Servicii nefunctionale nord estul tarii
#1
Posted 06 February 2018 - 11:31
Se pare ca azi au picat serviciile UPC in nord estul tarii. Am doua birouri teritoriale afectate, singurele unde am bagat internet de la UPC (ghinionul lor).
Anunt Facebook: "În această dimineață ne confruntăm cu o avarie serioasă a rețelei noastre în zona de nord a țării. Localitățile afectate de nefuncționarea serviciilor sunt: Iași, Gura Humorului, Târgu Neamț, Roman, Botoșani, Baia Mare, Satu Mare, Dorohoi, Suceava, Fălticeni, Sighetu Marmației, Câmpulung Moldovenesc, Jibou, Vatra Dornei, Dej, Bogdan Vodă, Târgu Frumos, Săveni, Lunca Ilvei, Vicovu de Sus. Estimăm că serviciile vor fi restabilite în jurul orei 14. Ne cerem scuze tuturor clienților pentru această situație neplacută. Revenim cu update." In jur de 10.30, cand sunam la suport tehnic era un mesaj care anunta defectiunea, acum nu mai pot sa prin legatura, probabil au flux mare de apeluri in call center. |
#2
Posted 06 February 2018 - 11:34
Pai daca au anuntat defectiunea la ce mai incerci sa-i suni? Doar ca sa iti confirme cineva ca anuntul e adevarat? Probabil vor anunta si cand au remediat defectiunea.
Edited by Darkman48, 06 February 2018 - 11:34. |
#4
Posted 06 February 2018 - 11:39
Eu stiam ca o firma trebuie sa aibe 2 provideri de net, pentru backup. Asta daca telecomunicatiile sunt importante pt firma.
|
#5
Posted 06 February 2018 - 11:41
Darkman48, on 06 februarie 2018 - 11:34, said:
Pai daca au anuntat defectiunea la ce mai incerci sa-i suni? Doar ca sa iti confirme cineva ca anuntul e adevarat? Probabil vor anunta si cand au remediat defectiunea. Bursul, on 06 februarie 2018 - 11:39, said:
Eu stiam ca o firma trebuie sa aibe 2 provideri de net, pentru backup. Asta daca telecomunicatiile sunt importante pt firma. |
#6
Posted 06 February 2018 - 11:56
Eu nu am firma, dar am backup. Si la net. Chiar si la tv. Ca imi sunt copiii in vacanta si se plictisesc. Orasul unde stau nu e in lista aia, dar de la 8,30 imi merg doar 4 canale tv analogic regionale.
Edited by dorin_2k, 06 February 2018 - 11:59. |
#7
Posted 06 February 2018 - 11:58
catalin22, on 06 februarie 2018 - 11:41, said:
Pentru ca intr-un business, cand te bazezi pe un serviciu care nu il ai functional poti inregistra intarzierii in livrarea produsului finit/serviciului catre client. Inregistrarea unui tichet te poate scuti de niste probleme sau explicatii suplimentare pe care trebuie sa le dai clientului. Io nu am UPC. Acum știu că UPC are problemă. Mulțumesc Sunt precis că toți cu probleme la internetul UPC au intrat pe net acum să vadă de ce au problemă. Și răsuflă ușurați: Pfui, credeam că am numai eu problemă. Edited by exceswater, 06 February 2018 - 12:01. |
#8
Posted 06 February 2018 - 12:02
catalin22, on 06 februarie 2018 - 11:41, said:
Oameni buni, subiectul e ca nu merge UPC probabil in juma de tara. Nu daca o firma are sau nu backup. Nu stiu ce ar putea fi discutat. Chiar tu zici ca ai probleme din cauza lor. Sa te bazezi pe un singur provider e o greseala imensa in afaceri. Zicea un nene admin cum firma X si-a luat 2 provideri diferiti. Erau mandrii ca erau online tot timpul. Pana cand undeva la granita s-au facut sapaturi si au taiat cablul ce duce spre vest. Cum amandoi provideri erau pe aceeasi tzeava, ciuciu legatura. Bine e doar o poveste antica si de demult. Edited by Bursul, 06 February 2018 - 12:05. |
#9
Posted 06 February 2018 - 12:07
catalin22, on 06 februarie 2018 - 11:41, said:
Pentru ca intr-un business, cand te bazezi pe un serviciu care nu il ai functional poti inregistra intarzierii in livrarea produsului finit/serviciului catre client. Inregistrarea unui tichet te poate scuti de niste probleme sau explicatii suplimentare pe care trebuie sa le dai clientului. Oameni buni, subiectul e ca nu merge UPC probabil in juma de tara. Nu daca o firma are sau nu backup. Edited by jm2010, 06 February 2018 - 12:08. |
#10
Posted 06 February 2018 - 12:12
Bursul, on 06 februarie 2018 - 12:02, said:
"Estimăm că serviciile vor fi restabilite în jurul orei 14." Nu stiu ce ar putea fi discutat. Chiar tu zici ca ai probleme din cauza lor. Sa te bazezi pe un singur provider e o greseala imensa in afaceri. Zicea un nene admin cum firma X si-a luat 2 provideri diferiti. Erau mandrii ca erau online tot timpul. Pana cand undeva la granita s-au facut sapaturi si au taiat cablul ce duce spre vest. Cum amandoi provideri erau pe aceeasi tzeava, ciuciu legatura. Bine e doar o poveste antica si de demult. Backup-ul e pe reteaua mobila de date. dorin_2k, on 06 februarie 2018 - 11:56, said:
Eu nu am firma, dar am backup. Si la net. Chiar si la tv. Ca imi sunt copiii in vacanta si se plictisesc. Orasul unde stau nu e in lista aia, dar de la 8,30 imi merg doar 4 canale tv analogic regionale. @OP-ule, pana in iunie-iulie sa te astepti la astfel de pauze. Se trece de la CoC la MoC sau cum naiba le-o fi zicand la tehnologiile pe cablu coaxial. Edited by radu2014, 06 February 2018 - 12:14. |
|
#12
Posted 06 February 2018 - 12:22
Ai pus-o cu clienții.
Românul e cetățean european și are drepturi. Să vezi reclamații la OPC că de ce și tot felul. |
#13
Posted 06 February 2018 - 12:24
radunic, on 06 februarie 2018 - 12:13, said:
Io zic că remediere în 6 ore e minunat ținînd cont de ce scrie pe site-ul UPC. Pentru cine n-are chef de citit, termenul contractual de remediere e 2 zile lucrătoare. Problema de fapt e, nu de ce nu are firma backup si de ce nu au ei o infrastructura de backup care sa preia serviciile nefunctionale. |
#14
Posted 06 February 2018 - 12:25
catalin22, on 06 februarie 2018 - 11:41, said:
Pentru ca intr-un business, cand te bazezi pe un serviciu care nu il ai functional poti inregistra intarzierii in livrarea produsului finit/serviciului catre client. Inregistrarea unui tichet te poate scuti de niste probleme sau explicatii suplimentare pe care trebuie sa le dai clientului. Oameni buni, subiectul e ca nu merge UPC probabil in juma de tara. Nu daca o firma are sau nu backup. intreruperi, iar tu stai si te bazezi exclusiv doar pe un furnizor (de servicii sau de ce-o fi el), inseamna ca ori nu-i un capat de tara cateva ore de oprire a acitivitatii, ori habar n-ai sa faci business. si trust me, un "tichet" pe baza caruia tu dai explicatii clientului suna mai mult a "doamna invatatoare, n-am fost eu, Gigel a fost" si uite cum cazi in penibil. la fel si boul ala de "customer" al tau, daca se multumeste cu explicatii d-astea. nu nene, nu merge asa, cu biletel de invoire de la parinti. ai de justificat o problema mai departe? ok, mail cu solicitare de raspuns (eventual vazut si care dintre obligatiile contractuale dintre tine si furnizor au fost incalcate si care sunt sanctiunile de ordin economic ce se impun din partea ta), raspunsul lor dat eventual mai departe. nu asa..."uite nenea clentu', UPC e rau, le-am facut un tichet cu numaru' 7654632799329, suna la ei daca nu ma crezi, io n-am facut nimica, sa mor daca te mint". revenind, multumim de info. acum stiu ca UPC are probleme de retea. probabil router-ul meu d-acasa a facut failover catre conexiunea de la orange. daca si aia or avea probleme fix in acelasi timp (o probabilitate aproape infima), atunci apeleaza la ultima solutie si comuta pe 3G-ul RDS-ului. eh, asta redundanta, nu? si la nivel de home user, nu bijnitz. radu2014, on 06 februarie 2018 - 12:12, said:
CoC la MoC exceswater, on 06 februarie 2018 - 12:22, said:
Românul e cetățean european și are drepturi. Să vezi reclamații la OPC că de ce și tot felul. cat despre aia cu " sa vezi reclamatii"...oh, hell no! sa mai stea si potoliti. Edited by dygey, 06 February 2018 - 12:35. |
#16
Posted 06 February 2018 - 12:30
#17
Posted 06 February 2018 - 12:33
dygey, on 06 februarie 2018 - 12:25, said:
intr-un business, daca este imperios necesar sa "prestezi" si nu poti avea absolut deloc downtime-uri, sincope sau intreruperi, iar tu stai si te bazezi exclusiv doar pe un furnizor (de servicii sau de ce-o fi el), inseamna ca ori nu-i un capat de tara cateva ore de oprire a acitivitatii, ori habar n-ai sa faci business. si trust me, un "tichet" pe baza caruia tu dai explicatii clientului suna mai mult a "doamna invatatoare, n-am fost eu, Gigel a fost" si uite cum cazi in penibil. la fel si boul ala de "customer" al tau, daca se multumeste cu explicatii d-astea. nu nene, nu merge asa, cu biletel de invoire de la parinti. ai de justificat o problema mai departe? ok, mail cu solicitare de raspuns (eventual vazut si care dintre obligatiile contractuale dintre tine si furnizor au fost incalcate si care sunt sanctiunile de ordin economic ce se impun din partea ta), raspunsul lor dat eventual mai departe. nu asa..."uite nenea clentu', UPC e rau, le-am facut un tichet cu numaru' 7654632799329, suna la ei daca nu ma crezi, io n-am facut nimica, sa mor daca te mint". revenind, multumim de info. acum stiu ca UPC are probleme de retea. probabil router-ul meu d-acasa a facut failover catre conexiunea de la orange. daca si aia or avea probleme fix in acelasi timp (o probabilitate aproape infima), atunci apeleaza la ultima solutie si comuta pe 4G-ul RDS-ului. eh, asta redundanta, nu? si la nivel de home user, nu bijnitz. Esti total pe dinafara subiectului si plin de ura. Nu faci altceva decat sa arati ce om priceput esti tu si ce prosti sunt ceilalti. Poate chiar am backup la sediile alea, sau poate nu am nevoie de backup, poate nu e asa mare nenorocire ca sta fara net 2-3 ore. Nu am cerut consiliere numanui pe partea de networking si comunicatii prin acest subiect. Oricum nu conteaza aceste aspecte pentru ca informatia era doar ca a cazut UPC-ul. Si da, afla de la mine ca e bine sa deschizi tichet, chiar daca e o problema la nivel national, daca ma gandesc sa cer despagubiri sau reducerea facturi, trebuie sa ai un tichet deschis. Edited by catalin22, 06 February 2018 - 12:37. |
#18
Posted 06 February 2018 - 12:37
Nu merge 031.100.1000, 1 minut nu se aude nimic si apoi se inchide.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users