Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Returnare produs Altex - magazin fizic
Last Updated: Sep 05 2020 15:29, Started by
thesonixx
, Nov 18 2018 11:08
·
0
#55
Posted 18 November 2018 - 13:49
Eu inteleg ca Softpedia e plina de mici intreprinzatori suparati ca suntem in UE.
Dar realitatea e asta: https://altex.ro/ren...-cumparare/pag/ Renuntarea la cumparare 1. Cadrul legal Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta: Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Se recomanda ca produsul returnat sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Daca intrati pe link, exceptiile sunt la pct. 2, nu le-am mai pus caci se lungea postarea inutil. Orice alte conversatii si sfaturi de conduite de tip "crestin" sunt nule. Edited by cattavencu, 18 November 2018 - 13:50. |
#56
Posted 18 November 2018 - 13:51
Daca cumperi ceva online poti sa-l returnezi in 14 zile fara motiv, bineinteles sa fie in aceeasi stare in care l-ai primit.
La cumparaturile offline treaba e diferita, nu stiu daca e vreun termen stabilit de lege sau fiecare magazin aplica ce doreste. Eu prefer sa iau mereu online, sa beneficiez de astea 14 zile in caz ca ma razgandesc. |
#57
Posted 18 November 2018 - 13:52
ioppo, on 18 noiembrie 2018 - 13:40, said:
Nicio lege nu il poate obliga pe Altex sa ii primeasca inapoi produsul folosit, cumparat din magazin fizic si cu posibilitate de verificare. Doar daca e defect, la garantie. E o lege in vigoare. Altex e obligat sa o respecte. Nu mai debitati enormitati "whisfull thinking" (chiar daca gandul va e la afacerile voastre, nu cumva sa inceapa lumea sa inteleaga si sa primiti si voi cereri de retur). Edited by cattavencu, 18 November 2018 - 13:53. |
#58
Posted 18 November 2018 - 13:52
notrust, on 18 noiembrie 2018 - 13:10, said:
Depinde de produs, 95% din produsele electronice le cumpar din magazinele fizic, si toti mi-au desigilat produsele sa le faca probe. La ALTEX m-au lasat sa iau toate tastaturile expuse sa le leg la un P.C. de la ei si sa le butonez, depinde ce angajati gasesti pe acolo si cat de frustrati sunt .. am cautat o tastatura la media galaxy, care e tot altex si nu au vrut sa ma lase sa verific doar 2 dintre ele, inainte sa cumpar, ca "daca e sigilata, nu se poate desigila". Erau razer si exista un mic acces la tastele directionale, insa asta nu ma ajuta prea mult din punct de vedere tastare, spatiu intre taste, cum se simte cand tastezi fara sa te uiti, etc. |
#59
Posted 18 November 2018 - 13:55
thesonixx, on 18 noiembrie 2018 - 11:53, said:
Te provoc sa testezi PS4 in magazin. Nu exista expuse (unde am fost eu) si nimeni nu sta atata timp sa "testeze" ps4 pe ce? Ca trebuie sa cumperi jocuri. Refuz sa cred ca magazinul iti da un joc asa pe gratis pe loc sa-l incerci. Dar nu asta e ideea. Mi se pare absurd sa nu poti returna un produs doar pentru ca ai venit personal sa-l ridici... Si dupa regula ta nu de "black friday" il iei mai ieftin? Sunt foarte multe "sali" de jocuri in care poti sa te joci pe PS4/Xbox, poti sa dai acolo 10ron si te joci o ora sa testezi daca iti place. Inteleg ca se intampla sa faci achizitii in care sa nu fii multumit de produs, dar mai mult in cazul in care produsul nu functioneaza in parametrii normali. Problema pare mai mult sa fii fost ca ai cumparat un produs intr-un mod impusliv, si nu te-ai gandit foarte mult inainte daca tu chiar iti doresti acel produs sau daca iti aduce o utilitate in viata de zi cu zi. Edited by Buleandra94, 18 November 2018 - 13:56. |
#60
Posted 18 November 2018 - 13:57
cattavencu, on 18 noiembrie 2018 - 13:49, said:
Eu inteleg ca Softpedia e plina de mici intreprinzatori suparati ca suntem in UE. Dar realitatea e asta: https://altex.ro/ren...-cumparare/pag/ Renuntarea la cumparare 1. Cadrul legal Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta: Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Se recomanda ca produsul returnat sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Daca intrati pe link, exceptiile sunt la pct. 2, nu le-am mai pus caci se lungea postarea inutil. Orice alte conversatii si sfaturi de conduite de tip "crestin" sunt nule. care parte din CONTRACTE INCHEIATE LA DISTANTA nu ai inteles-o, ca poate ti-o explica careva pe aici. |
#61
Posted 18 November 2018 - 13:57
am luat din altex un tv panasonic. acasa am vazut ca avea probleme cu panoul si nu rula filme de pe hdd extern. a 2 zi am cerut inlocuire cu alt model de tv. au refuzat. la service au schimbat panoul. asa cumpara on.line data viitoare!
|
#62
Posted 18 November 2018 - 13:58
#63
Posted 18 November 2018 - 14:00
cattavencu, on 18 noiembrie 2018 - 13:52, said:
E o lege in vigoare. Altex e obligat sa o respecte. Nu mai debitati enormitati "whisfull thinking" (chiar daca gandul va e la afacerile voastre, nu cumva sa inceapa lumea sa inteleaga si sa primiti si voi cereri de retur). vimann, on 18 noiembrie 2018 - 13:58, said:
Ehem, l-a luat din magazin. |
#64
Posted 18 November 2018 - 14:16
Corect, ce e pe site se refera la cumparaturile online.
@ initiator - mergi si vezi daca se poate returna, cu siguranta se poate, cele mai multe magazine accepta asta. @ ioppo - pai tocmai, cum iti explici ca afara sunt cele mai permisive conditii de retur si cu toate astea TOT au preturi de multe ori mai mici ca in Romania? |
|
#65
Posted 18 November 2018 - 14:25
Mr_Woppit, on 18 noiembrie 2018 - 13:52, said:
depinde ce angajati gasesti pe acolo si cat de frustrati sunt .. am cautat o tastatura la media galaxy, care e tot altex si nu au vrut sa ma lase sa verific doar 2 dintre ele, inainte sa cumpar, ca "daca e sigilata, nu se poate desigila". Erau razer si exista un mic acces la tastele directionale, insa asta nu ma ajuta prea mult din punct de vedere tastare, spatiu intre taste, cum se simte cand tastezi fara sa te uiti, etc. In ALTEX / ALTEX insa n-am intampinat nicodata probleme cu butonatul, chiar si la METRO mi-au dat telecomenzile de toate TVurile la care am solicitat le-am butonat in total vreo doua ore, le-am reglat imaginea, am schimbat sursele am intrat pe net la SMRTTVuri. Edited by notrust, 18 November 2018 - 14:30. |
#66
Posted 18 November 2018 - 14:30
Wow, deja 4 pagini pentru o chestie simpla.
Luni dimineata, la prima ora, suni la Altex si intrebi. Daca raspunsul este negativ si totusi vrei sa insisti, iei frumos consola in brate si te duci la magazin. Daca raspunsul este in continuare negativ si totusi vrei sa insisti in continuare, ceri sa vorbesti cu un sef de magazin. Daca raspunsul este in continuare negativ si totusi vrei sa insisti in continuare, ceri sa vorbesti cu un sef de la centru. The end. |
#67
Posted 18 November 2018 - 14:35
#68
Posted 18 November 2018 - 14:37
#69
Posted 18 November 2018 - 14:42
Ion_de_la_Raion, on 18 noiembrie 2018 - 11:31, said:
Nu e urat deloc. E normal sa poti testa ceva pentru a vedea daca-ti place. Asta cu consola. Cu jocul nu cred, produsele software pot fi returnate doar sigilate. E normal sa poti testa un produs destinat testarii. De exemplu, daca vrei sa vezi cum te impaci cu un PlayStation, te duci in magazinul fizic si ceri sa testezi. Daca nu au, te duci intr-un showroom Sony si testezi. Sau daca vrei sa cumperi un Renault Megane, te duci la showroom si faci test drive. Nu comanzi un Renaul megane si dupa ce il conduci 3 zile decizi ca nu iti place si vrei banii inapoi. Eu stiam ca nu poti sa returnezi un produs cumparat dintr-un magazin fizic in niciun interval de timp. Doar la cumparaturi online se poate in termen (legal) de 14 zile. Unele magazin dau pana la 30 de zile termen de retur. |
|
#70
Posted 18 November 2018 - 14:49
La unele magazine fizice se pot returna unele produse.
Bineinteles, asta tine strict de firma respectiva, legea nu-i obliga. |
#71
Posted 18 November 2018 - 14:59
Depinde si de angajati.
Am luat un mouse de la ALTEX, si l-am returnat a 2-a zi la un alt magazin Altex si au inceput sa vocifereze, "ce il iei de la aia si defectul il rezolvi la noi", de parca nu erau tot ALTEX si era vorba de un produs Myria care se inlocuieste pe loc. Dupa negocieri imi dau alt produs, care avea acelasi defect... De sila fac drumul la cei de unde l-am luat de prima data, le explic problema, oamenii spun "nu-i nicio problema, doriti altceva cautati", dupa 30 de minute gasesc ceva produs ultim la raft, angajatul imi zice "acest produs il avem la Mediagalaxy in mai multe exemplare, va fac o factura care sa reprezinte suma pe care trebuie sa v-o platim noi", plec la Mediagalaxy acolo aia incep: "nu putem sa facem asta ca nu ne mai iese bine la contabilitate, ca noi nu avem mouseul pe care l-ati returnat in oferta", dau ei telefoane ii lamureste cel de la ALTEX, dupaia in sila imi dau alt produs si tot comentau: "astia sunt tampiti ce facem la contabilitate cu incurcaturile astea"... Insa cumpar un monitor L.G. din Mediagalaxy de vreo 900 lei, crapa in 8 luni, il duc la ALTEX (la ala cu mouseul), baietii fac procedurile de garantie si nu comenteaza nimic, din contra sunt foarte amabili si ma sfatuiesc sa-i presez pe cei de la serviceul de garantie " daca astia or sa comenteze ca 4 pixeli arsi sunt putini, ca daca a crapat panelul in timp crapa tot", si sa nu accept nerepararea panelului. |
#72
Posted 18 November 2018 - 15:34
Numai la 'legislatie europeana' ai gasit sa deschizi topicul asta?
Raspunsul ti-a fost dat mai sus: prin lege nu ai dreptul sa faci retur fara motiv decat pentru produsele cumparate prin contracte la distanta (adica unde nu ai avut posibilitatea sa vezi fizic produsul inainte de a il cumpara, daca nu e clar ce inseamna asta). Daca politica magazinului este mai permisiva, iti poate permite sa returnezi fara motiv si produse cumparate din magazinele fizice. Altfel returul se poate face doar pe motive de defecte fizice/software sau neconformitate. Astea sunt singurele informatii de care ai nevoie pentru dilema ta. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users