Zvon eliminare autoturisme non euro , euro 1,2,3 prin impozite mari ?
#163
Posted 03 October 2017 - 15:02
Acuma o intorci de la impozit 0 ( ZERO ) cum sustineai mai devreme la un impozit ( cat sa fie ? ) mai mic ca e zona defavorizata .
Dpmdv poluarea ar trebui tratata la fel peste tot ( si cred ca si este ) . Daca vorbim de impozite pe cladiri / terenuri in zonele defavorizate deja exista o diferntiere dar in topicul asta e vorba de AUTOTURISME bai nene !!! Edited by Baxon, 03 October 2017 - 15:04. |
#164
Posted 03 October 2017 - 15:14
in acest moment este clara ca se va introduce o taxa.
ramane un mister total daca aceasta taxa: - va limita importul de masini vechi DE ACUM inainte. - ii va taxa pe TOTI care au DEJA o masina poluanta, incat sa ii faca sa o schimbe cu una mai noua. din punctul meu de vedere cam tot ce este sub euro4 ar trebui limitat de la import prin taxe mai maricele. (o mare diferenta fata de a taxa pe cei care au deja una). - industria auto este una din cele mai importante din lume. evident ca toti europenii au interes ca noi sa fim o tara cu masini cat mai noi pe care sa le reparam in service autorizat si nu sa avem masini din 1998 pe care le reparam la negru si cu piese din dezmembrari. de mare efect este reactia romanului. Dupa ce ani de zile toata lumea urla ca taxa e proasta, ca nu e buna in acest moment o gramada de oameni apreciaza ca vine taxa si ca scapam de masini vechi. oricum o dai nu este bine psd-isti vs pnl-isti, batrani vs tineri, la noi parca mai mult ca in orice alta tara exista o manie din asta, de a fi unul impotriva celuilalt. bogatul care isi permite masina euro6 noua vrea sa ii vada disparuti pe aia cu euro2, euro3, euro4 ca ii ocupa lui strada. si cica daca nu are bani de masina noua sa stea acasa, sa nu mai duca copilul cu masina la gradinita, sa isi gaseasca de munca undeva langa casa si asa mai departe. foarte trist din punctul meu de vedere, nu cred ca exista o alta tara europeana cu atata ura intre categorii sociale. de asemenea in mod aproape sigur nu se va schimba CODUL FISCAL care reglementeaza impozitul. Orice taxa se va introduce eu cred ca va fi una diferita de impozit. Adica titlul topicului nu e ok, nu impozitul se va schimba ci se va introduce o taxa. ramane de vazut care va fi aplicarea ei (daca la masini recent aduse, daca la masini deja inmatriculate, daca se plateste anual, daca se plateste doar la vanzare - cumparare si asa mai departe) Edited by bossake, 03 October 2017 - 15:20. |
#165
Posted 03 October 2017 - 15:19
Gresit, nu scapam de masinile vechi. Cine nu isi permite taxa............exista Bulgaria, restul o sa plateasca ca doar asta este scopul taxei, sa aduca bani la buget.
|
#166
Posted 03 October 2017 - 15:22
Octavian_SK, on 01 octombrie 2017 - 23:24, said:
Nope, e gandire gen "copiii mei si ai tai si ai tuturor sa inspire aer curat si sa traiasca intr-o societate sanatoasa nu una bazata pe pomeni sociale", sau tu nu vrei asta? Pai copii tai au respirat aer curat cand psd a ridicat 500 de milioane de euro din taxa auto? imi este greu sa cred ca esti......prefer sa zic naiv, pentru restul va spun un singur lucru, taxa este facuta CA SA JUPOAIE CETATENII DE BANI, incetati prostiile cu copaceii si mediul, aia taie in tara paduri intregi si noi nu mai putem de aer curat, a dracu ipocrita natia asta romaneasca Edited by karapok, 03 October 2017 - 15:23. |
#167
Posted 03 October 2017 - 15:23
nu e adevarat. destul de putini romani raportat la numarul total al celor care au masini ieftine sunt dispusi sa accepte compromisul bulgaria.
iar daca taxa este mare nu va plati nimeni sume imense. se va ajunge ca acum 1 an pe vremea asta, inainte de scoaterea taxei. iti alegi masina in functie de cuantumul taxei. decat sa platesti 4000 euro pe un euro4 la care ai taxa 700euro mai bine platesti 5000 pe un euro5 la care ai taxa 100. (dau un exemplu aiurea, dar cam asa statea treaba anul trecut cand timbrul de mediu era in vigoare) Edited by bossake, 03 October 2017 - 15:25. |
#168
Posted 03 October 2017 - 15:41
karapok, on 03 octombrie 2017 - 15:22, said:
aia taie in tara paduri intregi si noi nu mai putem de aer curat, a dracu ipocrita natia asta romaneasca |
#170
Posted 03 October 2017 - 15:51
Utopie, cu aer curat si fara noxe . Nu doar autoturismele produc noxe si nici macar in proportie de 50 % ca sa zici ca vai. circulam cu rable .ca sunt altele mai poluatoare decat bietele masinute .
Singura masura care poate fi data / impusa ca si forma de taxare a unui autoturism ( poluant ) deja inmatriculat va fi in privinta impozitului . Cat , cum , ramane de vazut . |
#171
Posted 03 October 2017 - 16:18
Nu interesează pe nimeni poluarea, sa fim serioși. Când s-a introdus timbrul de mediu, Rovana și-a înmatriculat ML pe Bulgaria ca să eludeze taxele. Voi chiar credeți tot ce spun politicienii în tara asta?
|
#172
Posted 03 October 2017 - 17:30
Octavian_SK, on 03 octombrie 2017 - 15:41, said:
daca tu vrei sa te otravesti cu noxe da sa-ti poti plimba falnic rbla din 90 pe soselele patriei e treaba ta dar asta nu inseamna ca aia care vor un mediu curat sunt ipocriti; toti vor in Germania si Franta da putini inteleg ca trebuie sa atinga un nivel de civilizatie si constientizare pentru asta; asta e cand n-ai cu cine n-ai cu cine Sunt ipocriti prin inactiune, stam pe forum si dam din gura, ai plantat 10 copaci toata viata ta? eu o fac saptamanal cand am timp si cand pot, pe banii mei si pe resursele mele, si ma doare ca atat stim sa facem DAM DIN GURA PE FORUM, si ne place sa ii dam pe altii la o parte ca sa traim "noi" bine, asta a ajuns natia asta, P.S. Vezi ca psd dupa ce termina cu masinile urmezi tu la rand si cu copii tai, si ai mei, la taxat, nu te speria ca nu va doresc nimic rau, pentru ca si noi emitem CO2 si poluam, sunt curios in ce E o sa ne incadreze guvernul asta care a scos taxe de 2 lei si ne jupoaie de ne ustura fundul pe alta parte Edited by karapok, 03 October 2017 - 17:32. |
|
#173
Posted 03 October 2017 - 17:38
Ai mare dreptate; si am plantat si copaci:) cat despre psd asta e rezultatul comoditatii si nepasarii alora de gandesc dincolo de galeata cu faina si sticla de ulei
LE eu mananc fasole extrem de rar asa ca o sa am norma E cat mai sus Edited by Octavian_SK, 03 October 2017 - 17:41. |
#174
Posted 03 October 2017 - 17:45
bogdan_popescu, on 02 octombrie 2017 - 23:11, said:
Uiti un lucru, aia chiar le repara, nu apuca sa bata ceva ca aia au si schimbat tot de la A la Z, asa ca NU EXISTA comparatie, alea nu-s rable. LE: si care nu le repara le dau pe nimic la romani Asa crezi tu. Repara pe naiba,o sa vezi niste gioarse de masini de zici ca Romania e lux.Nu uita ca Irlanda a introdus inspectia tehnica obligatorie abia prin 2004,ca circulau astia cu ele pana se rupeau sub ei.Nu schimba nimeni nimic de la A la Z ,asta e folclor romanesc,aici ora de manopera e 70-80€,cu mecanici ca vai de capul lor....si aici se carpeste la greu,in garaje vai de mama lor...astia nu au pus botul la norme europene cu care sunt aburiti cei ce au indrazneala sa deschida un garaj in Romania. gabrieln2016, on 03 octombrie 2017 - 14:23, said:
S-a pomenit aici de Irlanda. Am citit undeva ca in functie de emisiile de dioxid de carbon exista o taxa intre 14 si 36% din pret la achizitionare. Este adevarat sau nu? Nu e asa. Taxa de inmatriculare in Irlanda e intre 11% si 21% din valoarea de piata a masinii.Deci,cu cat e masina mai noua cu atat taxa e mai mare. Ei nu au impozit auto(care fie vorba intre noi e o aberatie,doar nu platesti taxa de protectie),se plateste taxa de drum.Asta e pe modelul UK.Masinile produse pana in 2008 platesc in functie de cm3 iar cele de dupa platesc in functie de CO2. |
#175
Posted 03 October 2017 - 20:18
Sa bage o taxa care sa afecteze si masinile care au platit deja taxa de poluare sau timbrul de mediu nu merge, ca sunt obligati sa dea intai taxa inapoi tuturor celor care au platit vreodata taxa.
|
#176
Posted 03 October 2017 - 20:23
Cine zice asta? banii s-au luat pe baza unei legi în vigoare atunci, cea de acuma e altă lege... ghinion pt. unii, cum ar zice Johannis.
Când e vorba de bani PSD ia cu 2 mâini, fără nicio ruşine. Edited by mihaicozac, 03 October 2017 - 20:29. |
#177
Posted 03 October 2017 - 20:45
bogdan_popescu, on 03 octombrie 2017 - 20:18, said:
Sa bage o taxa care sa afecteze si masinile care au platit deja taxa de poluare sau timbrul de mediu nu merge, ca sunt obligati sa dea intai taxa inapoi tuturor celor care au platit vreodata taxa. doar faci o cerere si iti iei banii. in nu stiu cati ani, dar ii iei. |
|
#179
Posted 03 October 2017 - 20:54
Sau daca nu au trecut 5 ani pt. ca daca au trecut 5 ani sau s-a vandut masina atunci nu mai iei nimic. Si in cel mai bun caz, ti-i da inapoi esalonat in 5 ani. Deci nu merita nici macar drumul pt. cerere.
Edited by Kroghy, 03 October 2017 - 20:55. |
#180
Posted 03 October 2017 - 21:16
bogdan_popescu, on 03 octombrie 2017 - 20:18, said:
Sa bage o taxa care sa afecteze si masinile care au platit deja taxa de poluare sau timbrul de mediu nu merge, ca sunt obligati sa dea intai taxa inapoi tuturor celor care au platit vreodata taxa. Pai aici e problema,dar guvernantii de la Bucuresti au creier cat nuca: Nu poti taxa doar unele masini,adica cele din "import". Asta le tot spune UE de ani de zile,ca nu poti sa pui taxa la masina adusa de afara dar aia din tara sa fie scutita.Iar daca o taxezi si pe aia din tara iti iei teapa de la alegatori.Intelegi fenomenul? Pentru ca unii au vise umede si le expun pe micul ecran de genul,sa limitam,sa intezicem,sa obligam,....vorbele astea nu au ce cauta intr-un stat UE,poate au trecere de la Tiraspol incolo.Auzi la ei,sa descurajeze.Pai cum ma,tu vrei sa decurajezi o marfa(in cazul nostru o masina) din UE,dar tu vrei acces liber pe pietele alea? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users