Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Veste proastă din Germania: 3 modele Dacia, în topul mașinilor cu defecte

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
115 replies to this topic

#19
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016
Cine mai are încredere în testele lor?

#20
mirel3003

mirel3003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,965
  • Înscris: 04.10.2007

View PostDjMx, on 14 noiembrie 2017 - 19:57, said:

La masinile care au intre 4-5 ani vechime Dacia e chiar pe ultimul loc.

Deci... care mai vrea un Logan nou in favoarea unui golf/focus/plm rulat ?
Da si focusul e inaintea golf-ului la fiabilitate la un clasament facut chaiar de nemti...

#21
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,561
  • Înscris: 15.06.2007


View Postmax_01, on 14 noiembrie 2017 - 19:38, said:

,,Dacia Logan se numără printre cele mai puțin fiabile mașini, cu peste 12 defecte la 100 de mașini, conform datelor publicate de TUV Germania, scrie Automarket.ro.


Verificările TUV, similare ITP/RAR din România, sunt printre cele mai drastice din Europa.
TUV prezintă anual clasamentele mașinilor testate în ultimele 12 luni, pe categorii de vârstă. Defectele urmărite sunt cele prevăzute de legislație: emisii, sistem de frânare, lumini și direcție. Anul acesta, Dacia a înregistrat cele mai slabe scoruri de la lansare și până astăzi.
Pentru 2018, trei modele Dacia, respectiv Logan, Sandero și Duster se află în clasamentul celor mai proaste mașini cu vechime de 2-3 ani. La această categorie, liderul mașinilor cu defecte este Kia Sportage, urmată de Fiat Punto, iar pe locul al treilea de află Dacia Logan.
Celelalte două modele Dacia, Sandero și Duster, se află pe locurile 6 și 7, în top 10 al celor mai multe defecte.''
http://www.digi24.ro...-defecte-828507

In linkul de mai jos este topul TÜV , integral.
http://www.anusedcar.com/

Cum dracu sunt cele mai proaste pe 2018?  Clasamentele de fiabilitate se fac in avans?  Sa ne miram, ca incearca ziarele germane sa discrediteze concurenta de nisa pe care nu o poate acoperi mirificul vw? Cata antireclama fac aia.. trebuie sa fi orb sa nu realizezi. Doar nu degeaba a fost dacia un succes in europa.  Daca nu au cu ce sa contracareze, atunci hai sa arunce cu cacat..  cine vorbeste,  industria auto germana care a mintit intreaga lume cu masinile lor "nepoluante".

#22
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostBaxon, on 14 noiembrie 2017 - 20:09, said:

Deci Kia Sportage ocupa locul I ??
pacat ca ultima versiunea arata ca un cazan de tuica. in rest masina buna, raport calitate/pret.

Edited by MembruAnonim, 14 November 2017 - 21:24.


#23
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

View Posttfmercedez, on 14 noiembrie 2017 - 21:22, said:

Doar nu degeaba a fost Dacia un succes in europa.
Succes unde? In Romania si India. In restul Europei vanzarile sunt la coada clasamentului.
Chiar sunt unii care cred minciunile si propaganda? Chiar sunt unii care cred ca europenii se bat dupa produsele Dacia? Abia de au cateva mici procente (mai putin decat numarul de degete de la o mana raportat la numarul 100) din cota de piata si unii le vad ca mare succes. Posted Image

Edited by Kroghy, 14 November 2017 - 21:27.


#24
mfmig200

mfmig200

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,632
  • Înscris: 07.07.2008

View PostLipsum, on 14 noiembrie 2017 - 19:51, said:

Oare nu este normal ca o marca care are printre cele mai multe unitati vandute sa aiba o incidenta mai mare la defecte?
Nu! Conform DFSS - ar trebui sa existe o constanta a acelor cu defect vs a vis de cele fara defectiuni ca este statistica pe 100 de bucati nu pe intreg lotul.

https://www.4tuning....zina-23139.html daca credeti ca doar Dacia are probleme luati de aici! Foarte bune motoarele de buget nemtesti.....

#25
stateadrian

stateadrian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 295
  • Înscris: 03.05.2004

View PostKroghy, on 14 noiembrie 2017 - 21:24, said:

Succes unde? In Romania si India. In restul Europei vanzarile sunt la coada clasamentului.
Chiar sunt unii care cred minciunile si propaganda? Chiar sunt unii care cred ca europenii se bat dupa produsele Dacia? Abia de au cateva mici procente (mai putin decat numarul de degete de la o mana raportat la numarul 100) din cota de piata si unii le vad ca mare succes. Posted Image
Pai si in Romania si India nu traiesc oameni sau ce? Până una alta si tu tot in Romania traiesti. Dupa ultima perla scoasa chiar sunt convins de o chestie pe care o banuiam

#26
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

View Poststateadrian, on 14 noiembrie 2017 - 21:35, said:

Pai si in Romania si India nu traiesc oameni sau ce?
Multi indieni. Indienii din India sunt mari amatori de Dacia. Posted Image

Edited by Kroghy, 14 November 2017 - 21:43.


#27
Peter Blood

Peter Blood

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,835
  • Înscris: 13.02.2007

View Postmax_01, on 14 noiembrie 2017 - 19:38, said:

,,Dacia Logan se numără printre cele mai puțin fiabile mașini, cu peste 12 defecte la 100 de mașini...
Trebuie să constientizezi că la numărul ăla sunt adunate inclusiv becurile arse, scârţâit mâner interior uşă, scârţâit pedală frână, etc., chestii care se rezolvă în 2 minute.
Defectele majore de conceptie sau de fabricatie nu-s la ăştia. Crede-mă...

#28
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

View PostPeter Blood, on 14 noiembrie 2017 - 21:45, said:

inclusiv becurile arse
Vrei sa spui defecte pe care romanii le accepta ca normale la o dacie pt. ca sunt obisnuiti cu carpeli.
Eu pentru un bec uzat, atentie era uzat, nu ars, am fost in service ca sa schimb ambele becuri.
Asta e diferenta intre a avea Dacia si Audi.
Cel cu Dacia considera normal sa i se arda becul iar cel cu Audi considera ca e o problema de service.
Din cauza asta in Romania unii au impresia ca Dacia e o marca fiabila cand defapt e doar e diferenta de perceptie.
Atunci cand se compara de la egal la egal, produsele Dacia sunt la coada clasamentului la absolut toate capitolele, performanta, calitate, siguranta, fiabilitate.

Edited by Kroghy, 14 November 2017 - 21:49.


#29
alex1912

alex1912

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,428
  • Înscris: 28.06.2015
Stirea Digi este jalnica si inexacta. In primul rand cifra e gresita, nu este 12/100, locul din clasamentul rusinii este si el gresit (da pentru toate cele 3 modele Dacia), nu ca as fi nationalist, fan Dacia, sau mai stiu eu ce chestii jalnice, dar o sa spun un m*ie Digi24.

#30
alex1912

alex1912

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,428
  • Înscris: 28.06.2015

View PostKroghy, on 14 noiembrie 2017 - 21:47, said:

Vrei sa spui defecte pe care romanii le accepta ca normale la o dacie pt. ca sunt obisnuiti cu carpeli.
Eu pentru un bec uzat, atentie era uzat, nu ars, am fost in service ca sa schimb ambele becuri.
Asta e diferenta intre a avea Dacia si Audi.
Cel cu Dacia considera normal sa i se arda becul iar cel cu Audi considera ca e o problema de service.
Din cauza asta in Romania unii au impresia ca Dacia e o marca fiabila cand defapt e doar e diferenta de perceptie.
Atunci cand se compara de la egal la egal, produsele Dacia sunt la coada clasamentului la absolut toate capitolele, performanta, calitate, siguranta, fiabilitate.

Bine, bine, sunt ei la coada, dar cum suna Dacia si cum suna Audi? nu ti se pare normal sa fie la coada? pretul e un element definitoriu pentru calitatea produsului, stim toti ca e valabila chestia asta la toate produsele: telefoane, televizoare, laptopuri, etc., ma refer la diferentele serioase de pret, nu la 10-20%, acolo pot exista egalitati poate, dar daca un telefon e 500 de lei si unul e 3500 de lei, e clar care e mai fiabil, nu? cam asta-i reteta si la masini, Loganul e un Allview ieftin, Audi e minim gama Galaxy S de la Samsung.

#31
Niuu

Niuu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,169
  • Înscris: 22.06.2016
19 masini din primele 21 cu cele mai putine defecte sunt germane  . Nuuu , nu bate deloc la ochi ...

#32
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

View Postinuendo0, on 14 noiembrie 2017 - 21:52, said:

Si cum ai determinat ca becul e uzat?
Asa a spus calculatorul de bord. Mi-a recomandat o vizita la service pt. becul xenon stanga fata si asa am facut.
Mi-a spus exact care bec face figuri si probabil ca in viitor voi ramane fara lumina de la acel bec. Totul preventiv.
Pana sa ajunga Dacia la calculator de bord care sa-ti spuna exact care bec e uzat mai e cale lunga.
Si atunci sa te tii si sa vezi fiabilitatea Dacia.
Sa vezi ce distractie e cand iti spune calculatorul de bord de la Dacia ca semnalizezi cu becul de stopul alternativ cu cel de frana.

View PostNiuu, on 14 noiembrie 2017 - 22:06, said:

19 masini din primele 21 cu cele mai putine defecte sunt germane  . Nuuu , nu bate deloc la ochi ...
Ce sa-i faci daca nemtii stiu sa faca masini bune? Incepi sa cauti vinovati imaginari? Soros e de vina?

Edited by Kroghy, 14 November 2017 - 22:11.


#33
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,584
  • Înscris: 17.08.2007
Aiurea, Dacia are clientii sai. E plina Elvetia, Germania sau Franta de Mcv uri , Sandero sau Dustere. Sunt ieftine si cel mai important, nu trebuie sa te duci la service. Date fiind preturile la manopera ptr orice rahat intr-un service din vest pot sa-i inteleg de ce vror masini noi. Asta e, oameni practice fara fumuri.

#34
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Calculatorul de bord iti spune ca becul e ars. Nicidecum "uzat".

#35
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

View Postinuendo0, on 14 noiembrie 2017 - 22:11, said:

Calculatorul de bord iti spune ca becul e ars. Nicidecum "uzat".
Esti sigur ca asa e la Dacia? Eu nu stiu sa existe asfel de informatii la modelele Dacia.
Mie la Audi mi-a spus ca am probleme cu un bec xenon desi el se incapatana sa mearga. Am preferat sa-l schimb la service. Si daca tot am ajuns acolo le-am schimbat pe ambele pt. ca asa e recomandat.
Ce ar fi facut un posesor de Logan in aceasta situatie tinand cont ca un set de becuri costa 700 ron si am ales sa le schimb pe ambele desi numai unul facea figuri? Daca adaugam si manopera, ar fi dispus un posesor de Dacia sa dea 1000 ron din cauza unei recomandari a calculatorului de bord?
Eu cred ca un posesor de Dacia nu ar da 1000 ron din cauza unui bec uzat. Eu cred ca ar merge cu el pana se arde si apoi il schimba in parcare. Si uite de aici iese Dacia ca masina fiabila in Romania. Eu cred ca un posesor de Dacia se cruceste cand aude un cost de 1000 ron pt. doua becuri.

Edited by Kroghy, 14 November 2017 - 22:19.


#36
Dihorul Razboinic

Dihorul Razboinic

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,322
  • Înscris: 01.10.2006
Ciudat, astia de la RAR nu au gasit defectele alea. Poate sunt defecte marunte, altfel ar iesi in evidenta de la prima cheie.

In alta ordine de idei, banuiesc ca masinile germane sunt fiabile, nu? (mi-e lene sa deschid linkul, de fapt mi-e lene sa verific daca exista un link). Pai sa zicem ca asa e. In Ro tot studentul are masina germana... second hand. Vechitura. Cazan. Ce zic nemtii, bagam si noi un test TU:V pe masinutzele lor care au devenit ale noastre?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate