Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Topic special pt soferii speciali care conduc bolizi de sute de cai
#109
Posted 13 April 2018 - 14:53
bumpocbum, on 13 aprilie 2018 - 14:35, said: Asa e, mai ales la VW cu PD-uri care aveau obiceiuri sa se opreasca motorul in depasire. Vorbim de reprize.....Daca asa calculezi deja nu te vad bine. Eu unul imi iau spatiu si de rezerva, o pierdere de putere poata sa apara oricand. Persoanele care depasesc in scurt ca "masina poate" sunt din ce in ce mai multe. Din pacate o parte din ele nu prea mai apuca sa se laude pe forumuri cu reprizele lor marete... |
#110
Posted 13 April 2018 - 14:54
arg, on 13 aprilie 2018 - 14:05, said:
mie imi este teama invers... masina de scoala era un matiz destul de obosit si pe care-l calcam destul de sanatos ca sa se miste cat de cat. cand am trecut pe masina mea a fost cu cantec ca diferenta a fost mare. am testat si una de 250 si dupa prima talpa am zis: nu multumesc, inca nu ma pricep sa o tin in frau si sa nu ajung prin balari. |
#111
Posted 13 April 2018 - 14:54
danvlas, on 13 aprilie 2018 - 14:49, said:
N-auzi ca iau piciorul de pe pedala dupa ce-mi taie gazul? Iti dai seama la ce distanta e tirul ala in spatele meu? Si cred ca te-ai prins ca pe toata distanta aia nu am avut nici un obstacol. Imi place sa depasesc fara sa am nevoie de franare cand reintru pe banda. N-o sa fii nevoit niciodata sa franezi atunci cand te depasesc eu Ca iti place tie sa bagi acceleratia in podea si sa depasesti in forta nu e nimic periculos atata timp cat faci in 5 secunde o depasire pe care o poti face la fel de bine in 10 fara sa incomodezi pe nimeni. Adica motivul depasiri in forta nu e ca vine din fata si esti la limita, pur si simplu asa iti place sa o faci. Edited by PoeOvidiu, 13 April 2018 - 14:56. |
#112
Posted 13 April 2018 - 14:57
masina puternica inseamna mai putin timp stat pe contrasens.punct
p.s. :evident si placerea de a conduce |
#113
Posted 13 April 2018 - 14:58
zile_san, on 13 aprilie 2018 - 14:57, said:
masina puternica inseamna mai putin timp stat pe contrasens.punct PS: Stai ca citisem mai mult. Da, mai putin, dar idea e sa nu ajungi la limita. Daca ai Logan stii ca dureaza 15 secunde depasire deci iti aloci vreo 25. Daca ai BMW de 180 de cai si stii ca dureaza 6 secunde aloci 10-12. Ideea e sa nu faci depasirea la limita, indiferent de masina. Normal ca la 70 de cai iti trebuie 300 de metri sa nu fi la limita si la 200 de cai iti trebuie 150 de m. Deci nu faci in 200 de m cu Loganul si in 100 cu BMW-ulca e posibil sa ajungi in situatii periculoase. Distantele le-am dat doar exemplu, nu sunt cele din realitate. Edited by PoeOvidiu, 13 April 2018 - 15:04. |
#114
Posted 13 April 2018 - 15:01
PoeOvidiu, on 13 aprilie 2018 - 14:44, said:
Depasirea trebuie sa o poti efectua lejer, fara sa fie nevoie sa bagi acceleratia in podea. Asta ca sa o poti efectua in conditii de siguranta. Este cea mai periculoasa manevra din trafic si cred ca e prea indicat sa fortezi a lmita o manevra periculoasa. Important nu e sa depasesti tirul in 5 secunde. Important e sa il poti depasi fara sa fortei masina si fara sa fortezi alti participanti la trafic sa franeze. De obicei astia cu "reprizele" nici nu realizeaza ca 30% din repriza lui e de fapt in frana altui participant la trafic. Poate il depasesti tu in 5 secunde ca te-a vazut in olinda si vine din fata si pisca el putin frana. De multe ori fiind in spate observ asta. Tirul franeaza sa treaca repriza care a ajuns putin mai in fata de jumatatea lui dar nu apuca sa treaca daca nu franeaza. Extra safety option |
#115
Posted 13 April 2018 - 15:03
cand ai gol chiar nu merita sa omori masina, sa o calci la podea...
Edited by arg, 13 April 2018 - 15:04. |
#116
Posted 13 April 2018 - 15:06
Oricum ar fi, eu depășesc cu motorul in limitare (ma rog, pe-acolo...ca fiind automata schimba ea înainte)
Nu știi niciodată ce apare și e mai safe așa. |
#117
Posted 13 April 2018 - 15:07
arg, on 13 aprilie 2018 - 15:03, said:
cand ai gol chiar nu merita sa omori masina, sa o calci la podea... Cu dieselul nu e aceasi senzatie. Cu ala merg linistit si cu accelerari usoare chiar si in depasire. Edited by PoeOvidiu, 13 April 2018 - 15:08. |
#118
Posted 13 April 2018 - 15:09
pentru ca chiar in depasire s-ar putea sa mai ai nevoie de un surplus de putere, iar daca "socotesti" de la inceput depasirea cu pedala la podea nu mai ai acea rezerva.
pe de alta parte eu inca nu pot stapani masina la peste 3000ture petru ca accelereaza prea repede. prefer sa o tin in zona de 2000-2500 unde stiu ca nu se infige asa tare. Edited by arg, 13 April 2018 - 15:11. |
|
#119
Posted 13 April 2018 - 15:10
Nu ai inteles. Depasirea o poate face lejer si fara acceleratie la podea. Atat ca prefera cu acceleratia la podea. Nu forteaza depasirea, forteaza doar masina. Cel putin asa am priceput eu.
Edited by PoeOvidiu, 13 April 2018 - 15:11. |
#120
Posted 13 April 2018 - 15:11
asa am priceput si eu, dar am zis ca prefer si mi se pare normal sa mai las o rezerva.
Edited by arg, 13 April 2018 - 15:12. |
#121
Posted 13 April 2018 - 15:14
arg, on 13 aprilie 2018 - 15:09, said:
pe de alta parte eu inca nu pot stapani masina la peste 3000ture petru ca accelereaza prea repede. prefer sa o tin in zona de 2000-2500 unde stiu ca nu se infige asa tare. Depinde de masina. Un Cielo de 20 de ani nu se infinge chiar de speriat nici peste 4000 de ture. Mai mult face galagie doar Edited by PoeOvidiu, 13 April 2018 - 15:14. |
#122
Posted 13 April 2018 - 15:24
PoeOvidiu, on 13 aprilie 2018 - 15:10, said:
Nu ai inteles. Depasirea o poate face lejer si fara acceleratie la podea. Atat ca prefera cu acceleratia la podea. Nu forteaza depasirea, forteaza doar masina. Cel putin asa am priceput eu. Am și rezerva de putere. Are 8 trepte și de obicei pornește depășirile pe la a 3-a, A4-a Deci mai am 4-5 trepte in sus, dacă ajung la turatie maxima și am nevoie de putere, schimb in sus. Dar nu mi s-a intamplar |
#123
Posted 13 April 2018 - 15:27
Eu am la masina 124 de cai benzinari si in cea mai mare parte a timpului imi sunt suficienti.
Totusi, am simtit de fiecare data cand am facut un drum lung, nevoia de mai multa putere. De exemplu, daca merg la mare si pun pilotul automat pe autostrada la 139km/h, in afara ca masina va avea un consum destul de mare, mi se pare ca zgomotul motorului este obositor. De asemenea, la un drum lung, chiar daca masina este capabila sa depaseasca fara probleme, este nevoie sa retrogradez, uneori si doua trepte de viteza, fapt care genereaza constant fluctuatii de zgomot de la motor si devin obositoare. Poate sunt eu prea sensibil, insa mersul cu masina turata este fun pentru perioade scurte de timp. Nici nu vreau sa imi imaginez cum e sa mergi pana in Franta, sa zicem, cu o masina cu motor mic sau cu o masina de genul Clio RS, care desi e puternica, iti face capul tandari. |
|
#124
Posted 13 April 2018 - 15:28
richelieu, on 13 aprilie 2018 - 14:53, said:
da ma... sau poate vin niște extratereștri și trag cu EMP-ul in mașina ta, in timp ce depășești. Mai stii..."extraterestrii" sunt multi pe sosele...sunt usor de recunoscut. Nu e nevoie sa traga cu ceva anume....sunt suficiente "OZN"-urile care le conduc ! Mai ales cand iau forme "gratioase" in "off-road" ... PS: mai stiu eu pe unii care au hotarat ca pomii de pe marginea sosele dauneaza grav traficului de .....dar sa nu exageram ! Edited by bumpocbum, 13 April 2018 - 15:31. |
#125
Posted 13 April 2018 - 17:22
FlorinMihai, on 13 aprilie 2018 - 15:27, said:
Eu am la masina 124 de cai benzinari si in cea mai mare parte a timpului imi sunt suficienti. Totusi, am simtit de fiecare data cand am facut un drum lung, nevoia de mai multa putere. De exemplu, daca merg la mare si pun pilotul automat pe autostrada la 139km/h, in afara ca masina va avea un consum destul de mare, mi se pare ca zgomotul motorului este obositor. De asemenea, la un drum lung, chiar daca masina este capabila sa depaseasca fara probleme, este nevoie sa retrogradez, uneori si doua trepte de viteza, fapt care genereaza constant fluctuatii de zgomot de la motor si devin obositoare. Poate sunt eu prea sensibil, insa mersul cu masina turata este fun pentru perioade scurte de timp. Nici nu vreau sa imi imaginez cum e sa mergi pana in Franta, sa zicem, cu o masina cu motor mic sau cu o masina de genul Clio RS, care desi e puternica, iti face capul tandari. |
#126
Posted 13 April 2018 - 19:00
Eu imi doresc o mașina cât mai silențioasă, la drum lung.
De aceea imi plac motoarele mari și turațiile mici |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users