Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!
 La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...
 Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...
 Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra
 

Cu restantele din sesiune...

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
Al3xT

Al3xT

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 538
  • Înscris: 29.06.2004
Buna.. Sunt student in anul I si Am si eu 3 restante... As vrea sa stiu pana cand le pot da??? Ca s-a schimbat putin istemul si in loc de 5 ani fac doar 4 si mai multe... eu stiam ca pot da restantele in vara si in anul II?? E asa sau s-a schimbat......???

#2
matthew

matthew

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,031
  • Înscris: 22.12.2005
Pai uite cum sta treaba, te duci la secretariat la faculta la tine, daca stii unde e aia si intrebi. Vacanta placuta!
PS: Sau iti intrebi un prof, asta in cazul ca Ii cunosti  :D

#3
Al3xT

Al3xT

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 538
  • Înscris: 29.06.2004
Dma... ii cunosc... am frecventat des cursurile.... dar nu stiam care e treaba cu examenele..... si cu restantele.....

#4
crz

crz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,794
  • Înscris: 27.09.2005
In principiu ar trebui sa fie la fel.

Probleme apar la cei care au inceput pe un sistem, iar generatia imediat de dupa ei are planul de invatamant schimbat. Pentru ca unele materii pot sa fie eliminate sau sa se faca in loc de 2 semestre 1, etc..