Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...

Samsung S90C vs LG C3
 Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady

Blocurile goale! Orase in car...
 Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...
 Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!
 

Servicii nefunctionale nord estul tarii

- - - - -
  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#37
catalin22

catalin22

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 687
  • Înscris: 16.03.2006
Confirm, a revenit conexiunea.

#38
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,181
  • Înscris: 15.05.2008
este coincidenta sau nu
cand am devenit abonatul lor in primele luni intram in legatura direct cu serviciu clienti(trebuia sa incerc de pe alt telefon) cand a trecut aproape anul si vreau reziliere astept peste juma de h sa vb cu cineva
la inceput totul bine si frumos,viteza fara intreruperi.la cca 7-8 luni incepe sa mearga precum melcul,ma mai trezesc si vizitat daca nu vreau viteza mai mare ca de aia imi mere greu,nu am viteza,au facut magarii sau nu ,dar pe mine dupa 1 an m-au pierdut pt totdeauna

Edited by ceanu1980, 06 February 2018 - 14:58.


#39
sonnydellmarco

sonnydellmarco

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,858
  • Înscris: 17.10.2006

 ceanu1980, on 06 februarie 2018 - 14:55, said:

este coincidenta sau nu
cand am devenit abonatul lor in primele luni intram in legatura direct cu serviciu clienti(trebuia sa incerc de pe alt telefon) cand a trecut aproape anul si vreau reziliere astept peste juma de h sa vb cu cineva
la inceput totul bine si frumos,viteza fara intreruperi.la cca 7-8 luni incepe sa mearga precum melcul,ma mai trezesc si vizitat daca nu vreau viteza mai mare ca de aia imi mere greu,nu am viteza,au facut magarii sau nu ,dar pe mine dupa 1 an m-au pierdut pt totdeauna
Toti o apa si-un pamant. Foarte greu de intrat cu un operator si te baga prin 'spemii de meniuri de IVR. La RCS-RDS se poate deschide tichet online,  din contul Digi si rapund destul de repede. In rest, la telefon, imbatranesti pana raspund. La fel la Ikea si Enel.

#40
Neaceasca85

Neaceasca85

    Gaz ieftin si curent ieftin

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 88,885
  • Înscris: 14.10.2008
Mie imi raspund prea repede la telefon RCS-RDS, nu apuc sa ma relaxez suficient. Dar nici nu prea am de ce sa sun.

#41
radu2014

radu2014

    Settling down

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 04.10.2007
Tu esti mai deosebit.

Ti-e iti raspund repede deoarece le e frica sa nu te superi si sa le faci reclama negativa pe forum

#42
emanu900

emanu900

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,367
  • Înscris: 03.04.2004
A fost in accident cu un TIR in zona Roman care a pus la pamant ceva stalpi plus fibra de pe ei, mi-a spus un tehnician care a venit azi pe la mine (era programata de ieri interventia). E un nod ce alimenteaza zona de NE plus inspre Vatra Dornei -> Bistrita incolo.

#43
yonutz80ro

yonutz80ro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,191
  • Înscris: 05.08.2006
Si l-ai crezut? Adica ei folosesc un nod care acopera zona NE a tarii, si pe deasupra mai e pus si pe un stalp?

#44
Neaceasca85

Neaceasca85

    Gaz ieftin si curent ieftin

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 88,885
  • Înscris: 14.10.2008
Era un sofer de TIR precum asta:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/nLsDT6D9Wmw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#45
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,270
  • Înscris: 05.06.2002
chestia e ca la mai multi prin tara le-a cazut netul, dar de la revolutia fiscala.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate