Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day

Recomandare aparat de vidat alime...
 Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...

Samsung S90C vs LG C3
 Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady

Blocurile goale! Orase in car...
 Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...
 

Audi A4 B9 quattro Cuvéesilver

* * * - - 5 votes
  • Please log in to reply
1560 replies to this topic

#1027
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007

 paul_kelso, on 08 martie 2018 - 14:03, said:

Ai spalat motorul la turbojet?
Nu, la spălătorie normal. Am protejat ecu (este pus la vedere) și l-am.rugat pe băiat sa nu bage jet-ul fff aproape (adică să tina la distanță)

#1028
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 alliNdanuTz, on 08 martie 2018 - 12:14, said:

Frumoasa frumoasa dar jantele Posted Image

Jantele sunt mișto dupa mine. Sunt speciale si deosebite. Fac farmecul masinii... :)

Apropo si la mine butonul e pe garantie. Daca nu era scoteam 4000 lei din buzunar aiurea...

#1029
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

 bobalex18, on 08 martie 2018 - 14:16, said:

Nu, la spălătorie normal.

Si pe urma o sa te plangi pe forum ca electrica la VAG e proasta :D Sfatul meu e sa nu mai faci asta, conectorii de la senzori si actuatori nu sunt ganditi pentru jet cu presiune si poti avea surprize cu tot felul de erori dubioase in viitor

#1030
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Pai la vag e proasta. La Audi rezista... Ca audi e ca amgul mertului :))))
Ma rog rezista pe vremea cand le faceau fiabile, acum le fac de plastilina

#1031
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007

 figo1988, on 08 martie 2018 - 15:49, said:



Si pe urma o sa te plangi pe forum ca electrica la VAG e proasta :D Sfatul meu e sa nu mai faci asta, conectorii de la senzori si actuatori nu sunt ganditi pentru jet cu presiune si poti avea surprize cu tot felul de erori dubioase in viitor

Figo, am.zis că a dat de la.distanta cu apa. Așa am.facut mereu și nu am.avut probleme. Nu a dat de aproape nu a dat cu aer că să usuce (exista riscul sa bage apa in mufe :D

Eu nu sunt Cristimate că indiferent ce se întâmplă să fac înmormântare. 90% rulmentul care se schimba e din vina mea.....

#1032
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
Nu are cum sa se fi stricat rulmentul de la joaca pe zapada. Poate doar l-ai ajutat putin

#1033
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007

 uhu10uhu, on 08 martie 2018 - 23:58, said:

Nu are cum sa se fi stricat rulmentul de la joaca pe zapada. Poate doar l-ai ajutat putin
Nu de la aia.
De la niste probe pe "macadam"

#1034
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,703
  • Înscris: 15.06.2007

 bobalex18, on 08 martie 2018 - 09:19, said:

Huruitul era de la un rulment de pe spate. Se înlocuiește pe garantie. Se rezolvă și deschiderea portbagajului cu mana (ea a fost livrata sa se deschidă doar din telecomandă, dar cică s-a "deteriorat' plasticul și se poate comanda doar cu clapeta de deschidere).
Ce huruit? (Scuze, am deschis tv mai tarziu). Deci, la Audi haraie rulmentu'. Omfg.. ma duce cu gandul la povestile -legende urbane cum ca la dacie au fost cazuri in care s-a blocat rulmentul, masina cat pe ce sa scape de sub control..
Eu stiu ca in lumea asta sunt putine companii dar mari care fac rulmenti, SKF si FAG fiind cele mai cunoscute.
Amu' la 100+ ani de experienta in domeniu, sa faci un rulment de larg consum sa zic asa, si sa uruie in garantie, mi se pare de porc cum se zice pe aici pe sp.  Ori audi a curvit smecheria si a luat rulmenti din China, ca restu erau ocupati sa produca fidget spinner si kendama.. ori a negociat pretul asa de bine incat au primit calitate pe masura.. ori a presat rulmentul ala un meserias cu capu' tare, ori ai dat tu in niste gropi mai speciale. Puii mei, eu credeam ca rulmentii sunt "lifetime" sau indistructibili, si la tine uruie in garantie.

 alliNdanuTz, on 08 martie 2018 - 12:14, said:

Frumoasa frumoasa dar jantele Posted Image
Lasa tu, alea e jante ORWO.

 MembruAnonim, on 08 martie 2018 - 15:53, said:

Pai la vag e proasta. La audi rezista... Ca audi e ca amgul mertului :))))
Ma rog rezista pe vremea cand le faceau fiabile, acum le fac de plastilina
Sa nu apara un anunt ceva ca audiurile se pot spala si in piscina, sau de ce nu, in apa marii.

Edited by tfmercedez, 09 March 2018 - 01:29.


#1035
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Bai, eu am zis, bobalex nu crede, am luat masina f noua cu piese netestate indelung timp si unele vor cadea pe loturi.

Am primit un Audi a1 aici cu motor de 1 l. Manuala... Cam uit sa schimb vitezele dar e f sprintena. Imi place. Prima data am crezut ca e diesel dupa care am realizat ca nu prea are cum... Consum aseara 6.0 si imi zice sa o schimb la 2000 ture si un pic. probabil turbina...

Apropo, are 4 usi. M-am distrat maxim cu asta :)))

#1036
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,703
  • Înscris: 15.06.2007

 MembruAnonim, on 09 martie 2018 - 08:43, said:

Bai, eu am zis, bobalex nu crede, am luat masina f noua cu piese netestate indelung timp si unele vor cadea pe loturi.

Am primit un Audi a1 aici cu motor de 1 l. Manuala... Cam uit sa schimb vitezele dar e f sprintena. Imi place. Prima data am crezut ca e diesel dupa care am realizat ca nu prea are cum... Consum aseara 6.0 si imi zice sa o schimb la 2000 ture si un pic. probabil turbina...Apropo, are 4 usi. M-am distrat maxim cu asta :)))
La rulmenti nu merge cu "piese netestate". Este inadmisibil asa ceva. La rulmenti nu se face "face lift" etc. Rulmentii "e" rulmenti, punct.  Cine stie sa faca rulmenti ramane sa domine piata. Cine se joaca cu "teste" se muta in China, sau dispate. Cum ar fi sa puste cauciucele Michelin, Pirelli, Dunlop, ca deh, scuzaț, e modelu' nou. Da chiar asa,  sa iei un audi nou cu gume proaste, netestate.

#1037
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007

 MembruAnonim, on 09 martie 2018 - 08:43, said:

Bai, eu am zis, bobalex nu crede, am luat masina f noua cu piese netestate indelung timp si unele vor cadea pe loturi.

Am primit un Audi a1 aici cu motor de 1 l. Manuala... Cam uit sa schimb vitezele dar e f sprintena. Imi place. Prima data am crezut ca e diesel dupa care am realizat ca nu prea are cum... Consum aseara 6.0 si imi zice sa o schimb la 2000 ture si un pic. probabil turbina...

Apropo, are 4 usi. M-am distrat maxim cu asta Posted Image))
Trebuie să înțelegeți că industria auto s-a schimbat și se va mai schimba. este foarte probabil să comandăm mașini doar pe internet, să facem drive-test printr-un sistem de car sharing s.a.m.d.

service-urile și spălătoriile vor deveni un loc de socializare, exact cum la mall nu se merge pentru cumpărături.

cristimate compară o mașină din 2007 cu care a avut o medie de 10k km pe an cu una din 2016 cu care face 25k km pe an.

și am mai zis într-un post: care probleme? un recall de soft și unul de relee? aste sunt ca să bei o cafea cu responsabilul de la service.
o tablă care zornăia la o boxă? asta e problemă de fiabilitate?
ai avut o rolă care scârțâia și ți s-a schimbat toată distribuția!

te plângeai că îți scârțâie plăcuțele de frână uneori! pe cuvânt că asta e problemă de fiabilitate?

un rulment la mine? repet, cred că 90% este vina mea iar niște prieteni au fost siguri că nu îl schimbă pe garanție. ghici? nici măcar nu s-a pus problema...

Soția este foarte cârcotașă la orice ține de mașină. ea ține foarte mult la mașini. ghici? nici măcar o singură dată nu a zis că nu este mulțumită.

Pentru modul în care tu ești nemulțumit ar fi ca și cum l-aș auzi pe figo că îl țin cauciucurile doar 30k km și să facă din asta un capăt de lume.

 tfmercedez, on 09 martie 2018 - 09:19, said:

La rulmenti nu merge cu "piese netestate". Este inadmisibil asa ceva. La rulmenti nu se face "face lift" etc. Rulmentii "e" rulmenti, punct.  Cine stie sa faca rulmenti ramane sa domine piata. Cine se joaca cu "teste" se muta in China, sau dispate. Cum ar fi sa puste cauciucele Michelin, Pirelli, Dunlop, ca deh, scuzaț, e modelu' nou. Da chiar asa,  sa iei un audi nou cu gume proaste, netestate.
la o mașină din o sută de mii nu se poate întâmpla? am zis, 90% cred că e vina mea...
sunt perfect de acord, la rulmenți nu există facelift sau mai știu eu ce și nu se testează în „exploatare”
eu oricum nu mai cred în „bolile copilăriei” și facelift. poate a fost o perioadă dar acum faceliftul are doar rol de a actualiza design-ul. motorul de 190 de cai a fost montat și pe a6 și pe a4 b8.5. deci a fost testat înainte. adică iei facelift la b8 (că așa ai citit că e mai bine) dar de fapt testezi componente pentru noul model.....

sau vezi colegul cu seria 3 luat pe final de model (în 2018 se lansează noul model) și i se va înlocui turbina

Edited by bobalex18, 09 March 2018 - 09:35.


#1038
ajaccio

ajaccio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 19.02.2008
Am avut un A4 B8 chiar din primul lot din 02/2008 cu EURO4. Masina nu a stat mult la mine din cauza ca ii gaseam tot felul de probleme (volant si vibratii in volan la vit. de autostrada). Le-am pus toate pe faptul ca abia aparuse modelul si e normal sa mai apara unele probleme fapt sustinut si de mecanici. Am vandut-o si aveam in gand sa iau un facelift 8.5 sperand ca problemele sunt rezolvate. Ce sa va zic? Mie mi s-a parut mai rau in sensul ca nu s-au rezolvat deloc (volanta facea la fel) ba mai mult am vazut reduceri de costuri care la prefacelift nu existau (carenajele rotior din fata de plastic vs pasla la prefacelift). Acum detin o alta marca tot un model facelift pe final de cariera care daca il compar cu prefacelift-ul cel putin la antifonare sta mult mai prost.
Nu cred ca la un facelift in ziua de astazi se pune accentul pe rezolvarea problemelor aparute pe prefacelift. Pur si simplu masina evolueaza in sensul ce se adauga optiuni si motorizari noi si asta e principala grija a contructorului. Asta se vinde pe piata. Nu o sa cumpere nimeni un facelift care sa zicem ca are toate problemele rezolvate dar care nu aduce nimic nou.

Ca si out of topic : acelasi lucru se mai intampla si la EuroNCAP se pare ca au fost masini  (Punto) retestate dupa cativa ani de zile care nu au mai bifat acelasi scor ca si in momentul lasarii pe piata. Asta e oarecum normal din cauza ca regula de testare a mai evoluat dar s-a aratat clar ca protectia pasagerilor a fost mai slaba.

Edited by ajaccio, 09 March 2018 - 10:13.


#1039
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,703
  • Înscris: 15.06.2007

 bobalex18, on 09 martie 2018 - 09:37, said:

Trebuie să înțelegeți că industria auto s-a schimbat și se va mai schimba. este foarte probabil să comandăm mașini doar pe internet, să facem drive-test printr-un sistem de car sharing s.a.m.d.

service-urile și spălătoriile vor deveni un loc de socializare, exact cum la mall nu se merge pentru cumpărături.

cristimate compară o mașină din 2007 cu care a avut o medie de 10k km pe an cu una din 2016 cu care face 25k km pe an.

și am mai zis într-un post: care probleme? un recall de soft și unul de relee? aste sunt ca să bei o cafea cu responsabilul de la service.
o tablă care zornăia la o boxă? asta e problemă de fiabilitate?
ai avut o rolă care scârțâia și ți s-a schimbat toată distribuția!

te plângeai că îți scârțâie plăcuțele de frână uneori! pe cuvânt că asta e problemă de fiabilitate?

un rulment la mine? repet, cred că 90% este vina mea iar niște prieteni au fost siguri că nu îl schimbă pe garanție. ghici? nici măcar nu s-a pus problema...

Soția este foarte cârcotașă la orice ține de mașină. ea ține foarte mult la mașini. ghici? nici măcar o singură dată nu a zis că nu este mulțumită.

Pentru modul în care tu ești nemulțumit ar fi ca și cum l-aș auzi pe figo că îl țin cauciucurile doar 30k km și să facă din asta un capăt de lume.


la o mașină din o sută de mii nu se poate întâmpla? am zis, 90% cred că e vina mea...
sunt perfect de acord, la rulmenți nu există facelift sau mai știu eu ce și nu se testează în „exploatare”
eu oricum nu mai cred în „bolile copilăriei” și facelift. poate a fost o perioadă dar acum faceliftul are doar rol de a actualiza design-ul. motorul de 190 de cai a fost montat și pe a6 și pe a4 b8.5. deci a fost testat înainte. adică iei facelift la b8 (că așa ai citit că e mai bine) dar de fapt testezi componente pentru noul model.....sau vezi colegul cu seria 3 luat pe final de model (în 2018 se lansează noul model) și i se va înlocui turbina
La cursul despre inventica si nu mai stiu ce, imi amintesc despre o explicatie clara a   profului: faceliftul este o investitie minimala in produs aplicata in momentul cand vanzarile intra pe o curb(v)a descendenta, pentru a revitaliza vanzarile.  Au facut-o unii o data, restul s-au luat dupa ei.

 ajaccio, on 09 martie 2018 - 10:07, said:

Am avut un A4 B8 chiar din primul lot din 02/2008 cu EURO4. Masina nu a stat mult la mine din cauza ca ii gaseam tot felul de probleme (volant si vibratii in volan la vit. de autostrada). Le-am pus toate pe faptul ca abia aparuse modelul si e normal sa mai apara unele probleme fapt sustinut si de mecanici. Am vandut-o si aveam in gand sa iau un facelift 8.5 sperand ca problemele sunt rezolvate. Ce sa va zic? Mie mi s-a parut mai rau in sensul ca nu s-au rezolvat deloc (volanta facea la fel) ba mai mult am vazut reduceri de costuri care la prefacelift nu existau (carenajele rotior din fata de plastic vs pasla la prefacelift). Acum detin o alta marca tot un model facelift pe final de cariera care daca il compar cu prefacelift-ul cel putin la antifonare sta mult mai prost.
Nu cred ca la un facelift in ziua de astazi se pune accentul pe rezolvarea problemelor aparute pe prefacelift. Pur si simplu masina evolueaza in sensul ce se adauga optiuni si motorizari noi si asta e principala grija a contructorului. Asta se vinde pe piata. Nu o sa cumpere nimeni un facelift care sa zicem ca are toate problemele rezolvate dar care nu aduce nimic nou.

Ca si out of topic : acelasi lucru se mai intampla si la EuroNCAP se pare ca au fost masini  (Punto) retestate dupa cativa ani de zile care nu au mai bifat acelasi scor ca si in momentul lasarii pe piata. Asta e oarecum normal din cauza ca regula de testare a mai evoluat dar s-a aratat clar ca protectia pasagerilor a fost mai slaba.
Face liftul este doar la "ambalaj" restul ramane neschimbat, cu mici ajustari. Motorizarile noi nu apar neaparat odata cu modelul nou. Aici ma refer si la probleme cu volante si alte chestii.

Cat despre chestia cu rulmentii care haraie.. cum ar fi sa cumperi o bere Corona sau mai stiu eu ce alt brand de fite, sinsa vezi cum zace soricelul pe fundul sticlei, cum se intampla in Epoca de Aur.

#1040
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 bobalex18, on 09 martie 2018 - 09:37, said:

sau vezi colegul cu seria 3 luat pe final de model (Ăźn 2018 se lansează noul model) și i se va Ăźnlocui turbina
Vroiai a1, nu? Bai e troaca. E Audi pe interior, am redescoperit ca imi plac la fel de mult cadranele cu ceasuri analogice, cutia e ok dar la peste 100 la ora huruie ingrozitor. Adica antifonare zero. Nimic, nada. Si consumul pe autostrada la 120 nu scade sub 5.5!

In rest motorul e ok la sprinturi, asta de 1l dar zici ca e diesel, chiar mai rau.

Confortul interiotr cum ziceam e ok, scaunele sunt mai proaste ca la Fiat 500. Dar merg...

Adica zic ca 15000 euro mai bine ii dai intrun a4 b8.5 de 4 ani cu 60-70.000 km. Parerea mea.

Edited by MembruAnonim, 09 March 2018 - 17:17.


#1041
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,721
  • Înscris: 15.07.2013
Problema e la furnizori, ca nu face Audi sau BMW rulmenți și turbine. Crezi ca ălora de la BMW le convine ca îmi șuieră turbina? De picat nu a picat, dar nu știe ce se intampla intr-un an doi. Apropo turbinele BMW sunt made in Japan .


#1042
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
@cristmate trebuie sa probez pozitia la condus. Nu îmi place pozitia înaltă

@hex2fun cum sa cumperi turbina de la nația care a reușit să scoată 90 de cai dintr-un motor de 1.8l pe chr :))))

#1043
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Multe a1 in madrid. Parca sunt Fiat 500 in paris :)

Or fi avut promotie aici? Sau de fac aici?

Attached Files


Edited by MembruAnonim, 11 March 2018 - 19:13.


#1044
f1gio

f1gio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 345
  • Înscris: 28.02.2011

 MembruAnonim, on 11 martie 2018 - 19:12, said:

Multe a1 in madrid. Parca sunt Fiat 500 in paris :)

Or fi avut promotie aici? Sau de fac aici?
Pai tu compari Madrid cu București?? E cale luuuunga.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate