Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Program RABLA 2017 RENAULT MEGANE SEDAN VS OPEL ASTRA SEDAN
Last Updated: Jul 20 2017 14:52, Started by
claudiu2012
, May 08 2017 21:04
·
0
#163
Posted 22 May 2017 - 10:29
Era doar o constatare referitoare la directia in care merg si benzinarele. Bineinteles ca cele turbo ofera alte lucruri in compensatie, iar daca mergi pana in 15000 pe an, problema fiabilitatii nu cred ca se pune nici la acestea daca le iei de noi. Oricum peste 10 ani cine stie ce rachete vor fi si vei scapa de ea.
|
#165
Posted 23 May 2017 - 17:42
Am reusit sa gasesc niste poze referitoare la design si nu reusesc sa gasesc masina in clasa ei ca sa o taie la frumusete...acum sunt subiectiv dar putem analiza linia de design de la Renault mai amanuntit
din ce observ bate cu brio la design atat Hyundai elantra, Opel astra sedan, Fiat tipo, skoda rapid si VW Jetta. ma refer atat design frontal, spate cat si lateral...nu are concurenta...poate sa zic ca frontalul de la FIAT TIPO sa il bata in rest nu ...... Attached FilesEdited by claudiu2012, 23 May 2017 - 17:46. |
#166
Posted 23 May 2017 - 18:21
jetta vs Renault la privirea din spate observ
1. teava de esapament un atu renault mult mai lata, cromata nu pare ceva de tabla ieftina.. 2. stopurile spate care au o intrerupere logica in sigla Renault si sunt din groase in exterior intr-o linie fina si subtire inspre sigla...la Jetta parca nu au terminatie... 3. scrisul Megane scris sub sigla...e super iarasi e vorba de incadrare...pe cand la JETTA e in stanga jos...cam sters nu iese in evidenta.... 4. caroseria pe aripi spate mult mai bombate la renault cu un unghi mult mai larg de curba comparativ cu jetta. 5. parbrizul spate cu un unghi mai mic ceea ce sporeste designul la renault. elantra vs renault la privirea din spate observ 1.pozitionarea numarului de inmatriculare la elantra este dezastruoasa a distrus tot spatele Hyundai direct pe usa de portbagaj...pe cand la renault este pusa sub usa de deschidere a portbagajului mult mai inteligenta alegere.... 2. aceeasi poveste ca si cu scrisul stanga jos banala ...si fara farmec...] 3.linia de la usa portbagajului la elantra mi se pare prea ascutita..comparativ cu spatele mic al masinii un dezavantaj la ochi... Edited by claudiu2012, 23 May 2017 - 18:22. |
#167
Posted 24 May 2017 - 05:44
#171
Posted 24 May 2017 - 11:51
#172
Posted 24 May 2017 - 12:17
|
#173
Posted 24 May 2017 - 16:28
Ai facut drive-test cu ele, ai mers cu vreuna pana acum ? Lasa comparatiile vizuale si pe hartie. Megane-ul e net inferior la insonorizare comparativ cu Jetta, Elantra sau Corolla. Si cutia este inferioara VW-ului. Si nu o zic doar eu, o zic si multe alte publicatii, una de exemplu de la noi (turatii.ro) destul de obiectiva, face comparatia strict cu Elantra si recomanda coreeana. Am mers cu un Megane 3 benzina din Bucuresti pana la Valcea si sincer e sub Leon-ul ce il cumparasem eu acum 11 ani si la insonorizare si la materiale in interior; directia e lipsita de vlaga la viteza mai mare iar cutia nu e rea, insa nu e etajata foarte inspirat si mai si agata din 2 in 3 si din 4 in 5. Cat dai atata face la Megane, cel putin dpmdv. Nici vorba sa fie vreun class leader, e mediu la orice mai putin motor. Daca nu esti un norocos de felul tau si te inscrii in majoritate, o sa ne spui ce iti troncane prin masina si cum stai cu WD40 sa scapi de greierasii de la plastice dupa prima mie de kilometri.
Eu pe la aprox 13 mii as lua Focus 1.0 125cp Trend cu optionale (am negociat un 1.0 125cp sedan pt un membru al familie, cu 4 pachete optionale + vopsea metalizata, 5 ani garantie la 12700E + tichet rabla, masina de pe stoc). Daca vrei, e o oferta si la Golf pe la 12 mii si ceva - dpmdv Golf e liderul clasei compacte (exista o dif de calitate si fata de Jetta, care teoretic e sedan-ul). Nu se compara antifonarea, calitatea materialelor din Golf cu struto-camile ca Tipo, un Logan putin mai stilat. Uita complet de Fiat. Daca sarim spre 14-15 mii, atunci Mazda 3 G120 e o solutie excelenta. Gandeste-te ce buget ai mai exact, una inseamna 12 mii, alta 14 mii. Edited by Genesis, 24 May 2017 - 16:39. |
#175
Posted 25 May 2017 - 12:27
La ultima versiune ma refeream (model ca in poza de mai jos), credeam ca e 3 facelift.
[ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/31/2016_Renault_Megane_IV_fl.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Genesis, 25 May 2017 - 12:28. |
#176
Posted 25 May 2017 - 21:41
axl07, on 22 mai 2017 - 13:57, said:
Daca tin bine minte Fordul tau e Focus 3. Unde iti arata CB-ul cat ai mers cu motorul rece, ca eu unul nu am gasit asa ceva? Cu sageata jos de la comenzile din stanga de pe volan cobori pana la consumul mediu : IMG_20170525_202716.jpg 522.2K 50 downloads Folosesti sageata dreapta si intri in meniul Ford Ecomode care-ti arata daca conduci economic sau nu: IMG_20170525_202737.jpg 502.21K 54 downloads Cu sageata in jos ajungi la indicatia de cat ai mers cu motorul rece : IMG_20170525_202759.jpg 395.85K 54 downloads |
#177
Posted 30 May 2017 - 21:08
#178
Posted 01 June 2017 - 07:37
claudiu2012, on 30 mai 2017 - 21:08, said: am ridicat-o .....ce sa spun e parfum.....cand dau pe eco imi taie din cai...si asa putini....dar imi ajunge....a intaia e cam scurta dar a doua se duce.....in rest spatiu confort servo vizibilitate super....am crezut ca o sa am probleme dar prin reglarea scaunului volanului pe inaltime cat si a oglinzilor retrovizoare este super ok... in rest ce sa spun e versiunea life culoarea alba e super....nu regret ca nu am luat ZEN nu se meritau banii aia 2000 euro in plus.....pt 110 cp .....iar la INTENS vreo 3000 nicidecum......motoarele RENAULT sunt super bune....recomand am fost ieri cu un taximetrist avea un Logan de 1.4 mpi 2005 an de fabricatie pus pe gaz...avea 600.000 km la bord si la motor nu umblase.....si critica skoda si Ford pe care le-a avut pe taxi si la 300.000 km au cazut motoarele....trebuiau investitii majore in ele...asa ca RENAULT la motor e baza in Romania.....toate taxiurile sunt Dacia Logan deci.....Un minus la versiunea LIFE, puteau sa puna si ei la farurile din fata leduri peste tot. Ca design ma uit la ea si nu o bate nimeni...nici un Opel nici un brand...chiar pot spune ca e mai frumoasa ca Mazda....sincer...e bijuterie la frumusete....nu ca am luat-o eu dar au reusit francezii ceva ce nu au reusit ei de mult timp.... Si putem intelege ca un german nu asa shukar....cum se imbraca etc....comparativ cu francezul care e mai rafinat si cu mult gust....Si italianul se apropie la design cu TIPO dar parca nu indeajuns.... Edited by claudiu2012, 01 June 2017 - 07:42. |
#179
Posted 01 June 2017 - 09:03
Sa o stapanesti sanatos. Si mie anul trecut cand cautam masina, designul mi-a placut cel mai mult la Megane (atat sedan cat si estate) cel mai mult dintre toate marcile vazute. Si asta ti-o spun din postura unuia care si-a cumparat totusi altceva, dar tot intoarce capul cand vede vreuna pe strada.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users