Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...
 Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!
 Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!

La multi ani @beavis03!
 BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...

Extras carte funciara
 

Topic special pt soferii speciali care conduc bolizi de sute de cai

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
160 replies to this topic

#109
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,480
  • Înscris: 04.05.2006

View Postbumpocbum, on 13 aprilie 2018 - 14:35, said:



Asa e, mai ales la VW cu PD-uri care aveau obiceiuri sa se opreasca motorul in depasire. Vorbim de reprize.....Daca asa calculezi deja nu te vad bine. Eu unul imi iau spatiu si de rezerva, o pierdere de putere poata sa apara oricand. Persoanele care depasesc in scurt ca "masina poate" sunt din ce in ce mai multe.  Din pacate o parte din ele nu prea mai apuca sa se laude pe forumuri cu reprizele lor marete...
da ma... sau poate vin niște extratereștri și trag cu EMP-ul in mașina ta, in timp ce depășești. :facepalm:


#110
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,678
  • Înscris: 10.10.2011

View Postarg, on 13 aprilie 2018 - 14:05, said:

mie imi este teama invers...
masina de scoala era un matiz destul de obosit si pe care-l calcam destul de sanatos ca sa se miste cat de cat.
cand am trecut pe masina mea a fost cu cantec ca diferenta a fost mare.
am testat si una de 250 si dupa prima talpa am zis: nu multumesc, inca nu ma pricep sa o tin in frau si sa nu ajung prin balari.
cunosc senzatia. dupa vreo 300.000 km facuti cu masini sub 100 cai, cand m-am suit in cea noua si am vazut cat de repede ajunge la 200 am ranjit dar dupa am lasat-o moale pana m-am obisnuit cu ea. acum vede des peste 200 dar am facut 60.000 km de cand o am

#111
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,571
  • Înscris: 07.12.2014

View Postdanvlas, on 13 aprilie 2018 - 14:49, said:

N-auzi ca iau piciorul de pe pedala dupa ce-mi taie gazul? Iti dai seama la ce distanta e tirul ala in spatele meu? Si cred ca te-ai prins ca pe toata distanta aia nu am avut nici un obstacol.
Imi place sa depasesc fara sa am nevoie de franare cand reintru pe banda. N-o sa fii nevoit niciodata sa franezi atunci cand te depasesc eu ;)

Ca iti place tie  sa bagi acceleratia in podea si sa depasesti in forta nu e nimic periculos atata timp cat faci in 5 secunde o depasire pe care o poti face la fel de bine in 10 fara sa incomodezi pe nimeni. Adica motivul depasiri in forta nu e ca vine din fata si esti la limita, pur si simplu asa iti place sa o faci.

Edited by PoeOvidiu, 13 April 2018 - 14:56.


#112
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,678
  • Înscris: 10.10.2011
masina puternica inseamna mai putin timp stat pe contrasens.punct


p.s. :evident si placerea de a conduce :)

#113
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,571
  • Înscris: 07.12.2014

View Postzile_san, on 13 aprilie 2018 - 14:57, said:

masina puternica inseamna mai putin timp stat pe contrasens.punct


De ce? Sunt gropi pe sensul tau?  

PS: Stai ca citisem mai mult.
Da, mai putin, dar idea e sa nu ajungi la limita. Daca ai Logan stii ca dureaza 15 secunde depasire deci iti aloci vreo 25. Daca ai BMW de 180 de cai si stii ca dureaza 6 secunde aloci 10-12. Ideea e sa nu faci depasirea la limita, indiferent de masina. Normal ca la 70 de cai iti trebuie 300 de metri sa nu fi la limita si la  200 de cai iti trebuie 150 de m. Deci nu faci in 200 de m cu Loganul si in 100 cu BMW-ulca e posibil sa ajungi in situatii periculoase. Distantele le-am dat doar exemplu, nu sunt cele din realitate.

Edited by PoeOvidiu, 13 April 2018 - 15:04.


#114
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,480
  • Înscris: 04.05.2006

View PostPoeOvidiu, on 13 aprilie 2018 - 14:44, said:

Depasirea trebuie sa o poti efectua lejer, fara sa fie nevoie sa bagi acceleratia in podea. Asta ca sa o poti efectua in conditii de siguranta. Este cea mai periculoasa manevra din trafic si cred ca e prea indicat sa fortezi a lmita o manevra periculoasa.
  Important nu e sa depasesti tirul in 5 secunde. Important e sa il poti depasi fara sa fortei masina si fara sa fortezi alti participanti la trafic sa franeze. De obicei astia cu "reprizele"  nici nu realizeaza ca  30% din repriza lui e de fapt in frana altui participant la trafic.

Poate il depasesti tu in 5 secunde ca te-a vazut in olinda si vine din fata si pisca el putin frana. De multe ori fiind in spate observ asta.  Tirul franeaza sa treaca repriza care a ajuns putin mai in fata de jumatatea lui dar nu apuca sa treaca daca nu franeaza.
Eu aproape toate depășirile le fac in condițiile in care le pot face lejer, însă tot cu talpa in podea le fac :).
Extra safety option ;)

#115
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,154
  • Înscris: 19.09.2005
cand ai gol chiar nu merita sa omori masina, sa o calci la podea...

Edited by arg, 13 April 2018 - 15:04.


#116
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,480
  • Înscris: 04.05.2006
Oricum ar fi, eu depășesc cu motorul in limitare (ma rog, pe-acolo...ca fiind automata schimba ea înainte)
Nu știi niciodată ce apare și e mai safe așa.

#117
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,571
  • Înscris: 07.12.2014

View Postarg, on 13 aprilie 2018 - 15:03, said:

cand ai gol chiar nu merita sa omori masina, sa o calci la podea...
De ce? Ca mie imi place cum suna Cielo la 6500 de ture si ii bag acceleratia in podea de cate ori am ocazia Posted Image . Pacat ca e progamat in vara la Remat.    Si la deal prefer sa merg cu 70 in treapta a2-a desi ar duce lejer cu a3-a dar suna mai frumos a 5000 decat la 3000.

Cu dieselul nu e aceasi senzatie. Cu ala merg linistit si cu accelerari usoare chiar si in depasire.

Edited by PoeOvidiu, 13 April 2018 - 15:08.


#118
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,154
  • Înscris: 19.09.2005
pentru ca chiar in depasire s-ar putea sa mai ai nevoie de un surplus de putere, iar daca "socotesti" de la inceput depasirea cu pedala la podea nu mai ai acea rezerva.

pe de alta parte eu inca nu pot stapani masina la peste 3000ture petru ca accelereaza prea repede. prefer sa o tin in zona de 2000-2500 unde stiu ca nu se infige asa tare.

Edited by arg, 13 April 2018 - 15:11.


#119
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,571
  • Înscris: 07.12.2014
Nu ai inteles. Depasirea o poate face lejer si fara acceleratie la podea. Atat ca prefera cu acceleratia la podea.  Nu forteaza depasirea, forteaza doar masina. Cel putin asa am priceput eu.

Edited by PoeOvidiu, 13 April 2018 - 15:11.


#120
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,154
  • Înscris: 19.09.2005
asa am priceput si eu, dar am zis ca prefer si mi se pare normal sa mai las o rezerva.

Edited by arg, 13 April 2018 - 15:12.


#121
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,571
  • Înscris: 07.12.2014

View Postarg, on 13 aprilie 2018 - 15:09, said:

pe de alta parte eu inca nu pot stapani masina la peste 3000ture petru ca accelereaza prea repede. prefer sa o tin in zona de 2000-2500 unde stiu ca nu se infige asa tare.

Depinde de masina. Un Cielo de 20 de ani nu se infinge chiar de speriat nici peste 4000 de ture. Mai mult face galagie doar Posted Image

Edited by PoeOvidiu, 13 April 2018 - 15:14.


#122
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,480
  • Înscris: 04.05.2006

View PostPoeOvidiu, on 13 aprilie 2018 - 15:10, said:

Nu ai inteles. Depasirea o poate face lejer si fara acceleratie la podea. Atat ca prefera cu acceleratia la podea.  Nu forteaza depasirea, forteaza doar masina. Cel putin asa am priceput eu.
Yeap :)
Am și rezerva de putere. Are 8 trepte și de obicei pornește depășirile pe la a 3-a, A4-a :)
Deci mai am 4-5 trepte in sus, dacă ajung la turatie maxima și am nevoie de putere, schimb in sus.

Dar nu mi s-a intamplar

#123
FlorinMihai

FlorinMihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 19.04.2012
Eu am la masina 124 de cai benzinari si in cea mai mare parte a timpului imi sunt suficienti.
Totusi, am simtit de fiecare data cand am facut un drum lung, nevoia de mai multa putere.
De exemplu, daca merg la mare si pun pilotul automat pe autostrada la 139km/h, in afara ca masina va avea un consum destul de mare, mi se pare ca zgomotul motorului este obositor.
De asemenea, la un drum lung, chiar daca masina este capabila sa depaseasca fara probleme, este nevoie sa retrogradez, uneori si doua trepte de viteza, fapt care genereaza constant fluctuatii de zgomot de la motor si devin obositoare.

Poate sunt eu prea sensibil, insa mersul cu masina turata este fun pentru perioade scurte de timp. Nici nu vreau sa imi imaginez cum e sa mergi pana in Franta, sa zicem, cu o masina cu motor mic sau cu o masina de genul Clio RS, care desi e puternica, iti face capul tandari.

#124
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postrichelieu, on 13 aprilie 2018 - 14:53, said:

da ma... sau poate vin niște extratereștri și trag cu EMP-ul in mașina ta, in timp ce depășești. Posted Image

Mai stii..."extraterestrii" sunt multi pe sosele...sunt usor de recunoscut. Nu e nevoie sa traga cu ceva anume....sunt suficiente "OZN"-urile care le conduc ! Mai ales cand iau forme "gratioase" in "off-road" ...

PS: mai stiu eu pe unii care au hotarat ca pomii de pe marginea sosele dauneaza grav traficului de .....dar sa nu exageram !

Edited by bumpocbum, 13 April 2018 - 15:31.


#125
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,678
  • Înscris: 10.10.2011

View PostFlorinMihai, on 13 aprilie 2018 - 15:27, said:

Eu am la masina 124 de cai benzinari si in cea mai mare parte a timpului imi sunt suficienti.
Totusi, am simtit de fiecare data cand am facut un drum lung, nevoia de mai multa putere.
De exemplu, daca merg la mare si pun pilotul automat pe autostrada la 139km/h, in afara ca masina va avea un consum destul de mare, mi se pare ca zgomotul motorului este obositor.
De asemenea, la un drum lung, chiar daca masina este capabila sa depaseasca fara probleme, este nevoie sa retrogradez, uneori si doua trepte de viteza, fapt care genereaza constant fluctuatii de zgomot de la motor si devin obositoare.

Poate sunt eu prea sensibil, insa mersul cu masina turata este fun pentru perioade scurte de timp. Nici nu vreau sa imi imaginez cum e sa mergi pana in Franta, sa zicem, cu o masina cu motor mic sau cu o masina de genul Clio RS, care desi e puternica, iti face capul tandari.
argumentabil-ma refer la partea de zgomot. io am evacuare sport pe ea si urla tare la 3000, la 7000 deja e altceva :D , DAR, am facut destul drumuri lungi ~ 3000 km ) cu ea si nu m-a deranjat nici pe mine nici pe sotie. e fun de exemplu cand ai 150 si ii dai talpa pana in capat si intra in vit a 3-a in 6000 ture si incepe si trage :D

#126
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,480
  • Înscris: 04.05.2006
Eu imi doresc o mașina cât mai silențioasă, la drum lung.
De aceea imi plac motoarele mari și turațiile mici :)

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate