Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pagina Wikipedia

Masina veche sau indatorat in ban...

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...
 Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat
 Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...
 Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...

Camera auto DVR PNI Voyager S2600...
 

Peugeot 3008 - 2017

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
443 replies to this topic

#415
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 331
  • Înscris: 18.08.2009
Salutare, multumim de info, nici eu nu eram sigur daca se schimba sau nu uleiul la cutia asta.
Oricum, la 240.000 km cum ai tu o idee rea n-are cum sa fie.
Dar nu ai spus ce cutie e, si ce motor ai (2018 e anul in care au fost ambele variante - si motorul de 165 cp pe lant cuplat cu cutia EAT6 si motorul de 180 cp pe curea cuplat cu EAT 8) ?

#416
Hybr1d

Hybr1d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,443
  • Înscris: 21.05.2017
Subscriu la ce a spus Marius.
Inainte de schimb aveai ceva smucituri sau ceva de genul? Simti vreo diferenta?

Cat despre ulei, te-au lasat sa stai acolo la schimb? Cum arata uleiul vechi? Si ce au pus in loc?

#417
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 331
  • Înscris: 18.08.2009
Azi am schimbat uleiul.
Mi se pare ca am uitat sa scriu ca am schimbat si placutele de frana pe fata, inainte sa plec in Franta asta vara.
Adica inainte de drumul ala am schimbat cauciucurile si placutele pe fata, pe spate erau inca bune, la fel si discurile.
Azi am 67200 km, deci pe atunci aveam in jur de 60000 km, ca a fost Franta cam 4500 km + un drum de Vienna cam 1800 km plus ce-am mai invartit-o eu prin oras de atunci.
Deci cam 60.000 km sa ma tina placutele mi se pare foarte ok. Referitor la cele de pe spate mi s-a spus ca mai merg "du-te linistit", la fel si discurile.

Revin la ulei ... am trimis la inceputul saptamanii un email la Simode, intreband cost si ce presupune revizia nr 6, dar spre surprinderea mea n-am primit raspuns pana azi. Poate ca omul caruia ma adresam eu constant nu mai lucreaza la ei, naiba stie.
In Decembrie am un drum de Italia, stau cam prost cu timpul, Simode nu mai lucreaza Sambata cand am eu timp, anul viitor imi doresc tare mult sa mi se realizeze ce-mi doresc si sa vand Peugeotul ... toate acestea au dus la decizia de moment de a duce masina pentru prima oara in alta parte decat la reprezentanta.
Asadar avand in cap costurile de anul trecut (la care am avut si discount de fidelizare) - si anume usor peste 800 ron, sincer anul asta ma gandeam pe la 1000 ron, adica in capul meu mi s-ar fi parut normal daca plateam 1000 lei. Asa ca am mers la unul din service-urile rapide care ofera schimb ulei si filtre gratuit daca cumperi de la ei.

Am platit 407 lei, dar nu am schimbat filtrul de habitaclu. Nu trebuia schimbat nici cel de aer, dar am zis sa-l schimb totusi.
Deci in banii astia am avut 5 L de Total Quartz Ineo 0w30 (adica uleiul pe care l-am avut mereu in masina) - retin ca asta a costat 295 ron, ca scria pe bidon,
filtru ulei Mann + filtru aer Mann + garnitura buson golire (2 lei).
Total 407 lei.
Oamenii au fost corecti, mi-au zis - domne filtrele merg linistit schimbate odata la doi ani, dar pe cel de aer am zis sa-l iau totusi - ca e pentru binele motorului.
Ala de habitaclu e pentru sofer si pasageri ... da-i naiba pe astia !
Atasez o poza cu starea in care era filtrul de aer - linistit mai mergea inca un an. Sper ca anul viitor pe vremea asta noul proprietar sa si le fi schimbat deja pe amandoua !
Am aflat si eu cu ocazia asta ca masina nu are filtru de benzina, eu eram gramada pe ei sa-mi dea si filtru de benzina.

Attached Files



#418
Hybr1d

Hybr1d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,443
  • Înscris: 21.05.2017
Wow, ce diferența de preț! Eu dau cam 10-12 la revizie la al meu C5A.

Ce vrei sa îți iei în loc?

#419
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 331
  • Înscris: 18.08.2009
Ce vreau eu din tot sufletul, la fel cum am vrut-o si pe asta - adica mers direct la ea, nu ma mai intereseaza sa mai trec pe la altii sa vad ce au ... este un DS7, dar trebuie sa ma cam intind pana acolo.
Nu stiu daca asa o sa si fie, dar clar ti-am raspuns la intrebarea ce vreau eu !
Daca merg pe o alee si in fata am un DS7, pot sa fie 30 de marci / modele in stanga si in dreapta mea - nu ma intereseaza, cam la modul asta ma refer ca as vrea din tot sufletul asa ceva.
E configurata tot Posted Image  imi mai trebuie doar banii - 51.000 fara tva.

Din pacate Pejo-ul meu speram sa-l dau cu 20.000 pentru ca km putini, intretinut, fara probleme, muzica ... dar daca nu se modifica piata pana anul viitor cred ca nici 18.000 nu iau pe el, cel putin la ce vad pe olx gen la momentul actual.
Probabil cu 16.000 l-as da daca ar fi sa-l dau acum, si cumva ma revolta suma asta. Adica la banii astia, mie (care o cunosc mai bine decat oricine) mi se pare multa masina, mi se pare ca cel mai intelept lucru ar fi s-o tin.

Oricum am ratat momentul daca e sa fiu cerebral ... trebuia s-o fi dat anul trecut la momentul in care aveam 0 lei bagati in ea.
Asa mi se pare mie unul normal sa tii o masina luata de noua.
Am depasit 5 ani - au inceput : cauciucuri, placute de frana - si eu sunt un fericit, adica ce-am bagat eu in ea nu se cheama bani, astea sunt mizilicuri.
Probabil bateria e pe final, desi nu da niciun semn de oboseala, dar are totusi 6 ani.
Cat naiba sa fie si aia, tot mizilic se cheama.
In afara de baterie nu vad cheltuieli cu masina pana in 100.000 km.
Acolo mi se pare urmatorul prag, daca primul a fost la 50.000 in care daca as fi dat-o as fi dat-o cu 0 lei bagati in ea, urmatorul cu cheltuieli minime este 100.000.
Daca as tine-o peste, ar trebui sa bag ceva bani seriosi in ea, cu revizie cutie, probabil cu schimb distributie, adica chestii mai serioase.

Deci cel mai intelept pentru mine ar fi sa tin Peugeotul pana inspre 100.000 km.
Dar ce te faci ca DS-ul am zis ca-l vreau cu sufletul ...
Eu de obicei sunt un om cerebral, DS-ul daca va fi sa vina va veni doar daca mi-l voi permite !

#420
Hybr1d

Hybr1d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,443
  • Înscris: 21.05.2017
Intradevar, perioada buna de vandut ar fi fost cand era cererea aia nebuna cu zero oferta; nu stiu daca mai revine.
Si intradevar, cand stii ca masina e ca noua si intretinuta cum trebuie iti e si mila sa o dai pe un pret de nimic.

Pe de alta parte DS-ul ala e blana cum se zice, dar totusi parca prea multi bani infundati intr-o masina care pana la urma te duce din punctul A in B; evident depinde si cum face asta, dar preturile la care au ajuns masinile in zilele astea mi se par ridicole.

Pe a mea, full fara piele trapa, am dat in 2020 vreo 27k dupa toate reducerile; acum pe ceva similar cred ca dau in jur de 40k, ori asta mi se pare ridicol, juma de ap2cam :)

Acum na, cuget si eu pe threadu-ul tau si poluez aiurea, ca nici eu nu-s mai breaz... la anul fac 4 ani (din 5 de garantie) si nu stiu daca sa ma apuc sa o pun la vanzare sau nu cat mai are garantie.
Ideal mi-as luat ceva cu multa garantie, gen Kia Sportage aia noua, dar am o vaga impresie ca tot as avea de bagat vreo 25k.

Pe de alta parte as pastra-o, dar mi-e frica cand or incepe sa pice chestii, de ex vreun far din asta fancy led care vad ca-i 3k lei la o cautare rapida :)

Grea perioada; ah, si electrica nu vreau neam; un hybrid plugin ar fi ok, full electric inca nu.

#421
q_p

q_p

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 707
  • Înscris: 30.10.2023
Cu farul e simpla treaba, se schimba pe casco , restul, cum zicea si Marius pana la 100k nu ai treaba, chiar 150k as zice eu.
Legat de DS, da este altceva insa si acolo ai putea merge pe second similar cu ce ai si atunci diferenta ar fi undeva la  15-20 k.
Mi se pusese si mie pata sa schimb rino , are 5 ani, as lua bani buni pe el avand in vedere ca s-a scumpit cu 10k intre timp insa prioritatile sunt altele iar 15-20 k cheltuiti pe niste fiare nu sunt o prioritate. Da , urmeaza placute,un set de cauciucuri,bateria s-a schimbat deja anul asta insa toate astea fac sub 1000 de euro.
Peste 5 ani ii va scadea pretul cu 5k, scaderea mare are loc in primii 5 ani ,urmatorii nu mai scade asa mult deci niste calcule trebuie facute, devalorizarea 5-10 ani este mult mai mica decat cea 0-5 ani.
Eu sunt increzator,cu cat dureaza mai mult tampenia asta cu electrificarea cu atat vom avea preturi ridicate la seconduri ,si da, 50k este o galagie prea mare de bani pentru un fier chiar daca iti prisosesc !

#422
Hybr1d

Hybr1d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,443
  • Înscris: 21.05.2017
În mare parte sunt de acord,dar casco nu acoperã faruri care se strica.

#423
grabitul

grabitul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 319
  • Înscris: 13.05.2020
Nu acopera, dar naibii, farul stricat il mai strica si cate o piatra

#424
Hybr1d

Hybr1d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,443
  • Înscris: 21.05.2017
Asta daca nu-l probeaza inainte sa vada daca merge Posted Image
Nu de alta, dar ledul in sine nu se sparge ca alea de sticla.

Edited by Hybr1d, 25 November 2023 - 18:00.


#425
mishu_popa

mishu_popa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 206
  • Înscris: 02.07.2006
63000 DS7 facelift hibrid arăta azi la protv.Frumos,dar totuși e un Citroen mai domnesc,dar 63k...La revânzare e durerea.Cum era Talismanu de la reno frumos,ultradotat,acuma-l iei la 10-11k.La 63k m-aș uita la ceva teutonic,chiar dacă nu întoarce privirile ca ds-u,sigur te lasă cu mai mulți bani în buzunar la revânzare.

#426
Hybr1d

Hybr1d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,443
  • Înscris: 21.05.2017
Sunt curios, oare si la DS7 minte astia ca uleiul in cutie e lifetime? :))

#427
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 331
  • Înscris: 18.08.2009

View PostHybr1d, on 25 noiembrie 2023 - 18:00, said:

Asta daca nu-l probeaza inainte sa vada daca merge Posted Image
Nu de alta, dar ledul in sine nu se sparge ca alea de sticla.

E rezolvabila problema cu farurile pe casco, stai linistit si bucura-te de masina, nu te mai gandi. Dar e rezolvabila cum zice colegul de mai sus... cu piatra. Si gandita cum trebuie, nu cum am patit eu !
Eu am fost implicat intr-o chestie din asta, in sensul ca eu m-am dus cu masina la constatare, un clasa E cu multi beam al unuia din patroni (ca am si patron si patroanaPosted Image ), luase o vrabie care i-a spart geamul de la far, nu prea l-a interesat problema, chiar a iesit cu masina din tara... pana cand l-a prins o ploaie. Far + doua calculatoare arse, pleca de pe loc cu masina si se terminau de aratat erorile din bord pe la 100 metri mai incolo, plus lipsa complet lumina pe partea stanga. A mai mers asa mult si bine.
La un moment dat zice - du-te tu ca eu n-am timp ! Zis si facut, declar ca am dat intr-o vrabie ziua trecuta, intalnirea cu constatatorul a fost la Mercedes, unde au pus aia testerul si ala a spus km la bord la data la care s-au ars calculatoarele. Masina avea vreo 3000 in plus. De-aia zic ca trebuie gandita !

View Postmishu_popa, on 25 noiembrie 2023 - 19:26, said:

63000 DS7 facelift hibrid arăta azi la protv.Frumos,dar totuși e un Citroen mai domnesc,dar 63k...La revânzare e durerea.Cum era Talismanu de la reno frumos,ultradotat,acuma-l iei la 10-11k.La 63k m-aș uita la ceva teutonic,chiar dacă nu întoarce privirile ca ds-u,sigur te lasă cu mai mulți bani în buzunar la revânzare.
+

View PostHybr1d, on 25 noiembrie 2023 - 19:50, said:

Sunt curios, oare si la DS7 minte astia ca uleiul in cutie e lifetime? Posted Image)

100% aceeasi cutie + motor de pe Peugeot sau Citroen ! Este doar imbracata in alte haine. Atentia la detalii, adica ma rog - diferentele intre ds si fratii mai ieftini sunt la alte chestii, nu la cutie.
Uleiul e lifetime, atata timp cat life la tine este sub 100.000. O tii peste - schimbi uleiul, ca e masina ta. O vinzi - schimba viitorul proprietar, ca e masina lui !
Da, bine spus - e un Citroen sau Peugeot mai domnesc.
Este extrem de mult marketing (unde nu e ?) - ei vor sa se foloseasca de istoria numelui DS, de pe vremea cand chiar a facut istorie Citroenul ala si au infiintat relativ recent aceasta divizie a grupului, care se vrea premium.
S-au strans echipele, s-au dat sarcinile - folositi-va de numele DS - faceti lumea sa asocieze asa ceva cu luxul frantuzesc, sau premium frantuzesc, cum a reusit tripleta germana.
Dar atentie ... avem motoarele astea, sistemul asta hibrid, cutia ne-o dau tot baietii aia de unde rasare soarele, daca vrem ceva in plus trebuie sa dam ceva in plus. Si nu prea am da, ca de, pana la urma e despre bani ... vedeti si voi cum faceti, ca sa fie bine ! Nu acum ... nu maine, dar pe termen lung faceti sa fie bine !

Bun, zis si facut ... chestia e ca francezii chiar au luat-o in serios si s-au pus pe treaba si-au lucrat cu ce-au avut, ba chiar au obtinut destul de bine din ce-au avut. Si-au avut un Peugeot (sau Citroen, eu zic Peugeot ca asta am).
S-a dus p.r.-ul si-au facut ce naiba au facut pe la Macron pe acolo - hop - DS7 masina oficiala a presedintiei franceze ! Ajuta la imagine ? Ajuta.

S-au dus la B.R.M - de care n-a auzit multa lume, dar sunt naibilui cineva - au obtinut ceas rotativ b.r.m pe nivelul de echipare Opera ? Au obtinut.
Cine mai are asa ceva ? Pai nu stiu ... Bentley de exemplu ! Ma rog, alta marca de ceasuri, dar pot fi numite marci prestigioase ambele.
Teutonii au ? N-au. Da bine ca tu sa ai ? Da ... un pas mai aproape de ideea de premium, sa ne bucuram peste niste ani si noi francezii, cum se bucura acum nemtii, care au muncit niste ani buuuni sa ajunga la imaginea asta.
Chestia este ca francezii acum muncesc, acum sadesc pentru ca intr-un viitor cat mai apropiat sa culeaga si ei recolta.
Avantajul aici este al meu - al cumparatorului !

Apoi e pielea aia ... si nu cea de 3000 eur, vorbesc de cea tip bratara de ceas de 6000 eur. Aia e ceva intr-un fel. Iarasi intervine p.r.-ul si spune ca este de la vacute care toata viata lor au fost libere si nestresate, o prostie dar ma rog - da bine, dar pielea aia chiar e intr-un fel - am fost asta vara prin Italia si la DS si la Audi si este binisor peste pielea Audi.
In rest ce mai au in plus fata de Peugeot ... pai nu-mi mai vine nimic in cap in afara de suspensie. E puternic marketata pentru confort aceasta masina, normal - trebuie sa se foloseasca de numele DS cumva.
Realist vorbind are independenta pe spate, ceea ce Peugeot n-are, apoi mai are acel sistem active scan suspension bazat pe camera, pe care Peugeot nu-l are, dar din cate am citit eu nu este asa vreo experienta care iti da lumea peste cap.
Are efectiv o solutie tehnica superioara plus suspensia setata mai mult pe confort, plus antifonata mai cu grija, plus bagat acest gimmich "active scan suspension" care da bine, pentru ca lumea e obisnuita sa fie doar pe limuzine teutone !
Cam asta au avut ei avantaje la plecare ... ca de exemplu scaune ventilate si cu masaj si night vision ai si pe Peugeot !

Acestea fiind spuse, echipa DS s-a pus pe treaba, in incercarea de a-si maximiza optiunile, mie mi-a placut mult atentia la detalii si materialele folosite, care duc la o senzatie de premium.
In primul rand cand te urci in ea nu vezi lucruri gen buzunarele capitonate (ceea ce Peugeot n-are, si nici Q5 as a matter of fact) - vezi in primul si in primul rand lucratura pielii, plus faptul ca au pus-o in mare parte si pe bord si pe usi. Adica unde la fratii mai ieftini este plastic (de calitate), la DS ai acoperit cu piele (de calitate), care iti da o alta senzatie. Consola centrala (in mare parte asta o am si eu pe Peugeot) se vede altfel in DS, incadrata in piele.
DS este altfel antifonata fata de Peugeot.
De precizat aici un lucru foarte important - DS7 este usor sub Q5 la zgomotul interior - un lucru extrem de important atunci cand tintesti spre premium. Nu i-au ajuns pe nemti, sunt foarte aproape, dar sunt totusi sub Q5 !

De ce tot zic de Q5, pentru ca este "cealalta".
N-ai cum sa te contrezi cu cineva care spune ca-i place cum arata o masina ... e chestie de gust, mie imi place enorm DS7 cum arata pe afara, din absolut toate unghiurile.
Cu toate astea mai e o masina ... una singura care mi se pare la fel de frumoasa, daca nu chiar usor mai frumoasa ... Q5 Sportback (deci nu Q5 normal).
Usor imbatranita la interior, dar ce poti sa faci daca iti place ...
Nu a fost upgradata inca, asa cum au facut-o cei de la Audi cu Q3 Sportback sau Q7 sau Q8, inca are tableta aia care acum 10 ani era waw, dar acum nu mai e acum 10 ani.
Anul trecut cand am fost la Verona le-am vazut pe amandoua in interval de 15 minute.
Prima data am fost la DS, am nimerit un trim Opera - Jesus cum e pielea aia, si cum te face sa te simti in interior ...
Masina e usor sub Q5 S la dimensiuni exterioare, dar la locurile din spate este cel putin la fel de spatioasa ca Q5S.
Deci da, am stat in ea in cele 4 colturi, in spatele soferului (scaun setat pentru mine, 1.86) am putin mai mult loc in DS decat in Q5.
De asemenea Q5S mi-a dat senzatia de masina lata la condus, ceea ce la DS7 n-am avut - mai lejer de condus.
Am plecat cu sotia cu capul in nori, am zis gata - asta este !
Am ajuns la Audi ... la Verona e centru mare Audi, de acolo pleaca in toata Italia.
Am trecut pe langa un R8 fara sa-l bag in seama, si m-am dus in vreo 3 Q5 sportback-uri, toate cu piele, una gri, una rosie, si una de n-am vazut asa ceva vreodata nici pe mobile.de.
Dracustiecumdarcumva ... desi are plastic nu piele pe bord ca DS-ul, are ceva Audi cand e vorba de interioare, nu stiu ce dar m-a rupt in doua.
Tableta aia veche de acum 10 ani e atat de atent lucrata, rama subtire, butoanele intr-un fel ... era lucrat efectiv mai delicat Q5-ul.
Peste DS ! Imi pare rau, dar asa am simtit.
In spate este no contest - la DS diferenta de detalii intre locurile fata si cele spate este foarte mica, la Audi in spate este destul de spartan si n-ai senzatia de premium pe care o ai pe locurile din fata. DS castiga la locurile din spate, plus bancheta care se poate inclina pe 2 pozitii la DS da, la Audi nu !
Dar Audi castiga la locurile din fata.
Diferentele sunt mici, dar cand am plecat de acolo am mers asa putin intr-o liniste in masina ... pana la urma am deschis gura si-am zis - parca e mai misto Audi ! Si sotia mi-a confirmat ca la fel a simtit si ea.

Din punctul meu de vedere DS-ul are totusi ceva, ceva ce eu apreciez extrem de mult, dar poate altii vor tocmai opusul.
Nu striga "uite cati bani am eu" asa cum o face un Audi Q5 sb !
DS-ul nu prea striga treaba asta de loc, mergi linistit cu el pe strada si te bucuri de el fara sa atragi priviri. Poate unora le place si intorc capul, ca au nimerit-o rau de tot la design exterior, e o masina frumoasa, dar marea majoritate nu stie cat costa si cum e inauntru, pentru ca nu prea se vad pe strazi.
Imi place treaba asta. Mult.

La Q5 e total opusul, are deja creata imaginea de masina de om cu bani. Mie imi place sa ma pierd in multime, nu vreau sa fie nimeni interesat de soarta mea si de cat de bine imi e mie sau nu !

Dar de amorul artei, si pentru cei care traiesc cu impresia ca masinile astea doua costa cam "tot pe acolo" si ca de ce sa-ti iei frantuzeasca, cand de banii aia puteai sa-ti iei teutonica.
Trecand peste ce-am spus mai sus cu pierdutul in multime, trecand peste gust - adica in sine doua lucruri care oricare din ele ar putea fi ceva decisiv.

Diferente intre cele doua modele :

- PRET - si l-am scris cu litere mari. Sunt cam 10.000 eur diferenta intre cele doua, in conditiile unei configuratii cat se poate de asemenatoare, care din pacate nu e asemanatoare de loc, DS este pur si simplu mai bine configurata vs bani dati, oricum ai da-o.
Deci realitatea este ca nu, nu poti sa-ti iei Audi (sau BMW sau Mercedes) de banii astia, decat daca iti plac nemtoaicele chele !

- DS7 cum spuneam - cam 51.000 eur fara tva (in configuratia pe care o doresc eu, ca daca iei diesel e mult mai ieftina).
Primesti de banii astia :

- plugin hibrid cu real cam 50 km autonomie electric - ceea ce pentru drumurile mele ar fi vis. Statistic eu din cei 10.000 km anuali cam 5000 ii merg la birou si 5000 ii merg prin concedii. Sa merg anual 5000 km pe electric si sa incarc gratis saptamanal la serviciu ? Cam cu cat ar trebui sa fie Audi mai ieftina ca sa bata asa ceva ?
Dar Audi nu e mai ieftina ... e mai scumpa !

- 300 cai si 520 nm la ce DS am configurat eu care ajunge la banii pe care i-am scris mai sus, peste Audi. Audi clar nu mi-as putea permite decat ori tdi de 200 cai si 400 nm, ori in cel mai bun caz benzina de 265 cai si 370 parca nm, nu mai retin. Nu altceva, clar nu plugin hibrid !
Deci da - performante dinamice mai bune la DS ... mi se pare ca sunt 5,9 secunde suta, fata de Audi nu stiu cat dar mai mult, si suta ca suta dar DS-ul are si reprizele mai bune, ca are 2 motoare electrice care-i ofera reprize bune la orice viteza, fata de turbo clasic la Audi.

- night vision + active scan suspension - chestiuni care la Audi lipsesc din configurator, pur si simplu nu iti poti lua un Q5 cu night vision (culmea ca iti poti lua Peugeot cu asa ceva). Eu tin la treaba asta, ca noaptea nu prea mi se indemana, si imi doresc masina cu night vision, mai ales cum e implementat la grupul Stelantis - adica si cu interventie asupra franei, nu doar cu avertisment acustic si vizual. Sistemul e activ in permanenta (nu si ziua), adica nu trebuie dat pe vreun mod de afisare in bord - sa stai ca lunetistii sa vanezi cerbi noaptea cu ochii in ecran.

- sincer nici la partea cu masaj in scaun nu prea cred ca am vazut pe la Audi, si chiar daca ar avea ar sari rau cu pretul. Iarasi un lucru misto de avut, din punctul meu de vedere, la drumurile mele de 1300 km. Deci in banii astia pe DS ai incalzire + ventilatie + masaj + memorie.

- cotiera uriasa si refrigerata. Eu tin mult la treaba asta, mai ales ca AM DEJA si daca pe urmatoarea masina de o gramada de bani nu o sa am asa ceva o sa-mi ia din placerea pe care o simti cand faci un upgrade. Pt ca de fapt se numeste downgrade ... Audi ofera suport de pahare si doua butoane - cu unul il incalzesti si cu unul il racesti. Ce zic eu e probabil un moft pentru cineva care nu are cotiera mare si refrigerata, ca traiesc bine mersi si fara si nu inteleg despre ce tot vorbesc eu aici. In definitiv poti sa-ti iei o lada frigorifica si s-o bagi la bricheta. Da poti, dar e aceeasi chestie ca si la sistemul audio custom fata de din fabrica. E mai elegant ala din fabrica.
Suna mai bine muzica la mine decat pe un sistem Focal din fabrica, dar si cu subwooferul in brate cine mergea cand am plecat 5 oameni si bagaje in Italia ? La fel si cu lada frigo, e mai performanta si mai incapatoare decat cotiera mea, dar e mai eleganta cotiera.

Altceva nu-mi mai vine in cap ... sistemul audio Focal Electra vs Bang pe Audi - nu le-am auzit pe niciunul, nu cred sa fie diferente semnificative intre ele.
Oricum DS-ul are altceva fata de Peugeot, ca se poate pune Focal si pe Peugeot, dar e ceva mai premium cel de pe DS.
La partea de faruri stau cel putin la fel, daca nu mai bine DS-ul (da da !!!) cu Pixel Led 3 fata de Matrix la Audi. Stiu ca pentru cine n-a studiat problema pare o blasfemie - Matrix-ul lui Audi e ceva vestit ... dar antic pentru sistemele moderne din ziua de azi. La Audi ai parca 40 si ceva leduri pe far, iar la Pixel 3(aparut in 2023) ai 74 sau 76, iti deseneaza mai precis conul ala de umbra in care inconjoara masina din fata.

Nu imi vine in cap nici macar un singur lucru, ceva concret pe care sa-l aiba Audi si sa nu-l aiba DS-ul. Poate ca este, dar mie nu-mi vine in cap.
A, ba da - valoarea de revanzare !

Edited by marius23mvp, 25 November 2023 - 23:21.


#428
MiG29

MiG29

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,051
  • Înscris: 16.12.2002
Pe mine m-ai convins Posted Image  Nu reusesc insa sa intelg de ce Stellantis se incapataneaza sa nu puna Autohold pe tot ce inseamna Aisin. Si se pare ca nici pe noua cutie dublu ambreiaj care debuteaza pe facelift-ul de la 208...care nu e Aisin

#429
alex87nfs

alex87nfs

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 127
  • Înscris: 03.12.2016
Are autohold doar ca nu la buton ( ceea ce e enervant da) , am descoperit si eu la al meu Ds7 treaba cu autoholdul din butonul de pilot automat , practic la semafor cand opresc activez pilotul si asa se activeaza ( nu conteaza daca ai sau nu masina in fata)

Edited by alex87nfs, 26 November 2023 - 02:49.


#430
mishu_popa

mishu_popa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 206
  • Înscris: 02.07.2006
DS7 hibrid 300cp,63k euro,dacă un leasing/2ani/firmă n-ar fi o problemă și după aia alta la rând,clar mi-aș trage o exotică de-asta(nu e cazul meu).În alte condiții te cam uiți și la revânzare.Apropo,un ds7 2022,180cp,eat8,panoramă fără piele,39kkm,26k euro,cât o fi costat de nou?

#431
Hybr1d

Hybr1d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,443
  • Înscris: 21.05.2017
Pai umm, nu mai bine se ia SH? Cu toata devalorizarea initiala suportata de primul cumparator?

#432
mishu_popa

mishu_popa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 206
  • Înscris: 02.07.2006
Ba da,eram curios cât a costat aia de nouă,aprox.,în 2022,să văd diferența.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate