Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Veste proastă din Germania: 3 modele Dacia, în topul mașinilor cu defecte
#37
Posted 14 November 2017 - 22:35
Franaaaaa!
Nu sunteti pe "versus"! Si mai usor cu atacurile la persoana, mai ales @stateadrian Data viitoare cand mai postezi atatea dragalasenii la adresa unui user, o sa iei pauza regulamentara. Sa nu zici ca nu ai fostv avertizat! |
#38
Posted 14 November 2017 - 22:36
Dihorul Razboinic, on 14 noiembrie 2017 - 22:34, said:
Ciudat, astia de la RAR nu au gasit defectele alea. Poate sunt defecte marunte, altfel ar iesi in evidenta de la prima cheie. Cei de la TUV au luat in calcul toate defectele raportate de service indiferent de cat de marunte sunt. De exemplu un scaun care scartaie nu intra in lista de defecte RAR dar intra in lista de defecte raportat la statistica TUV. RAR verifica de obicei masinile la prima inmatriculare cand de obicei sunt in stare buna, Mai rar mai ajunge si cate o masina care a gresit ceva adica a fost prinsa in trafic cu folie sau ceva. In general la RAR ajung masinile gata pregatite. TUV este echivalent cu ITP iar la statistici iau in calcul si intrarire in service. Comparatia intre RAR si TUV e ca o compatie intre cum te pregatesti de nunta si cum te trezesti dimineata dupa o betie. Edited by Kroghy, 14 November 2017 - 22:42. |
#39
Posted 14 November 2017 - 22:43
#40
Posted 14 November 2017 - 22:46
prin anii 60 a ajuns Dacia si in Israel.Mai putin de 2 ani Calitatea extrem de slaba a dus la disparitia ei de pe piata.
Acum, in 2015, a aparut din nou. Adusa de un importator din orasul Petah Tikva. Succes minim. Inca nu am vazut pe sosele vreo masina Dacia. Edited by vio69a, 14 November 2017 - 22:48. |
#41
Posted 14 November 2017 - 22:54
E clar ca nu poate fi cea mai fiabila masina avand in vedere pretul, oricum importanta are evolutia vanzarilor, nu topul defectelor. Germania, nu e Romania, acolo se merge la service si cu probleme care la noi se rezolva in fata blocului.In plus, posesorii de Dacia de la noi ar trebui sa fie constienti ca nemtii mai fac si 30-40k km / an, ori o fi ea masina de 2-3 ani cum zice articolul, dar daca a bagat cate 40k/an nu mai e tanara...
Edited by fqx, 14 November 2017 - 23:10. |
#42
Posted 14 November 2017 - 23:00
dan1980_25, on 14 noiembrie 2017 - 19:57, said:
nu e normal. Topul e facut la suta de masini. Din contra, cu cat fabrici mai mult, ai mai multe feedbackuri si implicit posibilitati mai multe de a rezolva defectele semnalate. Nu e adevarat, cifrele sunt din momentul constatarii defectelor, nu dupa reactia producatorului, care reactie difera de la producator la producator si, mai ales, daca reactia s-a manifestat in vreun fel (daca a existat vreo reactie). Nu se stie daca sunt defecte repetate de-a lungul a cel putin 2-3 cicluri de ITP, ca sa se poata spuna ca au fost invetariate dar nesolutionate. Mai poate exista un element: sindromul produsului ieftin, de care proprietarul nu are atata grija decat in cazul in care produsul ar fi fost mai scump. Edited by cattavencu, 14 November 2017 - 23:18. |
#44
Posted 14 November 2017 - 23:12
SmurfK, on 14 noiembrie 2017 - 23:05, said:
Nu știu cum conduc nemții, dar de când am Logan, nu mai știu ce înseamnă să încetinesc la gropi sau la spinări de măgar. Dacă aș avea 911, lucrurile ar sta foarte diferit. Am dat like nu pentru ca apreciez continutul in sine (personal tind sa am grija de orice produs pe care-l manuiesc, chiar si daca nu e al meu, nu sunt genul care se simte superior lucrurilor din juru-i), ci pentru ca e o foarte posibila explicatie pentru defectele respective. Kroghy, on 14 noiembrie 2017 - 22:36, said:
De exemplu un scaun care scartaie nu intra in lista de defecte RAR dar intra in lista de defecte raportat la statistica TUV. Din fericire, lumea e mai complexa decat un scaun care mai scartaie si e bine ca e asa, cred. Edited by cattavencu, 14 November 2017 - 23:19. |
#45
Posted 14 November 2017 - 23:22
SmurfK, on 14 noiembrie 2017 - 23:05, said:
Nu știu cum conduc nemții, dar de când am Logan, nu mai știu ce înseamnă să încetinesc la gropi sau la spinări de măgar. Dacă aș avea 911, lucrurile ar sta foarte diferit. |
#46
Posted 14 November 2017 - 23:36
Cumnat, Logan 2006, 180000km, la munte, nici o problema.
Pentru iubitorii de VAG: (pe vremea cind incercam sa-mi repar Audi....nu mai e pornit de 5 ani, sta aiurea in fata blocului, sh-sh nu spuneti la nimeni) http://forums.tdiclu...ad.php?t=201449 http://forums.tdiclu...t=worn sprocket Si iubitorii de BMW: (sint multe filmulete pe yt) http://www.carscoops...s-7-series.html Edited by viotl, 14 November 2017 - 23:40. |
|
#48
Posted 14 November 2017 - 23:41
#49
Posted 15 November 2017 - 00:31
MembruAnonim, on 14 noiembrie 2017 - 21:24, said:
pacat ca ultima versiunea arata ca un cazan de tuica. in rest masina buna, raport calitate/pret. Kroghy, on 14 noiembrie 2017 - 21:24, said:
Succes unde? In Romania si India. In restul Europei vanzarile sunt la coada clasamentului. Chiar sunt unii care cred minciunile si propaganda? Chiar sunt unii care cred ca europenii se bat dupa produsele Dacia? Abia de au cateva mici procente (mai putin decat numarul de degete de la o mana raportat la numarul 100) din cota de piata si unii le vad ca mare succes. marius_fenchea, on 14 noiembrie 2017 - 21:29, said:
Nu! Conform DFSS - ar trebui sa existe o constanta a acelor cu defect vs a vis de cele fara defectiuni ca este statistica pe 100 de bucati nu pe intreg lotul.https://www.4tuning.ro/alte-stiri-auto/mizeria-marca-volkswagen-motorul-1-2-tsi-pe-benzina-23139.html daca credeti ca doar Dacia are probleme luati de aici! Foarte bune motoarele de buget nemtesti..... |
#50
Posted 15 November 2017 - 00:36
#51
Posted 15 November 2017 - 00:37
Kroghy, on 14 noiembrie 2017 - 21:41, said:
Multi indieni. Indienii din India sunt mari amatori de Dacia. Iar te ocolesc stirile. Afla ca loganul e atat de prost incat se fabrica pe vreo patru continente. De proasta ce este masina, oare o cumpara lumea? Screenshot_2017-11-15-00-34-24.png 61.57K 18 downloads Se fabrica in Maroc, Iran, Turcia, Rusia, Brazilia, Columbia, Argentina si India . Dar aia nu stiu sa citeasca nemteste.. |
|
#52
Posted 15 November 2017 - 00:59
Kroghy, on 14 noiembrie 2017 - 21:47, said:
Vrei sa spui defecte pe care romanii le accepta ca normale la o dacie pt. ca sunt obisnuiti cu carpeli. Eu pentru un bec uzat, atentie era uzat, nu ars, am fost in service ca sa schimb ambele becuri. Asta e diferenta intre a avea Dacia si Audi. Cel cu Dacia considera normal sa i se arda becul iar cel cu Audi considera ca e o problema de service. Din cauza asta in Romania unii au impresia ca Dacia e o marca fiabila cand defapt e doar e diferenta de perceptie. Atunci cand se compara de la egal la egal, produsele Dacia sunt la coada clasamentului la absolut toate capitolele, performanta, calitate, siguranta, fiabilitate. Epic! Cum ar zice americanii. Pe bune. Care e diferenta intre un bec "uzat" si unul ars? Poate tu ai xenon la faruri, iar alea cand sunt pe duca, incep sa lumineze aiurea, in culori funny, si se poate estima faptul ca nu mai au multa viata. Dar Screenshot_2017-11-15-00-57-20.png 104.67K 31 downloads Dar loganul nu are HID. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users