Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...
 

Returnare produs Altex - magazin fizic

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
86 replies to this topic

#37
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,774
  • Înscris: 19.09.2006
Am mai returnat vreo 4 perechi de pantaloni la C&A si alte doua perechi de blugi tot la ei, alta data. In termen de 30 de zile, toate etichetele pe ei etc.

Nici o problema.

@ notrust - chiar nu-ti vine sa crezi ca se poate returna un produs fara motivatie? de ce ti-e greu sa crezi asta?

Edited by cattavencu, 18 November 2018 - 12:28.


#38
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

View Postnotrust, on 18 noiembrie 2018 - 11:56, said:

Pai a lucrat la DOMO in trecut, a urmat Flanco, si de 5 luni s-a mutat la ALTEX....
Plus ca a platit produsul magazinului...
Deci nu este ceva ilegal sau infractiune...
Nu de aia il da afara, il da afara pentru ca are patima pariurilor.

#39
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016

View Postthesonixx, on 18 noiembrie 2018 - 11:53, said:

Te provoc sa testezi PS4 in magazin. Nu exista expuse (unde am fost eu) si nimeni nu sta atata timp sa "testeze" ps4 pe ce? Ca trebuie sa cumperi jocuri. Refuz sa cred ca magazinul iti da un joc asa pe gratis pe loc sa-l incerci.

Dar nu asta e ideea. Mi se pare absurd sa nu poti returna un produs doar pentru ca ai venit personal sa-l ridici...
Si dupa regula ta nu de "black friday" il iei mai ieftin?
Exact ce ziceam mai sus, deja am raspuns la asta.
Nu te lasa la magazinul ala sau nu au expuse ?!
OK, mergi la altul Posted Image Posted Image
Sau cumperi online.
Sau mergi la o sala de jocuri (inca mai exista prin mall-uri) unde au consola aia.

TREBUIE sa cumperi jocuri ?
Nu este jocuri free / demo / trial ?!
Sau mergi la un magazin unde au ceva jocuri / console demo, chiar asa nu exista nicaieri ?!

Ce regula de black friday ?!
Eu n-am zis nimic de black friday.
Adica sa testezi undeva si sa iei din alta parte mai ieftin !?
Si, care e problema ?
Ah, te-ai hotarit sa iei exact de black friday, exact in ziua aia, si n-ai avut inainte timp sa testezi ?!
Asta e...

Edited by buyonevideo, 18 November 2018 - 12:28.


#40
notrust

notrust

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,731
  • Înscris: 09.11.2016

View PostIon_de_la_Raion, on 18 noiembrie 2018 - 12:24, said:

Din nou n-am inteles. Omul avea nevoie de cash pentru altceva ?
DA.
Omul nu avea cash si vroia sa joace la pariuri... cu cardul de cumparaturi a cumparat un produs pe care l-a schimbat pe CASHul fizic.
Am explicat pe pagini inapoi...

View PostIon_de_la_Raion, on 18 noiembrie 2018 - 12:27, said:

Nu de aia il da afara, il da afara pentru ca are patima pariurilor.
De la Flanco spune ca s-a transferat, acum stii si tu ca astia nu spun adevarul complet mereu...

#41
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

View Postcattavencu, on 18 noiembrie 2018 - 12:13, said:

Se poate returna aproape orice in ziua de azi, pana si mancare nedesfacuta.
Ma, nu stiu. Cumpara tu inghetata, tine-o la soare, nedesfacuta, si returneaz-o. Sa vezi daca o mai primesc. Si e valabil si la carne si in general, produse perisabile. Nu le desfaci, dar la tii la soare. Nu ar trebui sa poti returna asa ceva.

#42
notrust

notrust

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,731
  • Înscris: 09.11.2016

View Postbuyonevideo, on 18 noiembrie 2018 - 12:28, said:

Nu este jocuri free / demo / trial ?!
Sau mergi la un magazin unde au ceva jocuri / console demo, chiar asa nu exista nicaieri ?!
In Auchan era un spatiu de gaming gratuit amenajat cu diferite console...

#43
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,774
  • Înscris: 19.09.2006

View PostIon_de_la_Raion, on 18 noiembrie 2018 - 12:29, said:

Ma, nu stiu. Cumpara tu inghetata, tine-o la soare, nedesfacuta, si returneaz-o. Sa vezi daca o mai primesc. Si e valabil si la carne si in general, produse perisabile. Nu le desfaci, dar la tii la soare. Nu ar trebui sa poti returna asa ceva.

Aici nu vorbim de subiectivismele fiecaruia. Vorbim de faptul daca se poate sau nu se poate.

Iata cum e la Carrefour (generos descrisa politica pe site). Bolduirea cuvantului "alimentare" imi apartine:

https://carrefour.ro...r_id/Carrefour/

În cazul returnarii de Produse alimentare din secțiunea „Supermarket Online”, Clientul are obligația de a notifica Carrefour că înțelege să se retragă din Contract în cel mai scurt timp, cu respectarea termenelor de retur indicate mai jos. Returul produselor alimentare se va realiza exclusiv la adresa Strada Sinaia, nr. 53, Tarlaua 41, Stefanestii de Jos, Ilfov. Termenul de retragere din contract cu privire la următoarele categorii de Produse alimentare este după cum urmează:

Produsele din categoria băcănie, cele destinate bebelușilor și băuturile, trebuie să aibă ambalajul de origine intact și se pot returna în maximum 48 de ore de la data livrării Produsului;
Produsele din categoria măcelărie, legume–fructe, pește și panificație (produse care sunt susceptibile a se deteriora rapid), trebuie sa aibă ambalajul de origine intact și se supun următoarelor reguli:
Produsele alimentare proaspete a căror perioada de valabilitate este de 24 de ore pot fi returnate in maxim 24 de ore de la momentul livrarii comenzii;
Produsele alimentare a căror perioadă de valabilitate este mai mare de 2 zile pot fi returnate in maxim 48 de ore de la momentul receptionarii comenzii.

Epoca "Alegeti cu ochii, nu cu mana" si "Produsele vandute nu se schimba" a apus de multa vreme.

Edited by cattavencu, 18 November 2018 - 12:38.


#44
notrust

notrust

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,731
  • Înscris: 09.11.2016

View Postcattavencu, on 18 noiembrie 2018 - 12:26, said:

@ notrust - chiar nu-ti vine sa crezi ca se poate returna un produs fara motivatie? de ce ti-e greu sa crezi asta?
Stiu ca pe online.
Nu cred ca poti sa iei un produs acasa, dupa ce l-ai vazut in magazin, si apoi sa-l returnezi daca nu are defecte.
Nu sustin ca nu-i asa, eu n-am facut asta niciodata.
Am dus produs la garantie la ALTEX un monitor L.G. 27 IPS am dat pe el 900 lei, dupa 8 luni s-au ars din pixeli, l-am dus la garantie, nu au mai avut alt produs mi-au dat banii, toti 900 lei, am luat un Freesync de 27 IPS de la DELL cu 700 lei, deci am facut si o mica afacere :)...
Dar nu am returnat produse pe care le-am verificat la fata locului.
A, ba da in 2014 am returnat un EVOLIO la FLANCO, dar si ala avea probleme cu pozele le facea blurate...

#45
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

View Postcattavencu, on 18 noiembrie 2018 - 12:13, said:

Da' v-ati uitat vreunul pe site?

Se poate.

https://mediagalaxy....-cumparare/pag/

Punctul 2. j):

j. In cazul pachetelor ce contin console cu jocuri, se va accepta returului pachetului doar in situatia in care jocurile sunt sigilate. In cazul in care s-au desigilat jocurile, din valoarea pachetului se va scadea valoarea jocurilor.

Altex n-a binevoit sa puna politica de retur pe site, asa ca am mers pe pagina Media Galaxy (ar trebui sa fie aceeasi chestie).

@rosix - nu e nevoie de nici un argument pentru returnarea unui produs
Pe cuvantul meu, v-a placut mai mult sa sporovaiti aici in loc sa mergeti la sursa (e valabil si pentru initiator). Nimeni nu e sigur, insa sfaturi si pareri sunt cu duiumul.

Politica de retur exista la Altex si ia spune asa:  produsul neconform se returneaza, cel defect merge in service. Nu se accepta retururil de tipu "l-am probat si am constatat ca nu-mi place" ca la Emag.

A se vedea si urmatorul filmulet cand un client dezamagit de produs, si-a vrut banii inapoi de la Altex iar acestia i-au spus:  "Nu se poate, produsul merge in service"

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Vhs8-0f3EIk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

In acest caz, produsul avea defecte (neconformitati), rabat la calitate, ascunse, pe care un client obisnuit nu le poate depista cu ocazia cumpararii (si pe care eu le cunosc) si tot nu i-au primit produsul pentru a-i da banii omului inapoi.  Dar.. trebuie sa ne intelegem - aceste neconformitati trebuie specificate punctual si clar in cazul unui retur de acest tip, lucru pe care omul l-a facut din cate inteleg.

Edited by rosix, 18 November 2018 - 12:47.


#46
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,774
  • Înscris: 19.09.2006

View Postnotrust, on 18 noiembrie 2018 - 12:39, said:

Stiu ca pe online.
Nu cred ca poti sa iei un produs acasa, dupa ce l-ai vazut in magazin, si apoi sa-l returnezi daca nu are defecte.
Nu sustin ca nu-i asa, eu n-am facut asta niciodata.

Se pot returna produsele fara motiv, chiar daca functioneaza in parametri.

Filosofia din spatele chestiei asteia tine de faptul ca nu poti te dumiresti 100% in magazin daca ti se va potrivi acel produs in totalitate. La unele produse oamenii se decid dupa cateva zile daca sunt intr-adevar ceea ce le trebuie. De exemplu, unele produse sunt zgomotoase (o masina de spalat, de pilda); cum iti dai seama de asta in magazin?

Un fier de calcat poate sa aiba specificat 2600 de wati si acasa sa constati ca nu incinge mai deloc sau presteaza foarte slab; de ce sa fii tu, cumparator, cel pacalit in ecuatia asta? Am patit asta, nu mai stiu marca, ceva no name, magazinul fiind Carrefour, returnat fara probleme.

Multe produse nu se ridica la inaltimea asteptarilor, pentru ca marketingul lucreaza in draci in ziua de azi si asteptarile de regula sunt mai mari decat ce poate in realitate sa faca produsul X sau Y.

Omul e lasat sa testeze produsele acasa, de fapt. Si mi se pare foarte fair sa fie asa.

Edited by cattavencu, 18 November 2018 - 13:04.


#47
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

View Postcattavencu, on 18 noiembrie 2018 - 12:48, said:

Se pot returna produsele fara motiv, chiar daca functioneaza in parametri.

Filosofia din spatele chestiei asteia tine de faptul ca nu poti te dumiresti 100% in magazin daca ti se va potrivi acel produs in totalitate. La unele produse oamenii se decid dupa cateva zile daca sunt intr-adevar ceea ce le trebuie. De exemplu, unele produse sunt zgomotoase (o masina de spalat, de pilda); cum iti dai seama de asta in magazin?

Crede-ma ca, la cat de proaste calitativ sunt produsele, s-ar umple Romania de retururi.. Eu de asta cumpar de la EMAG (uneori chiar daca e un pic mai scump) sa pot returna imediat chinezaria daca nu e de calitate..dar la Altex nu stiu daca e la fel.
Altfel principiul e corect, stiu ca la americani, chiar poti returna neconditionat si optezi pentru alt produs nou sau banii inapoi, fara discutii.. ca e clar ca, daca a crapat, nu e bun de nimic si nu merita banii.

@initiator, incearca totusi, poate dai de niste oameni mai de calitate in Altexul din care ai cumparat si iti accepta returul.

Edited by rosix, 18 November 2018 - 12:56.


#48
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,774
  • Înscris: 19.09.2006

View Postrosix, on 18 noiembrie 2018 - 12:56, said:

Crede-ma ca, la cat de proaste calitativ sunt produsele, s-ar umple Romania de retururi.. Eu de asta cumpar de la EMAG (uneori chiar daca e un pic mai scump) sa pot returna imediat chinezaria daca nu e de calitate..dar la Altex nu stiu daca e la fel.
Altfel principiul e corect, stiu ca la americani, chiar poti returna neconditionat si optezi pentru alt produs nou sau banii inapoi, fara discutii.. ca e clar ca, daca a crapat, nu e bun de nimic si nu merita banii.

@initiator, incearca totusi, poate dai de niste oameni mai de calitate in Altexul din care ai cumparat si iti accepta returul.

Mi-e greu sa cred ca nu stiati ca se pot returna lucrurile si la alte magazine, nu doar emag. Ma refer la achizitie facuta din/in magazin fizic.

Deci cu asta va atrage pe cei multi, acum inteleg. In nici un caz prin pretul mic.

Mi-am mai adus aminte de un retur: un laptop de 1000 de lei, magazinul Real Berceni, undeva in 2012. Nu mi-a placut cum se misca.

Imi pare rau, dar va luati o teapa majora comandand numai de la eMag cu gandul ca numai acolo se pot returna lucruri.

Produsele nu sunt neaparat proaste "by default", gradul de multumire al oamenilor fata de un produs dat (fa un sondaj cu acelasi produs la clienti diferiti) variaza si el, de la persoana la persoana. Unii aleg sa tina lucrurile, altii sa le returneze.

Unii oameni sunt foarte "demanding" de la viata si de la societate si se tot "foiesc", caci putine lucruri ii multumesc cu adevarat.

Altii sunt mai utilitaristi (ca mine) si se multumesc cu aproape orice lucru care-si indeplineste functia de baza, fara briz-briz-uri, fara emfaza de brand si asa mai departe ("no frills" type).

Edited by cattavencu, 18 November 2018 - 13:09.


#49
lucifer76

lucifer76

    Bashtan

  • Grup: Moderators
  • Posts: 32,574
  • Înscris: 13.06.2007

View Postbuyonevideo, on 18 noiembrie 2018 - 11:47, said:

Pai, daca cumperi un produs dintr-un magazin fizic, de ce nu-l testezi acolo ?!
Nu credca exista magazin care sa te lase sa desigilezi un produs pentru a-l testa! Nici macar in showroom la emag nu poti face asta, desi au o politica relaxata a retururilor. Pe unde am mai incercat, trebuia intai sa il cumpar abia apoi sa il dezigilez, sa vad cum arata. De o proba intensiva, nici gand, adica ceva de genul instalat windozeul pe un laptop.

#50
notrust

notrust

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,731
  • Înscris: 09.11.2016

View Postlucifer76, on 18 noiembrie 2018 - 13:05, said:

Nu credca exista magazin care sa te lase sa desigilezi un produs pentru a-l testa! Nici macar in showroom la emag nu poti face asta, desi au o politica relaxata a retururilor.
Depinde de produs, 95% din produsele electronice le cumpar din magazinele fizic, si toti mi-au desigilat produsele sa le faca probe.
La ALTEX m-au lasat sa iau toate tastaturile expuse sa le leg la un P.C. de la ei si sa le butonez, sa aleg ce-mi place, sau mi-au bagat parolele la toate telefoanele expuse, sa le testez, sa le repornesc, un baiat la un moment dat cand eram in dilema a doua produse a cauta la ei pe net reviewuri si comparatii.
De aia mi-ar fi si rusine sa dau retur la ceva ce nu este defect, dupa ce stau doua 3 ore in magazin si frec produs dupa produs...
Baietii de la anumite magazine m-au invatat, pe principiul: "lasa-l pe nebun sa le frece ca la final tot cumpara ceva".
Uneori nici nu mai vin la mine sa ma intrebe daca ma pot ajuta cu ceva, din cand in cand paznicul mai da cate o tura prin zona.

Edited by notrust, 18 November 2018 - 13:13.


#51
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

View Postcattavencu, on 18 noiembrie 2018 - 12:59, said:

Mi-e greu sa cred ca nu stiati ca se pot returna lucrurile si la alte magazine, nu doar emag. Ma refer la achizitie facuta din/in magazin fizic.

Teoretic se poate, dar practic nu ti le primeste decat daca au defect clar si atunci te invita sa completezi un formular de service.
Nu se admite retur in Altex pe motive de testare acasa. nu-i ca la Emag... Daca se admitea scria clar pe site sau in magazin:  ""Cumpara, testeaza si returneaza daca nu esti multumit

Cred ca iti dai seama ca jumatate din cei care au cumparat diverse chinezarii de Blec Fraidei vin cu ele inapoi la Altex.   Tre sa fii chior sa nu vezi rabatul la calitate...

Scopul unui showroom ar fi tomai ala ca sa poti testa.. La romani s-a cam dus dru si conceptul asta.

Edited by rosix, 18 November 2018 - 13:17.


#52
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,428
  • Înscris: 20.02.2008
Pentru autorul topicului: ai cumpara un produs folosit de altul, la pretul lui intreg? Daca nu, ti-ai raspuns la nelamuriri.

#53
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,774
  • Înscris: 19.09.2006

View Postioppo, on 18 noiembrie 2018 - 13:25, said:

Pentru autorul topicului: ai cumpara un produs folosit de altul, la pretul lui intreg? Daca nu, ti-ai raspuns la nelamuriri.

Omul nu vrea sa discute asupra ideii de retur si nu vrea sa empatizeze cu altii care, vai, ar fi in situatia sa-i cumpere returul.
A intrebat doar daca se poate sau nu. Nu a facut el legile, dar poate beneficia de ele.

De pret se va ocupa Altex, sa-l mai reduca.

Dar de cand suneti toti atat de cu gandul la semenii vostri??? Mai, ce rai social a ajuns tarisoara, cata grija potentiala unii fata de altii...

LE - am inteles din semnatura, ai si tu lucruri de vanzare, e normal sa te simti solidar cu vanzatorul...

Edited by cattavencu, 18 November 2018 - 13:37.


#54
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,428
  • Înscris: 20.02.2008

View Postcattavencu, on 18 noiembrie 2018 - 13:35, said:

Omul nu vrea sa discute asupra ideii de retur si nu vrea sa empatizeze cu altii care, vai, ar fi in situatia sa-i cumpere returul.
A intrebat doar daca se poate sau nu. Nu a facut el legile, dar poate beneficia de ele.

De pret se va ocupa Altex, sa-l mai reduca.

Dar de cand suneti toti atat de cu gandul la semenii vostri??? Mai, ce rai social a ajuns tarisoara, cata grija potentiala unii fata de altii...

LE - am inteles din semnatura, ai si tu lucruri de vanzare, e normal sa te simti solidar cu vanzatorul...
Nicio lege nu il poate obliga pe Altex sa ii primeasca inapoi produsul folosit, cumparat din magazin fizic si cu posibilitate de verificare. Doar daca e defect, la garantie.

Si da, nu imi plac mizeriile facute de semenii mei.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate