Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Expirarea ITP-ului va genera din oficiu suspendarea talonului auto
#487
Posted 17 April 2018 - 21:48
Write&Run, on 17 aprilie 2018 - 21:36, said:
Apropo: legat de programul Rabla, stiati ca a existat o prevedere (la care s-a renuntat pana la urma) ca masinile casate sa aiba trecut ITP-ul inainte de casare? ideea in stare pura a fost buna, si inca este atata timp cat scopul este sa luam de pe strazi masinile aflate in circulatie mai vechi de 12 ani. altfel, oricine cu o dacie 1300 mostenita de la bunicu si uitata in parcare de cativa ani isi va lua niste banuti in buzunar sau unii chiar o masina noua. daca ma intelegi...scopul e sa scape de masinile care pun in pericol circulatia sau/si sa ajute omul sa nu mai mearga cu un Opel astra F ci un opel Insignia de ex. Nu ma incalzeste cu nimic ca "depozitul" pe 4 roti care oricum era abandonat pe loc public este la fier vechi si in locul lui avem o masina nou - inca o sursa de poluare, inca un "sofer" in trafic. cel putin eu asa o vad. |
#488
Posted 17 April 2018 - 21:58
Da, ai dreptate. Imi place cum ai pus problema. Dar verificarea respectiva se poate face mult mai simplu: masina sa fie functionala. Prevederea era in lege si cand am luat eu masina, numai ca nimeni n-o respecta. Probabil ca nici acum n-o respecta nimeni.
|
#489
Posted 17 April 2018 - 22:03
Prevederea este o tampenie in stare pura, vrei sa arunci o rabla poluanta, sa o inlocuiesti cu una care polueaza mai putin ,este mai estetica, si este mai sigura in trafic, orice altceva este ban pentru partid.
|
#490
Posted 17 April 2018 - 23:01
uhu10uhu, on 17 aprilie 2018 - 17:03, said:
La mine pe strada sunt multi care au uitat pur si simplu ca au masini. Sunt zeci, abandonate, ocupa spatiul public degeaba, aduna sobolani si mizerie, au rotile sparte, nu ai unde parca din cauza lor. Daca oamenii au atatia bani incat sa abandoneze o masina , au bani si de amenzi mari. ericmario, on 17 aprilie 2018 - 21:23, said: Eu intreb așa, vechea lege era proastă? Noua lege e mai bună? Dacă da, cum? Cu ce ne ajută ea direct, obiectiv? Pentru că eu văd doar o fugă după bani, nimic mai mult! Cei plecați la muncă pe afară și cu mașini lăsate acasă fac ceva cu boltă pe legea asta. Cei putini, care incă muncesc in țara Teleormania, vor avea grijă să nu le expire ITP-ul, deci vă bucurați degeaba. Hai chiar sunt curios sa scrie fiecare aici de cate ori a fost oprit de politie in ultimul an, si i s-au cerut actele doar asa la plesneala, un control de rutina, fara sa fi comis nici o contraventie. Incep eu: o singura data prin septembrie 2016, si nici macar nu era de la rutiera, era un jandarm sau politist local, plictisit, nici nu stiu pentru ce m-a oprit, nu era nici o masina prin de politie prin zona, statea rezemat de un pom, si odata m-am pomenit ca imi face semn sa opresc. VipeR85, on 17 aprilie 2018 - 21:48, said: ideea in stare pura a fost buna, si inca este atata timp cat scopul este sa luam de pe strazi masinile aflate in circulatie mai vechi de 12 ani. altfel, oricine cu o dacie 1300 mostenita de la bunicu si uitata in parcare de cativa ani isi va lua niste banuti in buzunar sau unii chiar o masina noua. daca ma intelegi...scopul e sa scape de masinile care pun in pericol circulatia sau/si sa ajute omul sa nu mai mearga cu un Opel astra F ci un opel Insignia de ex. Nu ma incalzeste cu nimic ca "depozitul" pe 4 roti care oricum era abandonat pe loc public este la fier vechi si in locul lui avem o masina nou - inca o sursa de poluare, inca un "sofer" in trafic. cel putin eu asa o vad. |
#491
Posted 17 April 2018 - 23:04
tfmercedez, on 17 aprilie 2018 - 23:01, said:
Incep eu: o singura data prin septembrie 2016, si nici macar nu era de la rutiera, era un jandarm sau politist local, plictisit, nici nu stiu pentru ce m-a oprit, nu era nici o masina prin de politie prin zona, statea rezemat de un pom, si odata m-am pomenit ca imi face semn sa opresc. ... nu trebuiau sa scoata taxa lu' peste de prima inmatriculare. Aia a fost ca un filtru, care ne-a scutit timp de 10 ani de un milion de rable, care ne-au invadat de anul trecut. Inca si acuma se aduc golf 3 si astra F de dincolo. Din cate stiu eu, nu mai au voie sa opreasca fara sa fie razie sau sa aiba un motiv clar. Deci ala a fost abuz. Exact, nu trebuia sa scoata taxa. Aia a fost o masura criminala, si spun asta la propriu, nu la figurat. A fost o crima ce au facut nemernicii aia din PSD, cancerul Romaniei. |
#492
Posted 18 April 2018 - 06:20
tfmercedez, on 17 aprilie 2018 - 23:01, said: Degeaba schimba astia legile, daca oricum nu le aplica nimeni. Hai chiar sunt curios sa scrie fiecare aici de cate ori a fost oprit de politie in ultimul an, si i s-au cerut actele doar asa la plesneala, un control de rutina, fara sa fi comis nici o contraventie. Incep eu: o singura data prin septembrie 2016, si nici macar nu era de la rutiera, era un jandarm sau politist local, plictisit, nici nu stiu pentru ce m-a oprit, nu era nici o masina prin de politie prin zona, statea rezemat de un pom, si odata m-am pomenit ca imi face semn sa opresc. Din păcate aici ai dreptate. De asemenea, nu am mai văzut pe strada de mai mult de 10 duba de RAR care sa verifice aleator mașini din trafic și în caz de nevoie sa oprească taloane. Eu am fost oprit de 4 ori în 2017. Am și circulat destul de mult. Că episod antologic, eram eu oprit de poliție pe bună dreptate (singura amendă în 17 ani de când am permisul) și oprește polițistul pe o duduie. Îi zice duduiei de depășire neregulamentara la care aia ii zică sa o amendeze pe mă-sa (eufemism bineînțeles pentru că limbajul doamnei era +18 ani). Nervoasa se suie în mașină și pleacă cu scârț de pe loc. Polițistul se uită și nu face nimic. Îl întreb dacă nu ia măsuri că cineva îi sfidează autoritatea... Zice că asta e și da din umeri. Din păcate asta e politia noastră rutiera... Multi care stau după șpagă poate ciupesc și ei ceva. Așa că e normal că lumea ii desconsidera și nu le e frica de ei. Mai vezi la televizor din când în când... Mare razie de weekend cu mii de permise retinute. Pai bine mai... Razie ar trebuie sa fie in fiecare zi pentru disciplinarea traficului, nu de weekend că da bine sa ai activități de PR. |
#493
Posted 18 April 2018 - 06:43
Itp- îl valabil pt o masina data la rabla , are logica !
|
#494
Posted 18 April 2018 - 07:33
Write&Run, on 17 aprilie 2018 - 13:53, said:
E absurda masura. Si abuziva. Stiu ce spuneti, ca e nevoie de siguranta pe sosele, dar amenzile trebuie sa fie ancorate in realitate, si realitatea veniturilor in Romania Mai baga si o manea pe fundal si eventual devine si viral pe net Edited by andreic, 18 April 2018 - 07:34. |
#495
Posted 18 April 2018 - 07:34
#496
Posted 18 April 2018 - 07:35
Write&Run, on 17 aprilie 2018 - 23:04, said:
Din cate stiu eu, nu mai au voie sa opreasca fara sa fie razie sau sa aiba un motiv clar. ericmario, on 18 aprilie 2018 - 07:34, said:
Polițiștii locali nu au dreptul sa te oprească in trafic. Edited by andreic, 18 April 2018 - 07:37. |
|
#497
Posted 18 April 2018 - 07:45
andreic, on 18 aprilie 2018 - 07:35, said:
Orice politist poate face asta si daca nu e rutier. E autoritate a statului. Cand iti face semn un politist nu stai sa vezi ce uniforma are, ce grade, daca are bagheta reflectorizanta bla bla... Nu au pregatirea necesară în privința asta. Ei pun amenzi in parbriz celor care au parcat pe dos, nimic mai mult. |
#498
Posted 18 April 2018 - 10:02
ericmario, on 18 aprilie 2018 - 07:34, said:
Polițiștii locali nu au dreptul sa te oprească in trafic. Odata au venit cu girofarele si sirena dupa mine ca am circulat pe liniile de tramvai. Le-am zis ca acolo stau si ca nu am cum sa merg pe altundeva. Au vrut sa ma amendeze pt ca am circulat pe aici. Screenshot_2018-04-18-11-01-54.png 84.87K 25 downloads |
#499
Posted 18 April 2018 - 11:40
tfmercedez, on 18 aprilie 2018 - 10:02, said:
Ba de cate ori m-au oprit. Si amendeaza la greu in Timisoara, mai ales pentru parcari aiurea. Odata au venit cu girofarele si sirena dupa mine ca am circulat pe liniile de tramvai. Le-am zis ca acolo stau si ca nu am cum sa merg pe altundeva. Au vrut sa ma amendeze pt ca am circulat pe aici. Screenshot_2018-04-18-11-01-54.png comunitarii nu au competente decat pe tonaj mare, acces interzis si parcari. daca intri pe acces interzis nu te pot opri decat daca fac semnal regulamentar cu mana. si stii de ce nu te pot opri cu masina lor???? pentru ca in lege e prevazut ca au DOAR girofar albastru....si ce inseamna albastru??????? aaaaaaaaaaa....te-ai prins? deci, parerea mea proprie si personala e ca doar fraierii sunt opriti de comunitari cu autoturismul lor cu girofar albastru. cine e tras pe dreapta de locali si nu e pe acces interzis ar merita sa-i fie ars permisul de conducere. ps: comunitarii NU AU VOIE LEGAL sa aibe girofar ros-albastru. |
#500
Posted 18 April 2018 - 12:34
E foarte ciudat cum unii,luati de val sau de propaganda ordinara a APIA,si-ar dori revenirea taxei de inmatriculare/poluare. E normal,capra vecinului e sport national,nu pot ei rata chestii de astea. Nu am inteles cum taxa asta sau altele se subsitue ITP-ului,doar sunt masini de cativa ani vechime care sunt praf.Spun unii pe aici indignati, ca se aduc in Ro Astra F si Golf3 .Nu stiu,posibil sa fie asa,dar care e treaba lor la urma urmei? Daca masina trece de ITP e buna de circulat,nu e treaba lui nea Vasile ce masina are vecinul. Ca banuiesc ca Astra aia sau Golful au fost duse de la fostul proprietar din strainatate,nu furate de la muzeul tehnicii....apoi pe logica asta,unul ca Tiriac nu v-ar vrea parteneri de sosea pe majoritatea ce au masini de max 15k €.... oricum,romanashii si-ar merita o taxa de inmatriculare gen Irlanda,unde taxa e legata de valoarea de piata a masinii,ai masina noua deci platesti taxa mare...adica daca ai avut 15k de masina noua mai ai tu 5000 de taxa...in Romania i-ar putea spune taxa de “valoare”
|
#501
Posted 18 April 2018 - 12:44
O dai in extrema cealalta ...
Taxa de poluare a fost scoasa si asa trebuie sa si ramana , Pt a stopa circulatia masinilor poluante vor trebui sa lucreze la impozite insa nici acolo sa nu se exagereze si la ITP-uri , mai drastice si , dpmdv ( chiar daca am si imi plac vechiturile ) ITP=urile la masinile sub euro 4 inclusiv sa fie verificate pe langa statia ITP si de RaR , cu monitorizare in timp real audio-video . Mai mult , la rugina la caroserie sa se refuze categoric trecerea ITP-ului . Ai rugina pe masina sau pe dedesupt , eject , pana o repari ! |
|
#502
Posted 18 April 2018 - 12:51
ca sa nu ai DELOC rugina pe sub masina trebuie sa te muti intr-o tara in care nu se da agresiv cu sare pe sosele. Ca altfel e ca si cum intr-un oras cu 10 000 de masini si 20 de locuri de parcare, te-ai pune pe amendat parcarile ilegale. Si-ti mai spun ceva: in afara de masinile proaspat iesite pe poarta fabricii, cam toate au ceva rugina pe sub ele. Am vazut cel putin 500 de masini pe dedesupt si toate aveau cate putin sau mai mult in functie de vechime.
Referitor la camere, din data de 20 mai toate statiile ITP vor fi dotate obligatoriu cu camere video care sa filmeze si sa transmita in timp real toata operatiunea de verificare a unei masini. Edited by dan1980_25, 18 April 2018 - 12:58. |
#503
Posted 18 April 2018 - 12:56
De ce sub Euro 4? De ce nu sub Euro6? Audio-video zici? Dar de nu cu mascatii si armata?
Rugina? Pai rugina are si una de 3 ani vechime, daca nu afecteaza elemente de siguranta ce legatura are rugina? Impozite? Aici ai dreptate partial,dar nu legate de norme euro,alea-s norme de productie.Trebuie un impozit pentru proletariat,nu e normal ca unul cu motor de 4l sa plateasca 7000 de lei si unul cu motor de 1.5 sa plateasca 50 de lei. Daca ala cu motor de 1.5 ar plati proportional,adica vreo 1500 de lei,ar fi bani si de drumuri.Plus ca i-ar disparea instant interesul pentru capra vecinului. |
#504
Posted 18 April 2018 - 14:16
Baxon, on 18 aprilie 2018 - 12:44, said:
Pt a stopa circulatia masinilor poluante vor trebui sa lucreze la impozite insa nici acolo sa nu se exagereze si la ITP-uri , hai ma ca nu e greu....de ce trebuie sa plateasca fraierul care isi permite si el o masina indiferent de valoare? de ce el? cu ce e de vina soferul ca masina polueaza? deci....de ce nu se dau legi si amenzi pentru constructorii de masini?????????????????????????????? ia da o lege sa nu mai fie masina nou cu noxe peste o anumita limita, sa vezi ce masini nepoluante vor exista. chiar daca scumpe, va circula cine isi va permite, traficul va fi lejer, vor fi locuri de parcare, masinile vor fi "verzi". mai pune inca un ajutor pentru astialalti sa fie dornici sa-si schimbe masina veche si gata rezolvata e problema. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users