Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra

Chiar se platesc pensiile la term...
 cu autorulota prin BZ

Cuptor Electrolux EOE7C31Z, cum i...

Cablu Corsair 600W GPU

Solicitare documente emag
 Uzucapiune teren intravilan

Recomandare aparat foto

Ariston "Genus One+" 24kw...

Saci moloz - unde ii pot arunca?
 Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare

Material opac developat filme

Caramida de sticla la exterior
 

Program RABLA 2017 RENAULT MEGANE SEDAN VS OPEL ASTRA SEDAN

- - - - -
  • Please log in to reply
342 replies to this topic

#145
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010
Cu supozitii aruncate de genu asta: "Motoarele pe benzina 1.2 TCe sunt realizate de japonezii de la Nissan...asta chiar nu stiam........deci pare a fi fiabil si motorul TCE 130 cp Renault Megane sedan" o duci spre afirmatii fara argumente. Nu zic ca n-o fi fiabil dar nu din cauza a ceea ce spui tu.

#146
LoveAtFirstBite

LoveAtFirstBite

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 80
  • Înscris: 09.04.2009
Buna tuturor! Trebuie sa fac un proiect pentru facultate despre programul Rabla si am nevoie pe langa datele tehnice, avantaje, dezavantaje etc. si de cateva pareri ale celor care au apelat la acest program. Cum vedeti voi acest program, ce experienta ati avut, beneficii, chiar si lucruri neplacute daca e cazul, orice de acest gen. Sper sa existe printre voi cateva persoane care ma pot ajuta.
Multumesc anticipat!

#147
claudiu2012

claudiu2012

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,370
  • Înscris: 03.05.2012
http://www.arabnews..../corporate-news
in Turcia....era si culmea dupa investitia de 200 mil euro in liniile de productie sa nu o declare masina anului in Turcia....
Arata cumva.......nu stiu cum sa ii zic dar arata a masina impunatoare.....

e cam greu sa te tamponeze astia care stau in spatele tau, ma refer la stopurile din spate sunt alungite cat portbagajul de late...practic la o frana iti vede cel din spate toata masina luminata:)))))

Attached Files


Edited by claudiu2012, 20 May 2017 - 16:27.


#148
claudiu2012

claudiu2012

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,370
  • Înscris: 03.05.2012
Luand in calcul volumul ei raportat la greutatea pentru masinile noi 2017.

La Renault Megan Sedan 108.86 kg/m3
La Opel Insignia 109,68 kg/m3
La Fiat Tipo 100,75 kg/m3
La Citroen Elysee 85,99 kg/m3
La Ford Focus 108,98 kg/m3
La Dacia Duster 109,19 kg/m3
La Dacia Logan 95,13 kg/m3
La Skoda Octavia 105,44 kg/m3
La VW Jetta  115,26 kg/m3

Edited by claudiu2012, 20 May 2017 - 16:59.


#149
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Nu am fost atent ce varianta de echipare ai ales? Incepe si tu un jurnal!

#150
claudiu2012

claudiu2012

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,370
  • Înscris: 03.05.2012

View Postfarausername, on 20 mai 2017 - 17:42, said:

Nu am fost atent ce varianta de echipare ai ales? Incepe si tu un jurnal!

LIFE 90 CP 1.5 DCI ENERGY IMI E DE AJUNS...

http://www.motorionl...rova-su-strada/

Edited by claudiu2012, 21 May 2017 - 14:04.


#151
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Eu am o reticenta pentru diesel si m-am orientat spre un zen 1.2Tce, sper sa gasesc sa probez fiindca nu am urcat decat intr-un intens hatch si un life sedan. Zen-ul mi se pare compromisul perfect intre cele doua.

#152
claudiu2012

claudiu2012

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,370
  • Înscris: 03.05.2012

View Postfarausername, on 21 mai 2017 - 14:19, said:

Eu am o reticenta pentru diesel si m-am orientat spre un zen 1.2Tce, sper sa gasesc sa probez fiindca nu am urcat decat intr-un intens hatch si un life sedan. Zen-ul mi se pare compromisul perfect intre cele doua.

nu e pe stoc....si consuma.....cam cu 40% mai mult decat 1.5 dci.....plus ca sunt de parere ca motoarele mai mari gen 1500 vs 1200 mi se par mai stabile...au unde sa se desfasoare....si nu sunt doar cipate....si supraalimentate...
1.5 dci este un motor normal pe motorina.....nu e supralimentat sau cine mai stie....si e f vechi in linia de productie drept urmare....motoarele mici pe benzina nu imi inspira incredere ca vor atinge 2-300 de mii de km...nu prea cred...nu au fost testate in realitatea de zi cu zi....1.5 dci este de foarte mult timp in piata...

#153
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Corect,depinde insa si regimul de utilizare. Pentru drumuri scurte 2-3km si pauze lungi nu prea merge diesel ,la fel pentru 15mii de km pe an nu prea merge diesel. Nici eu nu diger perfuziile dar asta e, de ce fugi de aia nu scapi!

#154
claudiu2012

claudiu2012

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,370
  • Înscris: 03.05.2012
Pentru mine e orgasm de la 1.6 mpi benzina Logan cu 128 cuplu maxim la 220 cuplu maxim motorina 1.5 dci Renault...iti dai seama trecerea.....am vrut sa.imi iau si eu tce 130 cp dar nu prea am.unde sa folosesc caii aia sincer...in Bucuresti nu ai unde .....nu fac curse...nu ma.intrec la stopuri cu nimeni....nu intru in intersectii fortat sau sa tai anumite sosele in 2 pt a ajunge mai repede nu merg tare pe bulevarde chiar de e liber pt ca sunt radare si in ceea.ce.priveste portiunea de extraurban pe care o strabat e un drum.intins....nu necesita depasiri pt a ajunge cu maxim 5.minute inaintea timpului de.estimare...
In Bucuresti traficul este constant pe anumite intervale de timp.totul depinde cand pleci de.acasa....waze ul iti calculeaza toate rutele la.fel.si.google.map.ul ..diferenta dintre toate rutele posibile la o anumita ora este.de.maxim 15 minute...deci pt 15.minute nu am.chef de cai putere...
Si inca o chestie cand ai cai putere degeaba ii ai daca nu esti sofer bun...poti avea un harb daca stii sa schimbi treptele si sa.te.bagi atunci faci orice.masina cu n cp...eu i am dat loganului asta o singura data treapta 1 pana la 60 in 5 s si facusem BMW uri si nu ca.nu aveau cp.ci pt.ca nu au avut curajul sa se bage ..mai e.o.chestie toti care au masini scumpe.si cp.n nu dau in ele pt.ca le.e mila si au rata de chelalaie si.nu isi permit vreun incident in trafic....vai multi ii simti pe autostrada acolo.simti in rest nu ..si eu pe autostrada ajung de maxim 5.ori pe.an..
.nu am.de ce..sa cumpar cp ..
La.naveta mea momentan bag 700 de ron pe.benzina in 1600 km pe luna cu.logan de 1.6 mpi cu renaultul bag sigur maxim 450 ron acest traseu...deci economisesc 250 x 12 ...3000 lei pe an cam 700 euro si in 5 ani cat o sa tin masina cam 3500 euro pe care ii pun deoparte pt o noua masina in 2022 ca avans...si o sa am.masina noua mereu o sa fiu la.moda.mereu haha

Edited by claudiu2012, 21 May 2017 - 17:05.


#155
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

View Postclaudiu2012, on 21 mai 2017 - 16:46, said:


.mai e.o.chestie toti care au masini scumpe.si cp.n nu dau in ele pt.ca le.e mila si au rata de chelalaie si.nu isi permit vreun incident in trafic....

Eu zic spre binele tau sa nu te bazezi prea mult pe chestia asta. De obicei cine are o masina nou scumpa, rata raportata la venituri este pentru el mai mica decat a ta

#156
claudiu2012

claudiu2012

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,370
  • Înscris: 03.05.2012
Cunosc patron care facuse leasing pt masina si rata reprezenta 50 la suta din profitul firmei plus ca statea intr o garsoniera inchiriata....

#157
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Daca stai mult in trafic merita diesel, eu fac drumuri scurte de pana in 10 minute de aceea nu merita! Nu mai vorbesc iarna despre incalzirea motorului, ar insemna sa imi bat joc de bani luandu-mi diesel.

#158
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

View Postclaudiu2012, on 22 mai 2017 - 05:37, said:

Cunosc patron care facuse leasing pt masina si rata reprezenta 50 la suta din profitul firmei plus ca statea intr o garsoniera inchiriata....

Nu cred ca e reprezentativ in 2017, nici chiar in Romania.

View Postfarausername, on 22 mai 2017 - 06:59, said:

Daca stai mult in trafic merita diesel, eu fac drumuri scurte de pana in 10 minute de aceea nu merita! Nu mai vorbesc iarna despre incalzirea motorului, ar insemna sa imi bat joc de bani luandu-mi diesel.

Ai gandit foarte corect. Dieselul se incalzeste iarna abia in 10 km, unele cu motor mai mare nu ajung la temperatura optima de functionare nici atunci, daca este foarte frig. Rezultatele s-ar fi vazut intr-un consum mai mare pe moment si in probleme pe viitor (filtre, EGR, DPF infundate, turbine picate).
Acum insa la drumuri scurte de 10 min, nici macar un benzinar nu va ajunge la temperatura optima de functionare. Asta iarna CB-ul de la Ford imi indica 91% mers cu motorul rece. Deci chiar daca este o solutie mai buna decat un diesel si un benzinar turbo are mai multe sanse sa aiba probleme. Cele mai bune pentru astfel de regimuri sunt benzinarele aspirate. Din pacate se gasesc din ce in ce mai putine.

#159
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,284
  • Înscris: 16.08.2016

View Postclaudiu2012, on 21 mai 2017 - 14:29, said:



nu e pe stoc....si consuma.....cam cu 40% mai mult decat 1.5 dci.....plus ca sunt de parere ca motoarele mai mari gen 1500 vs 1200 mi se par mai stabile...au unde sa se desfasoare....si nu sunt doar cipate....si supraalimentate...
1.5 dci este un motor normal pe motorina.....nu e supralimentat sau cine mai stie....si e f vechi in linia de productie drept urmare....motoarele mici pe benzina nu imi inspira incredere ca vor atinge 2-300 de mii de km...nu prea cred...nu au fost testate in realitatea de zi cu zi....1.5 dci este de foarte mult timp in piata...
1.5 dci are turbina la fel ca 1.2 tce, diferenta e ca la 1.5 dci turbina e cu distributie variabila sj la 1.2 tce ai o turbina cu distributie fixa

Edited by MicroEdge, 22 May 2017 - 07:51.


#160
QuickSpeed

QuickSpeed

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,501
  • Înscris: 21.03.2017

View Postclaudiu2012, on 21 mai 2017 - 16:46, said:

eu i am dat loganului asta o singura data treapta 1 pana la 60 in 5 s si facusem BMW uri si nu ca.nu aveau cp.ci pt.ca nu au avut curajul sa se bage ..mai e.o.chestie toti care au masini scumpe.si cp.n nu dau in ele pt.ca le.e mila si au rata de chelalaie si.nu isi permit vreun incident in trafic....
Auzi, da' aia cu BMW-urile știau că faci întrecere cu ei?
Îmi aduci aminte de întrecerea pe care  am facut-o acum multi ani cu un neamț cu Porsche 911 (intre p-ta Crângași și Cașin). Eu aveam Tico pe vremea aia...

#161
claudiu2012

claudiu2012

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,370
  • Înscris: 03.05.2012
imi pun doar niste intrebari....ciudate...

pe site-ul oficial https://www.renault....e/AFtyNw/engine
In Franta Renault Captur Life Energy TCe 90 pleaca din 17.100 euro

pe site-ul oficial din Romania https://www.renault....gure/Aw4/engine
In Romania Renault Captur Life Energy TCe 90 pleaca din 12.850 euro

Ciudat nu? Piesele sunt altele pt noi sau ce?

Megane Sedan nici nu apare pe site-ul francez drept urmare il produce doar in Turcia la Bursa.

Attached Files


Edited by claudiu2012, 22 May 2017 - 08:59.


#162
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
@fortzoso din pacate nu imi permit un aspirat adevarat iar parciuri nu mai iau! Mi-a ajuns experienta cu 1.4 mpi :) :)

Edited by farausername, 22 May 2017 - 09:54.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate