Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...

Samsung S90C vs LG C3
 Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady

Blocurile goale! Orase in car...
 Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...
 Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!
 

Achizitie Outlander oare?

- - - - -
  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#19
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
Cavaliere, cred ca exagerezi. Conduc in mod curent SUV-uri de 1.700 kg de ceva vreme (vreo 8 ani). Unul de 136 CP, unul de 163 CP. Si nu gafaie la depasiri. Nu vorbim de avioane, ci de depasiri la viteze uzuale de autostrada.

#20
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

 Tyby, on 20 septembrie 2017 - 12:44, said:

Cavaliere, cred ca exagerezi. Conduc in mod curent SUV-uri de 1.700 kg de ceva vreme (vreo 8 ani). Unul de 136 CP, unul de 163 CP. Si nu gafaie la depasiri. Nu vorbim de avioane, ci de depasiri la viteze uzuale de autostrada.

Da man am vazut ai 2 Kuga, am condus si eu Kuga si stiu cam cum merge. Nu exagerez deloc, depinde ce repere ai tu. Dupa 140 deja e lesinat orice suv de 1800 de kg pana in 180 de cai. Da, iti faci treaba cu el, dar e departe de dinamica unei berline cu cai echivalenti.  Am avut x3 2.0 184 cai, GLK 3.0 de 245 de cai, acum are x1 184 de cai nevasta-mea si iti zic ca la depasiri trebuie sa iti iei niste marje fata de o berlina cu motor de 2 litri diesel.
Initiatorul vrea sa faca depasiri din scurt, alea le faci doar cu suv de 3litri motorina minim. Repet, depinde fiecare de ce repere are si ce asteptari are de la masina.

#21
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
Cred ca ai asteptari de avioane! :peacefingers:

Mai am un Evoque de 190 CP, am avut RRS cu motor de 3 kile, am avut berlina cu motor de 2.6 benzina aspirat, 2.0 benzina aspirat, Porsche 924, etc - stiu la ce sa ma astept. Evident, un motor mai mare, cu un cuplu nesimtit se va simti altfel. De aici pana la intrebarea clasica deja "pot depasi TIR-ul cu masina asta?" e cale lunga insa!

Nu cred ca Foxbatu' vrea sa faca depasiri din scurt la 160! Nu reiese asa ceva din ce a scris. Sau nu am citit eu cu atentie.

:peacefingers:

#22
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

 Tyby, on 20 septembrie 2017 - 13:11, said:

Cred ca ai asteptari de avioane! Posted Image

Mai am un Evoque de 190 CP, am avut RRS cu motor de 3 kile, am avut berlina cu motor de 2.6 benzina aspirat, 2.0 benzina aspirat, Porsche 924, etc - stiu la ce sa ma astept. Evident, un motor mai mare, cu un cuplu nesimtit se va simti altfel. De aici pana la intrebarea clasica deja "pot depasi TIR-ul cu masina asta?" e cale lunga insa!

Nu cred ca Foxbatu' vrea sa faca depasiri din scurt la 160! Nu reiese asa ceva din ce a scris. Sau nu am citit eu cu atentie.

Posted Image

Nu am asteptari de avioane, stiu sa fac deosebirea intre ce pot masinile. Conduc zilnic o masina de aproape 700 de cai si nu sunt absurd sa cer avioane de la motorul de 2litri de pe x1 de exemplu. Dar am zis strict referitor la ce asteptari are initiatorul, cel putin eu asa am inteles ca vrea depasiri din scurt pe autostrada, ceea ce cu un suv de 2 litri diesel nu se poate.
Daca vorbim de viteze de dn, da, pana in 120 130 se descurca onorabil la reprize un suv de 2 litri cu un cuplu in jur de 400 450 nm,

#23
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,896
  • Înscris: 22.12.2005

 cavaliere, on 20 septembrie 2017 - 08:19, said:

Este o diferenta pe care multi nu o sesizeaza. O viteza de 160 de "croaziera" o poate face cam orice masina chiar si cu motor de 1.6.  Insa una e sa mergi constant, alta sa accelerezi.

Problema este ca tu vrei sa nu "gafaie" cand faci o depasire "din scurt".

CA sa rezum, iti zic asa: Pe SUV motor sub 250 de cai care sa nu gafaie cand faci o depasire din scurt la peste 140 la ora este contradictie in termeni. Suv de 1800 2000 kg masa proprie cu motor sub 200 de cai este la limita decentei dpdv performante, insa nici intr-un caz nu faci depasiri din scurt la +150.

Consum: la viteza de 130 orice SUV consuma 7-9. La fiecare +10 km  mai adaugi 1 litru in functie de gabarit. Daca bate vantul din fata, iar mai adaugi 1 litru.

Outlander cu motoarele Psa este foarte ok. Dar cu amendamentul ca daca mergi cu 160 sa nu te astepti sa consume sub 10 11.

Pajero nu este o masina gandita pentru viteze de 150. Punct.

Vezi ca Outlander este C crosser Citroen/ Peugeot 5008.

Suzuki Vitara este o masina foarte buna, insa nu pt ce cauti tu. La 140 150 e ca si cum ai lega un obez morbid de masina si l-ai forta sa alerge 1 ora incontinuu.


perfect. fix asa ma gandeam si eu !
multumesc

 cavaliere, on 20 septembrie 2017 - 14:04, said:


Nu am asteptari de avioane, stiu sa fac deosebirea intre ce pot masinile. Conduc zilnic o masina de aproape 700 de cai si nu sunt absurd sa cer avioane de la motorul de 2litri de pe x1 de exemplu. Dar am zis strict referitor la ce asteptari are initiatorul, cel putin eu asa am inteles ca vrea depasiri din scurt pe autostrada, ceea ce cu un suv de 2 litri diesel nu se poate.
Daca vorbim de viteze de dn, da, pana in 120 130 se descurca onorabil la reprize un suv de 2 litri cu un cuplu in jur de 400 450 nm,
nu nu.  de astea de 2 l vorbim!
multumesc si tie

 Tyby, on 20 septembrie 2017 - 13:11, said:

Cred ca ai asteptari de avioane! Posted Image

Mai am un Evoque de 190 CP, am avut RRS cu motor de 3 kile, am avut berlina cu motor de 2.6 benzina aspirat, 2.0 benzina aspirat, Porsche 924, etc - stiu la ce sa ma astept. Evident, un motor mai mare, cu un cuplu nesimtit se va simti altfel. De aici pana la intrebarea clasica deja "pot depasi TIR-ul cu masina asta?" e cale lunga insa!

Nu cred ca Foxbatu' vrea sa faca depasiri din scurt la 160! Nu reiese asa ceva din ce a scris. Sau nu am citit eu cu atentie.

Posted Image


gata, sunt pe lista scurta
- outlander - nu stiu inca motorizarea..am vauzt ca sunt bube cu unele ( si urasc dfp-ul)
- Rav4 - 2.2 - pare ca ii castigatoarea.dar mai cuget unpic

#24
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
Foxbat-ule! Intrea alea doua, uita-te la o Kuga! Posted Image

PS: cavaliere, de curiozitate, ce masina e aia? Ca nu cred ca e John Deere! :w00t:

Edited by Tyby, 20 September 2017 - 16:18.


#25
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,896
  • Înscris: 22.12.2005
Ok
Ma uit .diseara.acu'biciclesc!multu

#26
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,896
  • Înscris: 22.12.2005
Ok
Ma uit .diseara.acu'biciclesc!multu

#27
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,896
  • Înscris: 22.12.2005
e mare rau si scumpa. ma rog, e misto dar fata de rav si Outlander (4000-7000)Kuga -ul incepe de la 11.:(

bat si eu campii - sedici cu motorul mjet de 1.9? sau SX4 //ceva?

#28
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

 Tyby, on 20 septembrie 2017 - 16:17, said:

Foxbat-ule! Intrea alea doua, uita-te la o Kuga! Posted Image

PS: cavaliere, de curiozitate, ce masina e aia? Ca nu cred ca e John Deere! Posted Image
Nu e JOhn Deere insa am 2 si merg brici. E Tesla model s.

 foxbat, on 20 septembrie 2017 - 18:57, said:

e mare rau si scumpa. ma rog, e misto dar fata de rav si Outlander (4000-7000)Kuga -ul incepe de la 11.Posted Image

bat si eu campii - sedici cu motorul mjet de 1.9? sau SX4 //ceva?

Sx4 e strutocamila asa, mai degraba Outlander. Sau o Kuga mai cheala, manuala, paote gasesti ceva la licitatii cu 8 9 mii, desi slabe sanse.

#29
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016
Vezi ca la motor de 2.2 mai ai optiunea de Freelander 2 - il gasesti plasat in plaja de 8,000 - 13,000 EUR in functie de dotari si an de fabricatie.

Asa, poti gasi modelele de 2007 - 2008 cu 160 CP care sunt fara DPF asa ca daca ai si drumuri dese si scurte in oras nu mai stai cu grija filtrului. Masina sta lejer la 130 km/h pe autostrada, dar sa nu te astepti la sprinturi agresive dupa viteza aia.

Pt DN-uri si DJ-uri e foarte ok: extrem de vioaie intre 20 - 60km/h unde ai treapta a 2-a si a 3-a (perfect de depasit din scurt obstacole pe drumuri aglomerate), elasticitate buna intre 80-120 km/h unde jonglezi in functie de necesitati cu a 4-a si a 5-a. Pentru viteze de croaziera ai la dispozitie si a 6-a moment in care treci in modul pensionar; daca vrei sa depasesti, a 5-a si ii dai talpa.

Suspensia mai soft o face foarte confortabila la drum lung si constructia masinii o face sa treaca peste gropile din Romania cu succes. Daca esti obisnuit sa o frigi intre semafoare, masina va avea tendinta sa devina barcuta (suspensie mai moale).

Daca ai multa autostrada, sub 8.5 l/100km nu vei avea consumul.

Rav 4 - nu am vazut-o sa fie masina de tractat, cel putin incidenta de Rav4 cu remorca / rulota a fost mica din ce am observat eu.

Outlander / Freelander 2 - am vazut mai multe tractand de la rulote la remorci cu cai.

Personal, am Freelander 2 de un an si am facut deja aproximativ 23,000 km cu el, 23,000 km care au fost fara probleme.

#30
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,896
  • Înscris: 22.12.2005

 Quoriah, on 22 septembrie 2017 - 16:53, said:

Vezi ca la motor de 2.2 mai ai optiunea de Freelander 2 - il gasesti plasat in plaja de 8,000 - 13,000 EUR in functie de dotari si an de fabricatie.

Asa, poti gasi modelele de 2007 - 2008 cu 160 CP care sunt fara DPF asa ca daca ai si drumuri dese si scurte in oras nu mai stai cu grija filtrului. Masina sta lejer la 130 km/h pe autostrada, dar sa nu te astepti la sprinturi agresive dupa viteza aia.

Pt DN-uri si DJ-uri e foarte ok: extrem de vioaie intre 20 - 60km/h unde ai treapta a 2-a si a 3-a (perfect de depasit din scurt obstacole pe drumuri aglomerate), elasticitate buna intre 80-120 km/h unde jonglezi in functie de necesitati cu a 4-a si a 5-a. Pentru viteze de croaziera ai la dispozitie si a 6-a moment in care treci in modul pensionar; daca vrei sa depasesti, a 5-a si ii dai talpa.

Suspensia mai soft o face foarte confortabila la drum lung si constructia masinii o face sa treaca peste gropile din Romania cu succes. Daca esti obisnuit sa o frigi intre semafoare, masina va avea tendinta sa devina barcuta (suspensie mai moale).

Daca ai multa autostrada, sub 8.5 l/100km nu vei avea consumul.

Rav 4 - nu am vazut-o sa fie masina de tractat, cel putin incidenta de Rav4 cu remorca / rulota a fost mica din ce am observat eu.

Outlander / Freelander 2 - am vazut mai multe tractand de la rulote la remorci cu cai.

Personal, am Freelander 2 de un an si am facut deja aproximativ 23,000 km cu el, 23,000 km care au fost fara probleme.
pe asta chiar nu l stiu. din ce zici pare pe sufletul meu . o sa ma uit , multumesc!

ps- daca aveti si oferte concrete, pm sau aici. ideea topicului e sa si achiztionez ceva :)

respecte

#31
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016
Oferte nu am... Gasesti pe Autovit, Olx etc. De preferat masini din RO unde poti verifica istoricul.

Eu am cumpărat Freelander 2 SH.... Asta e topicul masinii mele pt poze si info - https://forum.softpe...r-freelander-2/

Btw... Porecla modelului este "Hippo" :D

Daca ai întrebări, feel free.


#32
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,896
  • Înscris: 22.12.2005
Super.m ai lamurit.masina e misto misto.deal break ul este unul singur:1.8 t.

#33
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,896
  • Înscris: 22.12.2005
ok, rav 4, 2002 - 2006 ( modelul 2l Diesel 4x4).
eventul in 3 usi

propuneri ?
am gasit la 3800 mistocuta si la 5000 gioarse..

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate