Toyota Avensis noua sau nu?
Last Updated: May 26 2017 17:23, Started by
rdk
, May 17 2017 11:53
·
0
#55
Posted 17 May 2017 - 15:29
In acest caz, dpmdv lucrurile sunt simple. Diferenta de dotari nu este in totalitate ceva care sa te faca sa alegi o Corolla dotata mai bine, daca zici ca unele... destul de importante, nu sunt chiar pe gustul tau. Asa ca eu as spune Avensis. Ai 130 CP. Sunt suficienti pentru pretentiile zilelor noastre, pe o asa caroserie.
|
#56
Posted 17 May 2017 - 15:47
axl07, on 17 mai 2017 - 14:50, said: Depinde de la om la persoana ce i se potriveste. Oricat de bine intretinuta ar fi o masina din 2007, tot e normal sa mai cada cate una alta pe ea, nu chestii mari dar chestii enervante pentru care trebuie sa pierzi timp sa le rezolvi, pe cand in una noua eu unu cel putin ma astept ca vreo 5 ani sa nu trebuiasca decat sa bag benzina si lichid de spalat parbrizul si sa-i dau talpa. Banii in plus pe care ii dai pe o masina noua, eu unul consider ca merita din cauza confortului pe care ti-l aduce prin faptul ca nu trebuie sa te intereseze diferitele probleme tehnice pe care le va avea. Daca tu consideri ca problemele mici, adica niste piese (termostat, un senzor, niste placute de frana, etc) care sunt 50-200lei sunt chestii care sa te faca sa dai inca vreo 45.000lei in plus pentru comoditate atunci mergi pe masina noua, mai ales daca nu ti se pare ca faci deloc un efort financiar cand o achizitionezi. LauCalin, on 17 mai 2017 - 15:29, said:
Ai 130 CP. Sunt suficienti pentru pretentiile zilelor noastre, pe o asa caroserie. Ba chiar deloc. Ma indoiesc. E o caroserie de clasa medie, motorizata de un 1.6 aspirat, care are caii aia pe la 6400rpm , iar cuplul de 160nm nu e cine stie ce. Se va misca mai prost ca un Logan 1.6 16v care nu e cine stie ce racheta. In depasiri daca mergi in vacanta si esti incarcat, te rogi de e sau o turezi de aproape ramai cu motorul in brate. Eu as lua motorizarea 1.8 benzina, are cuplu mai mare cu 400rpm mai jos si consumul identic + 15cp in plus. |
#57
Posted 17 May 2017 - 15:50
In legatura cu puterea, ma pot duce la drive test(nu imi dau seama din specificatii). O sa ma mai gandesc si daca merita sa iau masina noua acum(as putea sa aman gen un an doi si sa o iau cu un efort mai mic).
|
#58
Posted 17 May 2017 - 16:07
Cauta ceva cu vechime mica, garantie si rulaj mic, vei avea o masina mai bine dotata si vei pierde foarte putin la o eventuala revanzare in comparatie cu masina noua care in 5 minute dupa ce ai luat-o se devalorizeaza.
|
#59
Posted 17 May 2017 - 16:39
Sa dai 17.000 de euro pe o japoneza de noua... . Se devalorizeaza mai repede ca un reno.
Nenea truculmagic are dreptate. Degeaba masina noua si cheala si slabuta. Te vei plictisii repede de ea, accelerarea modesta, interior modest. La 9-11.000 cumperi un seria 3 din 2009-2010 benzinar 2.0 170cp aspirat cu consum de Logan de 1.6! Sambata am cumparat una cu detaliile de mai sus dintr-un autohaus din Munchen. 8700, fara navigatie 100k reali. Luni am bagat 30 de milioane in piese si manopera. Ghici ce, masina aproape noua la pret de logan nou fara clima, tabla rugineste dupa 3 ani. A fost 32.000 de noua si se comporta de minune ASta e gandirea romanului sa-si ia masina noua, ca doar o viata are. Se multumeste cu un cazan din plastic de 15.000E, motor 1.6 90 de cai, si peste 4 ani mai face 6000. In schimb sh-u ala premium il iei pe 10 il tii 4 ani, il dai cu 7 linistit Edited by Claudiu998, 17 May 2017 - 16:43. |
#60
Posted 17 May 2017 - 16:45
Claudiu998, on 17 mai 2017 - 16:39, said:
Sa dai 17.000 de euro pe o japoneza de noua... . Se devalorizeaza mai repede ca un reno. Nenea truculmagic are dreptate. Degeaba masina noua si cheala si slabuta. Te vei plictisii repede de ea, accelerarea modesta, interior modest. La 9-11.000 cumperi un seria 3 din 2009-2010 benzinar 2.0 170cp aspirat cu consum de Logan de 1.6! Sambata am cumparat una cu detaliile de mai sus dintr-un autohaus din Munchen. 8700, fara navigatie 100k reali. Luni am bagat 30 de milioane in piese si manopera. Ghici ce, masina aproape noua la pret de logan nou care a fost 32.000 de noua si se comporta de minune ASta e gandirea romanului sa-si ia masina noua, ca doar o viata are. Se multumeste cu un cazan din plastic de 15.000E, motor 1.6 90 de cai, si peste 4 ani mai face 6000. In schimb sh-u ala premium il iei pe 10 il tii 4 ani, il dai cu 7 linistit In ultima fraza mi se pare ca ma critici fin si nu imi place asta. Nu vad un lucru gresit in a vrea o masina noua dar a cantari bine toate optiunile. Felicitari pentru achizitie si cat mai multi km sau spor la vanzare(dupa caz). |
#61
Posted 17 May 2017 - 16:48
Da si cand te urci intr-o masina si miroase a nou...La una veche te gandesti ce nespalat s-a scobit in nas....
|
#63
Posted 17 May 2017 - 17:02
NU stiu cu mirosurile, dar cine nu se pricepe la achizitionat piese si nu are prieteni cu service-uri de incredere nu are rost sa-si ia SH.
|
#64
Posted 17 May 2017 - 17:02
Cum spanac sa fie slaba o masina care poate ajunge la 100 in km/h in vreo 10 secunde si are viteza maxima 200 km/h??? Sunt zeci de modele care nu ajung nici la 170-180 km/h si nimeni nu se plange. Defapt nici un proprietar nu se plange. E o mare diferenta.
Se da cu ea pe Nurburgring si nu ne-a spus? La un mers normal cu 110-120-130 km/h, se descurca bine. Problema este de la 150-160 km/h. Ca la orine masina care se apropie de viteza maxima constructiva. Bine, daca ai pretentii de masina de 200 CP, da, e naspa un Avensis de 130 CP. Si apropos de Toyota si masinile noi. Daca iei masina noua ca sa o vinzi dupa 4-5 ani, ti-ai luat teapa. Pentru ca devalorizarea e foarte mare. La orice masina defapt. Dar, in acelasi timp, mai mica la masinile nemtesti. Ca deh, sunt nemtesti. O masina noua se cumpara ca sa o pastrezi 6-7 ani macar si dupa ce faci macar 100-120000 de km. Dar @rdk, daca te vei uita pe Autovit sau OLX, vei vedea ca un Avensis sh nu e chiar la pret de "shaorma". Adica proprietarii cam tin pretul sus, chiar daca masina are si mai mult de 150000 de km. Asta am vazut si la Yaris. Edited by LauCalin, 17 May 2017 - 17:10. |
|
#65
Posted 17 May 2017 - 17:09
@LauCalin, m-am uitat pe mobile si un Avensis din 2012(e drept, cu clima, nu cu aer manual) e vreo 9 - 10.000 de euro cu un rulaj de 100.000km, adica nu are o devalorizare mare. Daca voi cumpara masina noua, nici nu ma gandesc sa nu o tin 10 ani si dupa cine stie, multi isi cumpara avensis din 2007 cu gandul de a le mai tine 5 ani. Nu mai vreau sa mai schimb sh-uri vechi, de asta am zis ca ori un sh de 3 ani ori noua.
|
#66
Posted 17 May 2017 - 17:26
Daca deja faci ce vrea viitoarea nevasta, o sa fie epic fail lol.
Masina noua vs masina second hand, eternul topic Problema se pune asa: cu bani de Avensis noua iti iei ceva clasa superioara SH, adica premium, adica alt film. Daca te pricepi la masini si stii ce faci, clar merita second hand. Daca nu, nu. Deprecierea unei masini premium in 2-3-4 ani o face foarte interesanta vs un Avensis nou, ma refer la C/E-klass, Seria 3/5, A4/A5 etc Edited by a3ds, 17 May 2017 - 17:27. |
#67
Posted 17 May 2017 - 17:32
a3ds, on 17 mai 2017 - 17:26, said:
Daca deja faci ce vrea viitoarea nevasta, o sa fie epic fail lol. Multumesc pentru apreciere. Quote Deprecierea unei masini premium in 2-3-4 ani o face foarte interesanta vs un Avensis nou, ma refer la C/E-klass, Seria 3/5, A4/A5 etc Aici ai dreptate doar ca nu ma intereseaza o masina premium, ma intereseaza o compacta decenta la 9-10k sh sau 15-16k noua. (Avensis a intrat in schema datorita pretului) |
#68
Posted 17 May 2017 - 17:47
Avensis e o masina foarte ok daca vrei ceva cetatenesc, de normie.
Eu de banii aia m-as uita la un Accord, e chestie de preferinta personala, arata mai tineresc asa si are alta tinuta de drum si motorizari mai interesante. Edited by a3ds, 17 May 2017 - 17:48. |
#69
Posted 17 May 2017 - 17:49
a3ds, on 17 mai 2017 - 17:47, said:
Avensis e o masina foarte ok daca vrei ceva cetatenesc, de normie. Eu de banii aia m-as uita la un Accord, e chestie de preferinta personala, arata mai tineresc asa si are alta tinuta de drum si motorizari mai interesante. Nu imi permit accord noua, doar sh si e printre favorite. |
|
#70
Posted 17 May 2017 - 17:50
Pai SH zic si eu, da. Ambele variante sunt foarte ok, fiabile adica. Evident, depinde de masina daca o iei SH, istoric, proprietar, km, conditii de utilizare. Intre un Accord si un Avensis SH ar trebui sa o alegi pe aia care e mai in mintile ei, adica putini km, neaccidentata si ideal cu un singur proprietar si istoric verificabil.
|
#71
Posted 17 May 2017 - 18:02
rdk, on 17 mai 2017 - 17:32, said: Aici ai dreptate doar ca nu ma intereseaza o masina premium, ma intereseaza o compacta decenta la 9-10k sh sau 15-16k noua. (Avensis a intrat in schema datorita pretului) |
#72
Posted 17 May 2017 - 18:16
Conteaza f mult si cati ani ai de gand sa o pastrezi si cati km ai de gand sa faci. Daca o pastrezi 5 ani si/sau faci 12000 de km, eu zic sa nu iei masina noua.
Mai bine cauti o compacta pe la 12000, gen Corolla ca tot iti place, cu dotari ok si te tine cel putin 5 ani si 100000 de km, fara mari batai de cap. Poti iesi mai castigat asa si iti mai raman si 4000-5000 de euro pentru sufletul tau. Edited by LauCalin, 17 May 2017 - 18:20. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users