Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Toyota Avensis noua sau nu?
#37
Posted 17 May 2017 - 13:54
sfantu.dracu, on 17 mai 2017 - 13:40, said:
Chiar si la bugetul initial ai masina noua. Din gama Dacia. Cu cat cresti bugetul, cu atat cresc si posibilitatile. Teoretic coreenii si japonezii ofera dotari mai multe in acelasi pret. Asta nu inseamna ca nu poti gasi o oferta mai buna in alta parte. Doar nu tine niste usi inchise pe motive de... am auzit eu. As vrea ceva mai bun. Mai am o dacie. Sunt de acord cu usile inchise. bobalex18, on 17 mai 2017 - 13:42, said: Seat leon modelul nou e singurul care imi place de la ei. Jetta si octavia sunt ok. Nu ma arunc la passat dar mi-ar placea mai mult un passat decat cele mentionate de tine. overseas, on 17 mai 2017 - 13:42, said:
La Ford iei discount pana in 25%, minim 20%. De preferat sa-i presezi spre final de trimestru Nu stiam ca sunt asa mari. Pai si de ce nu scad preturile de lista cu 20% si gata? Mi-ar placea sa fie transparent totul, nu sa stau eu sa umblu cu oferte de la unul la altul. |
#38
Posted 17 May 2017 - 13:58
Acum ce masina ai? Conteaza si de la ce anume pleci cand te uiti la urmatoarea.
Parerea ta despre Ford Focus ca fiind "low-cost" e gresita. Depinde, ca la orice alta marca de altfel, de nivelul de dotare. Si un Golf, si o Kia, si un Opel si orice vrei tu vin cu diverse nivele de dotare, intre care nivele exista si diferente la materialele din interior. Un Focus Titanium are materiale foarte ok la interior. Ford nu e o marca "low-cost". Este o marca de volum la fel cum sunt si Volkswagen, Opel, Toyota si altele. Nu exista diferente semnificative intre marcile astea cand te uiti la aceeasi clasa de masini in aceeasi zona de pret. Un Focus full e mult mai placut si ca materiale si ca functionalitate comparat cu o Corolla cheala. La fel si o Corolla dotata cu tot ce se poate mai bun va fi mult mai buna decat un Focus chel. Deci atentie la ce anume te uiti cand compari, ca sa nu compari mere cu portocale cand vine vorba de dotari si echipare. Oricum faci o varza intre clasa compacta si medie. La banii tai maximi (16-17.000) nu ai ce sa te uiti la masini medii noi. Vor fi foarte slab dotate, cu cele mai ieftine materiale (pentru clasa lor) si cu motoare lesinate. Aia sunt bani de o masina compacta noua (nici aia macar dotata prea grozav). Insa cum au zis si altii, eu zic sa mergi pe varianta unui SH de 2-3 ani, in jur de 10.000. Tot o compacta buna vei gasi si in banii aia, nu te uita dupa masini din clasa medie ca la alea pretul corect la SH de 2-3 ani e peste 15.000. Eu am vandut un Focus 3 break Titanium dotat f. bine, vechi de 4 ani si 100.000 km cu fix 11.000 (in Germania). Deci nu te astepta sa gasesti masina mai noua de 3 ani, mai mare decat compacta si sub 10.000 euro si in stare buna. Mergi pe o compacta SH de 2-3 ani. Cred ca e varianta optima. Daca vrei noua, uita-te la 18.000 - 20.000, ca sa iei si ceva motor mai puternic (un 140-180 CP ar suna mai bine, si nu motor f. mic). Pt 2 persoane, si ocazional 4, o compacta e absolut suficienta. |
#39
Posted 17 May 2017 - 14:04
rdk, on 17 mai 2017 - 12:29, said:
O sa ma duc la Mazda sa vad ce oferte au desi sunt cam scumpicele si nu stiu nici pe parte de service cum sunt. Mi-a luat ochii si auris hibrid dar nu-mi place prea multa tehnologie la masina, o face mai putin fiabila. La banii astia nu te atingi de mazda 6. In schimb poti obtine o mazda 3 g120 attraction, iar daca scazi o rabla+discount, o scoti in 16-17k de euro fara probleme. http://www.mazda.ro/...ionType=summary Edited by jericho, 17 May 2017 - 14:05. |
#40
Posted 17 May 2017 - 14:06
adipelcz, on 17 mai 2017 - 13:58, said:
Acum ce masina ai? Conteaza si de la ce anume pleci cand te uiti la urmatoarea. Parerea ta despre Ford Focus ca fiind "low-cost" e gresita. Depinde, ca la orice alta marca de altfel, de nivelul de dotare. Si un Golf, si o Kia, si un Opel si orice vrei tu vin cu diverse nivele de dotare, intre care nivele exista si diferente la materialele din interior. Un Focus Titanium are materiale foarte ok la interior. Ford nu e o marca "low-cost". Este o marca de volum la fel cum sunt si Volkswagen, Opel, Toyota si altele. Nu exista diferente semnificative intre marcile astea cand te uiti la aceeasi clasa de masini in aceeasi zona de pret. Un Focus full e mult mai placut si ca materiale si ca functionalitate comparat cu o Corolla cheala. La fel si o Corolla dotata cu tot ce se poate mai bun va fi mult mai buna decat un Focus chel. Deci atentie la ce anume te uiti cand compari, ca sa nu compari mere cu portocale cand vine vorba de dotari si echipare. Oricum faci o varza intre clasa compacta si medie. La banii tai maximi (16-17.000) nu ai ce sa te uiti la masini medii noi. Vor fi foarte slab dotate, cu cele mai ieftine materiale (pentru clasa lor) si cu motoare lesinate. Aia sunt bani de o masina compacta noua (nici aia macar dotata prea grozav). Insa cum au zis si altii, eu zic sa mergi pe varianta unui SH de 2-3 ani, in jur de 10.000. Tot o compacta buna vei gasi si in banii aia, nu te uita dupa masini din clasa medie ca la alea pretul corect la SH de 2-3 ani e peste 15.000. Eu am vandut un Focus 3 break Titanium dotat f. bine, vechi de 4 ani si 100.000 km cu fix 11.000 (in Germania). Deci nu te astepta sa gasesti masina mai noua de 3 ani, mai mare decat compacta si sub 10.000 euro si in stare buna. Mergi pe o compacta SH de 2-3 ani. Cred ca e varianta optima. Daca vrei noua, uita-te la 18.000 - 20.000, ca sa iei si ceva motor mai puternic (un 140-180 CP ar suna mai bine, si nu motor f. mic). Pt 2 persoane, si ocazional 4, o compacta e absolut suficienta. Eu merg cu un Sandero in momentul de fata, am avut BMW, opel,logan si skoda in trecut. Cel mai mult mi-a placut bmw-ul la comfort, skoda la intretinere si opel la nimic. In legatura cu focusul, plasticul usii(langa geam, unde isi tin manelistii cotul cu geamul deschis, vara) e tare, lucru ce la alte marci nu se intampla. Se poate sa fi inteles eu gresit totusi. In legatura cu varza, sunt de acord, m-a incantat pretul la Avensis si eram dispus sa trec peste dotari, m-am linistit acum. In legatura cu sh-ul de 2-3 ani, e ok dar nu ma deranjeaza nici 4-5 ani daca nu inseamna costuri mari in plus si ar pica mai bine la dotari. Apreciez raspunsul tau mai pe larg, multumesc. jericho, on 17 mai 2017 - 14:04, said:
La banii astia nu te atingi de Mazda 6. In schimb poti obtine o mazda 3 g120 attraction, iar daca scazi o rabla+discount, o scoti in 16-17k de euro fara probleme. http://www.mazda.ro/...ionType=summary E ok si 3 pentru nevoile mele. Cum e partea de service la reprezentanta(daca imi aduc bine aminte, ai mazda 3 tu)? |
#41
Posted 17 May 2017 - 14:13
rdk, on 17 mai 2017 - 14:06, said:
E ok si 3 pentru nevoile mele. Cum e partea de service la reprezentanta(daca imi aduc bine aminte, ai Mazda 3 tu)? Vb strict in bucuresti, arian e cam slabut in schimb bdt sunt ok. Reviziile sunt in jur de 8-900 de lei dar poti veni si cu piesele tale si scapi cu maxim 5-600 de lei per total. Despre cum se descurca pe partea de probleme tehnice nu stiu sa iti zic, fiindca nu am avut. |
#43
Posted 17 May 2017 - 14:21
La 5500e a vandut un prieten o Jetta 1.9tdi din 2007 cu 110.000km reali, luata de el de noua, cu reviziile la zi si mai merge mult si bine masina respectiva fara investitii enorme. A vandut-o pt ca are mai multi bani si acuma isi permite un a6 c7. Daca ai prinde o astfel de masina chiar si mai noua pana in 7000e, ceilalti 10k ii pui la saltea. Daca vrei masina noua, vei pierde foarte mult la devalorizare si multa satisfactie nu o sa-ti aduca, ca mereu apar altele. Lasati povestile cu "masina noua e noua" ca nu e chiar asa. Iti iei masina noua doar daca nu simti ca faci un efort financiar prea mare.
Edited by TruculMagic, 17 May 2017 - 14:30. |
#45
Posted 17 May 2017 - 14:30
jericho, on 17 mai 2017 - 14:13, said:
Da, Mazda 3 am. Vb strict in bucuresti, arian e cam slabut in schimb bdt sunt ok. Reviziile sunt in jur de 8-900 de lei dar poti veni si cu piesele tale si scapi cu maxim 5-600 de lei per total. Despre cum se descurca pe partea de probleme tehnice nu stiu sa iti zic, fiindca nu am avut. petre69, on 17 mai 2017 - 14:20, said:
aia sunt bani si de o Vitara automata TruculMagic, on 17 mai 2017 - 14:21, said:
La 5500e a vandut un prieten o Jetta 1.9tdi din 2007 cu 110.000km reali, luata de el de noua, cu reviziile la zi si mai merge mult si bine masina respectiva fara investitii enorme. A vandut-o ca are mai multi bani si acuma isi permite un a6 c7. Daca ai prinde o astfel de masina chiar si mai noua pana in 7000e, ceilalti 10k ii pui la saltea. Daca vrei masina noua, vei pierde foarte mult la devalorizare si multa satisfactie nu o sa-ti aduca, ca mereu apar altele. Lasati povestile cu "masina noua e noua" ca nu e chiar asa. Iti iei masina noua doar daca nu simti ca faci un efort financiar prea mare. Mihai_mb, on 17 mai 2017 - 14:26, said:
Perfect de acord, eu te-am sfatuit cu negocierea si mai stiu eu ce, dar la 10.000 buget efectiv nu m-as uita la masina noua, decat daca te multumeste Logan prin prisma motorizarilor/dotarilor mai slabe, sigurantei reduse etc. Dupa toata discutia de pe topin inclin sa nu iau ceva nou, ci mai de graba ceva de 2-3 ani. |
#46
Posted 17 May 2017 - 14:32
Trebuie doar sa ai rabdare si sa cauti. Majoritatea o sa fie cu multi km, revopsite, tamponate, etc. In poze sunt bijuterii si in realitate dai de niste cazane. Insa daca verifici cu rabdare din 30-40 masini tot gasesti una buna.
|
|
#47
Posted 17 May 2017 - 14:34
Sau mergi in Germania si raportul de mai sus devine una din 3-4.
Edited by Mihai_mb, 17 May 2017 - 14:34. |
#48
Posted 17 May 2017 - 14:42
#50
Posted 17 May 2017 - 14:48
TruculMagic, on 17 mai 2017 - 14:32, said:
Trebuie doar sa ai rabdare si sa cauti. Majoritatea o sa fie cu multi km, revopsite, tamponate, etc. In poze sunt bijuterii si in realitate dai de niste cazane. Insa daca verifici cu rabdare din 30-40 masini tot gasesti una buna. Mihai_mb, on 17 mai 2017 - 14:34, said:
Sau mergi in Germania si raportul de mai sus devine una din 3-4. jericho, on 17 mai 2017 - 14:42, said:
in afara de garantie, ai 5 ani de zile asistenta rutiera gratuita in toata uniunea europeana |
#52
Posted 17 May 2017 - 14:50
TruculMagic, on 17 mai 2017 - 14:21, said:
La 5500e a vandut un prieten o Jetta 1.9tdi din 2007 cu 110.000km reali, luata de el de noua, cu reviziile la zi si mai merge mult si bine masina respectiva fara investitii enorme. A vandut-o pt ca are mai multi bani si acuma isi permite un a6 c7. Daca ai prinde o astfel de masina chiar si mai noua pana in 7000e, ceilalti 10k ii pui la saltea. Daca vrei masina noua, vei pierde foarte mult la devalorizare si multa satisfactie nu o sa-ti aduca, ca mereu apar altele. Lasati povestile cu "masina noua e noua" ca nu e chiar asa. Iti iei masina noua doar daca nu simti ca faci un efort financiar prea mare. Depinde de la om la persoana ce i se potriveste. Oricat de bine intretinuta ar fi o masina din 2007, tot e normal sa mai cada cate una alta pe ea, nu chestii mari dar chestii enervante pentru care trebuie sa pierzi timp sa le rezolvi, pe cand in una noua eu unu cel putin ma astept ca vreo 5 ani sa nu trebuiasca decat sa bag benzina si lichid de spalat parbrizul si sa-i dau talpa. Banii in plus pe care ii dai pe o masina noua, eu unul consider ca merita din cauza confortului pe care ti-l aduce prin faptul ca nu trebuie sa te intereseze diferitele probleme tehnice pe care le va avea. |
#53
Posted 17 May 2017 - 14:59
rdk, on 17 mai 2017 - 11:53, said:
Salut, Vroiam sa plec in germania sa-mi iau masina dar nevasta(viitoarea nevasta) vrea masina noua(ceea ce eu nu prea vreau) si am zis sa ne uitam. Am fost azi la drive test la Corolla si mi-a configurat-o undela la 17.500(cu navigatie, clima si sisteme de banda,de semne de circulatie etc). Mi-a zis tipa de la dealer ca are avensis(mai chel, 1.6 benzina) la 16.800 si ma tenteaza mai mult decat corolla. Mentionez ca efortul financiar e mare pt 17.000. Eu vroiam ceva la 6000, apoi am suplimentat la 9 - 11000 - preturi pentru sh. Ideea e daca merita Avensis noua si daca e la fel de fiabilala ca modelul precedent si daca merita in general masina noua si eventual ce ar merita pe la 14 - 15k noua. - (20.000 km/an, 2 persoane 90% din timp, 3-4 drumuri de europa pe an cu 4 persoane, exclus diesel)? Multumesc frumos, Radu Daca poti sa treci peste faptul ca e vorba de o varianta de baza, eu zic sa alegi Avensis. Pentru ca este peste Corolla in privinta tinutei de drum, confortului si spatiului. Ce motor ti-au pe Corolla la acei bani? Iar in privinta fiabilitatii, asta sa fie ultima grija cand alegi o Toyota. Plus ca ai si o garantie buna. Pe de alta parte, asa cum nice Mr. Incredible, eu nu mi-as trage de la gura pentru un fier. Poti sa te duci pe la 10000-11000-12000 de euro si sa gasesti o Corolla de 2-3 ani in stare f buna si cu rulaj redus. In fiecare zi trec pe langa dealerul Toyota din Pipera. E plina curtea de masini sh de 2-3 ani, de la Yaris, pana la Lexus LS sau RX. Da-le un telefon, zi-le ce vrei si mergi pana la ei. Cred ca ai de unde alege. De exemplu: http://www.toyotasec...vensis/783.html http://www.toyotasec...orolla/610.html |
#54
Posted 17 May 2017 - 15:04
LauCalin, on 17 mai 2017 - 14:59, said:
Daca poti sa treci peste faptul ca e vorba de o varianta de baza, eu zic sa alegi Avensis. Pentru ca este peste Corolla in privinta tinutei de drum, confortului si spatiului. Ce motor ti-au pe Corolla la acei bani? Iar in privinta fiabilitatii, asta sa fie ultima grija cand alegi o Toyota. Plus ca ai si o garantie buna. Pe de alta parte, asa cum nice Mr. Incredible, eu nu mi-as trage de la gura pentru un fier. Poti sa te duci pe la 10000-11000-12000 de euro si sa gasesti o Corolla de 2-3 ani in stare f buna si cu rulaj redus. In fiecare zi trec pe langa dealerul Toyota din Pipera. E plina curtea de masini sh de 2-3 ani, de la Yaris, pana la Lexus LS sau RX. Da-le un telefon, zi-le ce vrei si mergi pana la ei. Cred ca ai de unde alege. De exemplu: http://www.toyotasec...vensis/783.html http://www.toyotasec...orolla/610.html Salut, Motoarele de pe corolla si avensis sunt identice(1.6 vvti - cred ca 132 cai). Corolla are in plus clima, cutie automata(care nu imi place cum se comporta, e mai mult pt nevasta), navigatie(oribil de pixelata), camera mers inapoi, asistenta la parasirea benzii si recunoasterea semnelor de circulatie. Evident ca as prefera un fier mai ieftin, o sa ma uit pe site-ul dat de tine in link-uri. Edited by rdk, 17 May 2017 - 15:04. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users