Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Tv returnat pentru inlocuire - Samsung Plaza
Last Updated: May 23 2017 10:12, Started by
oliviu41
, Apr 16 2017 09:40
·
0
#37
Posted 16 April 2017 - 13:17
#38
Posted 16 April 2017 - 13:20
Si totusi pentru 5000+ lei merita... doar nu vrei sa ii lase sa scape cu banii lui.
|
#39
Posted 16 April 2017 - 13:27
Cred ca o sa am de furca, dar cred ca nu am cum sa nu castig!!
Daca cineva , care a fost implicat intr un proces de natura prezentata, poate sa ma asigure ca voi castiga in instanta, l as ruga sa posteze aici.....cu multumirile de rigoare!! |
#40
Posted 16 April 2017 - 13:28
Bine ar fi sa castigi cu ANPC,dar altadata sa casti ochii ca sa nu casti punga,ii faci asigurare,mi se pare ca e 1%, si n-ai treaba;ia intreaba la curier a fost asigurat pe drum catre tine?La retur catre ei nu se aplica ?S-ar putea sa scapi cu asta
Edited by daniMMM, 16 April 2017 - 13:29. |
#41
Posted 16 April 2017 - 13:30
Am vrut si eu anul trecut sa cumpar de la Samsung Plaza, m-a atras pretul mai mic (cu destul de mult) fata de magazinele clasice la acea vreme... in final am renuntat la idee tocmai ca m-am gandit ca in cazul unui retur o sa fie naspa... am luat de la Altex, acelasi model, l-am verificat pe loc si am observat un defect, moment in care am cerut banii inapoi, nu prea le-a picat bine angajatilor, dar cand stii sa bati cu pumnul in masa cu legea de partea ta... Am avut "noroc", ca se pare ca daca pateam asta cu Samsung Plaza imi complicam viata aiurea.
Eu sunt mai sensibil la partea asta cu retur si garantie, ca am un ghinion fantastic, nimeresc foarte des defecte din primul moment sau se defecteaza dupa ce imi trece perioada de retur. Alta data cumpara de la magazine mai mari care se ocupa ei de retur, tu doar completezi formularul de retur si restul e treaba lor, pe tine doar te suna curierul intr-o zi sa te anunte ca vine sa ridice returul de la magazinul X. |
#42
Posted 16 April 2017 - 13:34
daniMMM, on 16 aprilie 2017 - 13:28, said:
Bine ar fi sa castigi cu ANPC,dar altadata sa casti ochii ca sa nu casti punga,ii faci asigurare,mi se pare ca e 1%, si n-ai treaba;ia intreaba la curier a fost asigurat pe drum catre tine?La retur catre ei nu se aplica ?S-ar putea sa scapi cu asta Apropo, pentru transport ai platit ceva? |
#43
Posted 16 April 2017 - 13:37
Eu am vrut sa l asigur, dar daca angajatul mi a spus ca nu e nevoie, ce era sa fac? Intr un proces se pot cere convorbirile telefonice! Nu au cum sa nege asta !! Eu cred ca era acoperit de asigurare, altfel nu cred ca mi ar fi zis sa nu l asigur!!
Eu am comandat curierul, ei l au platit!! |
#46
Posted 16 April 2017 - 14:36
rumlegok, on 16 aprilie 2017 - 10:52, said: De fapt s-a intamplat una din una... Curierul (firma de curierat) a deteriorat cutia si TV-ul din cutie. E irelevant care din angajatul firmei a facut asta, putea sa fie si femeia de servici care da cu matura in depozit, tot ei sunt responsabili. Tu vorbesti serios cu treaba asta? Asta mai lipsea, sa te transformi in cameraman daca vrei sa faci un retur la un produs. Daca nu ai camera video ce faci? Trebuie sa fie interzis dreptul la retur? Nu sunt sigur ca tine ca TV-ul @initiatorul a fost deteriorat de curier. Si pt. ca angajatii firmelor de curierat nu respecta propiile reguli (sa verifice integritatea produselor, ambalarea produselor sa se faca in fata lor sa se asigure ca sunt corect ambalate, sa scrie procesele verbale, sa ofere codul/valoarea produsului pe AWB etc.) si mai ales nu manipuleaza/au grija de colete si le deterioreaza fie in timpul transportului, descarcarii si incarcarii sau in depozit pt. ca se grabesc -clar tre' sa iti iei masuri de siguranta sa ai dovezi ca tu ai predat produsul curierului nedeteriorat ! rumlegok, on 16 aprilie 2017 - 11:32, said: curierul e vinovat de nerespectarea procedurilor... clientul nu trebuie sa aiba habar de proceduri, ci curierul trebuie sa il instiinteze pe client si sa le intocmeasca impreuna cu clientul... daca nu a facut asta, tot curierul (FAN Courier in acest caz) e cel vinovat. ori curierul care a deteriorat produsul pe drum, alti angajati care nu au manipulat cutia la depozit/incarcarea in masina pt. a-l duce la magazin sau la descarcarea la magazin; ori un angajat al magazinului a deteriorat fara intentie si ca sa scape da vina pe client/firma de curierat. Ideea e ca curierul este asigurat ca nu a intocmit procesorul verbal la primire; singurul proces verbal al produsului e la predarea la magazin in care scrie ca produsul a venit deteriorat. Parerea mea e ca OPC/ANPC trebuie sa-i dea castig de cauza clientului; daca se ajunge la tribunal sigur tot lui (@initiatorului) i se face dreptate ! |
|
#47
Posted 16 April 2017 - 14:44
oliviu41, on 16 aprilie 2017 - 13:27, said:
Cred ca o sa am de furca, dar cred ca nu am cum sa nu castig!! Eu nu zic sa-i lasi in pace, mai ales cand stii ca ai dreptatea de partea ta, doar ca un proces e ceva lung si obositor, nu e ca la televizor. Pana castigi trebuie sa platesti tu tot, avocat, taxa de judecata, etc. Plus ca dureaza foarte mult. Incearca sa rezolvi cu anpc, cu magazinul, cu curierul, etc. Judecata e last resort. Edited by Ion_de_la_Raion, 16 April 2017 - 14:45. |
#48
Posted 16 April 2017 - 14:47
Curierul trebuie sa faca proces verbal la primire cand e transport cu declarare valoare sau cand ceea ce preia are ambalajul deteriorat, lovit etc. La mine nu a fost cazul sa faca proces verbal( ambalajul era nou, INTACT!!!) Singurul proces verbal a fost intocmit cu destinatarul. A fost intocmit gresit, se contraziceau in ceea ce scriau in acel pv. De aia sunt revoltat! Sigur s a incercat acoperirea unul pe altul( magazin -curier)
Eu am reclamat la ANPC magazinul, dar am facut referire directa si la curier. Acum astept raspunsul lor! Va multumesc mult pentru incurajari! |
#49
Posted 16 April 2017 - 16:20
Eu credeam ca curierul e obligat sa faca proces verbal cu starea produsului la primire cat si la predare ! indiferent ca ridica sau preda produsul.
Iar tu ai zis in primul post ca curierul nu a facut nici un proces verbal la ridicare in care sa ateste ca produsul ridicat e in stare impecabila. Motiv pt. care firma de curierat e acoperita daca a distrus produsul pe drum sau in depozitul lor ! Ei vor spune ca clientul a predat asa produsul iar magazinul nu mai despagubeste clientul; si vinovatul (firma de curierat) scapa basma curata. Sau ! aia la magazin au deteriorat produsul (accidental sau nu) si au noroc ca nu exista proces verbal la ridicarea TV-ului in care sa ateste ca era in conditii bune. Deci ori una, ori alta |
#50
Posted 16 April 2017 - 16:21
Si astia de la OPC sint perversi, vor numai reclamatie scrisa la sediu, la fel ca aia de la ANAF, le-am comunicat ca operatorii de transport persoane nu elibereaza bilet m-au sfatuit sa vin la ei la sediu sa fac in scris;le-am spus mai dar de email nu a-ti auzit?
Nu ca nu se pune daca trimiti pe email sau telefonic, Pai va spun numele , adresa conform legii, nu nu se poate, tui in buci de bagabonzi .... |
#51
Posted 16 April 2017 - 16:29
Am avut 4 sesizari la ANPC, in 3 din ele mi-au dat castig de cauza, toate au fost facute online.
De fiecare dat am incercat sa rezolv amiabil apoi am apelat la ajutorul lor. http://reclamatii.anpc.ro/ La ANAF nu stiu cum o fi, nu m-a interesat. Edited by gumball3000, 16 April 2017 - 16:31. |
|
#52
Posted 16 April 2017 - 16:46
bila1000, on 16 aprilie 2017 - 16:21, said:
Si astia de la OPC sint perversi, vor numai reclamatie scrisa la sediu, la fel ca aia de la ANAF, le-am comunicat ca operatorii de transport persoane nu elibereaza bilet m-au sfatuit sa vin la ei la sediu sa fac in scris;le-am spus mai dar de email nu a-ti auzit? Nu ca nu se pune daca trimiti pe email sau telefonic, Pai va spun numele , adresa conform legii, nu nu se poate, tui in buci de bagabonzi .... Nu ar fi prima data cand se intampla asa ceva, ba chiar e o practica bine infipta in multe institutii atunci cand cel reclamat e prieten Am patit si eu ceva de genul... imi era mie rusine de rusinea pe care trebuia sa o simta ala cand ma ameninta si santaja |
#53
Posted 16 April 2017 - 16:51
Curierul e obligat sa faca pv in cazul in care ambalajul este lovit, rupt. Ori la mine nu a fost cazul de asa ceva. Ambalajul chiar a fost perfect! Nu a avut vreun comentariu vis a vis de ambalaj. Deci problema e la magazin-curier. Din moment ce la primire nu a avut nimic de obiectat, iar la predare la destinatar a fost intocmit pv de constatare deteriorare pachet, spuneti voi unde e problema!!!!
Edited by oliviu41, 16 April 2017 - 16:54. |
#54
Posted 16 April 2017 - 17:14
Inteleg, deci m-am inselat cand am spus ca "curierul e obligat sa faca proces verbal cu starea produsului la primire cat si la predare ! indiferent ca ridica sau preda produsul".
Asta inseamna ca firma de curierat a cauzat paguba si trebuie s-o plateasca; sau ala la magazin a cauzat paguba si a facut o manevra cu curierul in procesul verbal de predare. Ce nu inteleg eu e de ce magazinul....... Hmm, ce a zis magazinul ca se intampla cu TV-ul, banii, garantia ? ca nu ai mentionat nimic in postul kilometric. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users