Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri

Cum reactivez Google Maps?
 Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!

La multi ani de Sfantul Gheorghe&...
 Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...

Outlook e muta pe Android
 Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.

Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...

Tastatura si mouse cu baterie int...

AC Gree duce la palpait de becuri
 

Zvon eliminare autoturisme non euro , euro 1,2,3 prin impozite mari ?

- - - - -
  • Please log in to reply
221 replies to this topic

#199
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
Păi în functie de ce emisii dau..oricum e o lăbăreală că poluează mult cine circula mult..sper să nu bage totusi nici o taxă.

#200
Marius_Adrian

Marius_Adrian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 72
  • Înscris: 08.04.2017

View PostQwerty69, on 02 octombrie 2017 - 07:29, said:

Eu sunt de acord doar cu conditia cu acesti bani sa se investeasca in mediu si numai in mediu.(plantare copaci, parcuri eoliene, ferme solare, etc) Sa scoata programul rabla, cu programul rabla nu ajuti deloc mediul.
Daca tot vor sa bage o taxa de poluare eu as face in urmatorul fel:
Impozitul actual se inmulteste cu un coeficientu dupa cum urmeaza:
Euro 6 = 1
Euro 5 = 1.1
Euro 4 = 1.25
Euro 3 = 1.5
Euro 2 = 2
Euro 1 = 4
Non Euro = 8

Apoi sa mai adauge in pretul benzinei o mica acciza gen (0.1 Ron/litru) care bani sa nu ii colecteze statul ci companiile petroliere sa investeasca in mediu. Gen Petrom ai vandut 1000 milioane litrii de combustibil in 2017, trebuie sa faci investitii de 100 milioane ron in mediu (plantezi cateva paduri, etc)

Imi explici si mie de cum un motor de 3.5 benzina polueaza de 150 ori mai mult ca unu de 2.0 benzina?Tu stii ce impozite sunt in cacatul de tara?
Dar un Tico euro 3 cum polueaza mai mult decat un BMW x6 3,0 euro 6?

CO2 e poluare? Care sustine ca CO2 e poluare ar face bine sa se opreasca din respirat. Procesul de fotosinteza la plante foloseste CO2 asa cum toti astia care cersesc taxe pe net ar face bine sa foloseasca zyklon b

Acciza de poluare exista deja in carburant. Masinile fara carburant nu polueaza.

Ce polueaza mai mult o masina cu motor de 6litri benzina ce face 1,000km /an sau un Logan 0,9 ce face 20,000km/an?

View Postcodesmm, on 04 octombrie 2017 - 13:18, said:

Incep sa apara informatii despre noua taxa auto. Valoarea acesteia va fi stabilita in functie de capacitatea cilindrica, norma de poluare si de emisiile de CO2 :  http://www.automarke...ctie-80139.html

Ce legatura are cilindreea cu poluarea? Daca eu am un motor de 4litri si produce mai putine noxe (cu toate ca noxele in Romania sunt irelevante ,in Romania coxele CO2 conteaza) decat unu de 2 litri de ce trebuie sa platesc mai mult? Cumva pentru ca legea nu are legatura cu poluarea ci cu APIA? Vrea cumva Renault sa vanda mai multe gunoaie? Nu poate concura Renault cu piata SH si are nevoie de ajutorul statului? Ce forma de capitalism este aia in care statul dicteaza piata?



Cum o sa se intample in realitate e simplu. Oamenii or sa isi mute masinile in Bulgaria iar toti marii astia economisti asistati social ce cersesc taxe pe net or sa o ia in gura ...ma refer la fumul gros. Or sa se inteleaga practic de ce alte tari nu au taxe aiurea si au masini mai noi (are legatura cu nivelul de trai nu cu taxele). Pana atunci hai cu transportul in comun...sa nu uitati sa va spalati la boase ca sa nu vomite hotii de buzunare cand va controleaza de $

Attached Files

  • Attached File  23.jpg   621.97K   29 downloads

Edited by Marius_Adrian, 26 October 2017 - 08:33.


#201
smoke

smoke

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,740
  • Înscris: 08.10.2004
eu am zis mai devreme ca o masura corecta care sa  contracareze poluarea, pe langa restrictiile care vor sa le faca, ar fi sa opreasca despaduririle si sa porneasca proiecte de impaduriri. fara astea e in zadar.

..si e destul de clar ca toata gargara asta cu poluarea are un substrat financiar si e dictata de interese financiare si nu de bunastarea si sanatatea populatiei...vai ce grija mai au ei de noi...

#202
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Care e varianta actualizata de " zvon " privitor la subiect ?

#203
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară şi îmi place aşa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014
Nu stie nimeni. Si eu astept, sa vad daca mai tin  limuzina Daewoo Cielo GLE  Posted Image  Mi-ar parea rau sa ma despart de ea, mi-e tare draga. Sotia nu intelege de ce nu renunt la masina aia, ca de 4 ani ma tot freaca sa scap de ea (de masina nu de sotie Posted Image ) . Pur si simplu ador masina aia si o folosesc zilnic desi am alta mai noua si mai masina prefer limuzina oricand.

Edited by PoeOvidiu, 30 October 2017 - 15:32.


#204
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,679
  • Înscris: 22.11.2007
orice discutie despre poluare este egala cu 0 in Romania, unde 80% din mijloacele de transport in comun (ale statului plus cele ale privatilor) sunt depasite, autoutilitarele dintotdeauna au avut taxe mici de poluare si avem o gramada de dube din 1900 toamna, uzinele polueaza si ele la greu si asa mai departe.

Guvernul are de returnat o suma imensa din totalul taxelor de pana acum care trebuie returnate si are nevoie sa scoata banii aia de undeva.

din pacate, sub pretextul poluarii se gasesc si o gramada de snobi care au posibilitati materiale peste medie, si vor saluta aceasta taxa doar din dorinta ca sa nu ii mai ocupe lui strada toti "sarantocii" cu masini de 2000 euro.

#205
eireman

eireman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,741
  • Înscris: 11.10.2016
Ideal ar fi ca statul sa nu mai intervina in piata autosi in general in economie.Cand o face,o face extrem de prost si pagubos.Masinile vechi vor disparea de la sine,asa cum nu mai vedem Opel Ascona sau Kadett,asa nu vom mai vedea in scurt timp masini mai vechi de 15-17ani.Cu cat masina e mai accesibila la pret lumea se orienteaza spre masini mai noi.
Se manaca mult rahat in Romania pe seama masinilor sh,campioni la mancat rahat sint cei directi interesati sa-si vanda conservele noi.Din ceeea ce am vazut,odata cu eliminarea taxei au aparut masini tot mai noi,masini care inainte erau scumpe chiar datorita taxelor aberante de mediu.Lumea cam pune botul la vrajeala APIA fara sa-i ia de guler putin si sa-i intrebe,cum naiba pana acum cativa ani cand erau noi masinile alea emanau ozon,lapte si miere iar acum sunt poluante si nesigure.Pai ia stai asa,nu tot de la producatori sunt si masinile alea ce sunt acum sh? Dar una noua nu va fi sh in scurt timp? Sau vrei sa schimb masina anual? Pai asta inseamna ca tu ca producator faci masini tot mai proaste.

#206
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,862
  • Înscris: 28.11.2001
I-am luat lui taica-miu un Fiat palio weekend din 2000 (a avut un fiesta din 97 dar a vrut sa vada care e mai tare între el si un camion și a pierdut putin pe laterala) benzina, 1.2, euro3, cu 80k km reali. Cu facturi, cu hârtii de la dekra, toate informațiile de la început. Aer condiționat, geamuri electrice, închidere centralizata, abs, 2 airbag-uri. Masina merge impecabil si arata foarte bine pentru varsta ei. Pret 450 euro. L-a costat platforma inca pe atat.
Avem nevoie de mașină pentru dus copii la scoala, adus, etc ținând cont ca stam într-un sat langa oras.
Noxele sunt in parametrii euro 3.
Ce masina si-ar fi luat cu 1k euro? Pensionar de 6x ani.
Daca itp-ul si-ar face treaba ar dispărea rablele. Dar fara spaga si alte atentii...

#207
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,212
  • Înscris: 23.08.2014

View Postpetman, on 31 octombrie 2017 - 20:11, said:

I-am luat lui taica-miu un Fiat palio weekend din 2000 (a avut un fiesta din 97 dar a vrut sa vada care e mai tare între el si un camion și a pierdut putin pe laterala) benzina, 1.2, euro3, cu 80k km reali. Cu facturi, cu hârtii de la dekra, toate informațiile de la început. Aer condiționat, geamuri electrice, închidere centralizata, abs, 2 airbag-uri. Masina merge impecabil si arata foarte bine pentru varsta ei. Pret 450 euro. L-a costat platforma inca pe atat.
Avem nevoie de mașină pentru dus copii la scoala, adus, etc ținând cont ca stam într-un sat langa oras.
Noxele sunt in parametrii euro 3.
Ce masina si-ar fi luat cu 1k euro? Pensionar de 6x ani.
Daca itp-ul si-ar face treaba ar dispărea rablele. Dar fara spaga si alte atentii...
Ce trist, voi nu ati inteles inca ca nu vrea nimeni sa dispara rablele...doar sa incaseze niste bani in plus.In rest toata lumea are de profitat pe urma lor,atelierele auto sunt full, combustibil se consuma mai mult, la farmacie merg mai multi ,  preotii au mai mult de lucru... si cel mai important, statul incaseaza mai mult...

#208
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016
Ceva noutati despre taxa noua legata de vechimea autoturismelor (chipurile pe surse) - mai multe detalii pe Adevarul

Pe scurt: daca articolul se va dovedi adevarat, guvernul e pus pe japca (ca deobicei) si se va taxa nivelul de CO2 emis de masina (asa cum este declarat de producator).

Cititi declaratia presedintelui Administraţiei Fondului pentru Mediu - omul pare un imbecil cu acte in regula asa ca ma astept la orice, numai bani sa iasa pentru guvern Posted Image

Edited by Quoriah, 11 November 2017 - 08:00.


#209
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,129
  • Înscris: 22.05.2003
http://www.capital.ro/tvr-taxa-auto-revine-din-vara.html

Quote

Taxa auto revine, cel mai probabil de la începutul verii. TVR susține că a aflat pe surse, în exclusivitate, cea mai probabilă soluţie care va fi adoptată: o taxă care va fi plătită o singură dată, la prima înmatriculare a maşinii. Actuala formulă ar urma să fie aplicată timp de trei ani după care va fi înlocuită cu un impozit progresiv plătit de toţi şoferii, după model german. Ministerul Mediului nu confirmă informația.


#210
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
deci revine sub vechea forma ..!!,daca este adevarat binenteles..

#211
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016
Sub forma veche nu au cum. Că a fost declarată ilegala.

#212
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,860
  • Înscris: 25.01.2007
Si care e problema? Ca sub vechea forma a fost de atatea ori... Ca pana se misca ioropenii sa o declare ilegala trec 3 ani... Apoi ai nostri schimba numele taxei, si zic ca ee alta, o mai intind 3 ani...

#213
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016
Pai asta este chichița. Poate fi contestat acum foarte ușor pentru că există precedent.

Nu ai cum sa zici că e alta când are aceeași metodologie.

Acum să așteptăm să iasă mai multe la iveală și vedem de fapt ce vor ăștia.

#214
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,129
  • Înscris: 22.05.2003
Zvonul este foarte nelogic :D

Ar putea de ex sa zica cumva o taxa la inmatriculare (nus tiu cum sa o invarta sa fie legala), apoi sa fii scutit X ani de tx de poluare.
Dupa cei X ani, vei plati anual, poluatorule!

#215
Platon

Platon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,692
  • Înscris: 22.10.2002

View PostAdm, on 14 martie 2018 - 22:55, said:


Care esti dragut, si locuiesti in  Germania si ne spui si noua cum arata impozitul asta progresiv german? Nu de alta dar vad ca persistam in prostie, luam banii acum, ii dam inapoi peste 3 ani....

#216
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,129
  • Înscris: 22.05.2003
http://www.vdik.de/d...ehicle-tax.html

Ai taxa pe cilindree si taxa pe CO2.
Din ce inteleg, daca ai EUR6 si sub 95g CO2/km, atunci nu platesti pe CO2, dar platesti pe cilindree.

Calculator aici

Quote

The main aspects of the motor vehicle tax for CO2 emissions are:
1. Drivers will have to pay a linear tax rate of two euros per gram and kilometer for CO2 emissions.

2 eur/gram de CO2

2. An allowance for CO2 emissions is counted. Drivers will not have to pay taxes on this amount.

For cars registered before December 31, 2011, this allowance will be 120 g/km.
For those registered first time between January 1, 2012, and December 31, 2013, the allowance will be 110 g/km and cars registered first time after December 31, 2013, will have an allowance of 95 g/km.

In fct de anul de fabricatie, din CO2 declarat, se scade valoarea de mai sus, apoi se inmulteste cu 2 EUR/gr CO2

3. Additionally, passenger cars a basic amount of two euros for each 100 cm³ of cylinder capacity for gasoline engines and 9.50 euros for each 100 cm³ of cylinder capacity for diesel engines will have to be paid regardless of the amount of CO2 emissions.

This  also  applies  to cars whose  CO2 emissions are below the allowance amount.

Se plateste 2 EUR/100cmc pt benzina si 9.5 EUR / 100cmc pt diesel
Se observa ca la Diesel e cam dureros.

4. Cars that are registered between November 5, 2008, and June 30, 2009, will have to undergo an official inspection after the car tax relief period expires to determine which car tax class makes more sense for the owner, either the traditional one, which is based on engine capacity, or the new option. Motor vehicle tax will then be applied based on the favorable class.


La astia exista totusi intelegere, adica exista psoibilitatea de a alege intre taxe mai mici, daca modelul actual de calcul este nepractic.




Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate