Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen
 Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 

Veste proastă din Germania: 3 modele Dacia, în topul mașinilor cu defecte

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
115 replies to this topic

#37
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Franaaaaa!
Nu sunteti pe "versus"!
Si mai usor cu atacurile la persoana, mai ales @stateadrian
Data viitoare cand mai postezi atatea dragalasenii la adresa unui user, o sa iei pauza regulamentara.
Sa nu zici ca nu ai fostv avertizat!

#38
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

 Dihorul Razboinic, on 14 noiembrie 2017 - 22:34, said:

Ciudat, astia de la RAR nu au gasit defectele alea. Poate sunt defecte marunte, altfel ar iesi in evidenta de la prima cheie.
RAR verifica defectele ce tin de siguranta.
Cei de la TUV au luat in calcul toate defectele raportate de service indiferent de cat de marunte sunt.
De exemplu un scaun care scartaie nu intra in lista de defecte RAR dar intra in lista de defecte raportat la statistica TUV.
RAR verifica de obicei masinile la prima inmatriculare cand de obicei sunt in stare buna, Mai rar mai ajunge si cate o masina care a gresit ceva adica a fost prinsa in trafic cu folie sau ceva. In general la RAR ajung masinile gata pregatite. TUV este echivalent cu ITP iar la statistici iau in calcul si intrarire in service.
Comparatia intre RAR si TUV e ca o compatie intre cum te pregatesti de nunta si cum te trezesti dimineata dupa o betie.

Edited by Kroghy, 14 November 2017 - 22:42.


#39
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006
Deci poluarea germana nu intra in atributiile RAR...spuse un mare cunoscator al domeniului auto.






 Kroghy, on 14 noiembrie 2017 - 21:41, said:


Multi indieni. Indienii din India sunt mari amatori de Dacia. Posted Image

Un pic mai evoluati fata de "indienii" din Romania care sunt amatori de nemtestile beemve si haudi :)

#40
vio69a

vio69a

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 69,266
  • Înscris: 28.05.2013
prin anii 60 a ajuns Dacia si in Israel.Mai putin de 2 ani Calitatea extrem de slaba a dus la disparitia ei de pe piata.
Acum, in 2015, a aparut din nou.
Adusa de un importator din orasul Petah Tikva.
Succes minim.
Inca nu am vazut pe sosele vreo masina Dacia.

Edited by vio69a, 14 November 2017 - 22:48.


#41
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,213
  • Înscris: 23.08.2014
E clar ca nu poate fi cea mai fiabila masina avand in vedere pretul, oricum importanta are evolutia vanzarilor, nu topul defectelor. Germania, nu e Romania, acolo se merge la service si cu probleme care la noi se rezolva in fata blocului.In plus, posesorii de Dacia de la noi ar trebui sa fie constienti ca nemtii mai fac si 30-40k km / an, ori o fi ea masina de 2-3 ani cum zice articolul, dar daca a bagat cate 40k/an nu mai e tanara...

Edited by fqx, 14 November 2017 - 23:10.


#42
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,774
  • Înscris: 19.09.2006

 dan1980_25, on 14 noiembrie 2017 - 19:57, said:

nu e normal. Topul e facut la suta de masini.
Din contra, cu cat fabrici mai mult, ai mai multe feedbackuri si implicit posibilitati mai multe de a rezolva defectele semnalate.

Nu e adevarat, cifrele sunt din momentul constatarii defectelor, nu dupa reactia producatorului, care reactie difera de la producator la producator si, mai ales, daca reactia s-a manifestat in vreun fel (daca a existat vreo reactie).

Nu se stie daca sunt defecte repetate de-a lungul a cel putin 2-3 cicluri de ITP, ca sa se poata spuna ca au fost invetariate dar nesolutionate.

Mai poate exista un element: sindromul produsului ieftin, de care proprietarul nu are atata grija decat in cazul in care produsul ar fi fost mai scump.

Edited by cattavencu, 14 November 2017 - 23:18.


#43
SmurfK

SmurfK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,149
  • Înscris: 11.04.2015
Nu știu cum conduc nemții, dar de când am Logan, nu mai știu ce înseamnă să încetinesc la gropi sau la spinări de măgar. Dacă aș avea 911, lucrurile ar sta foarte diferit.

#44
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,774
  • Înscris: 19.09.2006

 SmurfK, on 14 noiembrie 2017 - 23:05, said:

Nu știu cum conduc nemții, dar de când am Logan, nu mai știu ce înseamnă să încetinesc la gropi sau la spinări de măgar. Dacă aș avea 911, lucrurile ar sta foarte diferit.

Am dat like nu pentru ca apreciez continutul in sine (personal tind sa am grija de orice produs pe care-l manuiesc, chiar si daca nu e al meu, nu sunt genul care se simte superior lucrurilor din juru-i), ci pentru ca e o foarte posibila explicatie pentru defectele respective.

 Kroghy, on 14 noiembrie 2017 - 22:36, said:

De exemplu un scaun care scartaie nu intra in lista de defecte RAR dar intra in lista de defecte raportat la statistica TUV.


Din fericire, lumea e mai complexa decat un scaun care mai scartaie si e bine ca e asa, cred.

Edited by cattavencu, 14 November 2017 - 23:19.


#45
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,213
  • Înscris: 23.08.2014

 SmurfK, on 14 noiembrie 2017 - 23:05, said:

Nu știu cum conduc nemții, dar de când am Logan, nu mai știu ce înseamnă să încetinesc la gropi sau la spinări de măgar. Dacă aș avea 911, lucrurile ar sta foarte diferit.
Tot cu 2 maini si 2 picioare conduc si ei, doar ca au mult mai putine gropi si denivelari...suspensia de pe logan, care e un atu la noi, la ei e un dezavantaj...

#46
viotl

viotl

    Straight ahead ... middle of the road

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,552
  • Înscris: 03.04.2013
Cumnat, Logan 2006, 180000km, la munte, nici o problema.

Pentru iubitorii de VAG:
(pe vremea cind incercam sa-mi repar Audi....nu mai e pornit de 5 ani, sta aiurea in fata blocului, sh-sh nu spuneti la nimeni)
http://forums.tdiclu...ad.php?t=201449
http://forums.tdiclu...t=worn sprocket

Si iubitorii de BMW:
(sint multe filmulete pe yt)
http://www.carscoops...s-7-series.html

Edited by viotl, 14 November 2017 - 23:40.


#47
flavius18

flavius18

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,027
  • Înscris: 03.08.2013
Daca si la noi gaseai un Logan la 6mii nou nu mai cumpara lumea masini nemtesti sh, doar astia de sufera sa fie o marca anume

#48
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,163
  • Înscris: 13.11.2017

 Niuu, on 14 noiembrie 2017 - 22:06, said:

19 masini din primele 21 cu cele mai putine defecte sunt germane  . Nuuu , nu bate deloc la ochi ...

Stai linistit ca asa de corecte sunt toate clasamentele nemtesti. Sa le vezi pe alea de la ADAC :) !

#49
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,566
  • Înscris: 15.06.2007

 MembruAnonim, on 14 noiembrie 2017 - 21:24, said:

pacat ca ultima versiunea arata ca un cazan de tuica. in rest masina buna, raport calitate/pret.
Aici te contrazic. Logan 2 cu face lift arata cat se poate de decent. Arata chiar misto lampile cu acel "cluster" de 4 patrate rosii. Mie imi place. Daca era mai comoda probabil ca imi cumparam.

 Kroghy, on 14 noiembrie 2017 - 21:24, said:

Succes unde? In Romania si India. In restul Europei vanzarile sunt la coada clasamentului.
Chiar sunt unii care cred minciunile si propaganda? Chiar sunt unii care cred ca europenii se bat dupa produsele Dacia? Abia de au cateva mici procente (mai putin decat numarul de degete de la o mana raportat la numarul 100) din cota de piata si unii le vad ca mare succes. Posted Image
La tine in nord est vestile ajung mai greu. Nu circula toate trenurile pe acolo.  Nu-i vina ta.  Eu vad aproape zilnic cum trece un tren plin cu Duster si logan in drum spre granita. Da, aproape zilnic ies din tara spre export peste 300 de masini Dacia. Defapt, dacia produce mai mult pentru export decat pentru piata interna. Iti dai seama? O sa zici ca mint.

 marius_fenchea, on 14 noiembrie 2017 - 21:29, said:

Nu! Conform DFSS - ar trebui sa existe o constanta a acelor cu defect vs a vis de cele fara defectiuni ca este statistica pe 100 de bucati nu pe intreg lotul.https://www.4tuning.ro/alte-stiri-auto/mizeria-marca-volkswagen-motorul-1-2-tsi-pe-benzina-23139.html daca credeti ca doar Dacia are probleme luati de aici! Foarte bune motoarele de buget nemtesti.....
Stai linistit ca si BMW a avut probleme , si a fost dat in judecata "in masa" de clientii nemultumiti. Era vorba oarca de un motor diesel de 2 litri,  tot cu distributia avea probleme. Si pe wikipedia are un subcapitol dedicat.

#50
cspot

cspot

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,855
  • Înscris: 22.07.2004
Cred ca nemtii au intrat in panica.
     Loganu e o masina asa de tare ca in curand nu o sa mai cumpere nimeni BMW sau VW.
     Asa ca i-au dat nota proasta ca sa-l faca de ras...

#51
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,566
  • Înscris: 15.06.2007


 Kroghy, on 14 noiembrie 2017 - 21:41, said:

Multi indieni. Indienii din India sunt mari amatori de Dacia. Posted Image

Iar te ocolesc stirile.
Afla ca loganul e atat de prost incat se fabrica pe vreo patru continente. De proasta ce este masina, oare o cumpara lumea? Attached File  Screenshot_2017-11-15-00-34-24.png   61.57K   18 downloads
Se fabrica in Maroc, Iran, Turcia, Rusia, Brazilia, Columbia, Argentina si India . Dar aia nu stiu sa citeasca nemteste..

#52
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,566
  • Înscris: 15.06.2007


 Kroghy, on 14 noiembrie 2017 - 21:47, said:

Vrei sa spui defecte pe care romanii le accepta ca normale la o dacie pt. ca sunt obisnuiti cu carpeli.
Eu pentru un bec uzat, atentie era uzat, nu ars, am fost in service ca sa schimb ambele becuri.
Asta e diferenta intre a avea Dacia si Audi.
Cel cu Dacia considera normal sa i se arda becul iar cel cu Audi considera ca e o problema de service.
Din cauza asta in Romania unii au impresia ca Dacia e o marca fiabila cand defapt e doar e diferenta de perceptie.
Atunci cand se compara de la egal la egal, produsele Dacia sunt la coada clasamentului la absolut toate capitolele, performanta, calitate, siguranta, fiabilitate.

Epic! Cum ar zice americanii. Pe bune. Care e diferenta intre un bec "uzat" si unul ars?

Poate tu ai xenon la faruri, iar alea cand sunt pe duca, incep sa lumineze aiurea, in culori funny, si se poate estima faptul ca nu mai au multa viata.



DarAttached File  Screenshot_2017-11-15-00-57-20.png   104.67K   31 downloads
Dar loganul nu are HID.

#53
Hobo

Hobo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 759
  • Înscris: 10.07.2004
Lumea spune ca nu e corecta comparatia, ca marcile germane costa mult, Dacia e ieftina si e normal sa se mai strice. Dar e corect sa compari masini care au 100 de dotari cu masini care sunt aproape chele si tot se strica mai des ca celelalte?

#54
pui

pui

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,060
  • Înscris: 01.09.2004
O concluzie at fi: nu mai cumpărați Dacia, cumpărați second-urile noastre, fabricate în Germania.
(așa se scapă ei de hĂąrburi și ne umplem nou de fiare vechi pentru care plătim să le casăm).

Edited by pui, 15 November 2017 - 05:58.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate