulAlb, on 09 martie 2019 - 19:31, said:

Nu mai pot eu de raportul tau.

https://www.popgom.e...que-dice-la-ley
el código de circulación prohíbe montar neumáticos de diferente estructura en un mismo eje (artículo 3, puntos 3.2 y 3.3) según el Diario Oficial de la CE Nº 1 129/105 del 14/05/1992los neumáticos deben ser a la vez :
de la misma marca
de la misma dimensión
de la misma categoría de utilización (por ejempo: carretera, nieve, todoterreno).
de la misma estructura: radial o diagonal
del mismo código de velocidad
del mismo índice de capacidad de carga
Para los neumáticos de invierno, la capacidad de velocidad puede ser, lícitamente, inferior a la de los neumáticos de origen, pero la velocidad de rodaje debe entonces adaptarse a este límite inferior.

Lasa-ne cu Spania!
Din Regulamentul de Aplicare al codului Rutier de acasa:

"16. sa circule având montate pe autovehicul anvelope cu alte dimensiuni ori caracteristici decât cele prevazute în certificatul de înmatriculare sau de înregistrare ori care prezinta taieturi sau rupturi ale cordului ori sunt uzate peste limita admisa"

Si te rog (pentru moment) - sa renunti la agresivitate in comunicarea de pe forum.
Sper sa nu fie nevoie sa revin....

#38
MotanulAlb

MotanulAlb

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,884
  • Înscris: 16.02.2019
Asta se duce peste hotare :D Se respecta legile de acolo.

#39
LuvRaluK

LuvRaluK

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,579
  • Înscris: 27.09.2006

View PostNotsure, on 09 martie 2019 - 16:26, said:

O sa trec in curand prin Ungaria, Austria si Cehia, de asta imi fac probleme.

View PostMotanulAlb, on 09 martie 2019 - 19:31, said:


View PostMotanulAlb, on 09 martie 2019 - 20:35, said:

Asta se duce peste hotare Posted Image Se respecta legile de acolo.

Daca vrei sa il ajuti, ii dai citate din legislatia din Ungaria, Austria si Cehia ... cat timp ii dai un text din legislatia spaniola (apropo, nici nu te-ai obosit sa ii dai un text oficial, de pe un site oficial, ci ai dat un link de pe site de vanzari cauciucuri) nu il ajuti cu nimic.

#40
MotanulAlb

MotanulAlb

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,884
  • Înscris: 16.02.2019
Pai cum am cautat cu google sa caute si el.

#41
kmyson

kmyson

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 295
  • Înscris: 21.08.2011
@Notsure recomandarea mea este sa nu risti cumva si sa calatoresi in afara tarii si in speta austria cu anvelope diferite ca profil pe aceeasi punte,daca doamne fereste esti oprit de politie astia nu te iarta nici mort sa fii.Posibil sa ei o amenda f mare si/sau sa te oblige sa mergi cu ei la un service si sa ti schimbi anvelopele obligatoriu,considerind ca esti un pericol in trafic.Poti circula cu anvelope diferite,dar nu pe aceeasi punte si evident in aceasta perioada cu anvelope de iarna.
Cauta sa fii in regula nu are sens sa mergi cu morcovul dupa tine.

#42
Notsure

Notsure

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,206
  • Înscris: 15.05.2016

View PostBaxon, on 09 martie 2019 - 19:21, said:

Initiator , ai bani sa te plimbi in strainatate si n-ai sa-ti iei 2 anvelope la masina ? Imi imaginez ca nici schimbul de ulei nu l-ai facut de multa vreme , de filtru de ulei nici n-are rost sa mai zic ...

Nu am zis ca n-am, voiam doar sa stiu daca e nevoie sa le schimb, atata timp cat nu-s consumate si nici foarte vechi.
Schimb anual uleiul si filtrul si celelalte filtre, unele anual, altele bi-anual. Si daca nu l-as fi schimbat, ce? Imi dai tu bani de alta masina daca se uzeaza motorul?

View PostMotanulAlb, on 09 martie 2019 - 22:41, said:

Pai cum am cautat cu google sa caute si el.
Daca patesc ca tine si nu gasesc ceva bun?


PS: Nu va mai certati, deja am zis ca le schimb oricum.

Edited by Notsure, 10 March 2019 - 01:56.


#43
MotanulAlb

MotanulAlb

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,884
  • Înscris: 16.02.2019
Cum sa patesti ca mine, sa ai 8 cauciucuri noi la fiecare cinci ani, 4 de vara si 4 de iarna, ?

#44
Notsure

Notsure

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,206
  • Înscris: 15.05.2016
Pai la mine n-au trecut decat 2 ani jumate, iar cel mai important e ca n-am intrat inca in nimeni, desi in mine s-au infipt vreo 4-5 pana acum, sigur din ei macar unu era ultra-echipat, asa, ca tine. De asta imi fac griji mai mult de politie si de bezmetici, iar daca in privinta bezmeticilor nu am nicio solutie, ma gandeam macar de politie sa ma feresc.

Edited by Notsure, 10 March 2019 - 10:16.


#45
MotanulAlb

MotanulAlb

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,884
  • Înscris: 16.02.2019

View PostNotsure, on 10 martie 2019 - 10:11, said:

Pai la mine n-au trecut decat 2 ani jumate, iar cel mai important e ca n-am intrat inca in nimeni, desi in mine s-au infipt vreo 4-5 pana acum, sigur din ei macar unu era ultra-echipat, asa, ca tine.
Avea vreunul matiz?

#46
Notsure

Notsure

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,206
  • Înscris: 15.05.2016
Nu, 2 dube, un A5, un Megane, un Sandero si o data mi-a venit un cordon de 3 unu in altu dupa ce mi-a franat unu in fata in mijlocul intersectiei dupa plecarea de la semafor, ca se certa cu nevasta-sa, si ala care intrase in mine zicea ca el de fapt oprise si a fost impins cativa cm... Toti mi-au infundat tabla sau mi-au crapat bara doar, nimic grav.
Cu Matizul, daca n-are ABS, esti mai sigur in unele situatii, cel putin in oras, ca ABS-ul poate de mai taraie 2-3 metri in plus, indiferent de pneuri, daca i se pare ca nu-i convine suprafata de rulare. Ca sa fim seriosi, cati evita accidentul ocolind? Mai bine stii dinainte in ce si cum intri decat sa o iei la noroc... Asta exceptand saracii pietoni.

Edited by Notsure, 10 March 2019 - 10:30.


#47
MotanulAlb

MotanulAlb

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,884
  • Înscris: 16.02.2019
Si era vreunul ultraechipat? :D

#48
andu2006

andu2006

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,087
  • Înscris: 16.02.2013
Desi nu lovitul din spate era subiectul, mi-as pune ceva intrebari asupra modului cum conduc deoarece dupa cum singur afirmi ai avut ceva lovituri in spate.
Desi nu pari convins , cred ca o parte din vina o ai si tu ( prea s-au adunat sau esti extrem de ghinionist).
Cumpara pereche si echipeaza puntile cu perechi insa , pierzi avantajul interschimbabilitatii pentru reducerea uzurii ( asta daca nu ai din cele asimetrice ), dar asa mereu vei avea pneurile de pe o punte mai uzate.

#49
Notsure

Notsure

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,206
  • Înscris: 15.05.2016
Nu stiu ce ai inteles tu, dar am fost lovit de 2 ori din spate, o data cand a oprit unu in mijlocul intersectiei cu frana brusca, fiindca avea scandal in masina, iar unii din cei din spate n-au reusit sa opreasca si o data se uita una pe tel cand am oprit la trecere. Restul sunt neacordari de prioritate si alte manevre stupite. Ce spun acolo e in decursul a cativa ani buni. Ce, iti imaginai ca franez brusc intentionat in fata alora cu anvelope ideale, sa le demonstrez ca si le-au pus degeaba?
Am asimetrice. Mi-am rezolvat problema, multumesc.



#50
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,666
  • Înscris: 07.02.2003

View PostMotanulAlb, on 09 martie 2019 - 17:33, said:

Regulile impuse de Codul Rutier
Este interzisa montarea pe vehicule automobile si remorci a unor anvelope cu indicele de capacitate de incarcare sau simbolul de categorie de viteza inferioare capacitatilor maxime prevazute de constructorul autovehiculului (articolul R59 din Codul Rutier completat cu decretul din 24/10/94).
Codul Rutier impune ca anvelopele de pe aceeasi osie sa fie:
de aceeasi marca,
de aceeasi dimensiune,
de aceeasi categorie de utilizare (de ex: sosea, zapada, all terrain),
de aceeasi structură (diagonala sau radiala),
de acelasi cod de viteză (T, H, V, W...),
de aceeasi capacitate de incarcare.
Ma intreb, la rotile de rezerva la masinile moderne cum procedeaza ? Ca n-au nici dimensiunea, nici capacitatea, nici incarcarea, nici viteza celorlalter roti :P

#51
MotanulAlb

MotanulAlb

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,884
  • Înscris: 16.02.2019

View Postandreic, on 12 martie 2019 - 21:01, said:

Ma intreb, la rotile de rezerva la masinile moderne cum procedeaza ? Ca n-au nici dimensiunea, nici capacitatea, nici incarcarea, nici viteza celorlalter roti Posted Image

Citeste legislatia europeana. Unele tari sunt cu 50 de ani inaintea Romaniei, de parca nu ai sti.

#52
wb626ek

wb626ek

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,392
  • Înscris: 05.11.2014
Cu roata aia "îngustă" de rezerva, se montează doar pe spate la tracțiune fata, sau invers. Și nu se depășește viteza inscriptionata pe ea. Aia e sa ajungi pana la prima vulcanizare sa îți repari pana. Nu sa zbori cu 200km/h!

#53
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,772
  • Înscris: 01.10.2002
Se monteaza pe orice roata care are pana. Doar ca nu treci de viteza maxima permisa. De obicei la 80 km/h. Si mergi pana la primul service, une rezolvi pana la roata.

Edited by Wotan, 13 March 2019 - 00:15.


#54
marian.bazavan

marian.bazavan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,175
  • Înscris: 05.09.2007
directiva 92/23/CEE, explica cel mai bine ce si cum cu roata de rezerva. Concluzie: e folosita pana la primul service, in locul celei defecte in functie de specificatiile respectivei roti de rezerva.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate