Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Veste proastă din Germania: 3 modele Dacia, în topul mașinilor cu defecte
#20
Posted 14 November 2017 - 21:06
#21
Posted 14 November 2017 - 21:22
max_01, on 14 noiembrie 2017 - 19:38, said: ,,Dacia Logan se numără printre cele mai puțin fiabile mașini, cu peste 12 defecte la 100 de mașini, conform datelor publicate de TUV Germania, scrie Automarket.ro. Verificările TUV, similare ITP/RAR din România, sunt printre cele mai drastice din Europa. TUV prezintă anual clasamentele mașinilor testate în ultimele 12 luni, pe categorii de vârstă. Defectele urmărite sunt cele prevăzute de legislație: emisii, sistem de frânare, lumini și direcție. Anul acesta, Dacia a înregistrat cele mai slabe scoruri de la lansare și până astăzi. Pentru 2018, trei modele Dacia, respectiv Logan, Sandero și Duster se află în clasamentul celor mai proaste mașini cu vechime de 2-3 ani. La această categorie, liderul mașinilor cu defecte este Kia Sportage, urmată de Fiat Punto, iar pe locul al treilea de află Dacia Logan. Celelalte două modele Dacia, Sandero și Duster, se află pe locurile 6 și 7, în top 10 al celor mai multe defecte.'' http://www.digi24.ro...-defecte-828507 In linkul de mai jos este topul TÜV , integral. http://www.anusedcar.com/ Cum dracu sunt cele mai proaste pe 2018? Clasamentele de fiabilitate se fac in avans? Sa ne miram, ca incearca ziarele germane sa discrediteze concurenta de nisa pe care nu o poate acoperi mirificul vw? Cata antireclama fac aia.. trebuie sa fi orb sa nu realizezi. Doar nu degeaba a fost dacia un succes in europa. Daca nu au cu ce sa contracareze, atunci hai sa arunce cu cacat.. cine vorbeste, industria auto germana care a mintit intreaga lume cu masinile lor "nepoluante". |
#22
Posted 14 November 2017 - 21:24
#23
Posted 14 November 2017 - 21:24
tfmercedez, on 14 noiembrie 2017 - 21:22, said:
Doar nu degeaba a fost Dacia un succes in europa. Chiar sunt unii care cred minciunile si propaganda? Chiar sunt unii care cred ca europenii se bat dupa produsele Dacia? Abia de au cateva mici procente (mai putin decat numarul de degete de la o mana raportat la numarul 100) din cota de piata si unii le vad ca mare succes. Edited by Kroghy, 14 November 2017 - 21:27. |
#24
Posted 14 November 2017 - 21:29
Lipsum, on 14 noiembrie 2017 - 19:51, said:
Oare nu este normal ca o marca care are printre cele mai multe unitati vandute sa aiba o incidenta mai mare la defecte? https://www.4tuning....zina-23139.html daca credeti ca doar Dacia are probleme luati de aici! Foarte bune motoarele de buget nemtesti..... |
#25
Posted 14 November 2017 - 21:35
Kroghy, on 14 noiembrie 2017 - 21:24, said:
Succes unde? In Romania si India. In restul Europei vanzarile sunt la coada clasamentului. Chiar sunt unii care cred minciunile si propaganda? Chiar sunt unii care cred ca europenii se bat dupa produsele Dacia? Abia de au cateva mici procente (mai putin decat numarul de degete de la o mana raportat la numarul 100) din cota de piata si unii le vad ca mare succes. |
#27
Posted 14 November 2017 - 21:45
max_01, on 14 noiembrie 2017 - 19:38, said:
,,Dacia Logan se numără printre cele mai puțin fiabile mașini, cu peste 12 defecte la 100 de mașini... Defectele majore de conceptie sau de fabricatie nu-s la ăştia. Crede-mă... |
#28
Posted 14 November 2017 - 21:47
Peter Blood, on 14 noiembrie 2017 - 21:45, said:
inclusiv becurile arse Eu pentru un bec uzat, atentie era uzat, nu ars, am fost in service ca sa schimb ambele becuri. Asta e diferenta intre a avea Dacia si Audi. Cel cu Dacia considera normal sa i se arda becul iar cel cu Audi considera ca e o problema de service. Din cauza asta in Romania unii au impresia ca Dacia e o marca fiabila cand defapt e doar e diferenta de perceptie. Atunci cand se compara de la egal la egal, produsele Dacia sunt la coada clasamentului la absolut toate capitolele, performanta, calitate, siguranta, fiabilitate. Edited by Kroghy, 14 November 2017 - 21:49. |
|
#29
Posted 14 November 2017 - 21:50
Stirea Digi este jalnica si inexacta. In primul rand cifra e gresita, nu este 12/100, locul din clasamentul rusinii este si el gresit (da pentru toate cele 3 modele Dacia), nu ca as fi nationalist, fan Dacia, sau mai stiu eu ce chestii jalnice, dar o sa spun un m*ie Digi24.
|
#30
Posted 14 November 2017 - 21:56
Kroghy, on 14 noiembrie 2017 - 21:47, said:
Vrei sa spui defecte pe care romanii le accepta ca normale la o dacie pt. ca sunt obisnuiti cu carpeli. Eu pentru un bec uzat, atentie era uzat, nu ars, am fost in service ca sa schimb ambele becuri. Asta e diferenta intre a avea Dacia si Audi. Cel cu Dacia considera normal sa i se arda becul iar cel cu Audi considera ca e o problema de service. Din cauza asta in Romania unii au impresia ca Dacia e o marca fiabila cand defapt e doar e diferenta de perceptie. Atunci cand se compara de la egal la egal, produsele Dacia sunt la coada clasamentului la absolut toate capitolele, performanta, calitate, siguranta, fiabilitate. Bine, bine, sunt ei la coada, dar cum suna Dacia si cum suna Audi? nu ti se pare normal sa fie la coada? pretul e un element definitoriu pentru calitatea produsului, stim toti ca e valabila chestia asta la toate produsele: telefoane, televizoare, laptopuri, etc., ma refer la diferentele serioase de pret, nu la 10-20%, acolo pot exista egalitati poate, dar daca un telefon e 500 de lei si unul e 3500 de lei, e clar care e mai fiabil, nu? cam asta-i reteta si la masini, Loganul e un Allview ieftin, Audi e minim gama Galaxy S de la Samsung. |
#31
Posted 14 November 2017 - 22:06
19 masini din primele 21 cu cele mai putine defecte sunt germane . Nuuu , nu bate deloc la ochi ...
|
#32
Posted 14 November 2017 - 22:07
inuendo0, on 14 noiembrie 2017 - 21:52, said:
Si cum ai determinat ca becul e uzat? Mi-a spus exact care bec face figuri si probabil ca in viitor voi ramane fara lumina de la acel bec. Totul preventiv. Pana sa ajunga Dacia la calculator de bord care sa-ti spuna exact care bec e uzat mai e cale lunga. Si atunci sa te tii si sa vezi fiabilitatea Dacia. Sa vezi ce distractie e cand iti spune calculatorul de bord de la Dacia ca semnalizezi cu becul de stopul alternativ cu cel de frana. Niuu, on 14 noiembrie 2017 - 22:06, said:
19 masini din primele 21 cu cele mai putine defecte sunt germane . Nuuu , nu bate deloc la ochi ... Edited by Kroghy, 14 November 2017 - 22:11. |
#33
Posted 14 November 2017 - 22:10
Aiurea, Dacia are clientii sai. E plina Elvetia, Germania sau Franta de Mcv uri , Sandero sau Dustere. Sunt ieftine si cel mai important, nu trebuie sa te duci la service. Date fiind preturile la manopera ptr orice rahat intr-un service din vest pot sa-i inteleg de ce vror masini noi. Asta e, oameni practice fara fumuri.
|
|
#34
Posted 14 November 2017 - 22:11
Calculatorul de bord iti spune ca becul e ars. Nicidecum "uzat".
|
#35
Posted 14 November 2017 - 22:12
inuendo0, on 14 noiembrie 2017 - 22:11, said:
Calculatorul de bord iti spune ca becul e ars. Nicidecum "uzat". Mie la Audi mi-a spus ca am probleme cu un bec xenon desi el se incapatana sa mearga. Am preferat sa-l schimb la service. Si daca tot am ajuns acolo le-am schimbat pe ambele pt. ca asa e recomandat. Ce ar fi facut un posesor de Logan in aceasta situatie tinand cont ca un set de becuri costa 700 ron si am ales sa le schimb pe ambele desi numai unul facea figuri? Daca adaugam si manopera, ar fi dispus un posesor de Dacia sa dea 1000 ron din cauza unei recomandari a calculatorului de bord? Eu cred ca un posesor de Dacia nu ar da 1000 ron din cauza unui bec uzat. Eu cred ca ar merge cu el pana se arde si apoi il schimba in parcare. Si uite de aici iese Dacia ca masina fiabila in Romania. Eu cred ca un posesor de Dacia se cruceste cand aude un cost de 1000 ron pt. doua becuri. Edited by Kroghy, 14 November 2017 - 22:19. |
#36
Posted 14 November 2017 - 22:34
Ciudat, astia de la RAR nu au gasit defectele alea. Poate sunt defecte marunte, altfel ar iesi in evidenta de la prima cheie.
In alta ordine de idei, banuiesc ca masinile germane sunt fiabile, nu? (mi-e lene sa deschid linkul, de fapt mi-e lene sa verific daca exista un link). Pai sa zicem ca asa e. In Ro tot studentul are masina germana... second hand. Vechitura. Cazan. Ce zic nemtii, bagam si noi un test TU:V pe masinutzele lor care au devenit ale noastre? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users