Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Zvon eliminare autoturisme non euro , euro 1,2,3 prin impozite mari ?
Last Updated: Mar 15 2018 13:53, Started by
Baxon
, Oct 01 2017 22:50
·
0
#181
Posted 03 October 2017 - 21:27
Punând taxa mare anuala și te descurajează singur. Ori ai noștri au pus taxa și retroactiv, cele înmatriculate trebuiau sa plătească la prima vânzare după momentul înmatriculării. Asa au blocat piară sh și mulți nu au mai cumpărat mașini mai noi ca deja avea una.
|
#182
Posted 03 October 2017 - 21:34
Nici aia cu plata la prima revanzare nu era legala.Ca omul nu mai vindea dar circula cu ea.Acum iti dai seama ce se intampla daca ar pune o taxa mare anuala la masinile vechi si ar trebui sa o plateasca toti?
|
#183
Posted 04 October 2017 - 09:22
mihaicozac, on 03 octombrie 2017 - 20:49, said:
Da, dacă nu ai vândut mașina între timp. Pai daca am vandut masina sau nu, e treaba mea. Cand am cumparat-o m-ai taxat si eu ti-am platit, ce legatura are daca mai am produsul pentru care m-ai TAXAT ILEGAL ? Tu, ca stat, mi-ai luat niste bani ilegal, indiferent sub ce forma sau daca mai am obiectul. Cum sa imi spui ca nu imi dai banii inapoi, luati ILEGAL, pe motiv ca nu mai am obiectul ? Asta ar fi iar o mare aberatie si nu va iesi bine deloc... Daca va fi cazul, ii voi da in judecata. Chiar si pentru 20 de euro (bine, sunt vreo 180 de euro, de fapt), sunt banii mei, munciti de mine, nu de statul roman care nu stie decat sa te futa pe toate partile cum te prinde... Statul roman a venit si doar a intins mana la mine, ca un milog nenorocit... Edited by Magicwisewolf, 04 October 2017 - 09:30. |
#184
Posted 04 October 2017 - 10:20
mihaicozac, on 03 octombrie 2017 - 20:49, said:
Da, dacă nu ai vândut maşina între timp. Chiar daca ai vandut masina ti se returneaza banii. Cei mai arsi sunt cei care au cumparat o masina cu taxa platita de altul. Au platit mai mult pe masina stiind ca este una cu taxa platita dar taxa o va recupera cel care a platit-o. |
#185
Posted 04 October 2017 - 13:18
Incep sa apara informatii despre noua taxa auto. Valoarea acesteia va fi stabilita in functie de capacitatea cilindrica, norma de poluare si de emisiile de CO2 : http://www.automarke...ctie-80139.html
|
#186
Posted 04 October 2017 - 15:46
cea mai importanta informatie este sa aflam modul de aplicare.
la prima inmatriculare, la orice inmatriculare, anual, sub forma de vinieta etc. |
#187
Posted 04 October 2017 - 16:10
La ce nevoie de bani are acest guven, probabil ca va fi o taxa anuala, cu plata in avans pe urmatorii 5 ani.
|
#188
Posted 04 October 2017 - 16:34
Cred că le e frică şi de reacţia şoferilor, care sunt de fapt sindicalişti, bugetari şi privaţi la un loc.
|
#189
Posted 04 October 2017 - 16:38
Precis o sa bage iar o taxa de poluare + accizele la combustibili + mai stie naiba ce le da prin cap .... ramane de vazut forma finala .
|
#190
Posted 18 October 2017 - 19:15
Eu inteleg ca unii oameni au nevoie de transport si nu isi permit ceva mai bun, dar totusi macar pe diesel sa puna niste taxe mai mari ca s-a umplut de dieseluri vechi care scot fum negru din toate gaurile. Nici nu mai pot sta cu geamul deschis la masina. Asta din cauza ca dieselul daca nu e intretinut ca lumea (si rareori sunt intretinute cum trebuie) ajunge sa polueze vast mai mult decat polua in parametrii sai originali, la benzina nu e chiar asa. Nu mai suport masinile cu coloana de fum in spatele lor, chiar asa? Oricum 100-200 de lei pe an e ridicol de putin ca si impozit, sa renunte la stupizenia cu cilindreea si sa impoziteze pe poluare ca asta parca era principiul, "poluatorul plateste", de parca banii aia fac poluarea sa dispara.
|
|
#191
Posted 18 October 2017 - 19:20
Poate ca in general ai dreptate. Mai ales mijloacele de transport in comun lasa in urma un nor de fum.
Ieri am fost martor unui episod neplacut din partea unei benzinare. Un Cielo a umplut parcarea de un fum gros, foarte greu de respirat. Ciudat ca de obicei benzinarele nu lasa asa ceva in urma dar acel exemplar pe benzina era mai rau decat un camion diesel. Nu stiu ce avea stricat sigur avea ceva stricat grav dar ideea e ca si benzinarele polueaza puternic atunci cand sunt defecte. Edited by Kroghy, 18 October 2017 - 19:21. |
#192
Posted 18 October 2017 - 19:37
emil_sv, on 18 octombrie 2017 - 19:15, said:
Eu inteleg ca unii oameni au nevoie de transport si nu isi permit ceva mai bun, dar totusi macar pe diesel sa puna niste taxe mai mari ca s-a umplut de dieseluri vechi care scot fum negru din toate gaurile. Nici nu mai pot sta cu geamul deschis la masina. Asta din cauza ca dieselul daca nu e intretinut ca lumea (si rareori sunt intretinute cum trebuie) ajunge sa polueze vast mai mult decat polua in parametrii sai originali, la benzina nu e chiar asa. Nu mai suport masinile cu coloana de fum in spatele lor, chiar asa? Oricum 100-200 de lei pe an e ridicol de putin ca si impozit, sa renunte la stupizenia cu cilindreea si sa impoziteze pe poluare ca asta parca era principiul, "poluatorul plateste", de parca banii aia fac poluarea sa dispara. Primo, subscriu la renuntarea impozitului pe cilindree! Secunod, din pacate nu renuntarea la timbrul de mediu a adus cazanele / afumatorile in Romania... Multe mergeau deja prin Romania cu numere de Bulgaria. Orice junghi trece RAR / ITP cu 50-100 RON... Nu vezi masini de la RAR pe strada pentru verificari... Din cele 2 cauze de mai sus, rezulta ca oamenii care au resurse financiare limitate vor prefera sa dea 50 RON la ITP decat 200 RON sa isi repare masina. Taman din cauza ca nu mai eu de ce sa le fie frica - riscul de a ramane fara talon si amendat sunt 0. Daca aveti prieteni care fac favoruri si trec masini pe naspa la ITP/RAR, multumiti-le pentru efortul lor de a tine aerul curat si dati-le un sut in oo pentru ca merita. Pentru masinile EURO 1, 2 sau 3 de +14 ani, timbrul de mediu erau oricum scazut ca valoare datorita modalitatii cretine de a se calcula si unde ajungeau ca timbrul pentru un vehicul EURO 4 de 7 ani sa fie mai mare decat timbrul pentru un junghi EURO 2 de 20 de ani. Asa ca trimiteti multa carne inspre politicieni (Tariceanu si Rovana mai ales pentru ca merita ) Si in al treilea rand, pot sa iti fac cunostinta cu niste benzinare unde motorul arde si ulei de scot un fum de toata frumusetea (mai ales iarna). Edited by Quoriah, 18 October 2017 - 19:38. |
#193
Posted 24 October 2017 - 13:49
Mașinile cu o norma de poluare Euro 2, 3 sau 4 ar putea fi taxate în funcție de emisii, a declarat, marți, ministrul Mediului, Grațiela Gavrilescu.
"Cu siguranță nu va fi o taxă sau un impozit. Va fi o metodă prin care dorim foarte mult ca toate autovehiculele care circulă pe drumurile patriei și care poluează, care au o normă inferioară de poluare euro 2, 3 sau 4, să fie taxate în funcție de emisiile pe care le dau. Luăm în calcul trei criterii, respectiv capacitatea cilindrică pentru care deja se plătește un impozit, după care luăm norma de poluare a fiecărei mașini și emisiile de CO2 pe care le produce fiecare mașină", a spus Gavrilescu, potrivit Agerpres. Edited by aris86, 24 October 2017 - 13:49. |
#194
Posted 24 October 2017 - 13:51
#195
Posted 24 October 2017 - 14:14
Luiar mama naibi cu taxele lor cu tot..si camioanele,trenurile nu poluează ?,ce motivare de tot rîsul..chiar m ă întrebam azi de unde au bani să mărească pensiile..
|
|
#196
Posted 24 October 2017 - 14:19
Sa vedem cum vor calcula taxele pt. ca majoritatea votantilor lor sunt posesori de masini cu motor 1.4 euro 3 si euro 4.
|
#197
Posted 24 October 2017 - 14:32
Din cauza asta am ceva retineri că o să bage,sau dacă bagă o să fie mică.
|
#198
Posted 24 October 2017 - 14:38
In functie de formula de calcul e posibil sa protejeze Loganurile chiar daca sunt Euro 3 si sa usture tare "bolizii" cu motoare 2.0 chiar daca sunt euro 5.
Edited by Kroghy, 24 October 2017 - 14:38. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users