Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Peugeot 3008 - 2017

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
443 replies to this topic

#37
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Te-ai obisnuit cu volanul? Am facut si eu un DT cu un 3008 diesel si nu mi-au placut volanul si directia. Este patratos, nu permite o vizualizare corecta a instrumentelor de bord si mi s-a parut ca nu se coreleaza cu directia masinii (are un mic lag intre momentul in care dai de volan si momentul in care masina chiar o ia pe traiectoria dorita). S-ar putea totusi sa fie doar o chestie de obisnuinta, eu am mers putin cu ea. Oricum, o masina interesanta si diferita de majoritatea din clasa sa, dar fiabilitatea marcii si electronica in exces m-au facut sa dau inapoi si sa aleg o alta marca. PS Design-ul este ff frumos si merita inclusa de orice potential cumparator in lista scurta pentru o eventuala achizitie.

Edited by edi10000, 17 September 2018 - 19:38.


#38
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 329
  • Înscris: 18.08.2009

View Postt-balt, on 17 septembrie 2018 - 19:10, said:

cateva lucruri cred ca ar trebui clarificate:

hill hold - tine 2 secunde masina in panta
auto hold - se cupleaza automat frana indiferent de pozitia in care sta masina si iti permite sa stai la semafor in drive fara sa calci frana. ai buton pt asta
hill descend control este un cruise control pt pante abrupte ce il setezi la viteza mica si cobori fara sa mai apesi nimic, masina gestioneaza frana de motor si cea de picior, fiind eficienta in special iarna pe zapada, noroi, drumuri de pamant etc

ce faci tu frana de mana si drive e gresit si strici cutia. Nu mai fa. Solutia este sa o pui in park si atat, sau o dai in N si activezi frana de mana. daca vroiai asta automat trebuia sa iti iei cu autohold masina! Sau stai in D cu piciorul pe frana daca nu e lung semaforul. a fost pe vremuri cu intensitatea prea mare la led-uri, acum nu mai este.
De Ce? pt ca tu tii cutia cuplata constant si ea incearca sa faca masina sa plece, transmite cuplul la roata dar nu e suficient ca sa invinga franele... in D cu frana apasata masina decupleaza intr-o anumita masura cutia, dar si acolo e recomandat sa nu o faci pe perioade lungi de timp, de la 1-2 minute in sus, dar cu frana trasa masina incearca sa plece dar nu are cuplu suficient. E ca si cum ai apasa acceleratia si frana in acelasi timp si fortezi cutia, planetare si restul subansamblelor ce stau tensionate, as cum ai remarcat si tu.
Apoi de se uzeaza placutele de frana si le scad eficienta te poti trezi ca pleaca in fata fara sa vrei..

Multumesc pt efort dar nu inteleg o chestiune.
De ce in D cu frana de picior e ceva mai ok decat in D cu frana de mana ?
Desi, de ce ma gandesc mai mult de-aia mi se pare mai logic ce spui tu, ca este perceputa diferit "cauza" retinerii pe loc, desi cutia e in D si-ar vrea sa miste masina in fata.
Nu inteleg cum functioneaza efectiv, de ce daca tin frana de picior decupleaza partial cutia, si daca tin frana de mana n-o decupleaza deloc, si sta tensionata, dar cu aceste informatii in minte fac o legatura cu un fapt caruia nu i-am dat importanta :
- In D cu frana de picior apasata nu simt absolut nimic in masina, stangul il am pe suportul de picior din partea stanga, dreptul il am cu calcaiul pe pres si cu varful pe pedala de frana. Nu simt absolut nicio vibratie.
- In D cu frana de mana cuplata simt un foarte usor tremurat in podea. Eu ma gandisem ca e din cauza ca acum piciorul drept e in totalitate pe pres, si simt cu el in intregime, nu doar cu calcaiul. Dar nu, de fapt este o vibratie datorata faptului ca masina sta tensionata, e usor in sarcina si din cauza asta ii scade usor turatia de ralanti.
Foarte corect, am stat si eu in dreapta si n-am simtit nimic in podea, deci explicatia cu simtitul podelei masinii cu toata talpa e o prostie.
Ok, am sa incerc s-o protejez cu chestia asta, multumesc de sfat

#39
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,133
  • Înscris: 05.08.2005
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6zzEtxJkC7Y?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

in principiu producatorii de cutii au in vedere urmatoarele aspecte, majoritatea stau cu piciorul pe frana in D la stop, sau au autohold, nu ca vei pune masina constant sa incerce sa plece. tu ai o cutie cu convertizor de cuplu(ai ulei care este invartit de motor, iar uleiul cu cat se invarte mai repede cu atat transmite rotatia mai departe mai direct..) cand este in idle cutia are un program special pt a nu fi afectata. la restul cutiilor, cvt, dsg, robotizata ai un ambreiaj, ce la stop este decuplat. daca ai face asta cu acestea ai strica ambreiajul(patinand-ul) sau fie ti-ar elibera frana de mana din cauza cuplului prea mare transmis.

In concluzi cutia e gandita pt asa ceva, nu e gandita pt ce faci tu.

#40
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 329
  • Înscris: 18.08.2009

View Postedi10000, on 17 septembrie 2018 - 19:10, said:

Te-ai obisnuit cu volanul? Am facut si eu un DT cu un 3008 diesel si nu mi-au placut volanul si directia. Este patratos, nu permite o vizualizare corecta a instrumentelor de bord si mi s-a parut ca nu se coreleaza cu directia masinii (are un mic lag intre momentul in care dai de volan si momentul in care masina chiar o ia pe traiectoria dorita). S-ar putea totusi sa fie doar o chestie de obisnuinta, eu am mers putin cu ea. Oricum, o masina interesanta si diferita de majoritatea din clasa sa, dar fiabilitatea marcii si electronica in exces m-au facut sa dau inapoi si sa aleg o alta marca. PS Design-ul este ff frumos si merita inclusa de orice potential cumparator in lista scurta pentru o eventuala achizitie.

Mi-a luat cred ca o saptamana. O saptamana grea.
Apoi cumva acomodarea s-a produs brusc. Adica retin clar ca prima saptamana nu mi-a placut, mi se parea ca sunt la calculator.
Ce nu retin clar este cand naiba m-am schimbat de la "hai ca parca e acceptabil volanul" la "nu pot sa concep sa am altfel de volan" pentru ca asa e pentru mine acum, mai bine-mi dai una decat sa-mi iei volanul asta.
Ma rog, cred ca sunt subiectiv, pana la urma omul se obisnuieste cu orice. Give it time ...
Cu directia nu mi se pare, ba chiar mi se pare super sharpish, cum zice englezul. Cam fara feeling, dar nici vorba de lag.
Cu obturarea vizibilitatii catre bord sa stii ca am si eu o oarecare mica problema.
Din ce-am citit eu, volanul a aparut tocmai pt ca se plangeau posesorii de anterioare ca nu vad bine la bord.
Bun, am luat masina, am reglat volanul pentru vizibilitate (vedeam perfect orice parte a bordului) si-am constatat ca nu ma inteleg cu pozitia in scaun. Hai, pentru oras era ok, dar la drum lung eu unul nu ma simteam confortabil (am 1,86).
Am incercat ... scaun sus, scaun jos, mai in fata nu e bine, stai cu picioarele in unghi mult prea pronuntat si nu e confortabil, prea in spate si deja vine disconfortul de la maini ca stai cu ele prea intinse.
Scoate volanul ... baga volanul ... reglaj pe adancime pana la maxim catre mine ... venea ca dracu estetic ... adancime la minim - aproape ma atingea pe picior.
Solutia a fost din reglajul pe inaltime al volanului ... l-am dat astfel incat partea de sus a volanului sa-mi blocheze marginea de jos - centru a display-ului. In partea aceea am informatii despre km totali la bord, si km jurnalierului. Bine, nu e ca si cum nu i-as vedea de loc, dar mi-am gasit la scaun o pozitie super, merg 1300 km fara probleme si asta a fost pretul platit pentru a reusi sa-mi gasesc pozitia ... ca sa vad tot bordul trebuie sa incordez fesierii Posted Image
Normal ca daca dau scaunul fix o pozitie mai sus vad tot bordul. Si in oras e ok sa merg cu scaunul cat de sus, dar la drumuri lungi nu e la fel de confortabil.

Asa, ce mai ziceai, de electronica in exces ? Te stiu pe tine (ce mai face bobalex ? Posted Image ), tu esti cu Toyota hibrid cu trecere electronica intre motor electric si termic de n-spe ori pe calatorie si zici de electronica la Peugeot ? Posted Image
Nu mi se pare vreo electronica in exces ... ce-are, ca nu mai are bordul clasic cu cadrane, are o tableta cu un sistem de operare. Se arde, se arde ... ca un telefon sau tableta normala pana la urma, nu e vreo revolutie.
A, ok - ca abia recent a inceput sa intre in industria auto si pana la urma toti producatorii o sa renunte la cadranele cu ace mecanice si-o sa treaca la electronica ... dar totusi nu e vreun pionierat aici ... tehnologia e in casele noastre de multa vreme.
Experimentele pe consumator dupa parerea mea atunci s-au facut, nu acum cand se implementeaza pe masini.
Cand iti iei un TV 4k acasa, sau un telefon cu amoled, nu iti e teama sa nu te tradeze electronica ? Same shit si aici.
In rest ce alta electronica mai are peugeot in exces ... pana la urma absolut toate sistemele de asistenta de pe masina asta sunt si pe celelalte marci ... nu vad nimic de speriat ... aoleo, cata electronica, sigur pica ceva !

In ceea ce priveste fiabilitatea marcii - este exact ce spuneam intr-o postare anterioara, este vorba de perceptia noastra despre o marca sau alta. De multe ori nu reflecta realitatea.
Ah, Peugeot ... ce e aia ... se strica.
Sincer parerea mea despre francezi era ca n-au vreo treaba cu masinile ... am cumparat aceasta masina fara sa am vreo experienta anterioara cu Peugeot ... retin ca la un moment dat mi-a zis un amic ca la masina de drive test de la dealerul local (tocmai aparuse 407 pe vremea aia) s-au ovalizat discurile dupa 5000 km ... am concluzionat in capul meu ca Peugeot face masini proaste si cam asta a fost ...
Acum, avand Peugeot mai vine unul-altul la mine ... ca si eu am ... ca n-am avut nicio problema cu ea ... ca motoarele diesel de la PSA sunt foarte reusite ... etc etc ... chestii noi pentru mine, pentru ca nu m-a interesat ... eu trasesem concluzia mea ca la peugeot se ovalizeaza discurile si trecusem mai departe.

Parerea ta despre fiabilitatea marcii de unde vine ?
As prefera un link catre ceva de specialitate te rog, daca se poate o statistica nu o perceptie.
Gasisem la un moment dat ceva pe net, in UK sunt inaintea nemtilor, dar dupa coreence, dar nu gasesc acum, gasesc asta de la JD Power:

http://www.automarke...ndai-78549.html

Oricum cam tot asa parca sa zic ca gasisem si eu.
In incheiere ... nu inteleg de ce inca mai dainuie perceptia asta ... vremurile se schimba, numai noi stam pe loc. Uita-te la Kia ce-a fost si ce-a ajuns

#41
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010
Faina alegere. Chiar is curios de motorul acesta cum merge.

Am facut Test Drive cu 1.6 hdi 120 de cai automata si mi-a placut. Imi place masina, si msi ales cockpitul si bordul. In poze pare dubios, dar la fata locului m-am adaptat repede si mi se pae super fain ideea de cockpit se la Peugeot.

#42
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Sistemul hibrid este testat si paratestat de 20 de ani si functioneaza impecabil, inclusiv in zone reci precum Canada sau nordul Europei. Eu ma refeream la bordul ala electronic care nu stiu cum se comporta iarna la temperaturi mici (arata f bine, a propos) si pt ca una din bubele marcii este chiar electronica ce pica des la modelele anterioare.

#43
bogwol

bogwol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,514
  • Înscris: 26.04.2005
marius23mvp, spuneai in partea de inceput ca suspensia ti s-a parut rigida, si apoi ai umblat la presiunea cauciucurilor. Se simte bine diferenta? Si eu am facut un drive test si mi s-a parut rigida la suspensii - si pentru mine asta e cam singurul mare minus pe care l-am gasit (au mai fost cateva mai micute, dar cu care as putea trai)

#44
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 329
  • Înscris: 18.08.2009

View Postbogwol, on 03 octombrie 2018 - 10:47, said:

marius23mvp, spuneai in partea de inceput ca suspensia ti s-a parut rigida, si apoi ai umblat la presiunea cauciucurilor. Se simte bine diferenta? Si eu am facut un drive test si mi s-a parut rigida la suspensii - si pentru mine asta e cam singurul mare minus pe care l-am gasit (au mai fost cateva mai micute, dar cu care as putea trai)

Se simte enorm diferenta. Aveam 2,9 si am dat-o la ... nici nu mai stiu ... cred ca acum am 2,3. Am mers o zi si cu 2.1 , dar doar o zi. Eram si orientat pe consum (inca nu facusem pace) si nici nu mi-a placut comportamentul. Nu pot sa zic ca era barca, dar nu-mi placea.
Initial trecusem suspensia la chestii negative, acum nu mai zic nimic despre ea (adica nu zic nici de bine si nici de rau, pur si simplu nmerg cu masina fara sa-mi atraga atentia, ceea ce e ok).
Ba chiar daca e sa ma gandesc bine bine la confort vs dinamica as inclina putin balanta de la neutru usor catre bine !
Se simte inca tare, da, poate unii ar prefera sa fi fost reglata mai spre confort, pe de alta parte am avut vreo 3 situatii pana acum in care mi-a fost bine ca a fost suspensia mai rigida, pana la urma nu e sedan, e mai inaltata, alt centru de mase, pe de alta parte situatiile in trafic nu fac diferentiere intre caroserii ...
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fR1yxzizNBE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
De exemplu aici se vede clar ca topaie, tine trasa dar topaie. Dar si manevra e destul de extrema.
Mie mi-a placut cum s-a comportat la franari de urgenta cu schimbare de directie (schimbare usoara).
Daca mai cauti testul elanului gasesti masini mai galonate care stau mai prost

Edited by marius23mvp, 03 October 2018 - 17:17.


#45
bogwol

bogwol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,514
  • Înscris: 26.04.2005

View Postmarius23mvp, on 03 octombrie 2018 - 17:13, said:


Mie mi-a placut cum s-a comportat la franari de urgenta cu schimbare de directie (schimbare usoara).
Daca mai cauti testul elanului gasesti masini mai galonate care stau mai prost

Nu de asta intreb. Eu (mai) am cateodata probleme cu spatele si se simte destul de nasol intr-o masina rigida. Inainte de masina anterioara, am avut un Passat. Cand plecam de la Buc la Viena, la destinatie ma dadeam jos teapan. Cu masina actuala, care e cu suspensie hydractive, nu am nimic, dar absolut nimic!!!

#46
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Pai inseamna ca o sa te dai jos din 3008 la fel de teapan. Suspensia este o idee mai rigida comparativ cu Passat-ul, cel putin aceasta a fost impresia mea. Acum depinde si de model, ca sunt unele Passat-uri cu suspensie sport si altele cu suspensie normala. De altfe, asta a fost unul dintre motivele pt. care am renuntat si eu la VW, nu ma impac cu suspensia, te scutura cam tare. Hydractive este din alt film comparativ cu modelele mentionate de tine...

Edited by edi10000, 04 October 2018 - 08:24.


#47
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 329
  • Înscris: 18.08.2009

View Postbogwol, on 04 octombrie 2018 - 07:21, said:


Nu de asta intreb. Eu (mai) am cateodata probleme cu spatele si se simte destul de nasol intr-o masina rigida. Inainte de masina anterioara, am avut un Passat. Cand plecam de la Buc la Viena, la destinatie ma dadeam jos teapan. Cu masina actuala, care e cu suspensie hydractive, nu am nimic, dar absolut nimic!!!

Inclin sa fiu de acord cu edi, daca ai probleme cu spatele cred ca ar trebui sa-ti construiesti ideea de "imi schimb masina" pornind de la confort. La 3008 indiferent cat de confortabil ruleaza pe drum bun, de luat gropi sau asfalt valurit tot vei lua, si atunci le vei simti in coloana.
Eu pot sa-ti fac o comparatie cu ce masini am mai condus eu, plus experienta ta dupa drive-test, poate iti formezi o impresie mai clara.

Am mers cu 3008-ul Craiova - Verona dintr-o bucata (si inapoi tot dintr-o bucata), aprox 1300 km pe sens, si fiindca am luat-o pe Severin - Serbia inseamna ca pe autostrada am urcat cam cu 50 km pana in Beograd, deci am prins ceva drumuri mai putin optime ... plus ca nici autostrada sarbilor nu e vreo smecherie, adica nu se compara cu ce-ai tu de la Bucuresti la Viena, de la Lugoj la Viena e mult mai ok calitativ.

Acest drum l-am mai facut inainte (de multe ori, tot dintr-o bucata, am rude la Verona) cu masina anterioara Skoda Octavia 2 FL din 2009, o masina cu suspensii mai moi decat 3008-ul.
Ai crede ca din 3008 m-am dat jos mai zdruncinat si mai obosit, din cauza suspensiei mai tari, dar 3008-ul este bine peste Octavia anterioara la confort. Cumva scaunele si pozitia la volan, nu stiu ce sa zic, dar m-am dat jos foarte relaxat. Si nu doar odata, am mai mers cate 800 km de vreo 4 ori, plus un drum Craiova - Beograd si inapoi in aceeasi zi, si de fiecare data am fost fresh, mai fresh decat dupa Octavia.
Teapan ma dadeam jos din Kia Ceed dupa un drum de 1300 km ... aia da, chiar pe Ungaria - Austria - Germania, adica autostrada buna.
3008-ul il pun ca si confort sub un Merc clasa E din 2015 (pe care l-am invartit vreo 3 luni, dar nu cu drumuri lungi), si peste tot altceva ce-am mai condus.
1. Clasa E din 2015
2. 3008 din 2017
3. Octavia 2 fl din 2009
3. Audi A3 din 2004
4. Mazda 2 din 2009
5. Kia Ceed nu mai stiu anul. .. prima aparitie oricum. Am avut doua, ambele primul model, pana la aparitia faceliftului.
6. Toyota Auris din 2017 ... scaunele sunt ok dar suspensia este exagerat de tare, cel putin la hibridele astea pe care le avem noi la birou.
7. Polo din 2009 ... pe ultimul loc ... suspensia e moale, masina e barca, dar scaunele sunt execrabile, merg tot timpul incordat in scaunul ala, si se simte la spate.

Parerea mea, ca tot esti din Bucuresti si acolo presupun ca aveti mai multi dealeri Peugeot, sa te duci croit la altii la drive test, si sa ai grija sa treci pe la un Mol ceva, sa verifici presiunea in pneuri si apoi sa mergi cu ea. Chestia cu 3008-urile care vin cu 2,9 in roti e generalizata, adica nu e doar in zona mea, eu am aflat de pe forumul marcii de la un coleg din Brasov parca ... vin pe trailer cu presiune mare in roti si nimanui nu-i trece prin cap s-o regleze pe masina de drive test.

#48
bogwol

bogwol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,514
  • Înscris: 26.04.2005
marius23mvp, multumesc pentru postul tau - ajuta mult detalierea. Din pacate, in Bucuresti, cand faci drive test nu prea mergi pe unde vrei tu, ci te directioneaza cel care vine cu tine in masina - de obicei au trasee prestabilite de cca 5-10 km in care poti sa iti faci o oarecare idee despre cum reactioneaza motorul si franare iar ref la suspensie e la "ghici": in acel traseu poti sa zici ca iti place dar ulterior constati ca nu e asa sau nu iti place la inceput, nu iei masina, si apoi viata te aseaza intr- una si iti arata la un drum mai lung ce ai pierdut...

Despre verificarea presiunii anvelopelor eu nu am auzit prin Bucuresti sa o poti face la un drive test: nu am mers decat pe vreo 6 masini la test pana acum, dar doar la una singura am fost in masina neinsotit (Opel Grandland) si acolo nu mi s-a parut asa rigida si nu mi-a dat prin cap sa verific presiunea.

Oricum, intentionez sa mai fac cel putin un DT cu 3008, de data aceasta varianta cu motorina, si atunci o sa urmaresc cu mai multa atentie acest aspect.
Pentru mine, acest aspect al rigiditatii suspensiei cred ca e cel care ma va determina sa iau/nu masina. Restul, mai mult sau mai putin, sunt aspecte peste care cred ca pot trece.

#49
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,133
  • Înscris: 05.08.2005
Am mers în aceasi zi cu 3008 și grandland una după alta. La distanta de 20 de minute pe aceleași drumuri. Ambele aveau roti pe 18. Senzația mea a fost ca 3008 are suspensia mai moale și mai supla, iar grandland tipic germanelor, ok, dar mai dura puțin și scutura mai tare pe denivelări scurte. Dar dpmdv e mai dura suspensia vs Un GLK cu jante de 20 ce mi se pare barcă, ca se cam înclină/hulubuie pe denivelări care merg în diagonala drumului, dar nu simți gropile în schimb. Sinele de cale ferata erau aproape insesizabile.. Și îs pe 20 rotile (am cam 2-3000 km cu ea) ... Eu zic sa cauți o clasa C second cu suspensie pneumatica și gata :)

#50
zeroice

zeroice

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,816
  • Înscris: 28.12.2006
eu astept 3008 Hybrid4. Alternative erau Golf/Passat GTE, dar au fost scoase din productie, iar hybridele Toyota sunt o gluma.
conduc zilnic pana in 40-50km oras, 5 zile din 7, 11 luni pe an din 12. Nu stiu de ce dar m-am infectat cu virusul PHEV rau de tot....Posted Image
Teoretic pot merge toata saptamana fara sa pornesc termicul, peste noapte o incarc la priza din garaj.
Skoda Superb PHEV 2019 ar mai fi o varianta, dar nu are tractiune integrala..iar pretul sigur va depasi 3008-ul (in varianta GT, care am inteles va fi la baza Hybrid4).

Am facut un DT cu un 3008 1.6 HDi zilele trecute, am ramas placut surprins pentru cineva care (recunosc) zicea ca never fucking ever buy a french car.
Directia este f. usoara, uneori cam prea usoara, parca nu au rezolvat cu "progresivitatea" inca, cu volanul m-am obisnuit dupa 1 min, cutia (Aisin EAT8) bunicica, cateodata cam ezitanta, totusi este un convertor de cuplu, nu DSG VAG (still the best). Daca nu ma insel noul X1 F48 are aceeasi cutie Aisin, chiar am condus unul, se simt cam la fel schimbarile de viteze. Franele destul de tzapene, precise. Pozitie condus buna, inalta. Vizibilitate montant A cam nasoala, trebuie sa casti ochii bine, inainte inapoi. Insonorizare decenta (era varianta fara Focal). Ecranul multimedia OK, bordul digital la fel. Singura chestie care m-a deranjat este ca nu ai buton fizic pentru control clima/termperatura...tb sa-ti iei ochii de la drum sa dai cu degetele de cateva ori pana sa cresti/scazi temperatura si viteza fan-ului...

Depinde foaaaarte mult cu ce compari si cu ce esti obisnuit.
Apropo, nu are senzori de presiune in roti (TPI)?

Edited by zeroice, 07 October 2018 - 21:39.


#51
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,655
  • Înscris: 15.12.2009

View Postzeroice, on 07 octombrie 2018 - 21:29, said:

....
Optima, Niro, Outlander, Countryman ... sunt si astea variante PHEV. Depinde doar de buget ce si cum.

#52
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 329
  • Înscris: 18.08.2009

View Postzeroice, on 07 octombrie 2018 - 21:29, said:

Apropo, nu are senzori de presiune in roti (TPI)?

Ba da, cred ca indiferent de nivelul de echipare au senzori de presiune in roti.
Chestia cea mai nasoala acum la 3008 este timpul urias de asteptare.

#53
bogwol

bogwol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,514
  • Înscris: 26.04.2005

View Postzeroice, on 07 octombrie 2018 - 21:29, said:

eu astept 3008 Hybrid4. Alternative erau Golf/Passat GTE, dar au fost scoase din productie, iar hybridele Toyota sunt o gluma.

Cu autonomie de 50-60 km si cca 11.000 euro in plus? Trebuie sa faci o pasiune extraordinara pentru masina asta ca sa iti iei motorizarea aia...

#54
zeroice

zeroice

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,816
  • Înscris: 28.12.2006
Outlander e singurul PHEV 4x4, ma uitasem si la el dar e urat cu spume si prea mare. Niro/Tucson nu au integrala. Tiguan PHEV va fi prohibitiv ca pret...Countryman nu e masina imho, e un dric

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate