Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cauciucuri dupa pana.
Last Updated: Mar 14 2019 10:34, Started by
Notsure
, Mar 09 2019 15:50
·
0
#37
Posted 09 March 2019 - 20:22
MotanulAlb, on 09 martie 2019 - 19:31, said:
Nu mai pot eu de raportul tau. https://www.popgom.e...que-dice-la-ley el código de circulación prohíbe montar neumáticos de diferente estructura en un mismo eje (artículo 3, puntos 3.2 y 3.3) según el Diario Oficial de la CE Nº 1 129/105 del 14/05/1992los neumáticos deben ser a la vez : de la misma marca de la misma dimensión de la misma categoría de utilización (por ejempo: carretera, nieve, todoterreno). de la misma estructura: radial o diagonal del mismo código de velocidad del mismo índice de capacidad de carga Para los neumáticos de invierno, la capacidad de velocidad puede ser, lícitamente, inferior a la de los neumáticos de origen, pero la velocidad de rodaje debe entonces adaptarse a este límite inferior. Lasa-ne cu Spania! Din Regulamentul de Aplicare al codului Rutier de acasa: "16. sa circule având montate pe autovehicul anvelope cu alte dimensiuni ori caracteristici decât cele prevazute în certificatul de înmatriculare sau de înregistrare ori care prezinta taieturi sau rupturi ale cordului ori sunt uzate peste limita admisa" Si te rog (pentru moment) - sa renunti la agresivitate in comunicarea de pe forum. Sper sa nu fie nevoie sa revin.... |
#39
Posted 09 March 2019 - 22:30
Notsure, on 09 martie 2019 - 16:26, said:
O sa trec in curand prin Ungaria, Austria si Cehia, de asta imi fac probleme. MotanulAlb, on 09 martie 2019 - 19:31, said: MotanulAlb, on 09 martie 2019 - 20:35, said:
Asta se duce peste hotare Se respecta legile de acolo. Daca vrei sa il ajuti, ii dai citate din legislatia din Ungaria, Austria si Cehia ... cat timp ii dai un text din legislatia spaniola (apropo, nici nu te-ai obosit sa ii dai un text oficial, de pe un site oficial, ci ai dat un link de pe site de vanzari cauciucuri) nu il ajuti cu nimic. |
#41
Posted 10 March 2019 - 00:13
@Notsure recomandarea mea este sa nu risti cumva si sa calatoresi in afara tarii si in speta austria cu anvelope diferite ca profil pe aceeasi punte,daca doamne fereste esti oprit de politie astia nu te iarta nici mort sa fii.Posibil sa ei o amenda f mare si/sau sa te oblige sa mergi cu ei la un service si sa ti schimbi anvelopele obligatoriu,considerind ca esti un pericol in trafic.Poti circula cu anvelope diferite,dar nu pe aceeasi punte si evident in aceasta perioada cu anvelope de iarna.
Cauta sa fii in regula nu are sens sa mergi cu morcovul dupa tine. |
#42
Posted 10 March 2019 - 01:53
Baxon, on 09 martie 2019 - 19:21, said:
Initiator , ai bani sa te plimbi in strainatate si n-ai sa-ti iei 2 anvelope la masina ? Imi imaginez ca nici schimbul de ulei nu l-ai facut de multa vreme , de filtru de ulei nici n-are rost sa mai zic ... Nu am zis ca n-am, voiam doar sa stiu daca e nevoie sa le schimb, atata timp cat nu-s consumate si nici foarte vechi. Schimb anual uleiul si filtrul si celelalte filtre, unele anual, altele bi-anual. Si daca nu l-as fi schimbat, ce? Imi dai tu bani de alta masina daca se uzeaza motorul? MotanulAlb, on 09 martie 2019 - 22:41, said:
Pai cum am cautat cu google sa caute si el. PS: Nu va mai certati, deja am zis ca le schimb oricum. Edited by Notsure, 10 March 2019 - 01:56. |
#43
Posted 10 March 2019 - 09:59
Cum sa patesti ca mine, sa ai 8 cauciucuri noi la fiecare cinci ani, 4 de vara si 4 de iarna, ?
|
#44
Posted 10 March 2019 - 10:11
Pai la mine n-au trecut decat 2 ani jumate, iar cel mai important e ca n-am intrat inca in nimeni, desi in mine s-au infipt vreo 4-5 pana acum, sigur din ei macar unu era ultra-echipat, asa, ca tine. De asta imi fac griji mai mult de politie si de bezmetici, iar daca in privinta bezmeticilor nu am nicio solutie, ma gandeam macar de politie sa ma feresc.
Edited by Notsure, 10 March 2019 - 10:16. |
#45
Posted 10 March 2019 - 10:12
#46
Posted 10 March 2019 - 10:25
Nu, 2 dube, un A5, un Megane, un Sandero si o data mi-a venit un cordon de 3 unu in altu dupa ce mi-a franat unu in fata in mijlocul intersectiei dupa plecarea de la semafor, ca se certa cu nevasta-sa, si ala care intrase in mine zicea ca el de fapt oprise si a fost impins cativa cm... Toti mi-au infundat tabla sau mi-au crapat bara doar, nimic grav.
Cu Matizul, daca n-are ABS, esti mai sigur in unele situatii, cel putin in oras, ca ABS-ul poate de mai taraie 2-3 metri in plus, indiferent de pneuri, daca i se pare ca nu-i convine suprafata de rulare. Ca sa fim seriosi, cati evita accidentul ocolind? Mai bine stii dinainte in ce si cum intri decat sa o iei la noroc... Asta exceptand saracii pietoni. Edited by Notsure, 10 March 2019 - 10:30. |
|
#48
Posted 11 March 2019 - 18:19
Desi nu lovitul din spate era subiectul, mi-as pune ceva intrebari asupra modului cum conduc deoarece dupa cum singur afirmi ai avut ceva lovituri in spate.
Desi nu pari convins , cred ca o parte din vina o ai si tu ( prea s-au adunat sau esti extrem de ghinionist). Cumpara pereche si echipeaza puntile cu perechi insa , pierzi avantajul interschimbabilitatii pentru reducerea uzurii ( asta daca nu ai din cele asimetrice ), dar asa mereu vei avea pneurile de pe o punte mai uzate. |
#49
Posted 12 March 2019 - 18:04
Nu stiu ce ai inteles tu, dar am fost lovit de 2 ori din spate, o data cand a oprit unu in mijlocul intersectiei cu frana brusca, fiindca avea scandal in masina, iar unii din cei din spate n-au reusit sa opreasca si o data se uita una pe tel cand am oprit la trecere. Restul sunt neacordari de prioritate si alte manevre stupite. Ce spun acolo e in decursul a cativa ani buni. Ce, iti imaginai ca franez brusc intentionat in fata alora cu anvelope ideale, sa le demonstrez ca si le-au pus degeaba?
Am asimetrice. Mi-am rezolvat problema, multumesc. |
#50
Posted 12 March 2019 - 21:01
MotanulAlb, on 09 martie 2019 - 17:33, said:
Regulile impuse de Codul Rutier Este interzisa montarea pe vehicule automobile si remorci a unor anvelope cu indicele de capacitate de incarcare sau simbolul de categorie de viteza inferioare capacitatilor maxime prevazute de constructorul autovehiculului (articolul R59 din Codul Rutier completat cu decretul din 24/10/94). Codul Rutier impune ca anvelopele de pe aceeasi osie sa fie: de aceeasi marca, de aceeasi dimensiune, de aceeasi categorie de utilizare (de ex: sosea, zapada, all terrain), de aceeasi structură (diagonala sau radiala), de acelasi cod de viteză (T, H, V, W...), de aceeasi capacitate de incarcare. |
#51
Posted 12 March 2019 - 21:13
|
#52
Posted 12 March 2019 - 22:44
Cu roata aia "îngustă" de rezerva, se montează doar pe spate la tracțiune fata, sau invers. Și nu se depășește viteza inscriptionata pe ea. Aia e sa ajungi pana la prima vulcanizare sa îți repari pana. Nu sa zbori cu 200km/h!
|
#53
Posted 13 March 2019 - 00:14
Se monteaza pe orice roata care are pana. Doar ca nu treci de viteza maxima permisa. De obicei la 80 km/h. Si mergi pana la primul service, une rezolvi pana la roata.
Edited by Wotan, 13 March 2019 - 00:15. |
#54
Posted 14 March 2019 - 10:34
directiva 92/23/CEE, explica cel mai bine ce si cum cu roata de rezerva. Concluzie: e folosita pana la primul service, in locul celei defecte in functie de specificatiile respectivei roti de rezerva.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users