Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...
 Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 

Peugeot 3008 - 2017

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
443 replies to this topic

#433
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 331
  • Înscris: 18.08.2009
Nimic deosebit cu masina in ultima vreme, dar hai sa mai pun un consum si 3-4 poze pe aici. Daca ar fi jurnal turistic ar fi mai bogat in poze, dar asta este. Am facut 71.000 km.

Am fost de revelion la Verona, cu o scurta fuga pana in Elvetia (prima data ). Ar fi trebuit sa fie 2 nopti la Grindelwald, dar pana la urma a fost o singura noapte la Interlaken (in drum spre Elvetia am aflat ca rezervarea fusese facuta din greseala pe 28 + 29 Decembrie 2024. Nu, nu au vrut sa returneze banii desi mai era un an pana la data cazarii si nu le influentam business-ul sub nicio forma, intr-un an de zile era timp sa se ocupe la loc, in fine greseala a fost a noastra - am rezervare de 4 persoane in Decembrie dar nu cred ca ma mai duc, cel putin nu iarna).
M-a ucis Elvetia, in primul rand cu preturile, apoi cu restrictiile de viteza. Am venit dinspre Como, cam 180 km de autostrada din 220 km total, cam un sfert au fost limite de 80/h, iar restul la 120. Pe Craiova - Filiasi te duci mai bine, am avut 6,7% pe autostrada, asa ceva ...
Iar referitor la preturi - acestea sunt normal, scump, nesimtit, Elvetia ! Am dat peste biletul de acum 3 ani din Italia, cand am fost sus pe platoul nu stiu care (Monte Baldo mi se pare, 2000 metri - parca am scris aici).
25 eur urcarea. Pret de Italia. La elvetieni sa urci sus pe Jungfraujoch pana la observator (intr-adevar o realizare deosebita, 3500 metri - cea mai inalta statie de tren din Europa ) = 201 Franci = 215 eur de persoana.
Poate ca acolo e de mers vara, naiba stie (asta daca nu esti cu schiatul), dar nu m-a dat pe spate Elvetia, mi s-a parut scumpa si trista. In Tirol sau nordul Italiei casele sunt mai vesele, iar locurile sunt cel putin la fel de frumoase. Minus cascadele, pe care eu oricum nu le-am vazut.

Verona fix, dar fix cum este ea de obicei, plus un pom si-o stea. Si lumea imbracata mai gros. Dar tot la terase (totul ocupat). Plin de babe la volan, trec prin giratorii de parca e linie dreapta si tot nu au descoperit semnalizarea. Neschimbat si pe autostrada, asa risipa de infrastructura mai rar, sa ai tu 3 benzi de atata timp si in continuare sa nu treaca 3 minute fara sa prinzi din urma pe vreunul uitat pe banda 3 la 115/h. Dar tot cel mai frumos oras din Italia ramane pentru mine Verona, adica zona Garda. De la un drum pe an vad ca am ajuns anul asta la trei, si la o luna dupa ce ma intorc mi se face dor.

Am luat-o pe Serbia si la dus si la intors, mers normal adica 139 pe pilot, ceva mai incet ca data trecuta.
La intors am avut 7,1% pe 1269 km, media de 97 km/h.
La general am avut 7,2% pe 3556 km, media de 91 km/h
In afara de vreo 900 km pana in Elvetia si inapoi au fost obisnuitele invarteli pe acolo, Garda + Verona, ca am stat o saptamana.

Attached Files



#434
Aleksandraa

Aleksandraa

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 21.01.2024
Bună seara. Sunt nouă pe aici, deeci, nu prea știu cum funcționează treaba. Dețin un 3008 GT Line 2019 1.5 L diesel.
Sunt studenta la drept, nu cunosc multe în domeniu, dar un 30% am început să învăț din categoria mecanica. Mașina au cumparat-o ai mei anul trecut in ianuarie pentru o masina, mai de buna, pe langa Toyota Rav4 2014 , dar si pentru drumurile mele la facultate.

In prezent masina are undeva la 73000km, iar cand mă intorceam de la facultate spre casa, in mers se aprinde instant martorul Check Engine , urmat de o licareala a unui alt martor AdBlue, si totodata un mesaj “Problema la motor. Reparati vehiculul”. Dupa cca 50km, apare un mesaj cu clasica poveste “Defect anti-poluare. Pornire imposibila peste 1200km”. Zi oribila.
Pe drum, intre timp sun in Italia la o ruda care detine si ea aproape aceeasi masina, doar ca respectiva detine un motor cu cilindreea de 2000, transmisie manuala. Imi spune ca a avut aceeasi problema, sa nu ma panichez sa merg acasa linistita, ca e posibil sa fie injectorul(sper ca am auzit bine) AdBlue. Zic ok.

Tata, șofer și mecanic la viata lui, a incercat el o varianta la “vericu” la un service (cel mai lăudat service din zona). Baiatu de acolo zica ceva de genu, citez “ Vin sarbatorile si stiu ca ai nevoie de masina. Am verificat, ar fi senzorul, dar costa in jur de 1800 lei si vine in 10 zile asa ca l-am dat jos, l-am curat si vad ca merge”. Ce e drept, a disparut eroarea, dar ce i-a facut nu stiu, ma gandesc ca a fost o simpla actualizare ceva, pentru ca mi se modificase si intretinerea “ Intretinere peste 15.000 km sau 8 saptamani”, inainte scriind “4 ani”. Ok.

Vine o alta ruda din Italia cu avionul, îi dau masina, a doua zi ma suna si imi zice ca o aparut eroarea bla bla.

Am fost la Bacau la Peugeot mi-au zis ca masina a iesit din garantie in Aprilie 2023, si ca “schimbi injectoru, schimbi una alta dar ajungi tot la rezervor si tb schimbat ala”. Vad ca o țin tare ca trebuie schimbat rezervorul, iar faza cu “ajungi tot la rezervor” n-o prea leg de contextul erorii. Eroarea e specifica pe o piesa, nu ca schimb una, apoi alta, si abia dupa ce schimb rezervorul s-a remediat eroarea. De la inceput am sunat si la Bv si la Bc. La Bv mi-au zis ca service ul e plin de aceeasi eroare la aceeasi masina. La Bc m-au speriat din prima cu “ posibil sa fie rezervorul, ajunge cam la 5000 ron” , n am mai apucat sa intreb daca doar piesa sau mentenanța in general.

Sincer ma depaseste faptul ca stau cu masina prcata de o luna, o iau foarte rar ici-colo, mai am autonomie cca 600km.

Cer un sfat sau o cale de urmat. Am citit si despre reprezentantele lor cateva pareri, sunt intre ciocan si nicovala. Poate nu sunt singura din acesta pagina, si poate primesc o parere.
Mulțumesc anticipat si toate cele bune.

#435
d0d00

d0d00

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,195
  • Înscris: 06.05.2015
Am aceeași motorizare,am avut aceeași problema,dar nu am mers pe schimbat de piese pt ca este o loterie cu mecanicii noștri pe buzunarul nostru,asa ca am mers pe varianta anulare AdBlue din soft.
Totul este perfect de atunci...și am făcut câteva mii de km.

#436
Hybr1d

Hybr1d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,441
  • Înscris: 21.05.2017
Adică poluezi mai mult, felicitări!
Genul asta de soluții nu ar trebui promovate, este puțin ilegal.

#437
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 331
  • Înscris: 18.08.2009
Salutare. Inlocuirea injectorului de AdBlue (si / sau a rezervorului) parerea mea ca nu este vreo dubiosenie la care sa zici ca trebuie mecanic bun. Adica nu e ca si cum ai schimba distributia la un motor BMW am uitat din ce ani, care are distributia in spate si trebuie dat jos tot motorul ca sa ajungi sa lucrezi. Acolo da - iti trebuie om priceput.
Dar o inlocuire de injector e ceva destul de banal, mai ales pentru un mecanic de reprezentanta Peugeot, care banuiesc ca nu invata pe masina ta - adica e o problema destul de comuna la dieseluri si destul de probabil a mai facut operatiunea la alte masini pana la a ta.

Nu stiu care-i faza cu rezervorul, dar de inlocuire injector nu scapi.
Probabil baiatul acela a pus testerul pe ea si ti-a resetat eroarea, cand se termina cronometrul se va limita la 20 km/h.
Sau cel putin asa era la mine la camioane, am avut zeci de cazuri. Nu scapi ... e diesel = mai devreme sau mai tarziu ai problema cu adblue, cel putin la camioane, si mi se pare normal sa fie la fel si la turism.
Decizia e la tine, la bagat bani tot ajungi orice ar fi.
Ori ca-i dai lui vericu, ori ca-i dai la reprezentanta - tot ii vei da.
Tu stai deja cu masina de o luna.
Ai in vedere ca urmeaza o operatiune la care ai sanse mari sa nu se rezolve din prima (adica ma gandesc sa incepi cu inlocuirea injectorului si sa vezi rezultatul) - tradus prin ar fi buna o garantie la lucrare, ceea ce un service tip reprezentanta iti da, spre deosebire de vericu care poate iti da si el, dar poate nu.
Oricum daca te decizi sa mergi pe vericu - ai in vedere ca ce-a facut el a fost o chestie asa ... sa nu-ti imaginezi ca din cauza ca a curatat el pe acolo ti-a dat masina fara erori in bord. Nu - ai primit masina fara erori in bord pentru ca a pus testerul pe ea si le-a sters - treaba care se poate face stand in picioara langa masina, cu 3 click-uri din laptop.
Ok, omul a curatat injectorul - corect, e primul lucru pe care-l faci, macar incerci, adica el a procedat corect, mai ales ca sunteti prieteni si ti-a zis cat dureaza si cat costa. Adica chiar mi se pare ca a vrut sa te ajute, nu sa te insele.
Ziceam doar sa nu gandesti ca e vreun magician intr-ale Peugeot pentru ca i-ai dus tu masina data trecuta si i-a facut ceva si ti-a dat-o buna pentru o perioada. I-a sters eroarea, aia i-a facut.
Cu alte cuvinte, tatal tau ar cam trebui sa afle mai concret cat de mult ar fi dispus sa garanteze vericu, a mai facut, n-a mai facut, da garantie ... din astea.
Pentru ca daca incepi la vericu trebuie sa termini la vericu. Daca te trezesti ca-ti pune injector nou si peste o luna iar apare eroarea (si ai sanse 50% sa fie asa) trebuie sa fie dispus / capabil sa continue cu investigatia ... pentru ca daca din punctul ala te gandesti ca mergi la reprezentanta - ai in vedere ca reprezentantelor nu prea le place cand isi baga altul nasul inainte, si ai sanse mari sa ajungi sa-ti bage pe gat toata lucrarea de la inceput ... gen - noi garantam doar daca schimbam noi injectorul.

Bafta ! Imi pare rau ... diesel ... si ai in vedere la motorul asta de 1.5 ca are probleme si cu distributia, daca nu-i schimbi uleiul des.
Inteleg ca mergi cu ea la scoala, deci in oras ... sper ca nu-i schimbi uleiul cand iti spune masina

#438
d0d00

d0d00

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,195
  • Înscris: 06.05.2015

View PostHybr1d, on 21 ianuarie 2024 - 09:20, said:

Adică poluezi mai mult, felicitări!
Genul asta de soluții nu ar trebui promovate, este puțin ilegal.
Tu ai habar ce vorbești sau trăiești din poveștile altora?....

#439
Hybr1d

Hybr1d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,441
  • Înscris: 21.05.2017
Dar tu ai habar cum funcționează sistemul cu injecție de uree? Sau o faci pe smecherasu' cu dpf off?

Edited by Hybr1d, 21 January 2024 - 17:48.


#440
d0d00

d0d00

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,195
  • Înscris: 06.05.2015
Nu am,bine ca ești tu și ne luminezi...

#441
Hybr1d

Hybr1d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,441
  • Înscris: 21.05.2017
Bine ca semnalizezi.

#442
Crmn

Crmn

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 218
  • Înscris: 31.12.2023
Alexandra, am o intrebare: ai completat cu ad-blue după ce ti-a aparut eroarea?
Prima avertizare o ai la 2400km. Nu ai avut-o sau ai ignorat-o?

#443
Aleksandraa

Aleksandraa

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 21.01.2024
Da, bineînțeles! De obicei, tata incerca sa mențină mereu rezervorul plin pentru a bloca cristalizarea soluției pe peretele rezervorului, cand acesta are aer.
Chiar si atunci, prima data, am incercat sa alimentez … a incaput maxim 1,5L.
Din Italia, finu, mi-a spus ca, de fapt, pe el l-a informat un mecanic Peugeot ca trebuie alimentat doar cand masina iti spune … mi se pare putin exagerat, dar poate prin acest mod funcționează senzorul, asa ca, nu prea sunt in masura sa imi dau cu parerea.
Am mai aflat ca, tot din Italia, ca o paranteza, exista un aditiv ceva care se adauga (se face precum benzina la drujba, ca sa zic asa) in rezervor, si se zice ca ar impiedica cristalizarea.

Am fost la Peugeot, anul trecut era problema la senzor, anul asta cica le apare injectorul. Sincer, cred ca erorile vin prin rotație, nici nu mai stiu. Din cate m-au anuntat, ajung tot la schimbarea rezervorului.




Țin sa vă mulțumesc tuturor pentru sfaturi. Nu am mai apucat sa raspund. Am mai primit fel si fel de îndrumari. Acuma, cam asta este “boala” lor. Panica mea e ca, asa cum rezervorul prezent s-a defectat, si celalalt va face la fel.

Inca o data multumesc pentru raspunsuri. Toate cele bune!

Edited by Dany_Darke, 14 February 2024 - 05:37.


#444
Crmn

Crmn

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 218
  • Înscris: 31.12.2023
Atunci când primesti prima avertizare completezi cu 10L de ad-blue. Preferabil original PSA. E chiar mai ieftin la reprezentanta decat cel de la furnizorii de piese auto (cam 2/3).

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate