Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Coada dronei de lupta Fioroasa

Taxa RAR pt motor 2.0 diesel Euro...

Radio Aftermarket Golf 5

Renault Kadjar serie motor neconf...
 Anulare Planului Urbanistic Zonal...

Flicker expunere drona noua

Corectare barem Tudor Vianu

Dji mini 4 pro si limita de inalt...
 Masinile cu volan pe dreapta - de...

Harta - apa minerala naturala

Recomandari forum Softpedia pentr...

Este TeamViewer o aplicatie cu cr...
 RCS-RDS devine Digi Romania

Problema monitor

Ce software secure folositi pentr...

Tub flexibil retur combustibil tr...
 

Peugeot 3008 - 2017

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
443 replies to this topic

#55
zeroice

zeroice

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,817
  • Înscris: 28.12.2006
Pardon Kona, nu Tucson. La 3008 imi place ca are integrala nepermanent.

Alte optiuni 4x4 PHEV deocamdata putine, Outlander, 225XE si Tesla...

#56
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

 zeroice, on 08 octombrie 2018 - 09:48, said:

Countryman nu e masina imho, e un dric
Înseamnã cã eu sunt un zombie devreme ce conduc unul :P

#57
bogwol

bogwol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,514
  • Înscris: 26.04.2005

 zeroice, on 08 octombrie 2018 - 11:02, said:

La 3008 imi place ca are integrala nepermanent.


De unde ai informatiile astea? Banuiesc ca te referi la viitoarea hibrid, pt ca cel "normal" nu are deloc integrala de orice fel.
Iar ref la Hybrid, abia acm cateva zile au aparut info oficiale ca vor produce si asa ceva, dar nu s-a detaliat...

#58
zeroice

zeroice

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,817
  • Înscris: 28.12.2006
https://www.peugeot....de-peugeot.html

Presupun ca este nepermanent, fiind activat doar in modul 4WD..

@ro_explorer: lol, da. Living dead. Dar mie nu-mi place neam

Edited by zeroice, 08 October 2018 - 13:09.


#59
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
3008 nu are integrala, hibridul va merge pe aceeasi solutie cu Grip Control (considerata slaba de publicatiile straine). Peugeot nu a impresionat niciodata cu tehnologiile noi, nu ma astept sa fie altfel acum. Ei erau buni pe zona de diesel-uri de mic litraj, acolo unde Hdi,urile erau superioare dpmdv germanilor, dar deja de la 2.0 lucrurile nu mai mergeau bine pt ei. My 5 cents...

Edited by edi10000, 08 October 2018 - 15:11.


#60
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,554
  • Înscris: 08.10.2015
Eu inteleg ca 3008 hibrid va fi 4x4 si va avea cam 300CP.

Din link-ul de mai sus: 'La versiunile HYBRID4, suspensia spate multi-link este dotată cu un invertor, un motor electric de 110hp/80kW și un sistem de tracțiune integrală.'

Dintr-un articol in engleza: 'That battery pack feeds two electric motors, one mounted to the standard-fit eight-speed automatic transmission powering the front wheels, with a second motor, mounted on a redesigned multi-link rear suspension design, powering the rear wheels. This also makes the 3008 Hybrid4 the first all-wheel-drive 3008 model in the range, and will exclusively be available in top-spec GT trim'

Edited by MembruAnonim, 08 October 2018 - 17:24.


#61
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
In press release am vazut ca versiunea Hybrid4 ar avea 225CP.

#62
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,554
  • Înscris: 08.10.2015
Or sa fie ambele variante conform articolului postat de @zeroice.

3008 Hybrid AWD de 300CP fara cutie eCVT suna frumos.

Edited by MembruAnonim, 08 October 2018 - 18:26.


#63
zeroice

zeroice

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,817
  • Înscris: 28.12.2006

 ro_explorer, on 08 octombrie 2018 - 18:01, said:

In press release am vazut ca versiunea Hybrid4 ar avea 225CP.

Hybrid4 (AWD) 300CP - doar pe 3008 GT
Hybrid (FWD) 225CP - pe 508, 508SW si ulterior 3008

Cutie noua e-EAT8 pt ambele variante
Nu este convertor cuplu, dar nu ma pricep exact: ambreiaj multi disc inseamna dublu ambreiaj, gen DSG? Umed sau uscat conteaza mai putin, DSG6 era umed, DSG7 e uscat de ex.

60nm in plus suna si mai bine decat 180 vs 200CP in varianta asta :)

Apropo, Outlander PHEV este la 41.100 dupa toate bonusurile posibile si imposibile. Pariu ca 3008 va fi mai ieftin... n-au cum sa pozitioneze 3008 peste Outlander, e acelasi grup

Oricum comenzile incep la anul pe vremea asta, deci mai e timp pt dezbateri si evtl. alternative

Edited by zeroice, 08 October 2018 - 18:49.


#64
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Cum sa fie acelasi grup? Mitsubishi este Renault- Nissan, Peugeot este cu Citroen si Opel.

#65
zeroice

zeroice

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,817
  • Înscris: 28.12.2006

 edi10000, on 08 octombrie 2018 - 19:00, said:

Cum sa fie acelasi grup? Mitsubishi este Renault- Nissan, Peugeot este cu Citroen si Opel.

Da ok am gresit. Ma gandisem ca au folosit platforma ASX la cateva modele din grup. Oricum Mitsu e detinut in parte de Nissan, conteaza mai putin curvasaria la nivel inalt intre corporatiile auto pe topicul asta.

Te-ai lamurit intre timp cum e cu integrala pe 3008?

Edited by zeroice, 08 October 2018 - 19:12.


#66
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Da, the same electronic shit ca la multi altii, dar cu nume schimbat.

#67
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 332
  • Înscris: 18.08.2009
Salutare.
Doua mici precizari :
1) aplicatia MyPeugeot este acum disponibila si in limba romana, singura chestie care ma deranja la cea in engleza e ca nu puteam baga pretul / litru alimentat decat in lire. Acum am costul fiecarui trip in lei (vorba vine acum, ca inca n-am instalat-o, dar urmeaza azi).
2) acum ceva vreme mi-am comandat de pe banggood doua seturi de leduri (faza scurta, faza lunga)
- Pair 36W 8000LM COB LED Car Headlights Fog Lamps Bulbs H7 6500K White
- Pair 36W 8000LM COB LED Car Headlights Fog Lamps Bulbs 9005 6500K White
pentru ca lumina alba, si pentru ca pret extrem de mic (16,5 e / set) si vreau sa spun ca n-au nicio treaba cu ledurile de fabrica (bine, adevarul e ca ma si cam intindeam ... eu comparam cu ledurile Multibeam de pe un clasa E din 2015, nu stiu ce asemanare speram sa fie la mine la 16 eur)
Sunt destul de dezamagit de ele, cu siguranta o sa pun inapoi ce-mi luasem de pe emag (Philips Xtreme Vision 130%), in primul rand pentru ca am aflat ca e putin cam ilegal ce-am eu pe masina, si in al doilea rand pentru ca in afara de lumina intr-adevar alb curat (ca albul DRL-urilor) si durata de viata, sunt sub Phillips ca si intensitate, raspandire si distanta fascicul.
Philipsurile sunt destul de albe (dar par galbene comparativ cu drl-urile) si ledurile astea arata intr-adevar bine, dar doar pur estetic.
Pentru cei interesati vreau sa zic totusi ca incap in corpul farului fara adaptari (imi era teama ca ledurile, fiind mai lungi) o sa dea in cauciucul care protejeaza interiorul farului de praf si umezeala, dar se incadreaza (inclusiv pe faza lunga, ca acolo imi era teama).
La numar am pus niste leduri ... nu stiu ... niste leduri luate de la magazin.
Poze cu Philipsurile nu mi-a dat prin cap sa fac, o sa pun in schimb niste poze cu ledurile.
Fara numar blurat, ca cine vrea sa mi-o zgarie tot o repereaza, alb blanquise e inca singura in Craiova, plus ca mai e si cracanatul de pe spate.

Attached Files



#68
zeroice

zeroice

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,817
  • Înscris: 28.12.2006

 marius23mvp, on 09 octombrie 2018 - 10:45, said:

2) acum ceva vreme mi-am comandat de pe banggood doua seturi de leduri (faza scurta, faza lunga)
- Pair 36W 8000LM COB LED Car Headlights Fog Lamps Bulbs H7 6500K White
- Pair 36W 8000LM COB LED Car Headlights Fog Lamps Bulbs 9005 6500K White

de asta daca o sa vreau led, o sa cumpar optiunea din fabrica.
la fel si pt navigatii, lumini ambientale, sisteme audio, etc...

asta dupa lungi experimentari, bani aruncati la "mesteri" pt diagnoze si codari, timp pierdut pe net si pe drumuri, totul pentru a obtine o strutocamila (functionala intr-adevar), am ajuns la concluzia ca nu mai merita timpul, nervii si banii "economisiti" in a substitui o optiune OEM de fabrica, oricare ar fi ea, pe orice marca de masina.

singura chestie DYI (sau la un atelier specializat) care as mai face-o pe o masina este antifonare. minim invaziv si rezultate spectaculoase.
restul, orice optionale vrei, recomand OEM.

#69
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 332
  • Înscris: 18.08.2009

 zeroice, on 09 octombrie 2018 - 12:21, said:


de asta daca o sa vreau led, o sa cumpar optiunea din fabrica.
la fel si pt navigatii, lumini ambientale, sisteme audio, etc...

asta dupa lungi experimentari, bani aruncati la "mesteri" pt diagnoze si codari, timp pierdut pe net si pe drumuri, totul pentru a obtine o strutocamila (functionala intr-adevar), am ajuns la concluzia ca nu mai merita timpul, nervii si banii "economisiti" in a substitui o optiune OEM de fabrica, oricare ar fi ea, pe orice marca de masina.

singura chestie DYI (sau la un atelier specializat) care as mai face-o pe o masina este antifonare. minim invaziv si rezultate spectaculoase.
restul, orice optionale vrei, recomand OEM.

La navi nu stiu, parerea mea e ca la masina asta e spre inutil, am preferat Android Auto + google maps + waze, la care faci 2-3 update-uri pe luna, cand vrei, cu un minim de efort esti tot timpul la zi.

La partea de antifonare - complet de acord - am in proiect in primavara sa fac ce se poate face pe partea de sunet. Macar antifonare si tot ii fac, ca-mi vibreaza buzunarele.

Dar la partea cu sistemul audio ... as prefera oricand ceva after factory facut cu cap de catre un cunoscator, fata de orice sistem audio de fabrica.
Dar in cazul meu nu stiu ce naiba as putea sa fac.
Sincer imi place tableta in bord, alt head-unit n-am unde pune, deci tot sistemul meu ipotetic ar pleca de la ceva mediocru - head-unitul ramanand ce-a pus fabrica.
Cum se ajunge in spate la iesiri ... nu stiu, dar cu siguranta trebuie demontat bordul, si n-as vrea.
Sunt lasat cam fara optiuni la masina asta ... ce sa fac, sa desfac usile, sa antifonez si sa schimb difurile. Cam ce-as putea sa obtin ... ma intreb ce mare scofala as face daca as pune un subwoofer amplificat cu semnal de la un difuzor ... un compromis destul de prost probabil din moment ce head-unitul presupun ca nu are iesire dedicata. Tot scormonesc forumurile, poate poate unitatea mea e aceeasi cu cea cu Focal (difurile am citit ca ar fi aceleasi, zicea un englez care a scris la Focal) si in cazul asta am iesire low pass pentru subwoofer, dar tot nu-mi vine sa dau jos bordul.

Suficient de mult la suta din problemele mele ar fi fost rezolvate daca as fi ales Focal din fabrica ... presupun ca m-as fi calmat cat de cat.

#70
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Sunt curios cum faceti antifonarea, pentru ca este una dintre cele mai invazive operatii pe care le puteti face. Se da jos bordul, fetele de usi, de desfac capitonaje etc. Cel putin asa stiu eu ca se face profi, nu la colt de bloc.

#71
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 332
  • Înscris: 18.08.2009

 edi10000, on 09 octombrie 2018 - 15:28, said:

Sunt curios cum faceti antifonarea, pentru ca este una dintre cele mai invazive operatii pe care le puteti face. Se da jos bordul, fetele de usi, de desfac capitonaje etc. Cel putin asa stiu eu ca se face profi, nu la colt de bloc.

My bad, am luat-o cu antifonarea de la colegul, si-am ramas asa.
Ceea ce ma intereseaza pe mine este insonorizarea masinii, controlul vibratiilor, nu antifonarea. Bordul nu vibreaza, trebuie sistem serios sa faca treaba asta. La masinile anterioare nu-mi vibra nici cu subwoofer in portbagaj, ce sa mai zic de ce-are masina asta din fabrica pe ea. Mie imi vibreaza buzunarele usilor.

Sursa : https://www.mygarage...or-noastre.html
"ANTIFONAREA înseamnă blocarea trecerii sunetului din habitaclu către exterior și invers. Asta se face cu materiale de mică densitate precum bureții, pâsla, etc.
INSONORIZAREA se traduce prin controlul vibrațiilor și se realizează cu materiale bituminoase (Dynamat, STP...) care transformă vibrația în căldură de mică intensitate. Aplicat pe anumite componente ale mașinii (tablă, plastice ex: fețe de uși, bord, etc) crește masa ansamblului și odată cu ea inerția de mișcare și rigiditatea, modificând inclusiv frecvența de rezonanță proprie a piesei în cauză. Asta elimina "zbârnăielile" și îmbunătățește considerabil dinamica sistemului audio al mașinii dar și confortul în egală măsură."

Am un prieten cu un ursulet facut pentru competitii SPL, are un Atomic de 60 cm in portbagaj (in tot portbagajul) vreo ... nu stiu cate mii de wati RMS, masina insonorizata profi (in craiova sunt putini, dar cei care sunt sunt pasionati) si n-a dat jos bordul.
Mie imi trebuie doar fetele de usi date jos ... nu vad cat de invaziva sa fie treaba asta

#72
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
:)

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate