Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare aparat de vidat alime...

Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...
 Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady
 Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism
 Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...
 

Toyota Avensis noua sau nu?

- - - - -
  • Please log in to reply
108 replies to this topic

#55
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
In acest caz, dpmdv lucrurile sunt simple. Diferenta de dotari nu este in totalitate ceva care sa te faca sa alegi o Corolla dotata mai bine, daca zici ca unele... destul de importante, nu sunt chiar pe gustul tau. Asa ca eu as spune Avensis. Ai 130 CP. Sunt suficienti pentru pretentiile zilelor noastre, pe o asa caroserie.

#56
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,676
  • Înscris: 24.11.2015

 axl07, on 17 mai 2017 - 14:50, said:


Depinde de la om la persoana ce i se potriveste. Oricat de bine intretinuta ar fi o masina din 2007, tot e normal sa mai cada cate una alta pe ea, nu chestii mari dar chestii enervante pentru care trebuie sa pierzi timp sa le rezolvi, pe cand in una noua eu unu cel putin ma astept ca vreo 5 ani sa nu trebuiasca decat sa bag benzina si lichid de spalat parbrizul si sa-i dau talpa. Banii in plus pe care ii dai pe o masina noua, eu unul consider ca merita din cauza confortului pe care ti-l aduce prin faptul ca nu trebuie sa te intereseze diferitele probleme tehnice pe care le va avea.

Daca tu consideri ca problemele mici, adica niste piese (termostat, un senzor, niste placute de frana, etc) care sunt 50-200lei sunt chestii care sa te faca sa dai inca vreo 45.000lei in plus pentru comoditate atunci mergi pe masina noua, mai ales daca nu ti se pare ca faci deloc un efort financiar cand o achizitionezi.

 LauCalin, on 17 mai 2017 - 15:29, said:

Ai 130 CP. Sunt suficienti pentru pretentiile zilelor noastre, pe o asa caroserie.

Ba chiar deloc. Ma indoiesc. E o caroserie de clasa medie, motorizata de un 1.6 aspirat, care are caii aia pe la 6400rpm , iar cuplul de 160nm nu e cine stie ce. Se va misca mai prost ca un Logan 1.6 16v care nu e cine stie ce racheta. In depasiri daca mergi in vacanta si esti incarcat, te rogi de e sau o turezi de aproape ramai cu motorul in brate. Eu as lua motorizarea 1.8 benzina, are cuplu mai mare cu 400rpm mai jos si consumul identic + 15cp in plus.

#57
rdk

rdk

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 470
  • Înscris: 25.02.2007
In legatura cu puterea, ma pot duce la drive test(nu imi dau seama din specificatii). O sa ma mai gandesc si daca merita sa iau masina noua acum(as putea sa aman gen un an doi si sa o iau cu un efort mai mic).

#58
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,640
  • Înscris: 07.10.2005
Cauta ceva cu vechime mica, garantie si rulaj mic, vei avea o masina mai bine dotata si vei pierde foarte putin la o eventuala revanzare in comparatie cu masina noua care in 5 minute dupa ce ai luat-o se devalorizeaza.

#59
Claudiu998

Claudiu998

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 731
  • Înscris: 02.09.2016
Sa dai 17.000 de euro pe o japoneza de noua...Posted Image . Se devalorizeaza mai repede ca un reno.
Nenea truculmagic are dreptate. Degeaba masina noua si cheala si slabuta. Te vei plictisii repede de ea, accelerarea modesta, interior modest.
La 9-11.000 cumperi un seria 3 din 2009-2010  benzinar 2.0 170cp aspirat cu consum de Logan de 1.6!
Sambata am cumparat una cu detaliile de mai sus dintr-un autohaus din Munchen. 8700, fara navigatie 100k reali. Luni am bagat 30 de milioane in piese si manopera. Ghici ce, masina aproape noua la pret de logan nou fara clima, tabla rugineste dupa 3 ani. A fost 32.000 de noua si se comporta de minune
ASta e gandirea romanului sa-si ia masina noua, ca doar o viata are. Se multumeste cu un cazan din plastic de 15.000E, motor 1.6 90 de cai, si peste 4 ani mai face 6000. In schimb sh-u ala premium il iei pe 10 il tii 4 ani, il dai cu 7 linistit

Edited by Claudiu998, 17 May 2017 - 16:43.


#60
rdk

rdk

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 470
  • Înscris: 25.02.2007

 Claudiu998, on 17 mai 2017 - 16:39, said:

Sa dai 17.000 de euro pe o japoneza de noua...Posted Image . Se devalorizeaza mai repede ca un reno.
Nenea truculmagic are dreptate. Degeaba masina noua si cheala si slabuta. Te vei plictisii repede de ea, accelerarea modesta, interior modest.
La 9-11.000 cumperi un seria 3 din 2009-2010  benzinar 2.0 170cp aspirat cu consum de Logan de 1.6!
Sambata am cumparat una cu detaliile de mai sus dintr-un autohaus din Munchen. 8700, fara navigatie 100k reali. Luni am bagat 30 de milioane in piese si manopera. Ghici ce, masina aproape noua la pret de logan nou care a fost 32.000 de noua si se comporta de minune
ASta e gandirea romanului sa-si ia masina noua, ca doar o viata are. Se multumeste cu un cazan din plastic de 15.000E, motor 1.6 90 de cai, si peste 4 ani mai face 6000. In schimb sh-u ala premium il iei pe 10 il tii 4 ani, il dai cu 7 linistit

In ultima fraza mi se pare ca ma critici fin si nu imi place asta. Nu vad un lucru gresit in a vrea o masina noua dar a cantari bine toate optiunile. Felicitari pentru achizitie si cat mai multi km sau spor la vanzare(dupa caz).

#61
raducut123

raducut123

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,205
  • Înscris: 12.09.2013
Da si cand te urci intr-o masina si miroase a nou...La una veche te gandesti ce nespalat s-a scobit in nas....

#62
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,640
  • Înscris: 07.10.2005
Ei lasa ca nu e chiar asa cu mirosul de nou, cand urci intr-un Logan nou sau alte masini ieftine miroase a nou, dar un miros urat, intepator. Sunt masini la care mirosul este asa cum trebuie dar nu costa 15.000 euro.

#63
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,106
  • Înscris: 09.01.2007
NU stiu cu mirosurile, dar cine nu se pricepe la achizitionat piese si nu are prieteni cu service-uri de incredere nu are rost sa-si ia SH.

#64
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Cum spanac sa fie slaba o masina care poate ajunge la 100 in km/h in vreo 10 secunde si are viteza maxima 200 km/h???Posted Image Sunt zeci de modele care nu ajung nici la 170-180 km/h si nimeni nu se plange. Defapt nici un proprietar nu se plange. E o mare diferenta.
Se da cu ea pe Nurburgring si nu ne-a spus? La un mers normal cu 110-120-130 km/h, se descurca bine. Problema este de la 150-160 km/h. Ca la orine masina care se apropie de viteza maxima constructiva. Bine, daca ai pretentii de masina de 200 CP, da, e naspa un Avensis de 130 CP.
Si apropos de Toyota si masinile noi. Daca iei masina noua ca sa o vinzi dupa 4-5 ani, ti-ai luat teapa. Pentru ca devalorizarea e foarte mare. La orice masina defapt. Dar, in acelasi timp, mai mica la masinile nemtesti. Ca deh, sunt nemtesti. O masina noua se cumpara ca sa o pastrezi 6-7 ani macar si dupa ce faci macar 100-120000 de km. Dar @rdk, daca te vei uita pe Autovit sau OLX, vei vedea ca un Avensis sh nu e chiar la pret de "shaorma". Adica proprietarii cam tin pretul sus, chiar daca masina are si mai mult de 150000 de km. Asta am vazut si la Yaris.

Edited by LauCalin, 17 May 2017 - 17:10.


#65
rdk

rdk

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 470
  • Înscris: 25.02.2007
@LauCalin, m-am uitat pe mobile si un Avensis din 2012(e drept, cu clima, nu cu aer manual) e vreo 9 - 10.000 de euro cu un rulaj de 100.000km, adica nu are o devalorizare mare. Daca voi cumpara masina noua, nici nu ma gandesc sa nu o tin 10 ani si dupa cine stie, multi isi cumpara avensis din 2007 cu gandul de a le mai tine 5 ani. Nu mai vreau sa mai schimb sh-uri vechi, de asta am zis ca ori un sh de 3 ani ori noua.

#66
a3ds

a3ds

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 13,313
  • Înscris: 26.04.2015
Daca deja faci ce vrea viitoarea nevasta, o sa fie epic fail lol.

Masina noua vs masina second hand, eternul topic Posted Image

Problema se pune asa: cu bani de Avensis noua iti iei ceva clasa superioara SH, adica premium, adica alt film.

Daca te pricepi la masini si stii ce faci, clar merita second hand. Daca nu, nu.

Deprecierea unei masini premium in 2-3-4 ani o face foarte interesanta vs un Avensis nou, ma refer la C/E-klass, Seria 3/5, A4/A5 etc

Edited by a3ds, 17 May 2017 - 17:27.


#67
rdk

rdk

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 470
  • Înscris: 25.02.2007

 a3ds, on 17 mai 2017 - 17:26, said:

Daca deja faci ce vrea viitoarea nevasta, o sa fie epic fail lol.

Multumesc pentru apreciere.

Quote

Deprecierea unei masini premium in 2-3-4 ani o face foarte interesanta vs un Avensis nou, ma refer la C/E-klass, Seria 3/5, A4/A5 etc

Aici ai dreptate doar ca nu ma intereseaza o masina premium, ma intereseaza o compacta decenta la 9-10k sh sau 15-16k noua. (Avensis a intrat in schema datorita pretului)

#68
a3ds

a3ds

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 13,313
  • Înscris: 26.04.2015
Avensis e o masina foarte ok daca vrei ceva cetatenesc, de normie.

Eu de banii aia m-as uita la un Accord, e chestie de preferinta personala, arata mai tineresc asa si are alta tinuta de drum si motorizari mai interesante.

Edited by a3ds, 17 May 2017 - 17:48.


#69
rdk

rdk

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 470
  • Înscris: 25.02.2007

 a3ds, on 17 mai 2017 - 17:47, said:

Avensis e o masina foarte ok daca vrei ceva cetatenesc, de normie.

Eu de banii aia m-as uita la un Accord, e chestie de preferinta personala, arata mai tineresc asa si are alta tinuta de drum si motorizari mai interesante.

Nu imi permit accord noua, doar sh si e printre favorite.

#70
a3ds

a3ds

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 13,313
  • Înscris: 26.04.2015
Pai SH zic si eu, da. Ambele variante sunt foarte ok, fiabile adica. Evident, depinde de masina daca o iei SH, istoric, proprietar, km, conditii de utilizare. Intre un Accord si un Avensis SH ar trebui sa o alegi pe aia care e mai in mintile ei, adica putini km, neaccidentata si ideal cu un singur proprietar si istoric verificabil.

#71
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017

 rdk, on 17 mai 2017 - 17:32, said:


Aici ai dreptate doar ca nu ma intereseaza o masina premium, ma intereseaza o compacta decenta la 9-10k sh sau 15-16k noua. (Avensis a intrat in schema datorita pretului)
Compactele sunt Ford Focus, Renault Megane, Honda Civic, Mazda 3, Fiat Bravo, etc....Astea sunt compactele care se incadreaza in banii respectivi, adica 9-10mii second si pe la 30mii km rulaj sau 15-16mii noi. Avensis,Acord,Mondeo,Mazda 6 sunt medii si la 9-10mii nu gasesti sub 100mii km, eventual o Laguna,caci se devalorizeaza mai mult. Astea medii vor avea 4-5 ani minim, acum depinde ce vrei/ce iti trebuie! Ca fapt divers un Focus sau un Megane noi sunt pana in 12mii dotate decent!

#72
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Conteaza f mult si cati ani ai de gand sa o pastrezi si cati km ai de gand sa faci. Daca o pastrezi 5 ani si/sau faci 12000 de km, eu zic sa nu iei masina noua.
Mai bine cauti o compacta pe la 12000, gen Corolla ca tot iti place, cu dotari ok si te tine cel putin 5 ani si 100000 de km, fara mari batai de cap. Poti iesi mai castigat asa si iti mai raman si 4000-5000 de euro pentru sufletul tau.

Edited by LauCalin, 17 May 2017 - 18:20.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate