Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...
 Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!
 Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!

La multi ani @beavis03!
 BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...

Extras carte funciara
 

Veste proastă din Germania: 3 modele Dacia, în topul mașinilor cu defecte

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
115 replies to this topic

#73
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,701
  • Înscris: 15.06.2007

View Postexceswater, on 15 noiembrie 2017 - 09:23, said:

1. Nu e o veste trista, e un fel de presimtire care se adevereste.
Ce ne mai pasioneaza pe noi Dacia, cand uzina nu mai e a noastra ? Noi suntem doar robotei pentru straini...

2. Cum naiba un Logan, Duster, Sandero sau ce naiba mai fac astia se strica asa repede la NEMTI ?
Au aia niste drumuri ca in palma, ulei, benzina, motorina ASA CUM TREBUIE.
Iei un Audi de la aia de 7-8 ani si e tipla si ale noastre se strica.
E normal ca e ieftina, dar la ieftine schimbi si tu consumabilele mai des, nu iti iei alta ca asta e coapta la 3 ani.
Parerea mea. Nu neaparat corecta sau cea mai buna. Doar o parere.
Loganul exista fix pentru a face concurenta  masinilor sh. Este un "sh nou" dar cu garantie.

View PostTorquemada-666, on 15 noiembrie 2017 - 10:35, said:


La multe dacii, am vazut ca in momentul in care franeaza sau semnalizeaza, pe spate e orga de lumini, ca intr.o discoteca din anii 90. Asta da siguranta pt.cel din spate. Mai are putin si la frana se aprinde si displayul telefonului.
Si nu ploua?  Deobicei cand este  umezeala se intampla, din cauza modului in care este realizata instalatia electrica. La Renault in general.

View PostKroghy, on 15 noiembrie 2017 - 10:48, said:

Ce treaba are soferul? Am vazut problema asta la foarte multe masini inclusiv la masini de politie.
La noi e trecut ca defect care merge si asa de vreme ce foarte multi au observat acest defect. In Germania e trecut la defect grav.
Totul tine de atududine si corectitudine.
Depinde si de cost, de pretentiile avute pentru o suma de bani. E grav sa ai o buba la o masina care costa cat 10 loganuri.  
Una alta loganul a fost gandit sa inlocuiasca dacia 1300, pentru romanii care oricum o cumparau. Primele loganuri au fost observate in europa fara ca dacia sa exporte oficial. Asta a fost semnalul ca ar exista cerere si in afara Romaniei. Nemtii sa-si cumpere propriile masini, sau cumva se acresc strugurii, si poate merge si un logan, ca tot patru roti are si el.


View PostHobo, on 15 noiembrie 2017 - 11:09, said:

e un lucru stiut ca marcile de lux se devalorizeaza mai repede decat cele ieftine, nici o surpriza...
marcile cu reputatie proasta dau garantii mai lungi sperand sa isi gaseasca clienti asa. cele de succes nu au nevoie sa apeleze la astfel de trucuri pentru atrage clienti, dau doar garantia standard
Clar.. sa comparam garantia Lexus cu MB, Audi, BMW. Si apoi sa vezi si la devalorizare.

View PostKroghy, on 15 noiembrie 2017 - 13:05, said:

Tot la coada clasamentului sunt si in UK. In orice tara civilizata, produsele Dacia sunt la coada clasamentelor.
Numai in Romania sunt considerate "fiabile" pt. ca romanii sunt obisnuiti sa repare cu sarma si patent in fata blocului.
In afara de tine, da cineva doi bani oe clasamente?  


#74
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014

View Postmarius87ism, on 15 noiembrie 2017 - 12:46, said:

In UK, un studiu pe marci si modele din ultimii 2 ani, se pare ca in UK Daciile nu ies chiar ultimele.

In momentul in care Kia e pe primul loc la fiabilitate in studiul JD Power si pe ultimul in cel TUV Germania iar Audi e invers, in mod foarte evident ceva este in neregula. Si tinand seama de reputatia TUV si de faptul ca in topul lor primele locuri sunt ocupate de masini germane, daca e sa cred pe cineva as merge pe JD Power.

Oricum, mi se par absurde diferentele de mai sus.

Edited by tatalor51, 15 November 2017 - 14:37.


#75
Dihorul Razboinic

Dihorul Razboinic

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,322
  • Înscris: 01.10.2006

View Postcspot, on 15 noiembrie 2017 - 00:36, said:

Cred ca nemtii au intrat in panica.
Loganu e o masina asa de tare ca in curand nu o sa mai cumpere nimeni BMW sau VW.
Asa ca i-au dat nota proasta ca sa-l faca de ras...
Sa-l fi vazut pe Nea Caisa Clarkson ce mai matura cu Loganul pe jos... Oamenii astia chiar se fac ca nu pricep pentru ce tip de drumuri si soferi e facut Loganul. Au impresia ca e masina de plimbat la munca prin Berlin.

View PostHobo, on 15 noiembrie 2017 - 04:16, said:

Lumea spune ca nu e corecta comparatia, ca marcile germane costa mult, Dacia e ieftina si e normal sa se mai strice. Dar e corect sa compari masini care au 100 de dotari cu masini care sunt aproape chele si tot se strica mai des ca celelalte?
Depinde si ce se strica si cit de grav e. Depinde pentu ce utilizare au fost facute.

View Postpui, on 15 noiembrie 2017 - 05:57, said:

O concluzie at fi: nu mai cumpărați Dacia, cumpărați second-urile noastre, fabricate în Germania.
(așa se scapă ei de hĂąrburi și ne umplem nou de fiare vechi pentru care plătim să le casăm).
Chiar sunt curios cum arata o statistica a masinilor care fac accident cel mai mult la noi: Logan vs. germane. Aia chiar conteaza, ca sa vedem care e mai periculoasa pe sosea. Niste valori relative nr. accidente / nr. de masini din fiecare tip ar fi relevante.

#76
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,368
  • Înscris: 10.09.2014
Voi chiar credeți că TÜV e așa strict pe cât credem noi românii. He he, citiți forumuri germane despre TÜV și vă cruciți. Sunt mulți care preferă să rămână cu mașina veche tocmai din cauză că cele noi sunt "programate" să se strice. Umblă cu cele vechi până nu se mai găsesc piese sau cum scriu unii pe mașini: "până când TÜV ne va despărți".

#77
RasAlGhul

RasAlGhul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 839
  • Înscris: 11.02.2016

View PostKroghy, on 14 noiembrie 2017 - 22:12, said:

Esti sigur ca asa e la Dacia? Eu nu stiu sa existe asfel de informatii la modelele Dacia.
Mie la Audi mi-a spus ca am probleme cu un bec xenon desi el se incapatana sa mearga. Am preferat sa-l schimb la service. Si daca tot am ajuns acolo le-am schimbat pe ambele pt. ca asa e recomandat.
Ce ar fi facut un posesor de Logan in aceasta situatie tinand cont ca un set de becuri costa 700 ron si am ales sa le schimb pe ambele desi numai unul facea figuri? Daca adaugam si manopera, ar fi dispus un posesor de Dacia sa dea 1000 ron din cauza unei recomandari a calculatorului de bord?
Eu cred ca un posesor de Dacia nu ar da 1000 ron din cauza unui bec uzat. Eu cred ca ar merge cu el pana se arde si apoi il schimba in parcare. Si uite de aici iese Dacia ca masina fiabila in Romania. Eu cred ca un posesor de Dacia se cruceste cand aude un cost de 1000 ron pt. doua becuri.
Ai platit 1000 de lei pentru doua becuri?
Faci imprumut la banca sa le schimbi pe cele de la semnalizari, pozitii si stopurile de frana! Buna masina...tine cu casa!

#78
SmurfK

SmurfK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,149
  • Înscris: 11.04.2015
Uitați, de exemplu, eu am ajuns cu Loganul în service la nici 24 de ore după achiziție. Motivul? Un țâșnitor de parbriz înfrundat. L-au schimbat în două minute și mi-am văzut de treabă. Mă întreb dacă se iau și scăpările astea de control al calității în control. Sunt sigur că apar mai des la Logan decât la BMW.

#79
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008

View PostRasAlGhul, on 15 noiembrie 2017 - 21:41, said:


Ai platit 1000 de lei pentru doua becuri?
Faci imprumut la banca sa le schimbi pe cele de la semnalizari, pozitii si stopurile de frana! Buna masina...tine cu casa!

Ăla este pretul unei lampi xenon, dar pe linga pret hai sa ne uitam si la durata de viata in ore, sa vedem daca mai pare scump. Si apropo, becul ala costa la fel si pe bentley si pe dacie daca ai echiparea aia.

Ah, si schimbarea e cam musai sa o faci in service, ca de obicei cam trebuie dat farul jos ca sa schimbi becul, nu e ca la halogen sa-l schimbi pe marginea drumului.

Edited by dan78rom, 15 November 2017 - 23:03.


#80
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,701
  • Înscris: 15.06.2007

View PostLeopardSurd, on 15 noiembrie 2017 - 16:58, said:

Voi chiar credeți că TÜV e așa strict pe cât credem noi românii. He he, citiți forumuri germane despre TÜV și vă cruciți. Sunt mulți care preferă să rămână cu mașina veche tocmai din cauză că cele noi sunt "programate" să se strice. Umblă cu cele vechi până nu se mai găsesc piese sau cum scriu unii pe mașini: "până când TÜV ne va despărți".
Imi povestea cineva ca are un frate in germania , inginer la o mare firma, unde fac cercetari cum sa produca chestiile ca sa reziste un pic mai mult decat garantia de producator. Cam asta e trendul.

View Postdan78rom, on 15 noiembrie 2017 - 23:01, said:


Ăla este pretul unei lampi xenon, dar pe linga pret hai sa ne uitam si la durata de viata in ore, sa vedem daca mai pare scump. Si apropo, becul ala costa la fel si pe bentley si pe dacie daca ai echiparea aia.

Ah, si schimbarea e cam musai sa o faci in service, ca de obicei cam trebuie dat farul jos ca sa schimbi becul, nu e ca la halogen sa-l schimbi pe marginea drumului.
Un moft.

#81
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

View PostRasAlGhul, on 15 noiembrie 2017 - 08:25, said:

Dacia este o masina foarte fiabila pentru pretul ei...chiar prea fiabila. Urat din partea celor care arunca cu rahat in ea...! Mai bine sa-si rezolve probleme lor....si apoi sa-i reguleze grija de altii!

Si eu credeam la fel.....dar situatia nu prea e roz.Am auzit mai multe pareri proaste chiar si de la posesori romani.

Ultima plangere am auzit-o de la un prieten ,seful unei firme mari din RO ,ce are parcul auto plin de Dacia Logan 2 benzina/diesel (2015) . Masinile nu au avut probleme majore insa de multe ori angajatii au  fost in imposibilitatea de a mai pleca la drum....sau au avut intarzieri.

De primul model au fost extrem de multumiti...si de asta au mers in continuare pe Logan.La reinnoirea parcului auto a zis ca ia in discutie o alta marca/model.

Quote

E atat de proasta, ca Dacia are curaj sa-i dea garantie de 5 ani, in timp ce la VW garantia este de 4 ani..

Si Hyundai ajunge pana la o garantie de 7 ani* dar asta nu inseamna ca e cea mai fiabila/buna marca.

Edited by polizei, 16 November 2017 - 01:50.


#82
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,368
  • Înscris: 10.09.2014

View Posttfmercedez, on 16 noiembrie 2017 - 00:58, said:

Imi povestea cineva ca are un frate in germania , inginer la o mare firma, unde fac cercetari cum sa produca chestiile ca sa reziste un pic mai mult decat garantia de producator. Cam asta e trendul.
Cred ca firma aia se numeste Brose. E celebra aici in nordul Bavariei. Face piese pentru mai multi producatori.

#83
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017
Chiar nu sesizeaza unii ca asemenea 'clasamente' se fac la nemti cand le este pusa in pericol industria lor de masini ?
Multi uita ca pentru a ramane pe crestere piata de masini noi, trebuie ca sa nu scada vanzarile de sh-uri, Iar Dacia este un concurent puternic pentru aceasta piata a lor caci iata ca si in acest an Dacia inregistreaza cresteri puternice in Europa :

http://www.capital.ro/vanzarile-de-dacia-in-europa-au-crescut-cu-aproape-24-in-septemb.html

Contrar parerii unora de pe aici, la pretul pe care il are o Dacie noua, multi o prefera in Europa in locul unui sh obosit fie el si de marca.

#84
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,701
  • Înscris: 15.06.2007

View PostLeopardSurd, on 16 noiembrie 2017 - 10:00, said:

Cred ca firma aia se numeste Brose. E celebra aici in nordul Bavariei. Face piese pentru mai multi producatori.
Era vorba de centrale termice bosch

View PostFord4, on 16 noiembrie 2017 - 10:25, said:

Chiar nu sesizeaza unii ca asemenea 'clasamente' se fac la nemti cand le este pusa in pericol industria lor de masini ?
Multi uita ca pentru a ramane pe crestere piata de masini noi, trebuie ca sa nu scada vanzarile de sh-uri, Iar Dacia este un concurent puternic pentru aceasta piata a lor caci iata ca si in acest an Dacia inregistreaza cresteri puternice in Europa :

http://www.capital.ro/vanzarile-de-dacia-in-europa-au-crescut-cu-aproape-24-in-septemb.html

Contrar parerii unora de pe aici, la pretul pe care il are o Dacie noua, multi o prefera in Europa in locul unui sh obosit fie el si de marca.
Fake news.. o sa zica krogy.
Cei care isi cumpara automobile sh, se ascund dupa degete, cu scuze de genul ca "nu merita" (defapt nu-si permit) masina la pretul de nou,  apoi apare tentatia, ca decat una ceva mai scumpa noua, mai bine alta mai vechie superioara, la acelasi pret. Dar masinile de mofturi fac mofturi si cu portofelul. Noroc ca mai cumpara c8neva si masinile noi..ca altfel n-ar avea de la cine sa cumpere romanii sh.

#85
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,976
  • Înscris: 06.01.2006

View Postdan78rom, on 15 noiembrie 2017 - 23:01, said:

Ăla este pretul unei lampi xenon, dar pe linga pret hai sa ne uitam si la durata de viata in ore, sa vedem daca mai pare scump. Si apropo, becul ala costa la fel si pe bentley si pe dacie daca ai echiparea aia.
Ah, si schimbarea e cam musai sa o faci in service, ca de obicei cam trebuie dat farul jos ca sa schimbi becul, nu e ca la halogen sa-l schimbi pe marginea drumului.
Corect, asa este. Pretul e pt. doua becuri cu xenon + reglare. Din cele doua becuri numai unul era uzat dar le-am schimbat pe ambele.
Este exemplul perfect de cum Logan pare fals ca ar fi fiabil numai din cauza faptului ca la Logan oamenii schimba becul in parcare iar la alte marci si modele becurile se schimba in service.
Iar ca pret si costuri de intretinere iarasi e un exemplu bun de a vedea ce implica performanta de top a unui far bixenon de Audi si unul low cost cu halogen.de la Dacia.

Edited by Kroghy, 16 November 2017 - 13:45.


#86
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,228
  • Înscris: 04.11.2016
Ce e rau in schimbarea unui bec in regie proprie, daca te pricepi? Sigur ca sunt oameni care nici benzina nu pun in rezervor la statie, asteapta sa o faca altii. Sigur, e dreptul lor, e bine ca au bani de cheltuit si ca mai traiesc si altii din comoditatea lor. La toate masinile pe care le-am avut dupa 1995 (doar Dacii de diferite generatii), dupa terminarea garantiei le-am facut singur toate schimburile. De fapt n-am calcat in service decat pentru reviziile din garantie si pentru schimbat  placute de frana de exemplu. Si asta nu din zgarcenie ci pentru ca nu am avut nevoie de nicio reparatie cu adevar importanta la masini. Sigur ca la Dacia 1410 schimbam singur bujiile, platinile, mai umblam pe la electromotor, schimbam singur cureaua de ventilator, reglam carburatorul. Trebuia sa fi tampit sa te duci la service pentru aceste lucruri. In urma cu vreo 20 de ani se spunea ca daca nu se strica nimic la masina in primii 15.000 km, greu se mai putea strica ceva in urmatoarea suta de mii. Nu stiu daca era ceva general valabil dar la mine asa a fost, n-am avut probleme reale cu nicio masina, cu precizarea ca nu am depasit cu niciuna 120.000 km.
Poate va vine greu sa credeti dar la Loganul de la munca, care are peste 130.000 km nu a fost schimbat niciun bec. Anul acesta s-a mai schimbat una-alta pe la ea, de vreo 1800 lei pentru ca incepuse sa troncane. In rest s-a facut doar ce trebuia facut, gen distributie, placute etc. A mai fost schimbata si cate o bieleta antiruliu de vreo doua, trei ori. Desi a mers in conditii grele nu are probleme cu arcurile si cu amortizoarele. A, mi-am adus aminte. Cand era inca in garantie s-a aprins un bec in bord care a fost rezolvat in 15 minute la reprezentanta.
Masina e un  Diesel de 1,5, cel mai slab, e zgomotoasa cat incape, nu are decat ABS si servodirectie, fara AC, radio, proiectoare etc. E simpla si s-a dovedit a fi fiabila. Ma credeti sau nu, inca nu prezinta urme de rugina desi este indoita prin diverse locuri fara a se ajunge la tabla chioara. Eu nu pun la indoiala ce zic nemtii, este posibil sa fie asa. Cu cat complici constructia unei masini, cu cat cresti confortul adaugand fel de fel de echipamente, cu atat riscurile de defectiuni in special pe partea electronica si de senzori devin din ce in ce mai mari.
Masina asta personala, noua este cu mult peste Dieselul vechi din toate punctele de vedere. Singur capitol la care e batuta este, cum e si normal, consumul.  Sincer sa fiu, ma  astept ca de aceasta data, in cei 5 ani de garantie sa ajung cu ea la service de cateva ori. Sunt convins ca tot confortul oferit  de diversele echipamente si de multimea de senzori o sa aiba un pret de platit la fiabilitate. De aceea am preferat sa iau o Dacie noua cu 10.000 euro, cu 5 ani garantie si nu o masina sh de 2-4 ani, cu istoric incert, dar cu mult superioara atat din punct de vedere al performantelor, al confortului si chiar si al sigurantei. Mi-as fi permis sa o cumpar dar, evident, mi-ar fi picat greu la stomac sa dau 1000 lei pe doua becuri, ca tot s-a pomenit de ele. Cu alte cuvinte, din punctul meu de vedere, decat sa risc sa stau cu masina defecta in parcare din lipsa de fonduri, am prefer una noua, ieftina si cu un confort mai mult decat suficient, cel putin pentru mine si ai mei. Cred ca sunt foarte multi care gandesc la fel cu mine, de la noi sau de aiurea si nu este nimic reprobabil in modul acesta de a gandi. Un om prevazator si chibzuit trebuie sa se intinda cat ii permite plapuma.
Si ca sa inchei, convingerea mea este ca nicio masina noua, premium sau de volum, nu este in zilele noastre mai fiabila comparata cu aceeasi masina fabricata insa cu ceva ani in urma.

Edited by gabrieln2016, 16 November 2017 - 14:58.


#87
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,578
  • Înscris: 30.10.2003

View PostFord4, on 16 noiembrie 2017 - 10:25, said:

Chiar nu sesizeaza unii ca asemenea 'clasamente' se fac la nemti cand le este pusa in pericol industria lor de masini ?
Multi uita ca pentru a ramane pe crestere piata de masini noi, trebuie ca sa nu scada vanzarile de sh-uri, Iar Dacia este un concurent puternic pentru aceasta piata a lor caci iata ca si in acest an Dacia inregistreaza cresteri puternice in Europa :

http://www.capital.r...in-septemb.html

Contrar parerii unora de pe aici, la pretul pe care il are o Dacie noua, multi o prefera in Europa in locul unui sh obosit fie el si de marca.
Daca au crescut vanzarile la Dacia, asta nu inseamna ca nemtii nu au dreptate.

#88
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,227
  • Înscris: 28.04.2003
poate unii prefera sa doarma cu masina si sa ii puna becuri de 1000 de lei, altii prefera sa doarma cu nevasta iar masina care e un fier sa o lase in ploaie, praf, frunze, si sa puna becuri la un pret decent.
Cu 1000 de lei mergi cel putin 2 weekenduri la munte.

#89
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,928
  • Înscris: 09.12.2004
Ai dreptate. Doar mergi.

#90
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,701
  • Înscris: 15.06.2007

View PostKroghy, on 16 noiembrie 2017 - 13:31, said:

Corect, asa este. Pretul e pt. doua becuri cu xenon + reglare. Din cele doua becuri numai unul era uzat dar le-am schimbat pe ambele.
Este exemplul perfect de cum Logan pare fals ca ar fi fiabil numai din cauza faptului ca la Logan oamenii schimba becul in parcare iar la alte marci si modele becurile se schimba in service.
Iar ca pret si costuri de intretinere iarasi e un exemplu bun de a vedea ce implica performanta de top a unui far bixenon de Audi si unul low cost cu halogen.de la Dacia.
Am schimbat becul in strada la opelul meu,  la golf 5, la Fiat linea. Daca te pr8nde noaptea pe drum si ramai fara bec ce faci? Chemi platforma sa-ti duca audiul in service? Sansele sunt minime, dar se poate intampla. Dar xenonul nu se arde asa din senin.
Pentru mine, sa-mi pot inlocui becul singur cu unul de rezerva minse pare un mare avantaj si mai ales o economie de bani.  Majoritatea masinilor folosesc becuri halogen, nu xenon.

View PostEvergreen, on 16 noiembrie 2017 - 15:31, said:

Ai dreptate. Doar mergi.
Hai ca macar 3 plinuri tot faci.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate