Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon
 

Audi A4 B9 quattro Cuvéesilver

* * * - - 5 votes
  • Please log in to reply
1560 replies to this topic

#1
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007
Încerc să fac un jurnal de bord pentru actuala achiziție, conform titlului.

De mulți ani mai dețin un a4 b6 care a trecut de 440.000 de km fără să aibă vreo problemă gravă: consumabile și nimicuri. Deși am avut multe mașini de serviciu, am rămas fan Audi pentru că oferă tot ce îmi trebuie mie.

Cu privire la achiziție, am detaliat în cadrul „Acte cumparare auto Germania + how-to + dealeri problematici”, așa că aici o să fac un scurt rezumat
La început căutam a4 8.5 (facelift) iar la prețul de 18000-19000 euro net găseam mașini cu 120.000-160.000 km. eram conștient de probleme cu pompa de ulei sau de înaltă presiune plus că luam în calcul o eventuală reparația la multitronic sau turbină așa că am suplimentat bugetul la 22.000 de euro net pentru un a4 b9 în varianta 1.4tfsi (150 cp) stronic și echipare de bază (fără scaune încălzite, senzori parcare etc).
În timp ce căuta mașina am primit un pont că există un lot de 150-200 de mașini Audi A4 b9, 2.0 tdi 190 cp quattro, alcantara, virtual cockpit etc. Prețul: 24.000-25.000 fără tva. Am făcut calculele și am zis că trebuie să o iau. Mașinile erau din flota SIXT și EUROPCAR și aveau în jur de 25.000 de km și toate aveau verificare amănunțită făcută de Audi respectiv garanție 5 ani. Toate mașinile erau identice, doar culoarea era diferită.
Achiziția merită citită în topicul amintit anterior, ușor nu a fost deloc deși era o achiziție relativ lipsită de mari griji. Nici nu vreau să-mi imaginez ce surprize poți avea la mașini mai utilizate și parcuri auto mai puțin serioase.

Mașina avea un preț de 24600 fără tva din care nu s-a putut negocia nimic. Am primit doar numerele provizorii și asigurarea aferentă pentru 15 zile, rezervorul puțin peste jumătate. Preț cu TVA 29275 euro
Am văzut mașina, a fost dragoste la a doua vedere (prima a fost când am văzut verificarea) - soția era deja geloasă dar din privirea ei înțelegeam că e de acord cu „ménage à trois”. Plin de originalitate, am cumpărat o mașină identică cu cea pe care a cumpărat-o cel care mi-a dat pontul. Mașina a avut parte de un tratament de ceruire protecție sau mai știu eu orice la dealer-ul care mi-a vândut-o. Mi-am dat seama deoarece pe drum a plouat și apa nu se lipea de mașină.
Mașina avea consumul mediu pentru ultimii 2700 de km de 5,6l/100km și o viteză medie de 90 km
Achizișia a avut loc pe 5 aprilie.
Am făcut programare la RAR și deși era liber pe 10 aprilie (soța a rămas cu mașina în craiova), am ales data de 28 aprilie (aceasta era următoarea zi disponibilă).

Am anulat programarea și am mers cu mașina la poarta RAR și am reușit să fac RAR-ul cât încă aveam numerele de germania valabile (m-am dus la poartă și am bătut la ea până mi s-a deschis).



Mașina a fost înscrisă și am trimis documentele vineri pentru returnarea garanției (TVA-ului).

Impresii despre mașină (aprox 3000 de km):
- mașina este foarte puternică, față de cei 130 de cai ai b6, cei 190 de cai se simt mult mai bine;
- când apeși accelerația și ești pe sport, îți apare subit zâmbetul pe buze - încă nu am aflat ”cauza”
- frânează puțin cam brutal (fiind quattro fânează mult mai puternic decât tracțiunea față);
- foarte silențioasă (nu se aude absolut nimic în mașină);
- este foarte interesant acel virtual cockpit dar nu este o opțiune fără de care nu poți să trăiești;
- google earth este foarte interesant dar ar fi fost mai bine dacă avea Android Auto și waze;
- sunetul în boxe se aude destul de bine dacă primește surse de calitate;
- nu-mi place că nu are auto-hold (o să urmeze retrofit);
- nu-mi place că nu are senzori parcare pe față, are doar spate (o să urmeze retrofit);
- audi presense city mi-a intrat o singură dată în funcțiune și este extrem de util;
- farurile luminează foarte bine deși sunt xenon - cele led au un + pentru aspect;
- praful nu se vede pe mașină (un mare + din partea mea).
- audi predictive este foarte interesant.


Mașina văd că ține cu ”casa”: schimb ulei și filtru la 30.000 și schimb filtre la 60.000. Urmează revizia de 30.000 de km.


P.S.: mașina este tip B9 dar în actele din germania este scris b8 (dealerul de unde am cumparat-o a zis că atunci când a ieșit mașina, fiind printre primele, softul nu avea b9).  În actele de românia a rămas B8 (nu mă deranjează, eu am cumparat mașina nu litere/cifre)


Attached File  IMG_0125.jpg   378.8K   933 downloads Attached File  IMG_0123.jpg   312.37K   920 downloads Attached File  WP_20170405_09_33_34_Pro.jpg   294.13K   1003 downloads Attached File  WP_20170405_09_35_09_Pro.jpg   216.95K   1034 downloads Attached File  WP_20170405_09_35_39_Pro.jpg   206.39K   1019 downloads Attached File  WP_20170405_09_35_42_Pro.jpg   192.68K   1084 downloads Attached File  IMG_0124.jpg   431.92K   1099 downloads

Edited by bobalex18, 08 May 2017 - 12:19.


#2
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
S-o stapanesti sanatos, dar janta aia din ultima poza parca e de pe ceva ieftineala de masina care vrea sa para scumpa Posted Image Asa sunt toate sau aia e vreo rezerva ceva ?

Edited by filipxxx, 08 May 2017 - 12:26.


#3
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu existã decât în matematicã

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Superba. Jantele alea ar trebui schimbate ca sunt urate si ii strica aspectul.
B6-le a fost masina buna si ala... si la 131cp + PD era destul de brutal, dar nu se compara cu un motor de 190cp.

Multi km fara incidente, e o masina grozava.

#4
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007

 filipxxx, on 08 mai 2017 - 12:26, said:

S-o stapanesti sanatos, dar janta aia din ultima poza parca e de pe ceva ieftineala de masina care vrea sa para scumpa Posted Image Asa sunt toate sau aia e vreo rezerva ceva ?
toate aveau aceleași jante. jantele sunt model aero și este cea mai scumpă opțiune pentru jante de 17. la început nu le-am suportat dar acum chiar îmi plac (s-au m-am împăcat cu ideea).

#5
HansCastorp

HansCastorp

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 17.03.2017
Meseriașă mașina. Posted Image  Să-ți fie un companion de nădejde la drum!

#6
stiinta82

stiinta82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 25.03.2007
Felicitãri ptr achiziție! Mulți km fãrã probleme.

Ps:si mie îmi par ciudate jantele, dar probabil dupã ce te obișnuiești sunt ok.

#7
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,784
  • Înscris: 06.09.2004
nici mie nu-mi plac jantele, dar sunt de-alea cu design special pentru consum. sunt nitel mai economice decat alea clasice. altfel, super afacere, s-o conduci cu placere. si culoarea e foarte interesanta, dpmdv.

 bobalex18, on 08 mai 2017 - 12:18, said:

Mașina văd că ține cu ”casa”: schimb ulei și filtru la 30.000 și schimb filtre la 60.000. Urmează revizia de 30.000 de km.

eu zic totusi sa tii cu masina si sa le schimbi mai des. uleiul ala cel putin verifica-l din cand in cand, mare lucru daca dupa maxim 15k km in romania nu e negru ca pana corbului. iar filtrele... da-le incolo, e 100 de lei un filtru. si daca te referi si la filtrul de polen si vrei sa-l schimbi la 60k km ruland masina in romania...   Posted Image

Edited by born2lose, 08 May 2017 - 13:10.


#8
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Frumoasa foc! Sa te poarte cu bine!

#9
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007

 born2lose, on 08 mai 2017 - 13:06, said:

nici mie nu-mi plac jantele, dar sunt de-alea cu design special pentru consum. sunt nitel mai economice decat alea clasice. altfel, super afacere, s-o conduci cu placere. si culoarea e foarte interesanta, dpmdv.



eu zic totusi sa tii cu masina si sa le schimbi mai des. uleiul ala cel putin verifica-l din cand in cand, mare lucru daca dupa maxim 15k km in romania nu e negru ca pana corbului. iar filtrele... da-le incolo, e 100 de lei un filtru. si daca te referi si la filtrul de polen si vrei sa-l schimbi la 60k km ruland masina in romania...   Posted Image
Da, consumă cu 0,01 l/100km mai puțin. în poza arată foarte nasol dar în realitate dacă o privești din lateral emană „putere” (s-au m-am împăcat cu ideea). Înainte să o cumpăr chiar glumeam cu cel care mi-a dat pontul că toate jantele de la a4 b9 sunt superbe...mai puțin astea Posted Image))

mașina mai are garanție încă 4 ani și vreau să fac reviziile la reprezentanță ca să fiu „acoperit”. că mai schimb eu filtrele și uleiul pe la spate, e altceva, nu au de unde să știe Posted Image))

Edited by bobalex18, 08 May 2017 - 13:14.


#10
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Intervalele alea de service sunt date de la mama lor Germanica unde dupa 3 ani masina arata ca noua, pe plastice inca se cunosc etichetele originale :) (probat de mine pe doua masini aduse din GER, plus confirmat de mecanici inclusiv la reprezentanta). La noi daca stai 30 de mii cu filtrul de aer si polen risti sa creasca vre-un copac in pamantul si frunzele stranse de filtru.

#11
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,568
  • Înscris: 15.06.2007

 filipxxx, on 08 mai 2017 - 12:26, said:

S-o stapanesti sanatos, dar janta aia din ultima poza parca e de pe ceva ieftineala de masina care vrea sa para scumpa Posted Image Asa sunt toate sau aia e vreo rezerva ceva ?
Zici ca's jante de la BMW i3..

Bafta de masina, practic aproape noua.  Sa o stapanesti fericit.

Ai vreo ideie cat a costat  masina de noua? Cat ai economisit fata de pretul de nou?

#12
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007
mașina a fost la aproximativ 50% din prețul inițial. prețul ei de catalog (poate au primit ceva discount la o așa achiziție) a fost de 48.000-49.000 fără tva și am plătit 24.600 euro.

nu aș fi putut să o cumpăr nouă, îmi depășea capacitatea financiară.

am fost interesat și de Peugeot 508 hibrid, de Toyota C-HR și alte mașini dar consider că am făcut cea mai bună alegere

Edited by bobalex18, 08 May 2017 - 16:14.


#13
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,568
  • Înscris: 15.06.2007
Jantele ma duc cu gandul la rolele de banda de magnetofon , cum erau la moda cu 30 de ani in urma.. ORWO,  BASF, AGFA.

NU ARE FARURI DE CEATA!  Asa ceva in Rumenia,  o sa piarda enorm la revanzare din cauza asta.. glumeam.

#14
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007

 tfmercedez, on 08 mai 2017 - 16:15, said:

Jantele ma duc cu gandul la rolele de banda de magnetofon , cum erau la moda cu 30 de ani in urma.. ORWO,  BASF, AGFA.

NU ARE FARURI DE CEATA!  Asa ceva in Rumenia,  o sa piarda enorm la revanzare din cauza asta.. glumeam.
:))) jantele astea te pot duce cu gândul și că design-erul era dus cu capul :)))) în plus, dacă astea sunt cele mai scumpe, înseamnă că se plătește la „material” :)))))

are faruri de ceață. și eu am zis la fel dar am văzut că am butonul și l-am apăsat...sunt montate în farurile normale într-o poziție oblică - destul de nefirească. o să fac poze.
În locul tipic al farurilor de ceață, la b9 sunt montate radarele pentru pilot adaptiv (distronic).

Edited by bobalex18, 08 May 2017 - 16:20.


#15
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,568
  • Înscris: 15.06.2007

 bobalex18, on 08 mai 2017 - 16:13, said:

mașina a fost la aproximativ 50% din prețul inițial. prețul ei de catalog (poate au primit ceva discount la o așa achiziție) a fost de 48.000-49.000 fãrã tva și am plãtit 24.600 euro.

nu aș fi putut sã o cumpãr nouã, îmi depãșea capacitatea financiarã.

am fost interesat și de Peugeot 508 hibrid, de Toyota C-HR și alte mașini dar consider cã am fãcut cea mai bunã alegere
Uau! Banii de un Mustang 5.0 V8..  si parca-i A4 nu A6..   mi se pare mult pentru un A4,  dar cum ziceai e full (cu piele) dar probabil farurile LED mai costau niste bani in plus.
Tare curios as fi sa stiu, oare cat a incasat firma de inchirieri care a detinut masina inainte, in cei 25000km, avand in vedere ca si-a permis sa piarda prin devalorizare jumatate din pretul masinii in doar 1 an.

#16
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007

 tfmercedez, on 08 mai 2017 - 16:20, said:

Uau! Banii de un Mustang 5.0 V8..  si parca-i A4 nu A6..   mi se pare mult pentru un A4,  dar cum ziceai e full (cu piele) dar probabil farurile LED mai costau niste bani in plus.
Tare curios as fi sa stiu, oare cat a incasat firma de inchirieri care a detinut masina inainte, in cei 25000km, avand in vedere ca si-a permis sa piarda prin devalorizare jumatate din pretul masinii in doar 1 an.
da. văd că au sărit cu prețurile destul de mult. și Audi și BMW și Mercedes. în plus dacă vrei quattro parcă ceri avion.
la audi nu există full, lipsesc foarte multe opțiuni. îmi este ciudă că nu are audi connect - să o pot controla din telefon (deschis/închis, pornit/oprit pentru climatizare etc). pentru piața auto din românia este full și extra Posted Image)))

tot lotul are o poveste ciudată. pentru că deși au fost vândute către firme de închiriere, o mare parte dintre ele au fost folosite de angajații audi. spre exemplu a mea a fost folosită de audi. Audi le-a răscumpărat de la firmele de închiriere și le-a vândut prin rețeaua proprie (după o verificare super amănunțită). Oricum un super pont și mai sunt dator o sticlă de vin celui care mi l-a dat.

mașinile au fost folosite doar 6 luni. pe urmă au fost luate de audi, verificate și pregătite pentru vânzare.

Edited by bobalex18, 08 May 2017 - 16:28.


#17
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Nu exita "FULL" la masini premium, nici macar alea de prezentare in showroom nu sunt chiar full de full cum le place la samsarii nostri sa spuna. Full poti sa spui ca ai la japoneze care vin cu 3 variante de echipare si aia e, nu ai ce sa comanzi in plus ca nu renteaza sa iti cusomizeze tie masina in Japonia ca sa vina pe vas in 6 luni.

Edited by filipxxx, 08 May 2017 - 16:43.


#18
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,568
  • Înscris: 15.06.2007
Eu cred ca pretul ala spre 50000 de euro e mult umflat cu pompa.    Dupa vin povestile cu discounturi cadou, bla bla etc,  si pretul scade simtitor.

Urme de folosinta pe masina , mici zgarieturi, ciobituri in parbriz  ?   Se pot ridica stergatoarele   cu capota inchisa?  Sa nu patesti ca mine.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate