Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Audi A4 B9 quattro Cuvéesilver
#91
Posted 11 May 2017 - 10:19
tfmercedez, on 11 mai 2017 - 10:14, said:
Nu mi-ai raspuns la intrebarea cu stergatoarele:tot asa de inteligente sunt ca si la skoda? Sau se pot ridica daca e inchisa capota, fara "service mode"? nu cred ca le poti ridica ... stii de ce zic asta? ca am vazut la MMI ca e o optiune sa modifici pozitia stergatoarelor... n-am incercat inca dar cred ca intra sub capota 100%... asa se vede din scaunul soferului. tfmercedez, on 11 mai 2017 - 10:14, said:
Dar daca incercati sa umblati la softul masinii, nu anulati garantia? Eu m-am lasat pagubas cand am aflat ce scoruri au la retrofit pentru tempomat, si nu se accepta piese sh, si trebuia "codata" piesa. Ajungea la 1000 de euro distractia. nu cred ca pierdem nimic. eu si bobo cautam codarea de buton auto-hold de 1 luna. am piesele in geanta sa-i ia dracu... cu codarile lor! aici sunt de acord cu tine |
#92
Posted 11 May 2017 - 10:19
MembruAnonim, on 11 mai 2017 - 10:12, said:
exact. de aia eu am casco doar furt si dauna totala... by the way daca o busesc, Doamne' Fere... e basca mea @tfmercedez Nu se pierde garanția, ne-am interesat. autohold: au costat până în 200 de lei piesele și mai trebuie să plătim montajul (codarea o așteptăm de la niște băieți de pe un forum extern - după ce află codul de securitate pentru modulul de frănă). Spre exemplu pentru senzori parcare fașă avem deja cablajele trase și trebuie doar senzorii montați. Îmi cer scuze că nu am verificat faza cu ștergătoarele. Eu o duc pe fetiță și o iau de la grădiniță și toată atenție terbuie să fie pe ea...este mai rău ca denis pericol public. Edited by bobalex18, 11 May 2017 - 10:21. |
#93
Posted 11 May 2017 - 10:23
bobalex18, on 11 mai 2017 - 10:08, said: @figo m-ar mira ca semnalul telecomenzii sã fie atât de puternic. Știam cã antena din mașinã și emițãtorul din telecomandã emit pe o raza de maxim 1 m (pentru keyless). poate greșesc dar așa știam. sã preia semnalul telecomenzii din casã ca sã îl multiplice pânã la un alt emițãtor poziționat lângã ușa mașinii mi se pare destul de dificil. (oricum vãd cã ești ceva mai documentat cu privire la acest capitol decât mine) @bolo configurațiile pe care le fac nemții cred cã numai ei le înțeleg. La b6 am navigație (nici nu vreau sã mã gândesc cât a costat opțiunea asta în 2004-2005) dar geamuri pe manivelã în spate. și la mine când se golește bateria trebuie sã pun cheia sub cotierã unde se încarcã și telefonul wireless. încãrcarea wireless a telefonului este un must have în mașinã (desigur, sã suporte și telefonul). Cum de fapt nu pot sã înțeleg cine cumpãrã cutie automatã fãrã autohold (de îl face pe cristi sã stea cu butonul și cablul în geantã în cãutarea codãrii) Eu inca ma tot intreb care este logica faptului ca daca ai oprit motorul si oricare usa a fost deschisa, nu se mai pot ridica geamurile. La Opel este conditionat de scoaterea cheii din butuc. Daca cheia este in butuc geamurile functioneaza si cu motorul oprit si usa deschisa. De ce zic asta? De multe ori parchez, opresc motorul si cand sa ridic geamul, nevasta sau copilul au deschis deja usa si nu mai pot ridica geamul. Mi se pare stupid. |
#94
Posted 11 May 2017 - 10:26
bobalex18, on 11 mai 2017 - 10:19, said:
. Eu o duc pe fetiță și o iau de la grădiniță și toată atenție terbuie să fie pe ea...este mai rău ca denis pericol public. habar n-ai ce inseamna sa fii cu 2 in masina in care unul (la 2 ani) insista sa stea ... in fata! habar n-ai crede-ma si cand stau in spate se bat si urla si vor fiecare sa isi puna muzica lor pe bluetooth... si vor sa manance pufuleti in masina sau bomboane si isi care jucariile in masina, si trotinetele... vrei sa vezi masina mea de la munca cum arata? ca tocmai au facut mancare din plastilina in masina... tfmercedez, on 11 mai 2017 - 10:23, said:
De multe ori parchez, opresc motorul si cand sa ridic geamul, nevasta sau copilul au deschis deja usa si nu mai pot ridica geamul. Mi se pare stupid. pai eu stiu ca asta e numai la usa din fata. la golf parca se ridica si cand ai usile deschise. la Megane era cum ziceai tu nu poti sa inchizi geamurile din telecomanda? |
#95
Posted 11 May 2017 - 10:27
bobalex18, on 11 mai 2017 - 10:19, said:
oare nemții de ce au casco la mașinã dar le vând fãrã sã le repare? pentru cã într-o țarã civilziatã nu te duci sã vopsești toatã mașina pentru o zgârieturã (ca în românia). Nu este economic, nu este normal..[/b] Pentru ca la noi costa in medie 100 de euro "piesa" vopsita, fie ea bara, usa sau aripa. Unde in occident iti vopseste bara cu 100 de euro? |
#96
Posted 11 May 2017 - 10:31
bobalex18, on 11 mai 2017 - 10:08, said:
@figo m-ar mira ca semnalul telecomenzii să fie atât de puternic. Știam că antena din mașină și emițătorul din telecomandă emit pe o raza de maxim 1 m (pentru keyless). poate greșesc dar așa știam. să preia semnalul telecomenzii din casă ca să îl multiplice până la un alt emițător poziționat lângă ușa mașinii mi se pare destul de dificil. (oricum văd că ești ceva mai documentat cu privire la acest capitol decât mine) @bolo configurațiile pe care le fac nemții cred că numai ei le înțeleg. La b6 am navigație (nici nu vreau să mă gândesc cât a costat opțiunea asta în 2004-2005) dar geamuri pe manivelă în spate. și la mine când se golește bateria trebuie să pun cheia sub cotieră unde se încarcă și telefonul wireless. încărcarea wireless a telefonului este un must have în mașină (desigur, să suporte și telefonul). Cum de fapt nu pot să înțeleg cine cumpără cutie automată fără autohold (de îl face pe cristi să stea cu butonul și cablul în geantă în căutarea codării) Da, dar sa faci un device care amplifica semnalul de la cheie este banal. Detalii complete aici https://www.forbes.c...r/#128b06582442 , dar sunt multe articole publicate chiar si la conferinte stiintifice. Singura solutie reala este sa tii cheia intr-o cutie care ecraneaza semnalul. Mai, intr-un fel e bine ca tii ofera posibilitatile astea de configurare. Iei orice premium german si, din configuratie, il poti transforma in masini complet diferite, adaptate oricaror cerinte. De la masina de familie cu suspensie confortabila, pana la masina sport cu suspensie adaptiva, scaune cu suport lateral imbunatatit etc. MembruAnonim, on 11 mai 2017 - 10:19, said:
sa-i ia dracu... cu codarile lor! aici sunt de acord cu tine Am un prieten care lucreaza la noul sistem de infotainment pentru Mercedes. Sistemul este proiectat a.i. toate "codarile" sa fie verificate prin conectare la internet cu baza de date a producatorului, fix din cauza ca erau dealeri care vindeau dotari extra pe sub mana. Daca detecteaza diferente, readuce toate setarile la starea cu care a iesit din fabrica. |
#97
Posted 11 May 2017 - 10:35
tfmercedez, on 11 mai 2017 - 10:27, said:
Pentru ca la noi costa in medie 100 de euro "piesa" vopsita, fie ea bara, usa sau aripa. Unde in occident iti vopseste bara cu 100 de euro? 450 lei vopsitul piesa mica, aripa, 650 costa bara la deler audi... iti zic eu ca o faceam des. e adevarat si eu sunt maniac cum zice bobo... daca aveam o miiica zgarietura facem ca trenul, cand am vandut masina veche era TZIPLA - noua... avea schimbata si grila radiator cu una noua! figo1988, on 11 mai 2017 - 10:31, said:
Am un prieten care lucreaza la noul sistem de infotainment pentru Mercedes. Sistemul este proiectat a.i. toate "codarile" sa fie verificate prin conectare la internet cu baza de date a producatorului, fix din cauza ca erau dealeri care vindeau dotari extra pe sub mana. Daca detecteaza diferente, readuce toate setarile la starea cu care a iesit din fabrica. momentan stau cu piesele in geanta cum ziceam si ce facem asa? nu ne mai punem nimic pe ea? a venit cu geamuri electrice bine, n-a venit asta e, ramane asa pe viata? |
#98
Posted 11 May 2017 - 10:39
Mai enervat e ca mai nou vin cu "geamuri electrice" instalate dar daca vrei sa le si folosesti trebuie sa platesti extra...
|
#99
Posted 11 May 2017 - 10:39
@tfmercedes Încărcarea wireless este standard. merge indiferent că ai nokia, samsung sau iphone. ideea este să fie telefonul compatibil cu aceasta. au apărut chiar și huse pentru telefoane ca să le încarci wireless. nu știu care este timpul de încărcare dar cred că încarcă similar cu încărcătoarele obișnuite. Dar este foarte confortabil dacă trebuie să iei telefonul în mâna să nu tragi de vreun cablu.
@cristi tu ai doi, deci două motorete în portbagaj. Eu am una și în fiecare dimineață se urcă în tricicletă și mă OBLIGĂ să iau 2 motorete în mână după mine. După ce coborâm din lift vrea pe motoretă. și ea pe motoretă și eu cu o motoretă într-o mână și cu tricicleta în cealaltă. Totuși, au fugit 7 bone de ea, cred că avem record ))) La mașină știe că stă în spate. Și când merge tati să se uite la mașini ea se duce la ușa ei se vrea să i-o deschizi. @tfmercedez tot la noi service-urile au un preț dacă repari mașina pe casco/rca și alt preț dacă o repari pe banii tăi. Și tot la noi dacă te duci cu mașina în service pe rca-ul altcuiva îl rogi să îți mai repare și altele. Dacă nu greșesc, geamurile se mai pot deschide și închide câteva minute după ce oprești motorul. Până se taie alimentarea la tot (problema cu Audi connect). @figo ai dreptate, de asta nu ai avut răbdare să configurezi și ți-ai luat direct un bau-bau )) serios, cu ce ți-ai luat joci în altă ligă. |
#100
Posted 11 May 2017 - 10:40
MembruAnonim, on 11 mai 2017 - 10:35, said:
exact asta mi-a cam zis si mie ala de la Audi ca va incerca sa o codeze prin net... sa vedem momentan stau cu piesele in geanta cum ziceam si ce facem asa? nu ne mai punem nimic pe ea? a venit cu geamuri electrice bine, n-a venit asta e, ramane asa pe viata? Producatorii asta ar vrea, nu-i normal? Sa faca masinile identice si sa activeze totul doar dintr-un soft care nu poate fi hack-uit. |
|
#101
Posted 11 May 2017 - 10:41
#102
Posted 11 May 2017 - 11:39
MembruAnonim, on 11 mai 2017 - 10:35, said: 450 lei vopsitul piesa mica, aripa, 650 costa bara la deler audi... iti zic eu ca o faceam des. e adevarat si eu sunt maniac cum zice bobo... daca aveam o miiica zgarietura facem ca trenul, cand am vandut masina veche era TZIPLA - noua... avea schimbata si grila radiator cu una noua! exact asta mi-a cam zis si mie ala de la Audi ca va incerca sa o codeze prin net... sa vedem momentan stau cu piesele in geanta cum ziceam si ce facem asa? nu ne mai punem nimic pe ea? a venit cu geamuri electrice bine, n-a venit asta e, ramane asa pe viata? Oricum mi se pare o noutate ca masinile se coneteaza la un server, uzual. Prea multa electronica. Un fel de fantezie de-a mea ar fi, daca tot au masinile astea display digital virtual, in loc de ceasurile clasice, sa poti sa-ti schimbi "skinul", cum era de exemplu la winamp, sau la telefon, culorile fonturile etc. Si cand te gandesti ca VW inca mai produce golf 1 in africa de sud.. |
#103
Posted 11 May 2017 - 12:00
#104
Posted 11 May 2017 - 12:24
Asta du Golf 1 e epica...
Totusi si eu as dorii mult mai multa custonizare a masini, tehnologic vorbind: - skin-uri; - in loc de banala navigatie o tableta cu functii gen IOS, Andorid sau Windows (nu ar fii greu daca le-ar separa de computerul de bord, pentru ca se ca justifica cu siguranta masinii); Dar se pare ca la fel ca la televizoare totul se misca lent.... |
#105
Posted 11 May 2017 - 12:29
bolo, on 11 mai 2017 - 10:39, said: Mai enervat e ca mai nou vin cu "geamuri electrice" instalate dar daca vrei sa le si folosesti trebuie sa platesti extra... MembruAnonim, on 11 mai 2017 - 12:00, said: pe bune? e adevarat ce zici? https://www.google.r...ed-edition/amp/ Oricum broscuta s-a fabricat in Mexic pana in 2000. |
|
#106
Posted 11 May 2017 - 21:24
Chiar ma gandeam ca ai dat parca 25000 de euro dupa care ai recuperat tva practic masina a iesit pe la 20000 de euro la final? Anul trecut cumnatul meu si-a luat A4 modelul precedent cu facelift, din Austria, anul fabricatiei 2012 sau 2013, cu cca 18000 de euro, 120.000km la bord, nu e quattro, si are doar 170CP. Clar ai dat un tun, cum se zice la Bucuresti.
|
#107
Posted 11 May 2017 - 22:15
tfmercedez, on 11 mai 2017 - 21:24, said:
Chiar ma gandeam ca ai dat parca 25000 de euro dupa care ai recuperat tva practic masina a iesit pe la 20000 de euro la final? Anul trecut cumnatul meu si-a luat A4 modelul precedent cu facelift, din Austria, anul fabricatiei 2012 sau 2013, cu cca 18000 de euro, 120.000km la bord, nu e quattro, si are doar 170CP. Clar ai dat un tun, cum se zice la Bucuresti. Edited by bobalex18, 11 May 2017 - 22:17. |
#108
Posted 12 May 2017 - 05:42
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users