Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Audi A4 B9 quattro Cuvéesilver
#1
Posted 08 May 2017 - 12:18
Încerc să fac un jurnal de bord pentru actuala achiziție, conform titlului.
De mulți ani mai dețin un a4 b6 care a trecut de 440.000 de km fără să aibă vreo problemă gravă: consumabile și nimicuri. Deși am avut multe mașini de serviciu, am rămas fan Audi pentru că oferă tot ce îmi trebuie mie. Cu privire la achiziție, am detaliat în cadrul „Acte cumparare auto Germania + how-to + dealeri problematici”, așa că aici o să fac un scurt rezumat La început căutam a4 8.5 (facelift) iar la prețul de 18000-19000 euro net găseam mașini cu 120.000-160.000 km. eram conștient de probleme cu pompa de ulei sau de înaltă presiune plus că luam în calcul o eventuală reparația la multitronic sau turbină așa că am suplimentat bugetul la 22.000 de euro net pentru un a4 b9 în varianta 1.4tfsi (150 cp) stronic și echipare de bază (fără scaune încălzite, senzori parcare etc). În timp ce căuta mașina am primit un pont că există un lot de 150-200 de mașini Audi A4 b9, 2.0 tdi 190 cp quattro, alcantara, virtual cockpit etc. Prețul: 24.000-25.000 fără tva. Am făcut calculele și am zis că trebuie să o iau. Mașinile erau din flota SIXT și EUROPCAR și aveau în jur de 25.000 de km și toate aveau verificare amănunțită făcută de Audi respectiv garanție 5 ani. Toate mașinile erau identice, doar culoarea era diferită. Achiziția merită citită în topicul amintit anterior, ușor nu a fost deloc deși era o achiziție relativ lipsită de mari griji. Nici nu vreau să-mi imaginez ce surprize poți avea la mașini mai utilizate și parcuri auto mai puțin serioase. Mașina avea un preț de 24600 fără tva din care nu s-a putut negocia nimic. Am primit doar numerele provizorii și asigurarea aferentă pentru 15 zile, rezervorul puțin peste jumătate. Preț cu TVA 29275 euro Am văzut mașina, a fost dragoste la a doua vedere (prima a fost când am văzut verificarea) - soția era deja geloasă dar din privirea ei înțelegeam că e de acord cu „ménage à trois”. Plin de originalitate, am cumpărat o mașină identică cu cea pe care a cumpărat-o cel care mi-a dat pontul. Mașina a avut parte de un tratament de ceruire protecție sau mai știu eu orice la dealer-ul care mi-a vândut-o. Mi-am dat seama deoarece pe drum a plouat și apa nu se lipea de mașină. Mașina avea consumul mediu pentru ultimii 2700 de km de 5,6l/100km și o viteză medie de 90 km Achizișia a avut loc pe 5 aprilie. Am făcut programare la RAR și deși era liber pe 10 aprilie (soța a rămas cu mașina în craiova), am ales data de 28 aprilie (aceasta era următoarea zi disponibilă). Am anulat programarea și am mers cu mașina la poarta RAR și am reușit să fac RAR-ul cât încă aveam numerele de germania valabile (m-am dus la poartă și am bătut la ea până mi s-a deschis). Mașina a fost înscrisă și am trimis documentele vineri pentru returnarea garanției (TVA-ului). Impresii despre mașină (aprox 3000 de km): - mașina este foarte puternică, față de cei 130 de cai ai b6, cei 190 de cai se simt mult mai bine; - când apeși accelerația și ești pe sport, îți apare subit zâmbetul pe buze - încă nu am aflat ”cauza” - frânează puțin cam brutal (fiind quattro fânează mult mai puternic decât tracțiunea față); - foarte silențioasă (nu se aude absolut nimic în mașină); - este foarte interesant acel virtual cockpit dar nu este o opțiune fără de care nu poți să trăiești; - google earth este foarte interesant dar ar fi fost mai bine dacă avea Android Auto și waze; - sunetul în boxe se aude destul de bine dacă primește surse de calitate; - nu-mi place că nu are auto-hold (o să urmeze retrofit); - nu-mi place că nu are senzori parcare pe față, are doar spate (o să urmeze retrofit); - audi presense city mi-a intrat o singură dată în funcțiune și este extrem de util; - farurile luminează foarte bine deși sunt xenon - cele led au un + pentru aspect; - praful nu se vede pe mașină (un mare + din partea mea). - audi predictive este foarte interesant. Mașina văd că ține cu ”casa”: schimb ulei și filtru la 30.000 și schimb filtre la 60.000. Urmează revizia de 30.000 de km. P.S.: mașina este tip B9 dar în actele din germania este scris b8 (dealerul de unde am cumparat-o a zis că atunci când a ieșit mașina, fiind printre primele, softul nu avea b9). În actele de românia a rămas B8 (nu mă deranjează, eu am cumparat mașina nu litere/cifre) IMG_0125.jpg 378.8K 933 downloads IMG_0123.jpg 312.37K 920 downloads WP_20170405_09_33_34_Pro.jpg 294.13K 1003 downloads WP_20170405_09_35_09_Pro.jpg 216.95K 1034 downloads WP_20170405_09_35_39_Pro.jpg 206.39K 1019 downloads WP_20170405_09_35_42_Pro.jpg 192.68K 1084 downloads IMG_0124.jpg 431.92K 1099 downloads Edited by bobalex18, 08 May 2017 - 12:19. |
#2
Posted 08 May 2017 - 12:26
S-o stapanesti sanatos, dar janta aia din ultima poza parca e de pe ceva ieftineala de masina care vrea sa para scumpa Asa sunt toate sau aia e vreo rezerva ceva ?
Edited by filipxxx, 08 May 2017 - 12:26. |
#3
Posted 08 May 2017 - 12:29
Superba. Jantele alea ar trebui schimbate ca sunt urate si ii strica aspectul.
B6-le a fost masina buna si ala... si la 131cp + PD era destul de brutal, dar nu se compara cu un motor de 190cp. Multi km fara incidente, e o masina grozava. |
#4
Posted 08 May 2017 - 12:29
filipxxx, on 08 mai 2017 - 12:26, said:
S-o stapanesti sanatos, dar janta aia din ultima poza parca e de pe ceva ieftineala de masina care vrea sa para scumpa Asa sunt toate sau aia e vreo rezerva ceva ? |
#5
Posted 08 May 2017 - 12:36
Meseriașă mașina. Să-ți fie un companion de nădejde la drum!
|
#6
Posted 08 May 2017 - 12:53
Felicitãri ptr achiziție! Mulți km fãrã probleme.
Ps:si mie îmi par ciudate jantele, dar probabil dupã ce te obișnuiești sunt ok. |
#7
Posted 08 May 2017 - 13:06
nici mie nu-mi plac jantele, dar sunt de-alea cu design special pentru consum. sunt nitel mai economice decat alea clasice. altfel, super afacere, s-o conduci cu placere. si culoarea e foarte interesanta, dpmdv.
bobalex18, on 08 mai 2017 - 12:18, said:
Mașina văd că ține cu ”casa”: schimb ulei și filtru la 30.000 și schimb filtre la 60.000. Urmează revizia de 30.000 de km. eu zic totusi sa tii cu masina si sa le schimbi mai des. uleiul ala cel putin verifica-l din cand in cand, mare lucru daca dupa maxim 15k km in romania nu e negru ca pana corbului. iar filtrele... da-le incolo, e 100 de lei un filtru. si daca te referi si la filtrul de polen si vrei sa-l schimbi la 60k km ruland masina in romania... Edited by born2lose, 08 May 2017 - 13:10. |
#9
Posted 08 May 2017 - 13:13
born2lose, on 08 mai 2017 - 13:06, said:
nici mie nu-mi plac jantele, dar sunt de-alea cu design special pentru consum. sunt nitel mai economice decat alea clasice. altfel, super afacere, s-o conduci cu placere. si culoarea e foarte interesanta, dpmdv. eu zic totusi sa tii cu masina si sa le schimbi mai des. uleiul ala cel putin verifica-l din cand in cand, mare lucru daca dupa maxim 15k km in romania nu e negru ca pana corbului. iar filtrele... da-le incolo, e 100 de lei un filtru. si daca te referi si la filtrul de polen si vrei sa-l schimbi la 60k km ruland masina in romania... mașina mai are garanție încă 4 ani și vreau să fac reviziile la reprezentanță ca să fiu „acoperit”. că mai schimb eu filtrele și uleiul pe la spate, e altceva, nu au de unde să știe )) Edited by bobalex18, 08 May 2017 - 13:14. |
#10
Posted 08 May 2017 - 14:29
Intervalele alea de service sunt date de la mama lor Germanica unde dupa 3 ani masina arata ca noua, pe plastice inca se cunosc etichetele originale (probat de mine pe doua masini aduse din GER, plus confirmat de mecanici inclusiv la reprezentanta). La noi daca stai 30 de mii cu filtrul de aer si polen risti sa creasca vre-un copac in pamantul si frunzele stranse de filtru.
|
|
#11
Posted 08 May 2017 - 16:10
filipxxx, on 08 mai 2017 - 12:26, said: S-o stapanesti sanatos, dar janta aia din ultima poza parca e de pe ceva ieftineala de masina care vrea sa para scumpa Asa sunt toate sau aia e vreo rezerva ceva ? Bafta de masina, practic aproape noua. Sa o stapanesti fericit. Ai vreo ideie cat a costat masina de noua? Cat ai economisit fata de pretul de nou? |
#12
Posted 08 May 2017 - 16:13
mașina a fost la aproximativ 50% din prețul inițial. prețul ei de catalog (poate au primit ceva discount la o așa achiziție) a fost de 48.000-49.000 fără tva și am plătit 24.600 euro.
nu aș fi putut să o cumpăr nouă, îmi depășea capacitatea financiară. am fost interesat și de Peugeot 508 hibrid, de Toyota C-HR și alte mașini dar consider că am făcut cea mai bună alegere Edited by bobalex18, 08 May 2017 - 16:14. |
#13
Posted 08 May 2017 - 16:15
Jantele ma duc cu gandul la rolele de banda de magnetofon , cum erau la moda cu 30 de ani in urma.. ORWO, BASF, AGFA.
NU ARE FARURI DE CEATA! Asa ceva in Rumenia, o sa piarda enorm la revanzare din cauza asta.. glumeam. |
#14
Posted 08 May 2017 - 16:18
tfmercedez, on 08 mai 2017 - 16:15, said:
Jantele ma duc cu gandul la rolele de banda de magnetofon , cum erau la moda cu 30 de ani in urma.. ORWO, BASF, AGFA. NU ARE FARURI DE CEATA! Asa ceva in Rumenia, o sa piarda enorm la revanzare din cauza asta.. glumeam. are faruri de ceață. și eu am zis la fel dar am văzut că am butonul și l-am apăsat...sunt montate în farurile normale într-o poziție oblică - destul de nefirească. o să fac poze. În locul tipic al farurilor de ceață, la b9 sunt montate radarele pentru pilot adaptiv (distronic). Edited by bobalex18, 08 May 2017 - 16:20. |
#15
Posted 08 May 2017 - 16:20
bobalex18, on 08 mai 2017 - 16:13, said: mașina a fost la aproximativ 50% din prețul inițial. prețul ei de catalog (poate au primit ceva discount la o așa achiziție) a fost de 48.000-49.000 fãrã tva și am plãtit 24.600 euro. nu aș fi putut sã o cumpãr nouã, îmi depãșea capacitatea financiarã. am fost interesat și de Peugeot 508 hibrid, de Toyota C-HR și alte mașini dar consider cã am fãcut cea mai bunã alegere Tare curios as fi sa stiu, oare cat a incasat firma de inchirieri care a detinut masina inainte, in cei 25000km, avand in vedere ca si-a permis sa piarda prin devalorizare jumatate din pretul masinii in doar 1 an. |
|
#16
Posted 08 May 2017 - 16:24
tfmercedez, on 08 mai 2017 - 16:20, said:
Uau! Banii de un Mustang 5.0 V8.. si parca-i A4 nu A6.. mi se pare mult pentru un A4, dar cum ziceai e full (cu piele) dar probabil farurile LED mai costau niste bani in plus. Tare curios as fi sa stiu, oare cat a incasat firma de inchirieri care a detinut masina inainte, in cei 25000km, avand in vedere ca si-a permis sa piarda prin devalorizare jumatate din pretul masinii in doar 1 an. la audi nu există full, lipsesc foarte multe opțiuni. îmi este ciudă că nu are audi connect - să o pot controla din telefon (deschis/închis, pornit/oprit pentru climatizare etc). pentru piața auto din românia este full și extra ))) tot lotul are o poveste ciudată. pentru că deși au fost vândute către firme de închiriere, o mare parte dintre ele au fost folosite de angajații audi. spre exemplu a mea a fost folosită de audi. Audi le-a răscumpărat de la firmele de închiriere și le-a vândut prin rețeaua proprie (după o verificare super amănunțită). Oricum un super pont și mai sunt dator o sticlă de vin celui care mi l-a dat. mașinile au fost folosite doar 6 luni. pe urmă au fost luate de audi, verificate și pregătite pentru vânzare. Edited by bobalex18, 08 May 2017 - 16:28. |
#17
Posted 08 May 2017 - 16:43
Nu exita "FULL" la masini premium, nici macar alea de prezentare in showroom nu sunt chiar full de full cum le place la samsarii nostri sa spuna. Full poti sa spui ca ai la japoneze care vin cu 3 variante de echipare si aia e, nu ai ce sa comanzi in plus ca nu renteaza sa iti cusomizeze tie masina in Japonia ca sa vina pe vas in 6 luni.
Edited by filipxxx, 08 May 2017 - 16:43. |
#18
Posted 08 May 2017 - 17:28
Eu cred ca pretul ala spre 50000 de euro e mult umflat cu pompa. Dupa vin povestile cu discounturi cadou, bla bla etc, si pretul scade simtitor.
Urme de folosinta pe masina , mici zgarieturi, ciobituri in parbriz ? Se pot ridica stergatoarele cu capota inchisa? Sa nu patesti ca mine. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users