Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Audi A4 B9 quattro Cuvéesilver

* * * - - 5 votes
  • Please log in to reply
1560 replies to this topic

#19
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Masina pret de lista in romania e peste 55.000 cu toate opțiunile de pe ea. Cu tot cu tva. Hai sa zicem cu cel mai bun discount o scoti la 46-47.000.
Ea cu tva in Germania se videa intre 28.500 si 29.500 in functie de cate zgarieturi are

Sixt si-a scos banii cu varf si îndesat.  Nu a bagat nici un cent in mașinile astea, pana si cauciucurile le-a luat all season, nici lichid de parbriz nu le-a pus, nici AdBlue, nimic. Le -a luat, le-a închiriat cam cu 140-150 euro pe zi cu tot cu asigurare, vreo 130 euro profit, eu estimez ca au stat in chirie cam 150 zile maxim. 20.000 euro iar ei au platit maxim 10.000. Deci profit curat de 10.000.

#20
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007

View Posttfmercedez, on 08 mai 2017 - 16:15, said:

Jantele ma duc cu gandul la rolele de banda de magnetofon , cum erau la moda cu 30 de ani in urma.. ORWO,  BASF, AGFA.

NU ARE FARURI DE CEATA!  Asa ceva in Rumenia,  o sa piarda enorm la revanzare din cauza asta.. glumeam.

View Posttfmercedez, on 08 mai 2017 - 17:28, said:

Eu cred ca pretul ala spre 50000 de euro e mult umflat cu pompa. Dupa vin povestile cu discounturi cadou, bla bla etc,  si pretul scade simtitor.

Urme de folosinta pe masina , mici zgarieturi, ciobituri in parbriz  ?   Se pot ridica stergatoarele   cu capota inchisa?  Sa nu patesti ca mine.


Am atașat pozã cu farurile de ceațã. dacã nu greșesc și Fiat punto din 2002 avea în faruri 3 „lupe” iar una era pt farurile de ceațã.

acea evaluare fãcutã de Audi prezenta fiecare micã zgârieturã. unele dintre ele suferiserã accidente, altele aveau zgârieturi sau altele probleme în interior (rupturi/ciupituri). cea pe care am ales-o a  avut un cauciuc ciupit (dacã se mãrește poza cu janta se observã în partea de jos cã are 3 urme foarte mici de la o parcare/bordurã) și o urmã micã de la o pietricicã pe barã (dacã se mãresc prima și a doua pozã se observã un mic punct negru/pixelul albastru cam la 5 cm sub lupa de la xenon). ATÂT.

colegul cristimate este cel cãruia îi datorez sticla de vin (nu știu cum m-a gãsiit aici) și are o mașinã identicã cu a mea (sau a mea este identicã cu a lui pentru cã el a cumpãrat-o primul). m-a ajutat în timpul achiziției pentru cã toate evaluãrile pe care le primeam le comentam împreunã. Nu neapãrat mașinile cu mai multe probleme erau mai ieftine ci mai degrabã ținea de politica de preț a dealer-ului

Attached File  WP_20170508_18_34_49_Pro.jpg   194.28K   232 downloads

#21
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Urata masina :P :)) sa o stapanesti sanatos si sa faci tot atati KM cat ai facut si cu cea anterioara, fara costuri mari...

#22
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,526
  • Înscris: 15.06.2007


View PostMembruAnonim, on 08 mai 2017 - 19:30, said:

Masina pret de lista in romania e peste 55.000 cu toate opțiunile de pe ea. Cu tot cu tva. Hai sa zicem cu cel mai bun discount o scoti la 46-47.000.
Ea cu tva in Germania se videa intre 28.500 si 29.500 in functie de cate zgarieturi are

Sixt si-a scos banii cu varf si îndesat.  Nu a bagat nici un cent in mașinile astea, pana si cauciucurile le-a luat all season, nici lichid de parbriz nu le-a pus, nici AdBlue, nimic. Le -a luat, le-a închiriat cam cu 140-150 euro pe zi cu tot cu asigurare, vreo 130 euro profit, eu estimez ca au stat in chirie cam 150 zile maxim. 20.000 euro iar ei au platit maxim 10.000. Deci profit curat de 10.000.

Zau ca nu pricep matematica ta. 150euro x 150 de zile = 22500 de euro.  
Au cumparat masina cu 45000 si au pierdut prin devalorizare 20000 de euro, prin vanzare la jumate de pret (aprox).  Eu nu vad profitul ala de 10000 de euro.

#23
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
cristimate lucrează în domeniu și nu îl contrazic.

Eu știu că am  închiriat un seria 3 (nou) o săptămâna și a fost aproximativ 60 de euro pe zi (fără asigurarea aia pt parbriz și cauciucuri). și eu am încerca să fac calculele astea și nu mi-a ieșit și am zis să las afacerea asta pe mâna celor care o administrează și eu să mă bucur de mașină.

mașina are preț de catalog peste 55.000 de euro. să zicem 55.000 euro. dacă le făcea un discount de aproximativ 20% înseamnă că o luau cu 45.000 de euro (preț cu tva) - nu cred că le putea oferi un discount mai mare pentru că modelul era abia lansat și cererea era foarte mare. prețul de vânzare actual a fost de aproximativ 29.000 de euro (cu tva). Să zicem că este de acoperit 15.000 de euro  plus profit. 100% mașina a fost folosită 6 luni. dacă a fost închiriată 150 de zile înseamnă că prețul minim pentru a acoperi cheltuielile a fost de 100 de euro (preț mai mic decât dacă a fost închiriată 1 zi dar mai mare decât prețul dacă a fost închiriată minim 4 zile). În plus, unele mașini au fost date spre folosință către Audi (foarte ciudat).

dacă au avut o înțelegere și le-au preluat într-un sistem de leasing fără avans pe 5 ani. aveau de acoperit 9.000 de euro pe an plus dobândă să zicem 11.000 respectiv 5.500 de euro pentru 6 luni.
atunci putem crede că au obținut 9.000 de euro pe mașină din care scădem alte cheltuieli de 2000 de euro și avem un profit brut de 1.500 de euro pe mașină. Dacă socotim flota de 200 de mașini ne rezultă 300.000 de euro brut. Dar cine acoperă pierderea din devalorizare/diferența de preț între prețul de achiziție și cel de vânzare?

De asta zic că nu mă interesează, consider că am făcut o achiziție foarte bună, mașina este ca nouă și las calculele pe seama altor băieți mai deștepți.

@fotbal5 mulțumesc pentru gânduri

#24
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012
E misto, s-o stapanesti sanatos. Auriul este cea mai anti jeg culoare din cate exista, foarte practica daca nu iti place sa petreci timp prin spalatorii.

#25
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Posttfmercedez, on 08 mai 2017 - 23:04, said:




Zau ca nu pricep matematica ta. 150euro x 150 de zile = 22500 de euro.  
Au cumparat masina cu 45000 si au pierdut prin devalorizare 20000 de euro, prin vanzare la jumate de pret (aprox).  Eu nu vad profitul ala de 10000 de euro.
E mai simplu de atat. Masina in Germania e cam cu 5% mai ieftina, si la un lot de 6-700 masini cate au fost eu banuiesc ca s-a obtinut un discount de 25%.
Minim ...

Eu tind sa cred ca rata lunara a fost chiar mai mica decat zic eu, dar nu cred ca vom putea afla. Gândește-te ca misinile s-au vandut cu 29000 care include si un 2-3000 pt dealer... a fost un dil extraordinar pr noi zic eu, mai rar sa gasesti asa ceva. Iar masinile sunt absolut noi, cand am luat-o inca mirosea a nou.
Cu greu m-as fi putut atinge de o astfel de masina noua...

#26
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Felicitari pentru achizitie!
Cateva remarci:
1. O masina din categoria aia se inchiriaza cu 35-40 euro pe zi in Germania, exclusiv asigurari.
2. Audi nu da discount de 25% chiar daca esti Sixt sau Europcar pt motorizarea asta. Discounturile mai mari se dau la motorizarile uzuale, in cazul A4 2.0 TDI de 150 CP (manual sau automat). Am prieteni in sistem si stiu ca 190 CP si quattro au discount pe flote de max. 8%, indiferent ce firma esti.
3. Totusi nu ne-ai spus cati km avea masina cand ai cumparat-o. Eu estimez dupa uzura ca are intre 70-100k km.

PS
Nu sunt adeptul masinilor SH (cu atat mai mult de flota).

Edited by edi10000, 09 May 2017 - 07:15.


#27
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,326
  • Înscris: 09.09.2006
Să le stăpâniți (bob și cris) cu plăcere și fără probleme.
E mișto cum de îndată ce se bucură cineva de o mașină, apar imediat câțiva care țin musai să le fută meciul, doar așa, de distracție...

Edited by buntzi, 09 May 2017 - 07:31.


#28
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

View Postedi10000, on 09 mai 2017 - 07:15, said:

Felicitari pentru achizitie!
Cateva remarci:
1. O masina din categoria aia se inchiriaza cu 35-40 euro pe zi in Germania, exclusiv asigurari.
2. Audi nu da discount de 25% chiar daca esti Sixt sau Europcar pt motorizarea asta. Discounturile mai mari se dau la motorizarile uzuale, in cazul A4 2.0 TDI de 150 CP (manual sau automat). Am prieteni in sistem si stiu ca 190 CP si quattro au discount pe flote de max. 8%, indiferent ce firma esti.
3. Totusi nu ne-ai spus cati km avea masina cand ai cumparat-o. Eu estimez dupa uzura ca are intre 70-100k km.

PS
Nu sunt adeptul masinilor SH (cu atat mai mult de flota).

Iti dai seama ca nu intereseaza pe nimeni pe topicul omului ca tu nu esti adeptul masinilor Sh. Si se vede ca habar n-ai ce vorbesti cu discountul de flote, ceea ce denota si cam cat te pricepi la masini. Probabil conduci ceva low cost luat nou cu motor de 1 litru si vii sa manjesti topicul omului cu comentarii de neam prost.  
Care uzura iti arata tie 75-100 k km expertule? Masina arata ca noua, este ca sutn acri rau strugurii? Multa frustrare pe forumuri...

ps: 25 k km are masina. Chiar si asa e mai noua decat orice tinichea de buget luata  noua.

Edited by cavaliere, 09 May 2017 - 08:00.


#29
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,526
  • Înscris: 15.06.2007

View PostMembruAnonim, on 09 mai 2017 - 06:47, said:

E mai simplu de atat. Masina in Germania e cam cu 5% mai ieftina, si la un lot de 6-700 masini cate au fost eu banuiesc ca s-a obtinut un discount de 25%.
Minim ...

Eu tind sa cred ca rata lunara a fost chiar mai mica decat zic eu, dar nu cred ca vom putea afla. GândeÈ™te-te ca misinile s-au vandut cu 29000 care include si un 2-3000 pt dealer... a fost un dil extraordinar pr noi zic eu, mai rar sa gasesti asa ceva. Iar masinile sunt absolut noi, cand am luat-o inca mirosea a nou.
Cu greu m-as fi putut atinge de o astfel de masina noua...
Atunci ce rost mai are sa vehiculam preturi de +45000  de euro? La urma totul e o chestiune de negocieri. Oricum masina noua costa 15000-20000 la poqrta fabricii, restul sunt tva, adaosuri, profit.  Limita in sus nu este.
Practic initiatorul a cumparat masina la valoarea reala.

Edited by tfmercedez, 09 May 2017 - 08:28.


#30
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007

View Postedi10000, on 09 mai 2017 - 07:15, said:

Felicitari pentru achizitie!
Cateva remarci:
1. O masina din categoria aia se inchiriaza cu 35-40 euro pe zi in Germania, exclusiv asigurari.
2. Audi nu da discount de 25% chiar daca esti Sixt sau Europcar pt motorizarea asta. Discounturile mai mari se dau la motorizarile uzuale, in cazul A4 2.0 TDI de 150 CP (manual sau automat). Am prieteni in sistem si stiu ca 190 CP si quattro au discount pe flote de max. 8%, indiferent ce firma esti.
3. Totusi nu ne-ai spus cati km avea masina cand ai cumparat-o. Eu estimez dupa uzura ca are intre 70-100k km.

PS
Nu sunt adeptul masinilor SH (cu atat mai mult de flota).
1. 35-40 de euro pe zi se închiriază pe perioadă lungă de timp.  nu cred că pentru o durată de 2-3 zile se obține prețul ăsta.
2. noi ne-am dat cu părere cu eventuale discount-uri pentru a vedea cum au făcut de s-au revândut la prețul ăsta. nimic nu este cert. Înainte de a cumpăra am fost și am făcut drivetest la Porsche pipera. Pentru 1.4 tfsi cu un preț de catalog de 35.000 de euro (varianta de bază cu cutie automată și singura opțiune pusă era cea pentru scaune încălzite) am primit o ofertă de 30.000 euro (mașină pe stoc). La comandă se oferea 4% discount.
3. mașina avea 26425 km când am cumpărat-o și 26421 la verificarea audi (au mai fost făcuți 4 km prin parcare, verificare etc). Verificarea a fost făcută cam cu 5 luni în urmă. mașina a stat perioada asta, probabil pentru că exista o procedură internă de verificare/evaluare/vânzare. Km se văd în poza făcută la bord și i-am menționat și în text. Mașina nu prezintă urme de uzură absolut deloc. Ba chiar avea unele folii de protecție nedezlipite.
Exact cum am spus și eu și cristi, nu ne permiteam să cumpărăm aceste mașini noi. Poate pentru unii suntem de blamat, pentru alții de lăudat. Eu personal consider că am făcut cea mai bună alegere.

View Postbuntzi, on 09 mai 2017 - 07:30, said:

Să le stăpâniți (bob și cris) cu plăcere și fără probleme.
E mișto cum de îndată ce se bucură cineva de o mașină, apar imediat câțiva care țin musai să le fută meciul, doar așa, de distracție...
Mulțumesc. Fiecare este liber să își spună părerea. nu m-a deranjat, suntem liberi să comunicăm cât timp o facem într-o manieră civilizată.

View Postcavaliere, on 09 mai 2017 - 07:57, said:

Iti dai seama ca nu intereseaza pe nimeni pe topicul omului ca tu nu esti adeptul masinilor Sh. Si se vede ca habar n-ai ce vorbesti cu discountul de flote, ceea ce denota si cam cat te pricepi la masini. Probabil conduci ceva low cost luat nou cu motor de 1 litru si vii sa manjesti topicul omului cu comentarii de neam prost.  
Care uzura iti arata tie 75-100 k km expertule? Masina arata ca noua, este ca sutn acri rau strugurii? Multa frustrare pe forumuri...

ps: 25 k km are masina. Chiar si asa e mai noua decat orice tinichea de buget luata  noua.

Dacă toți am da dovadă de mai multă atenție ce bine ar fi. Am deschis topicul pentru că este un model încă rar și poate rândurile astea îi vor ajuta pe viitorii proprietari

View Posttfmercedez, on 09 mai 2017 - 08:27, said:

Atunci ce rost mai are sa vehiculam preturi de +45000  de euro? La urma totul e o chestiune de negocieri. Oricum masina noua costa 15000-20000 la poqrta fabricii, restul sunt tva, adaosuri, profit.  Limita in sus nu este.
Practic initiatorul a cumparat masina la valoarea reala.
Ne-am dat toți cu părerea cu privire la preț de vânzare, venituri din închiriere, preț de revânzare (de amorul artei). Singurul lucru cert este cât am plătit noi pe ele.
Am stat să mă gândesc și este foarte posibil să fie vorba și despre o politică de marketing. Eu când închiriez mașină de obicei mă uit după modele noi ca să le testez. Practic ei și-au asumat o anumită pierdere pentru mașinile astea prin promovarea modelului (de asta le-au și dotat într-o anumită manieră). mașină este foarte „gadget”. Orice spunem este o supoziție și cred că am dezbătut suficient subiectul

Edited by bobalex18, 09 May 2017 - 09:16.


#31
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,326
  • Înscris: 09.09.2006

View Postbobalex18, on 09 mai 2017 - 09:15, said:

[...]Fiecare este liber să își spună părerea. nu m-a deranjat, suntem liberi să comunicăm cât timp o facem într-o manieră civilizată.[...]
Teoretic da. Dacă discuția ar fi avut loc pe un topic de "sfaturi de cumpărare", poate aș fi avut și eu ceva păreri împotrivă. La o adică, doar ce am schimbat un A4 B8 de doi ani jumate cu un A3, tocmai pentru că B9 nu m-a convins suficient. Dar când lucrurile sunt stabilite și mașina e luată, mi se pare de prost gust să te apuci să dai cu bățul în noroi, doar-doar de s-o murdări cineva.
Drumul lung, capra vecinului și gustul strugurilor, principalele preocupări ale românilor...

#32
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
revenind

View Postbuntzi, on 09 mai 2017 - 09:25, said:

Teoretic da. Dacă discuția ar fi avut loc pe un topic de "sfaturi de cumpărare", poate aș fi avut și eu ceva păreri împotrivă. La o adică, doar ce am schimbat un A4 B8 de doi ani jumate cu un A3, tocmai pentru că B9 nu m-a convins suficient. Dar când lucrurile sunt stabilite și mașina e luată, mi se pare de prost gust să te apuci să dai cu bățul în noroi, doar-doar de s-o murdări cineva.
Drumul lung, capra vecinului și gustul strugurilor, principalele preocupări ale românilor...
am intrat pe link-ul de la profilul tău și am citit ultimul post (legat de a3). Foarte frumoasă - mulți km fără probleme. Când o să renunțăm la b6 ne gândim să luăm un a3 e-tron. Deși a3 (modelul tău) este mai mare în interior decât a4 b8, am ales fără discuții b9 pentru că avem copil mic, călătorim destul de mult și avem nevoie de spațiu (biciclete, triciclere și alte acarețuri). iar b9 este foarte mare. În plus, atât eu cât și soția suntem anti-suv.

Legat de keyless entry/go, la b9 în standard este keyless go dar nu și entry. practic trebuie să cauți cheia ca să deschizi mașina și apoi o poți băga înapoi în buzunar/geanta pentru că nu mai ai nevoie de ea ca să pornești mașina Posted Image)))

Am văzut un alt post al tău legat de sistemul start/stop. Cel mai bine gândit este la Mazda (iStart parcă se numește) unde pedala de frână are un mic „obstacol” la apăsare și doar dacă o apeși până jos motorul se oprește (ideal pentru Cedează trecerea sau Stop sau pentru stat 2 secunde pe loc). Și la b9 reușesc uneori să dozez forța de apăsare a pedalei astfel încât să intre sau să nu intre dar este mai dificil deoarece mașina frânează destul de brutal. pe tracțiune față este mai simplu dar la quattro este mai dificil.

Este interesant cum gândesc aștia la asigurări (oferte pentru persoană juridică - 12 luni):
- motor 2.0 tdi 190 cai: Generali 893 lei, Uniqa 933 lei, City insurance 965 lei
- motor 1.4 tfsi 150 cai: Generali 720 lei, Uniqa 870, Omniasig 1046 lei.
Diferența de notat este doar la generali, iar de la oferta nr. 3 tarifele sunt mai mari la 1.4 tfsi.
Pe persoană fizică tarifele sunt mai mari.

Edited by bobalex18, 09 May 2017 - 09:50.


#33
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,173
  • Înscris: 05.09.2007
"""Mașina văd că ține cu ”casa”: schimb ulei și filtru la 30.000 și schimb filtre la 60.000. Urmează revizia de 30.000 de km."""

nu stiu cum e la Audi, dar la Opel am semnat o hartie in care se preciza ca in RO intervalele service se injumatatesc (diferente mari de temperatura iarna-vara, sosele,etc). mai conteaza si daca mergi preponderent in oras(regenerari dpf mai dese -ulei alterat mai repede).
ce an e masina ?

LE: nu ai nici o sansa in RO cu filtrele la 60 de mii, uite cum arata filtrele aer/polen schimbate pe la vreo 12 mii(poza e de la ultima revizie in ianuarie):

Attached File  20170110_140911.jpg   179.52K   204 downloads

Edited by csi1, 09 May 2017 - 10:57.


#34
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
data producției este martie 2016. prima înmatriculare în 12 aprilie 2016. a fost retrasă și verificată pe 6 octombrie 2016 și am cumpărat-o pe 5 aprilie 2017. Am zis într-un post anterior că filtrele și uleiul poate o să mai fie schimbate, mă refeream la vizitele la „hoții de la reprezentanță” pentru a păstra garanția de încă 4 ani

#35
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,326
  • Înscris: 09.09.2006

View Postbobalex18, on 09 mai 2017 - 09:49, said:

[...]Foarte frumoasă - mulți km fără probleme[...]
Mulțumesc frumos

View Postbobalex18, on 09 mai 2017 - 09:49, said:

Deși a3 (modelul tău) este mai mare în interior decât a4 b8, am ales fără discuții b9 pentru că[...]b9 este foarte mare. În plus, atât eu cât și soția suntem anti-suv[...]
Nu sunt convins că A3 e mai mare pe dinăuntru ca A4B8, la o adică sunt vreo 15 cm diferență în favoarea lui A4 la distanța între axe (wheelbase). Motivele pentru care ați ales mașina sunt personale, și e foarte bine. Și eu am făcut cam la fel, așa că vă înțeleg. Desigur, e foarte posibil ca motivele unora să nu se potrivească cu ale altora, dar asta nu e nici o surpriză. De-aia și spuneam că o discuție vis-a-vis de alegere are sens doar atâta timp cât decizia nu este încă luată, în ideea că poate prezintă niște aspecte la care cel care cere sfaturi nu s-a gândit. După aia, nu mai servește nimănui. Mi se pare similară chestiei ăleia din filme(că n-am idee dacă e reală) de dinainte de nuntă "cine are ceva de zis să zică acum, sau să tacă pe vecie". E ok să comentezi opțiunile de cumpărare, nu mi se par deloc ok remarcile gen "aaa, ai fost fraier, că trebuia să faci x sau y și ai luat țeapă că un prieten a luat z sau k".

View Postbobalex18, on 09 mai 2017 - 09:49, said:

[...]Și la b9 reușesc uneori să dozez forța de apăsare a pedalei astfel încât să intre sau să nu intre dar este mai dificil deoarece mașina frânează destul de brutal. pe tracțiune față este mai simplu dar la quattro este mai dificil.
Asta vroiam să zic acolo, că încă nu am reușit să mă înțeleg cu ea. Tracțiune față, S-tronic, dar uneori se oprește motorul în Start/Stop înainte ca mașina să se oprească din rulaj. Mai "ușor" de atât nu știu cum să apăs frâna... Dar asta e o discuție pentru celălalt topic, să nu poluăm jurnalul degeaba.

Edited by buntzi, 09 May 2017 - 11:34.


#36
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,639
  • Înscris: 07.10.2005
Sa o folosesti cu placere! Masina este frumoasa, are un motor bun, transmisie automata, sa tot sa mergi cu ea! Este 2015? Ai o lista mai completa a dotarilor?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate