![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Returnare produs Altex - magazin fizic
Last Updated: Sep 05 2020 15:29, Started by
thesonixx
, Nov 18 2018 11:08
·
0

#73
Posted 18 November 2018 - 15:39

Salut. Vineri am cumparat un PS4 Pro. Dupa o dezbatere interna cu mine am considerat ca mi-ar placea unul si am fost in magazin la Altex sa o cumpar. M-am jucat vineri seara si sambata dar mi-am dat seama ca nu imi place atat de mult pe cat as fi crezut eu. As vrea sa stiu daca se poate returna consola daca am cumparat-o din magazinul fizic. Consola a venit cu fifa 19 pe care nu l-am desigilat. Am cumparat totusi inca un joc pe care l-am desigilat - acesta mai poate fi returnat? - asta intreb pentru ca aparent pe site exista jocuri "desigilate" si tind sa cred ca daca ar fi avut zgarieturi sau nu mergeau dvd-urile nu le-ar mai fi pus in vanzare. Orice opinie este binevenita. Multumesc. Oricum ar cam trebui sa spui adevarul, ca nu asta e motivul pentru care vrei sa-l duci inapoi! daca ai avut bani de dat pe asa ceva, inseamna ca ti-a placut si iti place insa te-au certat parintii sau nevasta (in caz ca esti insurat) ca sa-l duci inapoi. Edited by stlk, 18 November 2018 - 15:40. |
#74
Posted 18 November 2018 - 17:53

M-ai dati-va incolo de sclifositi... Nu i se potriveste consola...auzi tu motiv..
Plm...inainte sa dau 27.000 de coco pe vehicul, m-au lasat o tura de 3-4 km s-o testez.. Altii vor sa frece 3 zile o tastatura prin Altex sa vada daca face cartofi prajiti.. Si CLAR dupa ce am cumparat-o si am plecat de acolo cu ea, nu ma primeau inapoi ca nu-mi place claxonul.. Si altii pentru un cacat de 2 lei se duc inapoi ca nu li se potriveste dom-ne.. Edited by mariovrs, 18 November 2018 - 17:59. |
#75
Posted 18 November 2018 - 18:08

@ ioppo - pai tocmai, cum iti explici ca afara sunt cele mai permisive conditii de retur si cu toate astea TOT au preturi de multe ori mai mici ca in Romania? |
#76
Posted 18 November 2018 - 18:28

Canada, Barrie (Ontario). Mai 2018. Vizitam un fost coleg de facultate pe care nu-l mai vazusem de 18 ani, stabilit in Canada de 12 ani.
Cu o saptamana in urma omu' a luat de la un magazin din asta mare de gradinarit (mare-mare, cu zeci de rasaduri, pomi fructiferi, unelte etc. Ca un magazin de bricolaj, dar axat numai pe gradinarit) vreo 10 rasaduri in ghiveci pe care le-a plantat in curte. Dupa cateva zile 2 din ele s-au uscat. Credeti sau nu, le-a scos din pamant, le-a pus la loc in ghiveci si am mers impreuna la magazinul cu pricina, care le-a luat inapoi si i-a dat un voucher pe valoarea respectiva, valabil in magazin. Nici bonul nu-l mai avea. N-au comentat nimic. Am ramas masca. Sper sa ramaneti si voi cand cititi randurile astea. De ce dracu' credeti ca nu se intoarce nimeni in Romania?????? Sa fie tratat asa cum sugerati voi p-aici? Catre toti patronache de pe site: si voi sunteti, in orice moment si in fiecare zi, clientii altcuiva, v-ati gandit la asta vreodata? Eu consider ca societatea ar trebui sa apartina consumatorului mai mult decat patronului.
M-ai dati-va incolo de sclifositi... Nu i se potriveste consola...auzi tu motiv.. Plm...inainte sa dau 27.000 de coco pe vehicul, m-au lasat o tura de 3-4 km s-o testez.. Altii vor sa frece 3 zile o tastatura prin Altex sa vada daca face cartofi prajiti.. Si CLAR dupa ce am cumparat-o si am plecat de acolo cu ea, nu ma primeau inapoi ca nu-mi place claxonul.. Si altii pentru un cacat de 2 lei se duc inapoi ca nu li se potriveste dom-ne.. Mai bine (si mai sincer) zis, nu-i place. Asta ar trebui sa fie suficient. Vrem ca afara, pai hai sa fie ca afara pana la capat. Edited by cattavencu, 18 November 2018 - 18:33. |
#77
Posted 18 November 2018 - 18:33

Tocmai ce ti-am zis: nu poti aplica chestii civilizate la o natie de hoti, profitori, ciorditori etc. Ce naiba nu ai priceput? Ai impresia ca daca returnau toti produsele (in Canada), mai acceptau respectivii retururi asa usor?
Romanu' nu stie sa fie civilizat, stie doar ca are drepturi (cu nemiluita) de care poate abuza. "Consider ca societatea ar trebui sa apartina consumatorului mai mult decat patronului" <- fix de aia. Si fix de aia clientul roman trebuie tratat "cumsecade". Fix de aia clientii romani sunt evitati de magazinele (online) din afara (au ajuns inclusiv chinezii sa evite romanii). Tu nu ai fost in stare sa citesti si sa intelegi 2 randuri, da' dai exemple de altii, expui teorii false din legi, ti-ai generat propriile drepturi bazate pe niste legi imaginate de tine, s'apoi te plangi ca nu esti tratat ca afara? Serios, ba? |
#78
Posted 18 November 2018 - 20:55

#79
Posted 18 November 2018 - 22:08

Nu. Doar dacă ai fi cumpărat on-line puteai să returnezi in max 48 ore. Așa ce scuză ai? Nu stiu daca intre timp (au trecut 3 ani),nu s-au schimbat legile/regulile...Atunci,se putea returna in maxim 30 de zile,chiar fara un motiv anume...Stiu ca celeasi reguli,mai sunt valabile acum la f64 de exemplu. La alte firme,termenul e de 14 zile,la altele de 48 ore... |
#80
Posted 18 November 2018 - 22:40

Legea specifica 14 zile - dar doar la comenzile/contractele la distanta.
|
#81
Posted 19 November 2018 - 07:08

Multi zic una si alta si nu stiu nimica si nici nu te ajuta, te incurca mai ult, ce sa faci, asta e softpedia din ziua de azi. Cel mai iute rezolvi problema direct la magazin.
Dar legea zice clar, cumparat online, poti returna pana la 30 de zile, cu conditia ca produsul/cutia/ sa nu fie deteoriate, accesori lipsa, etc Tot in lege scrie, ca produsele software, adica jocul din cauza ta, nu se mai ia inapoi daca a fost desigilat Magazinele offline nu sunt obligate sa ia nimic inapoi, exista internet, reviewuri, te informezi acolo despre un produs. (Mai zicea cineva ca el nu a vazut ps4 la testat, pai eu am vazut o gramada de ps4 la testat, in altex, media galaxy, auchan, carrefour, etc, intradevar nu in toate. Stii cine le testau ? copiii care fugeau de la scoala si mergeau acolo sa se joace gratis ultimul fifa aparut ![]() Oricum, magazinele se respecta, in special altex-ul si accepta produsul inapoi, DAR si aici e depinde de ce vanzator dai. Daca ala nu vrea, incerci din nou la altul si tot asa. Odata, am cumparat si eu un produs, online, firma mai mare ca altex, nu am vrut sa il returnez, dar s-a stricat intr-o ora, trimis la garantie si am primit raspunsul ca produsul lor e ok, ca a fost vina mea si etc. Am umblat pe la protectia consumatorului si tot degeaba, am ramas doar ca dau firma in judecata, dar la 700 cat a costat produsul am zis ca asta e. nu merita. Inca ceva, daca cauti dupa s7 water damage, vezi ca e plin internetul cu oameni la care li s-au stricat telefonul de la apa, cu toate ca zice ca e rezistent, cu toate acestea e depinde cum ai norocul, la unii i-o schimbat, la alti nu, pe motiv ca a intrat la apa, desi reclama lor arata cum filmeaza sub apa. Eu am avut aici norocul sa mi-l schimbe, o firma de cartier, desi nu am mai sperat dupa ce am patit cu ditamai site-ul de mai de sus care cred ca stii cum se numeste ![]() Inca ceva, cand era domo si inainte sa dea faliment, am strans si eu 200 si m-am dus sa imi cumpar un volan cu vibrati, vineri seara, ajung acasa si nu vibra, instalez drivere, facut tot felul, pana cand am vazut pe cutie, ca e alt model, fara vibrati, modelul mai rau dar era la 100, totusi pe bon scria ca e modelul cu vibratii si 200 de lei costa. Am dat cu el de pamant, l-am spart in doua de nervi, apoi luni am mers la domo, si am zis ca mi-au dat teapa. Omul care lucra acolo o zis ca nu e bai, ca se schimba, ca au gresit, etc. Am zis ca nu ai ai ce schimba ca e tot rupt si o zis nu e bai, il aduci inapoi, iti dam volan nou si apoi noi dam vina pe firma de curierat ca l-au adus spart ![]() |
#83
Posted 19 November 2018 - 08:24

Multi zic una si alta si nu stiu nimica si nici nu te ajuta, te incurca mai ult, ce sa faci, asta e softpedia din ziua de azi. Cel mai iute rezolvi problema direct la magazin. Dar legea zice clar, cumparat online, poti returna pana la 30 de zile, cu conditia ca produsul/cutia/ sa nu fie deteoriate, accesori lipsa, etc Asa e, multi te incurca cu informatii incorecte. Returul se poate face in 14 zile conform legii, nu in 30. Ca sunt unele magazine care permit retur in 30 de zile e alta treaba si e politica proprie a magazinului, |
#84
Posted 26 November 2018 - 16:14

Produs cumparat online, se poate returna in magazin fizic? Banii se iau inapoi pe loc? Sau e gestiune separata si se vor livra ulterior?
Inca nu am comandat... Sau daca as gasi produsul in magazin, il pot returna a doua zi in caz de nepotrivire de caracter? Edited by danghetau, 26 November 2018 - 16:18. |
#85
Posted 26 November 2018 - 16:40

Daca il cumperi cash din magazin poti lua banii cash inapoi, a doua zi la acelasi magazin, asa am procedat eu cu un produs la Altex Orhideea.
Banii s-au returnat pe loc, fara intrebarii, comentarii, doar completate niste formulare. |
#86
Posted 05 September 2020 - 15:20

Salut. În ce condiții aș putea un Huawei Nova 5t? Am văzut în altă parte un telefon mai bun, și aș vrea să-l achiziționez pe acela.
|
#87
Posted 05 September 2020 - 15:29

Salut. În ce condiții aș putea un Huawei Nova 5t? Am văzut în altă parte un telefon mai bun, și aș vrea să-l achiziționez pe acela. Edited by dan210, 05 September 2020 - 15:29. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users