Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Clasa muncitoare merge in Paradis
#19
Posted 26 May 2018 - 13:56
sandel1, on 26 mai 2018 - 13:51, said:
Pai multe produse gen rulmenti, motoare electrice etc. erau de o calitate superioara si la astea nu aveai nevoie de cine stie ce cercetare. Atunci cum se explica falimentul? Din cauză că pentru a rezista, o economie trebuie să cucerească piaţa americană, germană, franceză, britanică...japoneză, sud-coreeană...şi aşa mai departe. Dacă rulmenţii şi motoarele româneşti reuşeau asta, atunci erau eficiente, şi ar fi curs banii din toată lumea. Însă, neputând face aşa ceva...fabricile s-au închis, din cauză că în competiţie cu marii producători mondiali, nu au mai făcut faţă. Edited by lupini, 26 May 2018 - 13:57. |
#20
Posted 26 May 2018 - 14:00
radumiki, on 26 mai 2018 - 13:40, said:
economia de piata este cauza. Se inchid fabrici care nu mai merg, se deschid altele Suna fain in teorie, da' ce facem cu alea care n-au functionat nici macar o zi inainte sa ajunga la fier vechi? Ca acolo e nitel mai greu de spus daca e de la profitabilitate sau nu. In mod realist o buna parte din ele s-au inchis din prostie si smenuri cu gandire pe termen scurt. |
#21
Posted 26 May 2018 - 14:00
#22
Posted 26 May 2018 - 14:04
sandel1, on 26 mai 2018 - 13:51, said:
Pai multe produse gen rulmenti, motoare electrice etc. erau de o calitate superioara si la astea nu aveai nevoie de cine stie ce cercetare. Atunci cum se explica falimentul? Poftim? Am lucrat intr-o fabrica de motoare electrice(cre' ca e singura fabrica de motoare electrice pentru electrocasnice din Ro). Ana Imep/Nidec. Nene, cercetarea face diferenta intre secolu' 20 si secolu' 21. Intre Lada si Toyota... Noi eram implicati in dezvoltarea unui motor electric brushless.. proiect cu fonduri UE, alea, alea.. faza incipienta. Intre timp a venit achizitia. Si-a venit japonezii cu tehnologie de nave spatiale.. proiectu' cu brushless romanesc a devenit caduc. Fiindca dupa cum ziceam, japonezii a adus tehnologie extraterestra. Ideile noastre erau pistol cu apa fata de ce aveau astia deja. Cercetarea&Inovarea-s totu' in industrie. Sau aproape totul. Basca tehnologie de secol 21, linii automatizate, nu gioarse de la inceputu' lu' 2000/1990. Plus capitalizare de mega-grup industrial. Le-ai p-astea, faci ce vrea sufletelu' tau. Nu le ai, manaci pamant si visezi la da, da' pe vremea mea.. Hardughii mari =/= eficienta industriala si economica. Industria anului 2018 bate la coor toata industria comunista. Edited by Alecsandru010, 26 May 2018 - 14:08. |
#23
Posted 26 May 2018 - 14:08
lupini, on 26 mai 2018 - 13:56, said:
Din cauză că pentru a rezista, o economie trebuie să cucerească piaţa americană, germană, franceză, britanică...japoneză, sud-coreeană...şi aşa mai departe. Dacă rulmenţii şi motoarele româneşti reuşeau asta, atunci erau eficiente, şi ar fi curs banii din toată lumea. Însă, neputând face aşa ceva...fabricile s-au închis, din cauză că în competiţie cu marii producători mondiali, nu au mai făcut faţă. |
#24
Posted 26 May 2018 - 14:11
Platon, on 26 mai 2018 - 13:46, said: Prostii, cand am plecat in armata sectia din fabrica mea avea masini si utilaje cu an de fabricatie 89 luna august, nu asta a fost problema Aia era o raritate. Intreprinderea unde am facut eu practica avea strunguri / freze / raboteze / prese din anii 60. O singura masinarie din aia consuma curent cat un atelier din occident echipat cu utilaje de ultima generatie. Iar cand se defectau se scarpinau muncitorii-n fund cate 2-3 saptamani pana le veneau piesele de schimb. Poftim competitivitate! |
#25
Posted 26 May 2018 - 14:13
Alecsandru010, on 26 mai 2018 - 14:04, said:
Poftim?Am lucrat intr-o fabrica de motoare electrice(cre' ca e singura fabrica de motoare electrice pentru electrocasnice din Ro). Ana Imep/Nidec. Nene, cercetarea face diferenta intre secolu' 20 si secolu' 21. Intre Lada si Toyota... Edited by sandel1, 26 May 2018 - 14:19. |
#26
Posted 26 May 2018 - 14:22
GingisHan2015, on 26 mai 2018 - 13:12, said:
De ce s-au distrus combinatele petrochimice, cele de ingrasaminte chimice, de prelucrare a lemnului si mobila, de ce fabricile de hartie au fost demolate, de ce nu mai avem fabricile de caramizi si materiale de constructii, unde ne sunt fabricile de lianti si de ciment din care au mai ramas doar cateva, Tasca Neamt data la Heilderberg Cement, si Medgidia sau care or mai fi ? Industria de masini grele, de camioane, de tractoare, de autoturisme, cazul Aro, de ce Electroputere Craiova e pe chituci, fabricile de productie de masini unelte, strunguri, absolut totul s-a demolat ? De ce ? Astazi am citit de cazul Rulmentul Brasov, o cetate a tehnicii producatoare alaturi de Alexandria si Barlad de rulmenti din toata gama de tipodimensiuni . Ma ingrozesc de soarta acestui colos industrial ale carui produse de calitate deosebita erau exportate in toata lumea asta si le intalnim in toata gama de masini industriale si rutiere ,de la camioane la tancuri, de la utilaje miniere la autoturisme . De ce asta ? Ce gandire a existat ? S-a gandit cineva ce face acea clasa muncitoare cum era denumita atunci fara serviciu si cum va trai ea si familia sa ? E ingrozitor cum s-a distrus totul in tara asta .Ingrozitor . Eu nu imi pot explica si de aceea incerc totusi sa aflu un raspuns de la voi colegii de forum De ce s- a ajuns la acest masacru industrial ? http://adevarul.ro/l...3302/index.html De asemenea, in Romania se produce foarte mult, se fabrica chestii de nu-ti vine sa crezi, dar luimea nu stie. In presa sau la tv. nu apar decit ce se cere, adica crime, violuri, conspiratii si propaganda antinationala si iredentista! Fabricile si uzinele moderne nu mai au dimensiunile colosilor din trecut, imposibil de iluminat si incalzit corespunzator si nici nu mai afuma zeci de Kmp in jur. Peste tot in lume se intimpla acest fenomen si nu moare nimeni. Parcarile sint pline, de la o alimentara si aia goala intr-un cartier acuma sint zeci de magazine si super-mega-marketuri, asa ca nu este asa rau cum incearaca mereu unii sa insinueze. nu am inteles daca o fac din prostie, rea credinta sau din anume interese, presupun totusi ca sint oameni platiti sa o afle! |
#27
Posted 26 May 2018 - 14:23
sandel1, on 26 mai 2018 - 14:13, said: Erau neprofitabile, uzate moral. Ca tot ai adus vorba de motoare electrice.. noi aveam doua sorturi mari: motoare electrice universale[masini de spalat] si motoare pentru uscatoare[motoare cu perii]. Alea universale erau toate pe rosu, se incepuse si aici modificarea arhitecturii lor[tot cercetarea-i baza].. incepuseram sa trecem de la firele de cupru la firele de aluminiu[pentru bobinat]. Gasiseram furnizori din China.. in fine.. se incerca remedierea problemelor. Aparusera 'fo doua noi motoare, eh se incerca sa se faca din rahat bici.. Cele pentru uscatoare mergeau okish, da' problema era ca piata incepea sa ceara motoare brushless, mai mici, mai ieftine, mai silentioase, mai puternice.. ia si scoate motoare d-astea cand tu esti aproape rupt in coor. Noroc cu achizitia astora din Japonia.. ca ramaneam si fara productie de motoare electrice in Romania Cam asa se pune problema in industrie. Indiferent de domeniu. Edited by Alecsandru010, 26 May 2018 - 14:25. |
#28
Posted 26 May 2018 - 14:33
Platon, on 26 mai 2018 - 13:44, said:
Nu stiu unde ai vazut dumneata economie de piata in Romania, ca eu de 30 de ani o caut, daca as fi teoretician al conspiratiei as zice ca occidentul a avut grija sa darame comunismul pentru ca aveau nevoie de resurse si mana de lucru foarte ieftine, noi am fost un popor educat, ca vrem sa credem sa nu vrem, generatia decreteilor lucreaza in toate locurile posibile de pe aceasta planeta, in fine, la noi s-au inchis toate nu s-a deschis niciuna, avem vreo doua trei mai rasarite, in rest nimic, restul sunt povesti de adormit copii, ca piete de desfacere, cacaturi, altii au piete de desfacere, noi nu. Vestita datorie s-a achitat cu alimente si produse agricole, nu cu rulmenti sau strunguri! Platon, on 26 mai 2018 - 13:46, said: Prostii, cand am plecat in armata sectia din fabrica mea avea masini si utilaje cu an de fabricatie 89 luna august, nu asta a fost problema |
|
#29
Posted 26 May 2018 - 14:33
Stimate la fel de mult domn .E o axioma pe softpedia ca Hanul vorbeste doar despre ce cunoaste .O sa te invit cand vii in Romania de la fata sa vizitam impreuna comuna Tasca
In capatul de iesire in drumul national al strazii pe care se afla Heidelberg e o crasma mare cu etaj .Acolo ma opresc adesea cand vin din Ardeal in Moldova la cafea si dezmortit oasele . O sa numaram impreuna camioanele care efectiv curg intr-un ritm ametitor si pe intrare si pe iesire incarcare si o sa ne convingem impreuna cat de nerentabila e o fosta fabrica romaneasca . O sa intram in vorba si cu localnicii care aproape toti lucreaza acolo daca mere treaba bine sau nu .Toata lumea intr-un fel sau altul e legata de combinat . Majoritatea zdrobitoare a soferilor e de asemenea din zona, chiar daca masinile sunt inmatriculate pe Iasi, Vaslui, Salaj ,Maramures, Bacau, Galati, sau Neamt, patronii au ales soferi din zona localnici, ca sa nu mai plateasca cazare . Edited by GingisHan2015, 26 May 2018 - 14:37. |
#30
Posted 26 May 2018 - 14:36
Ce management si marketing aveau? degeaba ai un produs buna dar nu stii sa il vinzi.
de ex apa vopsita negru brand american; oare chinezii, japonezii sau germanii nu pot face o racoritoare? |
#31
Posted 26 May 2018 - 14:38
sandel1, on 26 mai 2018 - 14:13, said:
Poate ca m-am pripit putin dar asta nu inseamna ca motoarele romanesti erau rele. Ba din contra, inca se tin bine si daca vrei sa cumperi unul, lumea il lauda daca-i romanesc pentru ca reprezinta o garantie a calitatii. |
#32
Posted 26 May 2018 - 14:40
GingisHan2015, on 26 mai 2018 - 13:50, said:
Cum la neamt mere si la romani nu ? Raspunsul e foarte simplu : La momentul in care romanul a intrat in economia de piata, neamtu' era acolo de cand haul. Ca sa schimbi paradigma in care te-ai balacit zeci de ani nu-i suficient sa scrii SA sau SRL dupa numele firmei si gata, esti privatizat. Principalii vinovati de dezastru sunt cativa si inca in viata. Cum spunea SefudeCombinat, erau multe investitii cu 0 ore de functionare, cu tehnologie contemporana care s-au dus dreaq din lipsa de know how. Toata industria socialista era supra populata de oameni ai muncii avand ca principala activitate taiatul de frunze la caini sau productia pe stoc. Noivenitii cu haine capitaliste dar cu aceleasi mentalitati de "dinainte" au mentinut acest status quo, pompand bani in gaurile negre ani si ani la rand, de frica clasei muncitoare care prinsese gustul iesitului in strada si daramatului de guverne. Banii, in loc sa fie investiti erau aruncati pe salariile celor care nu produceau nimic vandabil. Ce sa mai discuti de cercetare si alte cacaturi ?! Cam asta-i raspunsul, "la roman nu" c-a fost prost, prost condus, prost sfatuit, prost de credul si prost de supus (nu ca acu' s-ar fi desteptat, aia desteptatii si-au pus palma-n fund si-au plecat pe meleaguri capitaliste, restu' sunt tot aici) Asa ca pentru clasa muncitoare, Paradisul e la un bilet de avion distanta sau la poarta Renault, Heilderberg Cement, Lafarge, etc, dar nu ca proprietar ci ca si muncitor. Ne meritam soarta si conditia ! Edited by argonaut, 26 May 2018 - 14:43. |
#33
Posted 26 May 2018 - 14:45
|
#34
Posted 26 May 2018 - 14:47
GingisHan2015, on 26 mai 2018 - 14:33, said:
Stimate la fel de mult domn .E o axioma pe softpedia ca Hanul vorbeste doar despre ce cunoaste .O sa te invit cand vii in Romania de la fata sa vizitam impreuna comuna Tasca In capatul de iesire in drumul national al strazii pe care se afla Heidelberg e o crasma mare cu etaj .Acolo ma opresc adesea cand vin din Ardeal in Moldova la cafea si dezmortit oasele . O sa numaram impreuna camioanele care efectiv curg intr-un ritm ametitor si pe intrare si pe iesire incarcare si o sa ne convingem impreuna cat de nerentabila e o fosta fabrica romaneasca . O sa intram in vorba si cu localnicii care aproape toti lucreaza acolo daca mere treaba bine sau nu .Toata lumea intr-un fel sau altul e legata de combinat . Majoritatea zdrobitoare a soferilor e de asemenea din zona, chiar daca masinile sunt inmatriculate pe Iasi, Vaslui, Salaj ,Maramures, Bacau, Galati, sau Neamt, patronii au ales soferi din zona localnici, ca sa nu mai plateasca cazare . Deci, ca generatia aflata la butoane sau cea din rindul doi a fost de vina. sau mai este si acuma pe la stat pe unde stau oplositi tot felul de dinozauri care nu fac decit sa incurce treaba si sa o traga cu 5 decenii in urma! |
#35
Posted 26 May 2018 - 14:48
#36
Posted 26 May 2018 - 14:51
In Romania comunista, toti indicatorii economici - dar absolut toti - erau umflaţi cu pompa pentru a arăta succesul societăţii româneşti socialiste.
Acesti indicatori falşi făceau imposibilă o aproximare exactă a stării reale a economiei româneşti. Realitatea s-a vazut dupa 1990 Eram praf |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users