Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Veste proastă din Germania: 3 modele Dacia, în topul mașinilor cu defecte

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
115 replies to this topic

#109
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Asa pe scurt, mie Duster imi pare prea scump pentru ce ofera. Atit. Nu exceleaza in nici un domeniu.

#110
Geth

Geth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,903
  • Înscris: 17.11.2017

View Postradu_vasile59, on 18 noiembrie 2017 - 07:48, said:

Accept sa se strice la BMW/MB/Audi cate una-alta la sistemele multimedia, la fel si fel de chestii de confort (scaune, ventilatii, oglinzi cu nu stiu ce fel de functii),
Pai astea se strica in general.

View Postradu_vasile59, on 18 noiembrie 2017 - 07:48, said:

dar sa se rupa distributii, sa bag ulei ca la drujba - WTF??? Unde-s banii si pretentia de premium?
Nu prea se intampla din astea. Chestii rarisime. Sa te lase masina in drum, sa nu mai marga/porneasca, e aproape de neauzit.

Insa fiabilitatea nu e o trasatura esentiala a masinilor asa zis premium. Exista niste cazuri notorii de masini premium care nu-s prea fiabile, dar se vand, asa scumpe cum sunt. Un exemplu ar fi Range Rover.

Premium inseamna cu aproximatie urmatoarele:
- motorizare cu putere peste medie, de obiecei motor silentios(cu exceptia modelelor sport)
- suspensie confortabila (din nou, exceptie sport), insonorizare, lipsa vibratii
- interior cu elemente de calitate (de ex.:decoratiuni din furnir din lemn de esenta rara, aluminiu, fibra de carbon, imbracare bord in piele sau imitatie la modelele mai scumpe, tavan alcantara)
- dotari tehnice peste medie pt. categoria masinii
- pret peste mediu pt. categoria masinii

View Postdan78rom, on 18 noiembrie 2017 - 08:52, said:

Nimeni nu mai e interesat de suspensii/motorizari/alte chestii tehnice, toata lumea vrea sa stie ce tip de clima, cine a fabricat incintele acustice, ce sistem multimedia ai, etc. S-au dus zilele in care Citroen era o marca inovatoare cu suspensia lor hidraulica si ultraconfortabila, care facea Mercedes de ris, cine nu crede sa dea o tura cu un XM. Industria auto a zilelor noastre este o industrie a optionalelor si a gadgeturilor,
Nu e chiar asa. La urma urmei principala chestie la care se uita careva e motorizarea. De aia depinde pret initial de achizitie, consum, cheltuieli de intretinere, eventuale taxe/impozite.

Mercedes nu s-a facut de ras vreodata, caci toata executia inlcusiv cu suspensii cu arcuri ducea la un confort suprem. Suspensiile hidraulice sau pe aer nu mai sunt o noutate de ceva vreme, sunt adesea cu siguranta un criteriu la achizitie la masinile de lux sau suv, iar restul dotarilor de care tinde se fie interesata lumea, tind sa fie chestii suplimentare fata de ce exista in trecut.

#111
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,181
  • Înscris: 28.04.2003
Apropo de masini din Germania.

Asta vara cand era bara la bara pe autostrada si mergea toata lumea la mare, vedeai intre 7 si 10 masini trase pe dreapta cu capota ridicata la un drum. Ghici cate masini erau marca Dacia si cate erau nemtesti sau europene.

0% dacia, cam 70% nemtesti si restul italiene, frantuzesti, etc.
Ala mi se pare test de fiabilitate, restul e can can.

#112
vacaroz

vacaroz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 810
  • Înscris: 16.02.2008

View Postunpuisor, on 25 noiembrie 2017 - 16:15, said:

Apropo de masini din Germania.

Asta vara cand era bara la bara pe autostrada si mergea toata lumea la mare, vedeai intre 7 si 10 masini trase pe dreapta cu capota ridicata la un drum. Ghici cate masini erau marca Dacia si cate erau nemtesti sau europene.

0% dacia, cam 70% nemtesti si restul italiene, frantuzesti, etc.
Ala mi se pare test de fiabilitate, restul e can can.
daca erau si dacii fabricate mai jos de anii 2000, le vedeai si pe alea cu capota ridicata...
acum sa fim seriosi, cat de fiabile credeti ca vor fi motoarele de 0.9litrii, sau 1.1 turbo sau etc. si nu vorbesc doar de dacia... ce naiba, cilindrul a ajuns sa fie cat tubul de la un pix parker din metal. ce pretentii sa ai?

#113
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
Tu ai pix cu capac cat un borcan de 250ml? Un cilidru de motor de 1 litru in patri cilindri are 250cc. Iar multe au 3 cilidri deci cilindrul e ma imare, de aprox. 330cc. Fa-mi si mie o poza cu pixul tau.

#114
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016

View Postvacaroz, on 27 noiembrie 2017 - 12:12, said:


daca erau si dacii fabricate mai jos de anii 2000, le vedeai si pe alea cu capota ridicata...
acum sa fim seriosi, cat de fiabile credeti ca vor fi motoarele de 0.9litrii, sau 1.1 turbo sau etc. si nu vorbesc doar de Dacia... ce naiba, cilindrul a ajuns sa fie cat tubul de la un pix parker din metal. ce pretentii sa ai?
Același fiabilitate ca și motoarele diesel. Pe nimeni nu interesează fiabilitatea motoarelor ce depășesc 300. 000-400.000 km 😊

#115
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,502
  • Înscris: 13.06.2004
Totuşi, dacă ai maşină care a făcut 400.000 k.m. şi încă merge bine, e publicitate pentru producător   :rolleyes:

#116
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,181
  • Înscris: 28.04.2003
man, neamtu gandeste altfel ca de aia e neamt, zice asa, ba imi iau dacie ca o tin cativa ani la cat costa si 5 ani cat e garantia merge brici, nu schimb decat consumabile. Si vand mertanu asta cu cateva sute de mii de km care a inceput sa ceara piese si bani la fraieri.
Romanu e fudul. El se gandeste ba, sa imi iau bemveu sau mertan sau golf ca fuge. Unde papionu meu fugi ma ca in orasele mari e crima, si la 2 autostrazi si jumate cat avem nici talpa nu merge sa ii dai ca sunt numai cratere. Deci unde sa fugi? Si culmea ca masinile astea scumpe nu le ia de noi din reprezentanta ci la mana cinspea din germanica. Daca tot sunt smecheri de ce nu isi iau bemveuri de noi. ca si aia ofera tot 5 ani garantie.
Masina a devenit in ziua de azi un aspirator de bani. Deja sa mai fi si cu nasu pe sus si sa iti iei harb la mana doua si dupa cateva luni sa bagi bani in ea... e prostie curata.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate