Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
masina cu motor mic la deal
Last Updated: Jun 09 2017 12:31, Started by
cristel81
, May 22 2017 23:53
·
0
#145
Posted 31 May 2017 - 18:37
#146
Posted 01 June 2017 - 00:15
Când rampa e exprimată în X procente înseamnă că la fiecare 100 de metri parcursi pe "ipotenuză" (drum) adaugi la cota (inaltime) X metri.
Edited by caiuscorneliu, 01 June 2017 - 00:26. |
#148
Posted 04 June 2017 - 20:43
Hai sa lasam ce zice wikipedia, google, constructorul de sarpante, topograful sau geodezul, e vorba de indicatoare rutiere, deci sa vedem ce scrie in cartile pt scoala de soferi, pt cei ce nu au permis de Pitesti: Urcare cu inclinare mare
Indicator rutier care se instaleaza la 100-200 m de inceputul sectorului de drum in urcare, cand rampa depaseste 7%. Procentul inscris pe indicator reprezinta diferenta de nivel pe o distanta de 100 m. Distanta, e cea parcursa de sofer, adica pe ipotenuza, ca doar pe acolo circula, nu pe cateta din tunel, pe sub munte, ca daca ar fi asa, l-ar durea in basca de panta muntelui de deasupra, ar lasa-o in seama alpinistilor. |
#149
Posted 04 June 2017 - 21:15
rumegus, on 04 iunie 2017 - 20:43, said:
Hai sa lasam ce zice wikipedia, google, constructorul de sarpante, topograful sau geodezul, e vorba de indicatoare rutiere, deci sa vedem ce scrie in cartile pt scoala de soferi, pt cei ce nu au permis de Pitesti: Urcare cu inclinare mare Indicator rutier care se instaleaza la 100-200 m de inceputul sectorului de drum in urcare, cand rampa depaseste 7%. Procentul inscris pe indicator reprezinta diferenta de nivel pe o distanta de 100 m. Distanta, e cea parcursa de sofer, adica pe ipotenuza, ca doar pe acolo circula, nu pe cateta din tunel, pe sub munte, ca daca ar fi asa, l-ar durea in basca de panta muntelui de deasupra, ar lasa-o in seama alpinistilor. Desi in prima faza ti-as da dreptate, nu ai. Pentru ca 100% inseamna unghi de 45° Daca tu ai avea dreptate 100% ar insemna unghi de 90° Here: https://en.wikipedia...i/Grade_(slope) "run" means the horizontal component Edited by Tsunnnami, 04 June 2017 - 21:22. |
#150
Posted 09 June 2017 - 09:35
Părerile văd că sunt împărțite. Să zicem că avem două drumuri care pleacă dintr-un punct A și ajung într-un punct B situat mai sus. Unul din drumuri e drept și direct, al doilea e sinuos. Dacă s-ar lua in calcul raportul dintre înălțimea la care se ajunge și distanța parcursă pe orizontală ar trebui ca pe indicatoarele celor doua drumuri sa fie aceeași valoare în procente. Ceea ce mi se pare absurd din moment ce "urcușul" pe drumul sinuos e evident mai puțin abrupt decât pe cel direct. De aia cred că e valabilă cealaltă variantă de stabilire a rampei în procente, cea care ia în calcul distanța parcursă pe șosea și nu pe orizontală, până la urmă vorbim de indicatoare rutiere, nu topografice.
|
#151
Posted 09 June 2017 - 12:06
Crezi ca indicatoarele rutiere sunt facute dupa alte standarde decat cele topografice?
|
#152
Posted 09 June 2017 - 12:22
caiuscorneliu, on 09 iunie 2017 - 09:35, said:
Să zicem că avem două drumuri care pleacă dintr-un punct A și ajung într-un punct B situat mai sus. Unul din drumuri e drept și direct, al doilea e sinuos. Dacă s-ar lua in calcul raportul dintre înălțimea la care se ajunge și distanța parcursă pe orizontală ar trebui ca pe indicatoarele celor doua drumuri sa fie aceeași valoare în procente. Daca A e Bucuresti si B e Amsterdam, imi pui o placa cu coborare, practic nu am nevoie de motor. Cand colo, trebuie sa urc cateva sute de metrii in Austria |
#153
Posted 09 June 2017 - 12:31
caiuscorneliu, on 09 iunie 2017 - 09:35, said:
Părerile văd că sunt împărțite. Să zicem că avem două drumuri care pleacă dintr-un punct A și ajung într-un punct B situat mai sus. Unul din drumuri e drept și direct, al doilea e sinuos. Dacă s-ar lua in calcul raportul dintre înălțimea la care se ajunge și distanța parcursă pe orizontală ar trebui ca pe indicatoarele celor doua drumuri sa fie aceeași valoare în procente. Se ia in calcul proiectia in plan a drumului sinuos, nu distanta directa. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users