Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Tv returnat pentru inlocuire - Samsung Plaza
Last Updated: May 23 2017 10:12, Started by
oliviu41
, Apr 16 2017 09:40
·
0
#19
Posted 16 April 2017 - 11:48
Magazinul, la primire , a intocmit un proces verbal in care "acopera" curierul. Te rog citeste mai sus , la inceput! Parerea mea e ca magazinul are problema cu transportatorul( el a platit transportul, el a refuzat asigurarea tv ului, el a fost de acord cu alegerea transportatorului,el a acceptat coletul in starea care era)
Pentru @rumlegok: Nu e important daca se vad sau nu, nu e relevant ca mergea sau nu si cu doi pixeli defecti!! Important e ca mi a fost distrus tv ul si tot eu sunt vinovat!! Nu crezi ca daca era nefunctional, era acelasi lucru, tot eu eram vinovat in perceptia magazinului sau curierului??? |
#20
Posted 16 April 2017 - 11:53
Tehnicianul1970, on 16 aprilie 2017 - 11:29, said:
NU cred ca esti tu asa "expert" sa vezi pixeli morti la un ecran UHD,cu ochiul liber.Trebuia sa apelezi la un electronist,tehnician IT care se ocupa cu depanare monitoare si TV-uri Uite,eu lucrez in IT si stiu cum arata 2 pixeli (sau mai multi) nefunctionali. El nu vede, dar tu vezi. Ca electronist, tehnician IT, etc. ai ochi bionici ? |
#21
Posted 16 April 2017 - 11:53
Daca magazinul primea tv-ul stricat, avea proces verbal corespunzator, ceea ce nu exista din cate am citit mai sus.
Prin urmare, nu cred ca Fan Courier a gresit. Mai degraba s-a intamplat ceva la magazin. Presiunea trebuie pusa pe magazin, discutat cu directorul etc. Edited by User107, 16 April 2017 - 11:54. |
#22
Posted 16 April 2017 - 11:55
oliviu41, on 16 aprilie 2017 - 11:48, said:
Parerea mea e ca magazinul are problema cu transportatorul( el a platit transportul, el a refuzat asigurarea tv ului, el a fost de acord cu alegerea transportatorului,el a acceptat coletul in starea care era) Tu trebuia sa-l asiguri oricum, important e ca produsul sa ajunga la ei, cum, prin ce firma, cu sau fara asigurare, nu mai conteaza legal. |
#23
Posted 16 April 2017 - 11:57
Nu cred ca e relevant motivul returului, daca e vorba de 2 pixeli defect sau pur si simplu nu-i place culoarea, e in termenul legal, nu trebuie motiv.
In alta ordine de idei, daca nu ai primit AWB si nici PV curierul putea foarte bine sa duca tv-ul la el acasa, tu ce dovada ai ca l-ai trimis ? Nu e cazul aici, dar asa ca idee ... Iar asta cu primirea coletului deteriorat de catre firma la retur e cu dus cu intors, pariez ca toate firmele online cand vand ceva au stipulat ceva de genul "nu ne asumam responsabilitatea pentru continut odata ce ati acceptat produsul" (multe firme ofera posibilitatea deschiderii coletului la livrare), de ce nu s-ar intoarce treaba asta impotriva lor in cazul de fata ? Daca cumperi un tv cu ecran spart si nu deschizi pachetul ai mari sanse sa ramai cu el asa - teapa. |
#24
Posted 16 April 2017 - 11:58
claudiu1, on 16 aprilie 2017 - 10:18, said:
Asta este motivul pentru care la returul unui TV am preferat sa ma cocosez eu (fiind de 55") si sa-l car personal (stiu, pleonasm) pana la show-room. Atata timp cat in documentele de predare nu scrie nicaieri ca ambalajul era intact, nu prea vad cale de rezolvare amiabila. Tu sa fi lucrat la magazin cum ai fi procedat? Si ca sa dai vina pe curier... iti trebuie ceva concret. 2) Curierul are OBLIGATIA sa verifice ce se afla inauntru. La Fan courier cel putin, scrie ca sigilarea coletului se face DOAR DUPA verificarea continutului de catre curier. De asemenea, nu accepta de ex laptop sa il expediezi decat in cutia originala. Altfel e f dificil... eu am reusit sa trimit un laptop si fara cutia originala numai dupa multe insistente si ambalat in polistiren, altfel au refuzat si curierul si omul de la sediul Fan courier sa il primeasca. eczorcistul, on 16 aprilie 2017 - 11:39, said:
A vazut pe dracu... A zis ca face si el o smecherie si si-a luat teapa. |
#25
Posted 16 April 2017 - 12:03
oliviu41, on 16 aprilie 2017 - 09:40, said: 2.- In urma receptionarii produsului si verificarii conditiilor de functionare, am constatat ca acesta prezinta defecte estetice( doi pixeli defecti), defecte care se inscriu in conditiile specificate de magazinul online privind inlocuirea produsului; in acest sens , in aceeasi zi, am formulat si trimis prin email, cererea de inlocuire a produsului magazinului Dar daca ai trimis ca retur, atunci ar trebui sa-ti returneze banii pe motiv de retur, nu de pixeli defecti. |
#26
Posted 16 April 2017 - 12:08
Era cutia originala, ambalata conform normelor Fan Courier. Proces verbal iti fac doar daca asiguri transportul, in schimb curierul nu il ridica daca ambalajul e deteriorat, ceea ce nu a fost cazul la mine
Ba pentru pixeli defecti l am trimis. Au fost de acord sa l inlocuiasca, altfel nu eram nebun sa l trimit aiurea!!! Ba pentru pixeli defecti l am trimis. Au fost de acord sa l inlocuiasca, altfel nu eram nebun sa l trimit aiurea!!! |
#27
Posted 16 April 2017 - 12:12
Tehnicianul1970, on 16 aprilie 2017 - 11:29, said:
Mdea,dea... mai stai p'acilea... Cuvantul tau,contra cuvantului lor... cum dovedesti? Daca erai mai atent,aveai 100% castig de cauza! Ti-am scris mai sus ce trebuia sa faci,acum este tarziu! Mai bine lasai TV-ul asa cum era.NU cred ca esti tu asa "expert" sa vezi pixeli morti la un ecran UHD,cu ochiul liber.Trebuia sa apelezi la un electronist,tehnician IT care se ocupa cu depanare monitoare si TV-uri,trebuia sa faci poze cu aparat de inalta definitie la cei 2 pixeli nefunctionali. Uite,eu lucrez in IT si stiu cum arata 2 pixeli (sau mai multi) nefunctionali.Repar monitoare si tot ce inseamna tehnica de calcul si retelistica. Imi spui te rog si mie cum ai vazut tu acei pixeli morti? Pe ce fond de imagine,cum i-ai perceput? Cum arata pentru tine 2 pixeli morti pe un ecran UHD! Ai cumva ochi de soim si nu stiu eu? Hai,vino cu raspunsul sa vad daca ai avut sau nu dreptate! oliviu41, on 16 aprilie 2017 - 12:08, said:
Era cutia originala, ambalata conform normelor Fan Courier. Proces verbal iti fac doar daca asiguri transportul, in schimb curierul nu il ridica daca ambalajul e deteriorat, ceea ce nu a fost cazul la mine Ba pentru pixeli defecti l am trimis. Au fost de acord sa l inlocuiasca, altfel nu eram nebun sa l trimit aiurea!!! Ba pentru pixeli defecti l am trimis. Au fost de acord sa l inlocuiasca, altfel nu eram nebun sa l trimit aiurea!!! Fan Courier despagubeste de 25 valoarea transportului, daca nu optezi pentru optiunea asigurare colet. Cum magazinul este cel care in mod normal are contractul de curierat si tot ei trimit curierul acasa la clientul care completeaza formularul de retur/garantie, ei ar trebui sa se descurce, nu tu. Mentioneaza lucrurile astea la ANPC daca asa s-aintamplat. Daca tu i-ai chemat pe Fan Courier, atunci multumestete cu 25x contravaloarea transportului si gata, mai mult nu ai ce sa rezolvi. Edited by gumball3000, 16 April 2017 - 12:14. |
#28
Posted 16 April 2017 - 12:17
Ion_de_la_Raion, on 16 aprilie 2017 - 11:53, said: El nu vede, dar tu vezi. Ca electronist, tehnician IT, etc. ai ochi bionici ? |
|
#29
Posted 16 April 2017 - 12:29
De 10 ori valoarea transportului despagubesc, dar mi au zis ca datorita ambalajului necorespunzator!!!!! Prostii, ambalaj original , intact, dar va repet, procesul verbal la primire a fost facut eronat intre magazin si curier!!! Nu respecta realitatea! Dar eu cred ca nu am nicio treaba cu curierul! Problema e intre magazin si curier!!!
|
#30
Posted 16 April 2017 - 12:37
Se vad pixelii foarte usor, dai luminozitate maxima, tragi draperiile si aia e... sau ca sa vezi mai bine astepti noaptea, cand pe intuneric nu ai cum sa nu ii vezi, chiar daca nu ai vedere foarte buna.
Eu am cumparat de la magazine TV-uri seara, tocmai din acest motiv, ca in magazine e plin de becuri si poate iti scapa chiar daca ii faci proba acolo... asa il duc acasa, il deschid, si daca vad defect inacceptabil pentru mine ma duc imediat cu el inapoi si cer banii inapoi. Eu niciodata nu cer inlocuire produs, cer banii inapoi... apoi dupa ce primesc banii iau produs cu ei. oliviu41, on 16 aprilie 2017 - 12:29, said:
De 10 ori valoarea transportului despagubesc, dar mi au zis ca datorita ambalajului necorespunzator!!!!! Prostii, ambalaj original , intact, dar va repet, procesul verbal la primire a fost facut eronat intre magazin si curier!!! Nu respecta realitatea! Dar eu cred ca nu am nicio treaba cu curierul! Problema e intre magazin si curier!!! Daca ii iei la verificat pe bune le faci la toti dosare penale pentru fals si uz de fals la cate fac in firmele de curierat. |
#31
Posted 16 April 2017 - 12:41
O sa astept solutia ANPC ului, apoi daca nu e favorabila, ii dau in judecata, atat firma cat si transportatorul. Dar totusi sper ca institutia statului sa rezolve! Altfel, traim intr o jungla!!
|
#32
Posted 16 April 2017 - 12:45
Nu are cum sa fie nefavorabila solutia ANPC...
Sper ca ai facut plangerea frumos |
#34
Posted 16 April 2017 - 13:08
Din ce ai descris aici, pari sa ai sanse de castig.
INceraca totusi sa formulezi in cuvinte mai putine si mai clar. |
#35
Posted 16 April 2017 - 13:09
Cam la asta ma gandeam si eu cand am spus ca sper ca a facut plangerea frumos...
Scurt si la obiect, nu intra in detalii inutile sau opinii personale. |
#36
Posted 16 April 2017 - 13:15
.....mda, daca eram mai scurt , nu se intelegea nimic. Scuze daca v am pus sa ......cititi prea mult!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users