Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Edge Titanium ... Burgundy Velvet
Last Updated: Apr 24 2024 11:20, Started by
Tyby
, Oct 02 2017 19:21
·
12
#91
Posted 09 October 2017 - 12:57
Liviu, uite, ceva de genul asta (banuiesc ca e pentru piata americana, insa se poate discuta, ideea e ca solutii exista, insa sunt scumpe). Pentru alte modele, kit-ul de la Sync 2 la Sync 3 este undeva la 2.000 USD, incluzand tot hardware-ul de care ai nevoie (chiar si HUB-ul USB). Posibil sa fie tot asta necesar si pentru Edge cu Sync 2 (nu stiu cum au fost modelele targetate la ei).
https://www.infotain...igation-upgrade https://www.infotain...-sync-3-upgrade |
#92
Posted 09 October 2017 - 13:02
As fi si eu tentat de o alarma de genul. Ma uitam zilele astea ca s.a ridicat destul de greu apa la 90° si temperatura nu a scazut sub 5°. Ma gandesc ca ar fi bine sa o pornesc cu vreo 10 minute inainte sa se mai incalzeasca motorul, cq nici sunetul lui pe vreme rece nu.mi prea place
|
#93
Posted 09 October 2017 - 13:07
Ok, te tin la curent.
Liviu, uite una facuta: http://www.2gfusions...ad.php?tid=3881 Mai era o discutie pe ClubFord cu o inlocuire pe Mondeo: https://forum.clubfo...?f=237&t=114393 (si ceva mai ieftina chiar). Succes! |
#94
Posted 09 October 2017 - 13:23
Haha..tare asta..pai si eu am patit ceva de genul cu dl. STOIAN,ma documentasem ff bine despre model Cel de pe piata americana are mici "facilitati" in plus,dintre care una ar fi deschiderea pe baza unui cod ce poate fi tastat pe marginea laterala a geamului de la sofer.
Greierasi eu am...de la protectia din plasticul ala ieftin al navigatiei si de la protectia portbagajului...prefer uneori sa o rulez si sa o scot..la drum lung denivelat chiar e enervant. Nu v.am povestit ce am patit eu in luna iunie ac Masina nu mai depasea 120 km/h....la aceasta viteza "imi dadea in nas" si..gata...nu mai accelera..era nevoie sa o repornesc. Am fost la SF TEX..au sters o eroare si am crezut ca s.a rezolvat. Nu am mai utilizat masina 2 luni apoi,cand am condus.o...in depasire la 140...iar s.a blocat...am dus din nou masina...au zis ca au umblat la ea si ca trebuie sa o testez. Din nou...aceeasi problema (deja ma enervasem pt ca am considerat ca nu e ok sa se faca experimente pe masina mea...nu te pricepi,suna in tara,suna la Ford Romania sau in Canada si cere un sfat). En fine..in cele din urma s.a rezolvat..era un senzor de la pompa de ulei..deranjant e timpul pierdut cu drumurile la service. Sper sa nu aveti astfel de probleme. Multumesc,voi studia..oricum e mult mai prietenoasa interfata de la Sync 3. |
#95
Posted 09 October 2017 - 19:33
Ca tot vorbeam de el, am schimbat cablul ala Micro USB pentru Android Auto cu unul dedicat, panzat, cu model Gigea!. Nu sunt probleme. Se pare ca minunea mea extra-plata trebuie sa ramana exclusiv pentru alimentare, si nu pentru date / sincronizare!
|
#96
Posted 10 October 2017 - 22:00
Sa il folosesti sanatos si voios.
Am testat si eu citeva atunci cind au aparut, inclusiv cel de 360 CP pe benzina. Si adevarul este ca mi-a placut f. mult. Motorul de 210 CP biturbo diesel se misca foarte bine si e suficient de rapid pentru orice situatie. |
#97
Posted 11 October 2017 - 07:39
Multam!
Zi mai multe despre benzinarul ala! Nu e cam mult 360 CP? Eu stiu de un 3.5L aspirat, de vreo 280 CP, si de un 2.7 Ecoboost, de ~310 CP (cu 350 sau 360 NM). Pe piata Nord America, evident. In Europa nu sunt decat dieseluri de 2l si 180 / 210 CP, din cate stiu. |
#98
Posted 11 October 2017 - 19:48
Reusit astazi sa ascund cam toate firele aflate la vedere de la ultiia operatiune ...
Insa m-am lovit de o problema: add-a-fuse venit in pachetul camerei de trafic (la fel ca si cel pe care il aveam eu) e diferit de sigurantele simple (exista si duble in aceeasi cutie de sub bord!) din cutie, care sunt de tip micro, insa mai mici, si cu picioare lungi. Add-a-fuse nu incape in locul respectiv. Nu am idee daca gasesc un add-a-fuse asa mic si ciudat Pana una alta am ascuns bine si adanc o tripla micuta de 12v in cotiera, alimentata de la priza din zona (tensiunea de la baterie este taiata cam la o ora dupa ce se opreste motorul, more or less). Acolo ajung statia, camera si cablul de la modem. Eventual detectorul, dupa ce ma hotarasc ce model intra in dotare. Deocamdata am un batran Cobra XRS 9930, de prin 2006, la care a murit subit display-ul in urma cu multi ani, insa functioneaza corect in rest. Va sta sub tetiera la drum, cu alimentarea cam atarnata ... da' o rezolvam si pe asta. Cam asa arata: - zona sigurantelor (accesul este cu multa carne) - sigurantele (se vede cea lipsa, incalzire volan, care e pe contact) - alimentarea de la camera, trecuta prin consola centrata dintr-o parte intr-alta - cablul de la microfonul statiei, in curs de rutare - cablul microfonului si cel usb pentru telefon (trecut si ala prin consola centrala dintr-o parte intr-alta) in final. Work In Progress ... Attached FilesEdited by Tyby, 11 October 2017 - 21:20. |
#99
Posted 14 October 2017 - 21:41
sunt tare curios cat de repede o sa se incalzeasca interiorul pe timp de iarna. E posibil sa mai fie ceva pe instalatia de climatizare care sa asigure o incalzire mai rapida ? Si aici nu ma refer la incalzirea auxiliara care este cea mai buna varianta, ci la ceva rezistente electrice care incalzesc apa
|
#100
Posted 14 October 2017 - 22:04
sigur are. am eu la mondeo mk4 din 2012 diesel.
iarna baga caldura dupa cateva min. de la pornire. plus parbriz incalzit si scaune incalzite |
|
#101
Posted 16 October 2017 - 13:39
Am prins 5 grade intr-una dintre dimineti. N-am sesizat diferente fata de Mk2. In cateva minute incepe sa bage caldura.
|
#102
Posted 17 October 2017 - 14:10
Eu am prins si -18 grade si porneste fara probleme. Cei de la service au recomandat sa o las sa functioneze cam 5 min inainte de plecare (in timpul asta se incalzesc si scaunele,volanul,parbrizul). La plecarea din garaj pe timp de iarna nu e necesara aceasta incalzire. Scaunele,fiind din piele,se incalzesc cam in 5 minute. La Ecosport,avand scaune textile,simt incalzirea cam in 2 minute. Toate acestea la temperaturi sub -15 grade din iarna trecuta.
|
#103
Posted 20 October 2017 - 09:17
1.500 km (si ceva maruntis)
Am fost "in aer" in ultimele zile, ieri ceva off-road lite de la aeroport, ca nu se mai putea circula pe centura. S-a comportat decent! Pentru ca sunt in perioada in care caut anvelope / jante / ambele / separat etc, las aici, pentru referinta, dimensiunile anvelopelor si jantelor pentru modelele de Edge vandute in EU. PS: si sursa, ca asa e frumos! Cred ca voi merge pe Michelin Latitude Alpin LA2, 255/45R20 in final. Pe jantele masinii. Daca are cineva ceva de spus, sa spuna acum sau sa taca! Si inca ceva detalii referitor anvelope / jante pentru EU. https://www.wheel-si...i-bi-turbo-eudm Attached FilesEdited by Tyby, 20 October 2017 - 09:18. |
#104
Posted 20 October 2017 - 10:46
Un set de jante SH OEM nu gasesti ? Parca-i mai comod, totusi, cu roti complete, mai ales la stilul tau de viata.
Jantele AM parca nu se prea ridica la calitatea celor OEM (si-aici ma gandesc mai ales la rezistenta), iar OEM noi costa, probabil, cat un Logan. Nu-s adeptul pieselor SH, da' la jante merge. |
#105
Posted 20 October 2017 - 11:45
Nu prea m-as baga la jante SH OEM, sunt MARI (20''), si le gasesti greu, cu provenienta incerta. Si nu vreau sa imi iau jante de 20 SH ca sa am ce rolui dupa aia. Deocamdata ramanem pe jantele masinii, sa mai imbunam un picut contul.
|
|
#106
Posted 20 October 2017 - 12:17
o intrebare doar de principiu....oare de 19 (janta+anvelopa) nu ar merge pentru cele de iarna ? Poate castigi la capitolul confort al suspensiei. Suspensia cum se comporta pe drum mai rau....e deranjanta la denivelari/piatra cubica ?
Sunt cu ochii pe scriptele tale, ca pe butelie , dar parca nu ai scris nimic despre sistemul audio si acel noise cancelling ....cum ti se pare ? Edited by mccrya, 20 October 2017 - 12:27. |
#107
Posted 20 October 2017 - 12:29
Nu vreau sa schimb jantele (dimensiunea) din motive diverse.
Suspensia este ok, cam la fel ca la Mk2 pe drumuri nasoale. Nu am mai scris pentru ca nu am avut timp, am avut o multime pe cap in ultimele saptamani, plus o plecare din tara etc. Imi fac insa timp si le iau pe rand. Noise cancelling ... este acolo. Pot spune ca masina este extrem de silentioasa (la viteza de autostrada poti discuta relaxat cu cei din masina / la telefon pe carkit, fara chin). Dar nu stiu cat este "vina" sistemului si cat a celorlalte antifonari. Nu am cum sa compar cu lipsa noise cancelling, ca nu am pe ce |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users