Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Land Rover - Freelander 2
Last Updated: Dec 14 2020 20:23, Started by
Quoriah
, Feb 28 2017 17:31
·
0
#1
Posted 28 February 2017 - 17:31
Salut,
Am observat ca Freelander-ul duce lipsa de reprezentare in aceasta sectiune. Asa ca m-am gandit sa corectez aceasta problema. Dupa 3 ani, timp in care am condus un BMW E32 740i, mi-am dat seama ca e timpul sa schimb jucaria pentru ca am avut suficient de multe situatii in care a trebuit sa ma intorc de pe drum fiindca limuzina nu isi putea continua drumul (drum prea accidentat, garda mica, masina prea lunga etc.) Asa ca m-am orientat catre Mitsubishi Pajero, Discovery 3, Land Cruiser sau Freelander 2 (lista scurta). Nu sunt adeptul masinii noi, cel putin pentru ce imi trebuie in momentul de fata, asa ca am inceput sa ma uit doar dupa variante SH Dupa o rectificare negativa a bugetului din motive obiective, am redimensionat atat cerintele cat si asteptarile mele. Oarecum dezamagit de "masini de la proprietar" (cand erau ingrijite, am gasit probleme cu actele si vice versa), am zis sa incerc sa vad cum e cu masina de o reprezentanta atunci cand mi-a iesit in cale un Freelander 2 ramas la reprezentanta dupa ce proprietarul anterior isi cumparase o masina noua de la ei. In acel moment, un Freelander 2 clar nu intra in carti fiind doar plan de rezerva. Dupa mai multe tatonari, verificari si sfaturi de la amici, am decis ca masina este OK pentru banii ceruti - mai exact, a reprezentat un compromis acceptabil intre pret si micile defecte ale masinii (in mare parte estetice). Utilajul Freelander 2, din anul 2008 toamna: - model aniversar pentru marcarea a 60 de ani de la infiintarea Land Rover - motor diesel 2.2L, 160 CP - cutie de viteza manuala 6+1 - masina cumparata in Romania - vopsea nemetalizata (Alaska white) o nuanta de alb care se impaca extraordinar de bine cu praful Halatul a costat 9.200 EUR la care am mai adaugat la cateva saptamani dupa un set de cauciucuri de iarna de vreo 500 EUR. Am luat masina la ~156.000 KM la care am mai adaugat eu inca 10.000. Echiparea utilajului Desi nivelul de echipare este "SE", se pare ca Land Rover au adaugat niste lucruri in plus fiind model aniversar. The good stuff care ma incanta pe mine sunt: - acoperis panoramic cu trapa - un sistem 4x4 decent - parbriz incalzit (extrem de util iarna pe zapezile care taman ce au trecut) - sistemul audio si izolarea fonica a masinii - directie precisa, cu un feedback foarte bun si extrem de usor de manevrat - hill descent control (l-am folosit deja de cateva ori) e absolut fenomenal pentru a cobora pante abrupte - privacy glass (se pare ca au venit cu folie din fabrica) - am fost destul de scpetic in privinta lor pana cand am avut de mers mai mult noaptea si am observat ca pot sa ignor cu succes magarii care se proptesc in spatele tau cu faza lunga - sistemul de climatizare pe doua zona mi-a tinut aerul din masina suficient de uscat iarna asta si nu mi s-au aburit deloc geamurile - mufa auxiliara asezata bine langa un buzunar un care poti lasa lejer un mp3 player sau telefonul Rotile de 18" sau farurile cu Xenon si alte briz-brizuri m-au lasat in mare parte indiferent. Impresii personale Imi plac bordul si consola masinii. Desi pot parea sterse sau urate, cine le-a gandit a facut-o fix pe gustul meu: functionale, ergonomice, toate butoanele sunt usor accesibile si suficient de mari incat nu e nevoie sa bajbai dupa ele. Asa ca, pentru a umbla la majoritatea reglajelor din mers, nu e nevoie sa iti iei ochii de la drum. Scaunele soferului si pasagerului puteau fi mai confortabile. Clar nu se compara cu ce am avut pe BMW-ul anterior. De asemenea, singura nemultumire fata de bord e legata de locul pentru picioare mai ales la sofer - daca ar fi fost mai lat cu aproximativ 4-5 centimetri, ar fi fost perfect; asa, uneori, lovesti cu genunchiul de marginea din dreapta cum stai la volan. Suspensii sunt foarte confortabile atat pe sosea cat si in afara asfaltului. Totusi, a trebuit sa ma obisnuiesc cu suspensiile moi mai ales in curbe; unde BMW-ul ramanea fix, la Freelander se observa un mic ruliu in functie de viteza. De asemenea, la frane mai hotarate si din cauza suspensiilor moi, Freelander-ul are o miscare de tangaj destul de pronuntata. Masina s-a dovedit geniala pentru zapada de care taman ce am scapat. Mai ales cand a fost zapada proaspat, a fost FUN FUN FUN!!!! Atat de misto incat am uitat sa ma opres si sa fac poze Asa ca voi pune cateva poze de anul trecut. Performante Nu am sa dau tabelul cu detaliile tehnice considerand ca sunt mai importante observatiile din timpul exploatarii. In loc de cuvant inainte, as dori sa adaug ca masina are 1,8 tone si aerodinamica unui frigider cu 4 roti Plecarea de pe loc e lina, fara smucituri... Desi motorul are un cuplu mai mult decat decent (400 NM), greutatea masinii isi spune cuvantul astfel incat ies din calcul plecarile cu scart de la semafor. Odata ce ai trecut de treapta I, foarte scurta de altfel, masina devine foarte vioaie si usor de manevrat. Mersul in orase aglomerate (eu stand in Bucuresti) mi se pare un pic frustrant, desi e posibil sa fie din etajarea cutiei de viteza. Viteza melcului in Bucuresti inseamna fix un pic mai incet decat viteza la care ai schimba din a 2-a in a 3-a, desi daca ai schimba in a 3-a, risti sa mergi mult si bine subturat. La fel pentru punctul de trecere dintre a 3-a si a 4-a. In schimb, masina se simte ca pestele in apa pe DN-uri, europene sau autostrada. In regim de DN sau drum european, punctul de trecere din a 4-a in a 5-a reprezinta de sweet spot - 90-95 km/h; se poate retrograda in a 4-a daca e nevoie pentru depasiri sau se poate merge linistit cu a 5-a la aproximativ 2 000 RPM. De aici, masina urca usor la 2 500 de ture sau mai mult daca e nevoie. Pe autostrada poate mentine un ritm sustinut la 120-130 km/h in a 6-a fara nici o problema. Se duce usurel pana la 140 km/h, dar motorul dupa incepe sa munceasca mai din greu si consumul creste corespunzator. In regim de autostrada si in viteza a 6-a, cresterea turatiei este putin mai lenta, asa ca daca e vorba de depasiri mai din scurt, as recomanda a 5-a. Daca viteza nu permite retrogradarea, atunci inseamna ca nu e momentul de depasire daca nu e loc sau timp Insumand suspensia mai moale si inaltimea apreciabila (23 cm parca la mine acum) nu recomanda bruscarea masinii la viteze prea mari. Eu personal nu as provoca legile fizicii prea mult In regim de iarna, consumul mixt s-a stabilizat in jurul valorii de 9.5 l/100 km in regim de iarna in care practic am abuzat de treapta a 2-a si a 3-a. In regim de toamna (am masina din septembrie anul trecut), consumul mixt era in jur de 8.5 l/100km. Poze Cateva poze cu frigiderul ambulant si Hans (BMW-ul - da! i-am pus un nume ). Pozele sunt din noiembrie, fix cu 2 zile inainte sa raman doar cu Freelander-ul Si cateva poze de pe un deal de langa Lazarea (Harghita). Drumul l-am descoperit dintr-o poza de pe la Google Maps unde se vedeau cateva urme de carute jos la baza. Asa ca am urcat pe urme de carute si tractoare pana cand am ajuns in varful dealului. Masina s-a comportat exemplar Attached FilesEdited by Quoriah, 28 February 2017 - 17:47. |
#2
Posted 28 February 2017 - 17:45
Nice, faina masina!
Vezi ca ai uitat sa stergi nr. in una din poze |
#3
Posted 28 February 2017 - 17:48
#4
Posted 28 February 2017 - 17:54
Nu imi place...
Spune-ne despre 740i e32 , fa-i un topic pe forum. (cu banii pe care le-ai bagat in ea, poze in detaliu, cum e motorizarea comparativ cu altele de pe aceeasi masina sau alte masini tinand cont ca e grea, consumul ,etc) |
#5
Posted 28 February 2017 - 17:56
masina arata bine, iti urez drum fara probleme si tare review-ul
|
#7
Posted 28 February 2017 - 18:07
Felicitari de achizitie, o masina reusita, intr-adevar.
Se intampla ca am condus unul drumuri mai lungi in ultimii ani si masina pare destul de inchegata si mai "4x4 old school" decat SUV-urile moderne, ceea ce are si plusuri si minusuri. Cel mai mare minus: tangaj vizibil, chiar cu roti de 18". Altfel foarte ok. Overall masina buna, problema majora pe care a avut-o au fost piesele de schimb, ruinatoare de origine si foarte rare after market (i.e. 9000 RON un ambreiaj schimbat la reprezentanta). Sa ai mult spor si sa tragi de ea fara incidente. |
#8
Posted 28 February 2017 - 18:18
TruculMagic, on 28 februarie 2017 - 17:54, said:
Nu imi place... Spune-ne despre 740i e32 , fa-i un topic pe forum. (cu banii pe care le-ai bagat in ea, poze in detaliu, cum e motorizarea comparativ cu altele de pe aceeasi masina sau alte masini tinand cont ca e grea, consumul ,etc) O sa vad daca am suficient material pentru o descriere a lui Hans. Ca idee, nu m-a intersat niciodata consumul masinii asa ca nu l-am urmarit constant, ci doar cand mai ma amuzam sa vad cum e de la plin la plin La un momentdat aveam o problema cu sondele lamba si amestecul de carburant si, estimativ, eram pe la vreo 27 l/100 km in oras (amestec EXTREM de bogat in combustibil). Am reparat problema extrem de repede pentru ca mi se parea penibil sa merg asa cu masina prin oras. barbosa, on 28 februarie 2017 - 18:01, said:
Ai si poze cu interiorul? Momentan nu. Dar se rezolva la prima tura cu masina pe soare (cel mai probabil weekend-ul asta). danX, on 28 februarie 2017 - 18:07, said:
Felicitari de achizitie, o masina reusita, intr-adevar. Se intampla ca am condus unul drumuri mai lungi in ultimii ani si masina pare destul de inchegata si mai "4x4 old school" decat SUV-urile moderne, ceea ce are si plusuri si minusuri. Cel mai mare minus: tangaj vizibil, chiar cu roti de 18". Altfel foarte ok. Overall masina buna, problema majora pe care a avut-o au fost piesele de schimb, ruinatoare de origine si foarte rare after market (i.e. 9000 RON un ambreiaj schimbat la reprezentanta). Sa ai mult spor si sa tragi de ea fara incidente. Multumesc frumos de urari. Corect, masina lasa impresia de soliditate. Mi se pare uimitor ca si dupa 8 ani (heh, aproape 9 deja) nu are greieri, nu bate, nu troncane De acord, piese par mai piperate, dar nu cu mult |
#10
Posted 28 February 2017 - 19:25
arata foarte bine pe alb, felicitari pentru achizitie!
imi place foarte mult si mie, dar la cate m-am uitat, n-am prea vazut nici una care sa ma satisfaca complet (eu cautam si niste dotari anume). tu se pare ca ai fost norocos. eu am avut si oarecare retineri din cauza unor probleme de fiabilitate, bineinteles ca nu se aplica la fiecare masina, doar am auzit de multe maruntisuri pe partea electrica. sper sa nu auzi niciodata de ele si s-o conduci multi ani multumit eu pana la urma am mers pe altceva (un Mitsubishi asx din 2011, pe care l-am gasit cu dotarile pe care le cautam), sunt multumit de masina, dar acum cand vad pozele tale ma intreb din nou daca am facut alegerea corecta edit: problema in aglomeratie o am si eu cu asx-ul - dar la mine este din cauza ca primele viteze - mai ales prima, dar si a doua - sunt extrem de scurte specific pt off-road. a doua mi se pare mereu prea scurta, dar daca schimb in a 3-a, e sub-turata. deh, am vrut suv-uri Edited by born2lose, 28 February 2017 - 19:43. |
|
#11
Posted 28 February 2017 - 19:45
Imi place felul cum ai descris masina. Altfel eu eram "fan" discovery.
God speed! |
#12
Posted 01 March 2017 - 11:02
born2lose, on 28 februarie 2017 - 19:25, said:
arata foarte bine pe alb, felicitari pentru achizitie! imi place foarte mult si mie, dar la cate m-am uitat, n-am prea vazut nici una care sa ma satisfaca complet (eu cautam si niste dotari anume). tu se pare ca ai fost norocos. eu am avut si oarecare retineri din cauza unor probleme de fiabilitate, bineinteles ca nu se aplica la fiecare masina, doar am auzit de multe maruntisuri pe partea electrica. sper sa nu auzi niciodata de ele si s-o conduci multi ani multumit eu pana la urma am mers pe altceva (un Mitsubishi asx din 2011, pe care l-am gasit cu dotarile pe care le cautam), sunt multumit de masina, dar acum cand vad pozele tale ma intreb din nou daca am facut alegerea corecta edit: problema in aglomeratie o am si eu cu asx-ul - dar la mine este din cauza ca primele viteze - mai ales prima, dar si a doua - sunt extrem de scurte specific pt off-road. a doua mi se pare mereu prea scurta, dar daca schimb in a 3-a, e sub-turata. deh, am vrut suv-uri Cat timp sunt maruntisuri (vezi partea cu haionul de mai jos), e ok. Din ce ma documentasem anterior, cat timp masina este ingrijita, nu are trebui sa apara prea multe dude. Garda la sol a fost unul din criteriile care m-au convins sa "risc" cu masina asta. Garda era mai generoasa decat la ASX sau Outlander (fratele lui mai mare) sau decat a multor alte crossovere sau SUV-uri. tfmercedez, on 28 februarie 2017 - 19:45, said:
Imi place felul cum ai descris masina. Altfel eu eram "fan" discovery. God speed! Inca ma declar fan Discovery. Dar asta va fi un experiment interesant pentru ca voi putea vedea daca Freelander-ul este suficient pentru nevoile mele din afara asfaltului sau am nevoie de mai mult. Astfel, voi planui mai bine achizitia urmatoarei jucarii peste cativa ani. Ca tot am laudat-o, sa adaugam si cateva lucruri care ma nemultumesc sau irita: 1. Oglinzile rabatabile - misto ideea, pacat de implementare Inginerul care a gandit modul standard de operare al oglinzilor lateral merita batut cu muchia riglei peste degete sa nu mai faca si alta data Se da urmatorul caz: conditii de iarna, cu multa apa pe jos si lapovita. Desigur, masina are apa prin toata incheieturile, inclusiv la oglinzile laterale. Iti termini treaba, inchizi masina si peste noapte se lasa un ger naprasnic. Totul ingheata bocna. Dimineata ai treaba si te duci la masina sa o pornesti. Cum dai sa deschizi masina, te apuci sa injuri inginerul care a decis ca atunci cand deschizi masina, oglinzile trebuie sa se desfaca si ele indiferent daca e gheata de 1 deget pe ele sau e soare afara. Din fericire, observasem acest comportament si am lasat masina incuiata cat timp am dat zapada jos de pe ea si degivrantul topea gheata de pe oglinzile laterale. O sa fac rost de un soft pentru masina sa vad daca se poate modifica default-ul oglinzilor laterale. 2. Pozitia oglinzii retrovizoare Desi e suficient de mare incat sa iti ofere o vizibilitate buna a ce se intampla in spatele tau, e aproape la nivelul ochilor si poate obtura din campul vizual (cel mai des acopera semaforul sau ce se intampla in drepta pe trecerea de pietoni). Nimic grav, dar trebuie sa tin cont de aspectul asta si sa casc ochii mai bine 3. Sensibilitatea incuietorii de la haionului deschis Daca ai masina pornita, haionul poate fi deschis si din masina printr-o combinatie de 2 butoane apasate concomitent timp de 5 secunde. Bun, acum ca ai deschis hayonul, te dai jos si te duci in spatele masinii. Daca inchizi usa mai viguros, datorita vibratiei, incuietoarea se declanseaza si iti inchide haionul. Asa ca te duci inapoi, il deschizi din nou si nu mai trantesti portiera:) Devine iritant daca ai contactul de la deschiderea haionului corodat si ti-a fost lene sa il repari in frig pe timpul iernii. Cu soarele asta, se rezolva intr-un weekend cand am timp de putina surubareala. Edited by Quoriah, 01 March 2017 - 11:04. |
#13
Posted 01 March 2017 - 12:11
Salut! Frumoasa masina. Am una in familie, neagra si putin mai noua. Mie imi pare putin instabila masina, cu toata ca suspensie e destul de rigida + rotile pe 18. In schimb la drunuri lungi in special autostrada masina se comporta foarte bine, nu m-am simtit deloc obosit dupa 1000 km cu 2 pauze scurte de alimentare + alte nevoi. Consumul undeva pe la 8l/100km mers in mare parte 120-130km/h. Mentionez ca masina nu e in Romania de aici si drumul de 1000km autostrada...
Nu am iesit niciodata cu masina pe teren accidentat asa ca nu pot spune nimic despre asta dar in putinele dati in care a vazut drum mai prost, ma repet masina imi pare putin cam rigida pt un 4x4. Probleme nu au fost pana acum, are pana in <60 000km,s-au facut doar revizii de filtre si ulei, nici macar placute frana nu s-au schimbat. Aaa, de curand am observat ca nu mai functioneaza functia start stop, nu am investigat cauza. |
#14
Posted 01 March 2017 - 16:09
Salut
Referitor la oglinzi: Nu știu cum este la tine dar la Laguna, pe usa este un buton care comanda rabatarea oglinzilor. Butonul asta are 3 poziții: - apăsat spre stânga anulează funcția de rabatare automata la încuierea mașinii - lăsat pe mijloc este pe automat, adică se rabateaza la încuierea mașinii și se deschid când pun contactul, nu când o descui - apăsat spre dreapta pliază oglinzile chiar dacă sunt in mișcare Attached Files |
#15
Posted 01 March 2017 - 16:23
Quoriah, on 28 februarie 2017 - 17:31, said:
Salut, Am observat ca Freelander-ul duce lipsa de reprezentare in aceasta sectiune. Asa ca m-am gandit sa corectez aceasta problema. Dupa 3 ani, timp in care am condus un BMW E32 740i, mi-am dat seama ca e timpul sa schimb jucaria pentru ca am avut suficient de multe situatii in care a trebuit sa ma intorc de pe drum fiindca limuzina nu isi putea continua drumul (drum prea accidentat, garda mica, masina prea lunga etc.) Asa ca m-am orientat catre Mitsubishi Pajero, Discovery 3, Land Cruiser sau Freelander 2 (lista scurta). Nu sunt adeptul masinii noi, cel putin pentru ce imi trebuie in momentul de fata, asa ca am inceput sa ma uit doar dupa variante SH Dupa o rectificare negativa a bugetului din motive obiective, am redimensionat atat cerintele cat si asteptarile mele. Oarecum dezamagit de "masini de la proprietar" (cand erau ingrijite, am gasit probleme cu actele si vice versa), am zis sa incerc sa vad cum e cu masina de o reprezentanta atunci cand mi-a iesit in cale un Freelander 2 ramas la reprezentanta dupa ce proprietarul anterior isi cumparase o masina noua de la ei. In acel moment, un Freelander 2 clar nu intra in carti fiind doar plan de rezerva. Dupa mai multe tatonari, verificari si sfaturi de la amici, am decis ca masina este OK pentru banii ceruti - mai exact, a reprezentat un compromis acceptabil intre pret si micile defecte ale masinii (in mare parte estetice). Utilajul Freelander 2, din anul 2008 toamna: - model aniversar pentru marcarea a 60 de ani de la infiintarea Land Rover - motor diesel 2.2L, 160 CP - cutie de viteza manuala 6+1 - masina cumparata in Romania - vopsea nemetalizata (Alaska white) o nuanta de alb care se impaca extraordinar de bine cu praful Halatul a costat 9.200 EUR la care am mai adaugat la cateva saptamani dupa un set de cauciucuri de iarna de vreo 500 EUR. Am luat masina la ~156.000 KM la care am mai adaugat eu inca 10.000. Echiparea utilajului Desi nivelul de echipare este "SE", se pare ca Land Rover au adaugat niste lucruri in plus fiind model aniversar. The good stuff care ma incanta pe mine sunt: - acoperis panoramic cu trapa - un sistem 4x4 decent - parbriz incalzit (extrem de util iarna pe zapezile care taman ce au trecut) - sistemul audio si izolarea fonica a masinii - directie precisa, cu un feedback foarte bun si extrem de usor de manevrat - hill descent control (l-am folosit deja de cateva ori) e absolut fenomenal pentru a cobora pante abrupte - privacy glass (se pare ca au venit cu folie din fabrica) - am fost destul de scpetic in privinta lor pana cand am avut de mers mai mult noaptea si am observat ca pot sa ignor cu succes magarii care se proptesc in spatele tau cu faza lunga - sistemul de climatizare pe doua zona mi-a tinut aerul din masina suficient de uscat iarna asta si nu mi s-au aburit deloc geamurile - mufa auxiliara asezata bine langa un buzunar un care poti lasa lejer un mp3 player sau telefonul Rotile de 18" sau farurile cu Xenon si alte briz-brizuri m-au lasat in mare parte indiferent. Impresii personale Imi plac bordul si consola masinii. Desi pot parea sterse sau urate, cine le-a gandit a facut-o fix pe gustul meu: functionale, ergonomice, toate butoanele sunt usor accesibile si suficient de mari incat nu e nevoie sa bajbai dupa ele. Asa ca, pentru a umbla la majoritatea reglajelor din mers, nu e nevoie sa iti iei ochii de la drum. Scaunele soferului si pasagerului puteau fi mai confortabile. Clar nu se compara cu ce am avut pe BMW-ul anterior. De asemenea, singura nemultumire fata de bord e legata de locul pentru picioare mai ales la sofer - daca ar fi fost mai lat cu aproximativ 4-5 centimetri, ar fi fost perfect; asa, uneori, lovesti cu genunchiul de marginea din dreapta cum stai la volan. Suspensii sunt foarte confortabile atat pe sosea cat si in afara asfaltului. Totusi, a trebuit sa ma obisnuiesc cu suspensiile moi mai ales in curbe; unde BMW-ul ramanea fix, la Freelander se observa un mic ruliu in functie de viteza. De asemenea, la frane mai hotarate si din cauza suspensiilor moi, Freelander-ul are o miscare de tangaj destul de pronuntata. Masina s-a dovedit geniala pentru zapada de care taman ce am scapat. Mai ales cand a fost zapada proaspat, a fost FUN FUN FUN!!!! Atat de misto incat am uitat sa ma opres si sa fac poze Asa ca voi pune cateva poze de anul trecut. Performante Nu am sa dau tabelul cu detaliile tehnice considerand ca sunt mai importante observatiile din timpul exploatarii. In loc de cuvant inainte, as dori sa adaug ca masina are 1,8 tone si aerodinamica unui frigider cu 4 roti Plecarea de pe loc e lina, fara smucituri... Desi motorul are un cuplu mai mult decat decent (400 NM), greutatea masinii isi spune cuvantul astfel incat ies din calcul plecarile cu scart de la semafor. Odata ce ai trecut de treapta I, foarte scurta de altfel, masina devine foarte vioaie si usor de manevrat. Mersul in orase aglomerate (eu stand in Bucuresti) mi se pare un pic frustrant, desi e posibil sa fie din etajarea cutiei de viteza. Viteza melcului in Bucuresti inseamna fix un pic mai incet decat viteza la care ai schimba din a 2-a in a 3-a, desi daca ai schimba in a 3-a, risti sa mergi mult si bine subturat. La fel pentru punctul de trecere dintre a 3-a si a 4-a. In schimb, masina se simte ca pestele in apa pe DN-uri, europene sau autostrada. In regim de DN sau drum european, punctul de trecere din a 4-a in a 5-a reprezinta de sweet spot - 90-95 km/h; se poate retrograda in a 4-a daca e nevoie pentru depasiri sau se poate merge linistit cu a 5-a la aproximativ 2 000 RPM. De aici, masina urca usor la 2 500 de ture sau mai mult daca e nevoie. Pe autostrada poate mentine un ritm sustinut la 120-130 km/h in a 6-a fara nici o problema. Se duce usurel pana la 140 km/h, dar motorul dupa incepe sa munceasca mai din greu si consumul creste corespunzator. In regim de autostrada si in viteza a 6-a, cresterea turatiei este putin mai lenta, asa ca daca e vorba de depasiri mai din scurt, as recomanda a 5-a. Daca viteza nu permite retrogradarea, atunci inseamna ca nu e momentul de depasire daca nu e loc sau timp Insumand suspensia mai moale si inaltimea apreciabila (23 cm parca la mine acum) nu recomanda bruscarea masinii la viteze prea mari. Eu personal nu as provoca legile fizicii prea mult In regim de iarna, consumul mixt s-a stabilizat in jurul valorii de 9.5 l/100 km in regim de iarna in care practic am abuzat de treapta a 2-a si a 3-a. In regim de toamna (am masina din septembrie anul trecut), consumul mixt era in jur de 8.5 l/100km. Poze Cateva poze cu frigiderul ambulant si Hans (BMW-ul - da! i-am pus un nume ). Pozele sunt din noiembrie, fix cu 2 zile inainte sa raman doar cu Freelander-ul Si cateva poze de pe un deal de langa Lazarea (Harghita). Drumul l-am descoperit dintr-o poza de pe la Google Maps unde se vedeau cateva urme de carute jos la baza. Asa ca am urcat pe urme de carute si tractoare pana cand am ajuns in varful dealului. Masina s-a comportat exemplar tinerica doar clasa a 3-a(adica 9 ani , sa ne anunti la majorat! |
|
#16
Posted 14 March 2017 - 15:28
Ați mai întâlnit această problema la LR2 ?
La lampa stg spate, becul cu dublă comandă, se aprinde pe frână dar pe poziție nu. Schimb 3 becuri noi și aceeași problemă. Verific cu aparatul de măsura soclul, tensiune pe poziție, tensiune pe frână (doar când apăs pedala). Cel din dreapta funcționează bine. De ce nu am poziție???? |
#17
Posted 15 March 2017 - 11:44
Vezi ca sunt multe povesti cu becuri care "par" sa se potriveasca (ca dimensiune) dar care nu sunt compatibile cu socket-ul din tripla de la LR2 (inclinate diferit, filet prea scurt si asa mai departe).
As verifica urmatoarele: 1) Daca becul de pe dreapta functioneaza bine, muta-l pe stanga si vezi daca are aceeasi problema. 2) La becul de pe dreapta, e bec cu 1 sau 2 filamente si cate puncte de contact are la baza? Apoi vezi la becurile cumparate de tine daca sunt toate reperele astea prezente. 3) Eventuale pete de rugina / mizerie pe soclu - curata-le daca e cazul. 4) Schitele cu circuitele electrice din masina ca sa pot verifica punctual ce se poate strica. Partea buna e ca pe schitele astea iti sunt aratate contacte, relee etc. Sa nu fie si un releu de vina pentru problema ta. Si.... mare grija cu aparatele de masura, se pare ca Freelander-ul 2 e "sensibil" si se pot arde sigurante destul de usor. EDIT: Ce fel de bec ai cumparat pentru spate? Edited by Quoriah, 15 March 2017 - 11:55. |
#18
Posted 15 March 2017 - 12:46
Inițial am constatat că nu se aprinde când frânez. Am dus mașina la un service Land Rover pentru schimbarea unor piese la sistemul de fânare și le-am cerut să rezolve și problema becului. Nu știu ce au făcut, acum se aprinde pe frână și nu am poziție. Mi-au spus că este o problemă de la instalația electrică și trebuie investigație mai îndelungată. Am deschis modulul de confort și am găsit siguranța arsă. Am înlocuit-o, dar nu s-a schimbat situația.
Să fie de la ECU? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users