Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 

Servicii nefunctionale nord estul tarii

- - - - -
  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#1
catalin22

catalin22

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 687
  • Înscris: 16.03.2006
Se pare ca azi au picat serviciile UPC in nord estul tarii. Am doua birouri teritoriale afectate, singurele unde am bagat internet de la UPC (ghinionul lor).

Anunt Facebook: "În această dimineață ne confruntăm cu o avarie serioasă a rețelei noastre în zona de nord a țării. Localitățile afectate de nefuncționarea serviciilor sunt: Iași, Gura Humorului, Târgu Neamț, Roman, Botoșani, Baia Mare, Satu Mare, Dorohoi, Suceava, Fălticeni, Sighetu Marmației, Câmpulung Moldovenesc, Jibou, Vatra Dornei, Dej, Bogdan Vodă, Târgu Frumos, Săveni, Lunca Ilvei, Vicovu de Sus.
Estimăm că serviciile vor fi restabilite în jurul orei 14. Ne cerem scuze tuturor clienților pentru această situație neplacută.
Revenim cu update."

In jur de 10.30, cand sunam la suport tehnic era un mesaj care anunta defectiunea, acum nu mai pot sa prin legatura, probabil au flux mare de apeluri in call center.

#2
Darkman48

Darkman48

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,100
  • Înscris: 24.05.2009
Pai daca au anuntat defectiunea la ce mai incerci sa-i suni? Doar ca sa iti confirme cineva ca anuntul e adevarat? Probabil vor anunta si cand au remediat defectiunea.

Edited by Darkman48, 06 February 2018 - 11:34.


#3
radu2014

radu2014

    Settling down

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,484
  • Înscris: 04.10.2007
Nu e defectiune, lucreaza tehnicienii de la Huawei.

#4
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,515
  • Înscris: 30.10.2003
Eu stiam ca o firma trebuie sa aibe 2 provideri de net, pentru backup. Asta daca telecomunicatiile sunt importante pt firma.

#5
catalin22

catalin22

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 687
  • Înscris: 16.03.2006

 Darkman48, on 06 februarie 2018 - 11:34, said:

Pai daca au anuntat defectiunea la ce mai incerci sa-i suni? Doar ca sa iti confirme cineva ca anuntul e adevarat? Probabil vor anunta si cand au remediat defectiunea.
Pentru ca intr-un business, cand te bazezi pe un serviciu care nu il ai functional poti inregistra intarzierii in livrarea produsului finit/serviciului catre client. Inregistrarea unui tichet te poate scuti de niste probleme sau explicatii suplimentare pe care trebuie sa le dai clientului.

 Bursul, on 06 februarie 2018 - 11:39, said:

Eu stiam ca o firma trebuie sa aibe 2 provideri de net, pentru backup. Asta daca telecomunicatiile sunt importante pt firma.
Oameni buni, subiectul e ca nu merge UPC probabil in juma de tara. Nu daca o firma are sau nu backup.

#6
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,377
  • Înscris: 01.12.2001
Eu nu am firma, dar am backup. Si la net. Chiar si la tv. Ca imi sunt copiii in vacanta si se plictisesc. Orasul unde stau nu e in lista aia, dar de la 8,30 imi merg doar 4 canale tv analogic regionale.

Edited by dorin_2k, 06 February 2018 - 11:59.


#7
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004

 catalin22, on 06 februarie 2018 - 11:41, said:

Pentru ca intr-un business, cand te bazezi pe un serviciu care nu il ai functional poti inregistra intarzierii in livrarea produsului finit/serviciului catre client. Inregistrarea unui tichet te poate scuti de niste probleme sau explicatii suplimentare pe care trebuie sa le dai clientului.


Io nu am UPC.
Acum știu că UPC are problemă.
Mulțumesc

Sunt precis că toți cu probleme la internetul UPC au intrat pe net acum să vadă de ce au problemă. Și răsuflă ușurați: Pfui, credeam că am numai eu problemă.

Edited by exceswater, 06 February 2018 - 12:01.


#8
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,515
  • Înscris: 30.10.2003

 catalin22, on 06 februarie 2018 - 11:41, said:

Oameni buni, subiectul e ca nu merge UPC probabil in juma de tara. Nu daca o firma are sau nu backup.
"Estimăm că serviciile vor fi restabilite în jurul orei 14."
Nu stiu ce ar putea fi discutat.

Chiar tu zici ca ai probleme din cauza lor. Sa te bazezi pe un singur provider e o greseala imensa in afaceri.

Zicea un nene admin cum firma X si-a luat 2 provideri diferiti. Erau mandrii ca erau online tot timpul. Pana cand undeva la granita s-au facut sapaturi si au taiat cablul ce duce spre vest. Cum amandoi provideri erau pe aceeasi tzeava, ciuciu legatura. Bine e doar o poveste antica si de demult.

Edited by Bursul, 06 February 2018 - 12:05.


#9
jm2010

jm2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,999
  • Înscris: 14.03.2013

 catalin22, on 06 februarie 2018 - 11:41, said:

Pentru ca intr-un business, cand te bazezi pe un serviciu care nu il ai functional poti inregistra intarzierii in livrarea produsului finit/serviciului catre client. Inregistrarea unui tichet te poate scuti de niste probleme sau explicatii suplimentare pe care trebuie sa le dai clientului.


Oameni buni, subiectul e ca nu merge UPC probabil in juma de tara. Nu daca o firma are sau nu backup.
Ok. Multumim de informare insa nu ne afecteaza. Si asa cum zicea cineva sus, daca comunicatiile ar fi fost importante, firma ar fi avut backup. Daca nu are inseamna ca nu le considera importante si pot astepta pana la 2 sa se repare.

Edited by jm2010, 06 February 2018 - 12:08.


#10
radu2014

radu2014

    Settling down

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,484
  • Înscris: 04.10.2007

 Bursul, on 06 februarie 2018 - 12:02, said:

"Estimăm că serviciile vor fi restabilite în jurul orei 14."
Nu stiu ce ar putea fi discutat.

Chiar tu zici ca ai probleme din cauza lor. Sa te bazezi pe un singur provider e o greseala imensa in afaceri.

Zicea un nene admin cum firma X si-a luat 2 provideri diferiti. Erau mandrii ca erau online tot timpul. Pana cand undeva la granita s-au facut sapaturi si au taiat cablul ce duce spre vest. Cum amandoi provideri erau pe aceeasi tzeava, ciuciu legatura. Bine e doar o poveste antica si de demult.
Bun, si ce vrei?

Backup-ul e pe reteaua mobila de date.

 dorin_2k, on 06 februarie 2018 - 11:56, said:

Eu nu am firma, dar am backup. Si la net. Chiar si la tv. Ca imi sunt copiii in vacanta si se plictisesc. Orasul unde stau nu e in lista aia, dar de la 8,30 imi merg doar 4 canale tv analogic regionale.
Coco inca nu au fost preluati de UPC?

@OP-ule, pana in iunie-iulie sa te astepti la astfel de pauze. Se trece de la CoC la MoC sau cum naiba le-o fi zicand la tehnologiile pe cablu coaxial.

Edited by radu2014, 06 February 2018 - 12:14.


#11
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,040
  • Înscris: 09.08.2005
Io zic că remediere în 6 ore e minunat ținînd cont de ce scrie pe site-ul UPC. Pentru cine n-are chef de citit, termenul contractual de remediere e 2 zile lucrătoare.

#12
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Ai pus-o cu clienții.
Românul e cetățean european și are drepturi.
Să vezi reclamații la OPC că de ce și tot felul.

#13
catalin22

catalin22

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 687
  • Înscris: 16.03.2006

 radunic, on 06 februarie 2018 - 12:13, said:

Io zic că remediere în 6 ore e minunat ținînd cont de ce scrie pe site-ul UPC. Pentru cine n-are chef de citit, termenul contractual de remediere e 2 zile lucrătoare.
Eu nu cred ca isi permit sa tina cateva judete fara servicii pana la 2 zile lucratoare.
Problema de fapt e, nu de ce nu are firma backup si de ce nu au ei o infrastructura de backup care sa preia serviciile nefunctionale.

#14
dygey

dygey

    Al dracu' Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,652
  • Înscris: 13.10.2009

 catalin22, on 06 februarie 2018 - 11:41, said:

Pentru ca intr-un business, cand te bazezi pe un serviciu care nu il ai functional poti inregistra intarzierii in livrarea produsului finit/serviciului catre client. Inregistrarea unui tichet te poate scuti de niste probleme sau explicatii suplimentare pe care trebuie sa le dai clientului.


Oameni buni, subiectul e ca nu merge UPC probabil in juma de tara. Nu daca o firma are sau nu backup.
intr-un business, daca este imperios necesar sa "prestezi" si nu poti avea absolut deloc downtime-uri, sincope sau
intreruperi, iar tu stai si te bazezi exclusiv doar pe un furnizor (de servicii sau de ce-o fi el), inseamna ca ori nu-i un
capat de tara cateva ore de oprire a acitivitatii, ori habar n-ai sa faci business. si trust me, un "tichet" pe baza caruia
tu dai explicatii clientului suna mai mult a "doamna invatatoare, n-am fost eu, Gigel a fost" si uite cum cazi in penibil.
la fel si boul ala de "customer" al tau, daca se multumeste cu explicatii d-astea. nu nene, nu merge asa, cu biletel de
invoire de la parinti. ai de justificat o problema mai departe? ok, mail cu solicitare de raspuns (eventual vazut si care
dintre obligatiile contractuale dintre tine si furnizor au fost incalcate si care sunt sanctiunile de ordin economic ce se
impun din partea ta), raspunsul lor dat eventual mai departe. nu asa..."uite nenea clentu', UPC e rau, le-am facut un
tichet cu numaru' 7654632799329, suna la ei daca nu ma crezi, io n-am facut nimica, sa mor daca te mint".

revenind, multumim de info. acum stiu ca UPC are probleme de retea. probabil router-ul meu d-acasa a facut failover
catre conexiunea de la orange. daca si aia or avea probleme fix in acelasi timp (o probabilitate aproape infima), atunci
apeleaza la ultima solutie si comuta pe 3G-ul RDS-ului. eh, asta redundanta, nu? si la nivel de home user, nu bijnitz.

 radu2014, on 06 februarie 2018 - 12:12, said:

CoC la MoC
ce-s astea? sau de la ce vin termenii.

 exceswater, on 06 februarie 2018 - 12:22, said:

Românul e cetățean european și are drepturi.
Să vezi reclamații la OPC că de ce și tot felul.
daca are serviciile pe PJ, canci reclamatie. la OPC doar persoane fizice.

cat despre aia cu " sa vezi reclamatii"...oh, hell no! sa mai stea si potoliti. Posted Image

Edited by dygey, 06 February 2018 - 12:35.


#15
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,241
  • Înscris: 05.06.2002
care provider se angajeaza sa aiba uptime de 100%?

#16
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,377
  • Înscris: 01.12.2001

 radu2014, on 06 februarie 2018 - 12:12, said:

Coco inca nu au fost preluati de UPC?
La mine UPC au facut retea noua. Nu au preluat nimic din firmele existente.
Back-up am T DTH la TV si Orange la net.

#17
catalin22

catalin22

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 687
  • Înscris: 16.03.2006

 dygey, on 06 februarie 2018 - 12:25, said:

intr-un business, daca este imperios necesar sa "prestezi" si nu poti avea absolut deloc downtime-uri, sincope sau
intreruperi, iar tu stai si te bazezi exclusiv doar pe un furnizor (de servicii sau de ce-o fi el), inseamna ca ori nu-i un
capat de tara cateva ore de oprire a acitivitatii, ori habar n-ai sa faci business. si trust me, un "tichet" pe baza caruia
tu dai explicatii clientului suna mai mult a "doamna invatatoare, n-am fost eu, Gigel a fost" si uite cum cazi in penibil.
la fel si boul ala de "customer" al tau, daca se multumeste cu explicatii d-astea. nu nene, nu merge asa, cu biletel de
invoire de la parinti. ai de justificat o problema mai departe? ok, mail cu solicitare de raspuns (eventual vazut si care
dintre obligatiile contractuale dintre tine si furnizor au fost incalcate si care sunt sanctiunile de ordin economic ce se
impun din partea ta), raspunsul lor dat eventual mai departe. nu asa..."uite nenea clentu', UPC e rau, le-am facut un
tichet cu numaru' 7654632799329, suna la ei daca nu ma crezi, io n-am facut nimica, sa mor daca te mint".

revenind, multumim de info. acum stiu ca UPC are probleme de retea. probabil router-ul meu d-acasa a facut failover
catre conexiunea de la orange. daca si aia or avea probleme fix in acelasi timp (o probabilitate aproape infima), atunci
apeleaza la ultima solutie si comuta pe 4G-ul RDS-ului. eh, asta redundanta, nu? si la nivel de home user, nu bijnitz.

Esti total pe dinafara subiectului si plin de ura. Nu faci altceva decat sa arati ce om priceput esti tu si ce prosti sunt ceilalti. Poate chiar am backup la sediile alea, sau poate nu am nevoie de backup, poate nu e asa mare nenorocire ca sta fara net 2-3 ore. Nu am cerut consiliere numanui pe partea de networking si comunicatii prin acest subiect. Oricum nu conteaza aceste aspecte pentru ca informatia era doar ca a cazut UPC-ul. Si da, afla de la mine ca e bine sa deschizi tichet, chiar daca e o problema la nivel national, daca ma gandesc sa cer despagubiri sau reducerea facturi, trebuie sa ai un tichet deschis.

Edited by catalin22, 06 February 2018 - 12:37.


#18
Neaceasca85

Neaceasca85

    Gaz ieftin si curent ieftin

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 88,804
  • Înscris: 14.10.2008
Nu merge 031.100.1000, 1 minut nu se aude nimic si apoi se inchide.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate