Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Tv returnat pentru inlocuire - Samsung Plaza

- - - - -
  • Please log in to reply
75 replies to this topic

#1
oliviu41

oliviu41

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 167
  • Înscris: 02.11.2008
Buna ziua,
Va rog sa ma ajutati cu sfaturi  in legatura cu un tv Samsung achizitionat si returnat dupa o zi pentru inlocuire si ajuns deteriorat la magazin. O sa va prezint cat de succint pot problema mea(de fapt e sesizarea mea facuta magazinului):

1. - produsul comandat a ajuns in posesia mea prin firma de curierat Fan Courier in data de 30.03.2017  cu rambursul valorii declarate de 5044Ron, achitat de catre mine conform Chitanta Ramburs Cont Colector  a SC Fan Courier Express SRL;
2.- In urma receptionarii produsului si verificarii conditiilor de functionare, am constatat ca acesta prezinta defecte estetice( doi pixeli defecti), defecte care se inscriu in conditiile specificate de magazinul online privind inlocuirea produsului; in acest sens , in aceeasi zi, am formulat si trimis prin email, cererea de inlocuire a produsului magazinului
3 - In urma sesizarii mele,am fost contactat telefonic de angajatul magazinului, care , in urma discutiilor si intrebarilor mele a raspuns punctual astfel:
a) - "trimite-ti-l la noi, il vom testa si il inlocuim fara nicio problema cu un televizor identic,nou. Daca vreti, pe cel nou, il desigilez si il testez privind lipsa in totalitate a pixelilor defecti"; Am intrebat daca aceasta desigilare si verificare imi afecteaza dreptul la o eventuala noua returnare? - raspuns "Nu";
b.- am intrebat daca este in regula sa-l returnez tot prin Fan Courier, asa cum l-am primit? - raspuns " Da, avem contracte cu mai multe firme de curierat"; am intrebat daca este  necesara declararea valorii pe AWB, asa cum am vazut pe AWB-ul de primire ? - raspuns " Nu e nevoie"; am intrebat cine plateste contravaloarea transportului? - raspuns " La noi"
c) - astfel stand lucrurile, am subinteles ca trebuie sa contactez firma de curierat si sa trimit produsul pentru inlocuire. Pentru aceasta,am comandat online la firma Fan Courier , transportul produsului catre magazin, cu plata transport la destinatar;
d) -  Curierul a preluat cutia cu produsul , intacta, sigilata de catre mine cu scotch transparent, asa cum am primit-o, fara niciun fel de deformari exterioare sau zgarieturi, curierul neavand nicio obiectie privind integritatea exterioara a ambalajului; mentionez ca la predare-primire, curierul nu a intocmit niciun proces verbal de predare-primire, iar ambele exemplare ale AWB-ului au ramas in posesia lui;
e) - in urma acestor actiuni am asteptat sa fiu contactat de catre firma dvs pentru finalizarea demersului de inlocuire;
f) -  am fost sunat de catre angajatul firmei care mi-a comunicat , surprinzandu-ma foarte neplacut despre faptul ca televizorul este lovit avand "coltul dreapta jos panel deformat , cover spate rupt" si ca va intocmi proces verbal de constatare cu agentul Fan Courier care a livrat produsul. Am obiectat ca eu nu am trimis televizorul in aceasta stare descrisa de el, acesta replicandu-mi ca el "nu are cum sa stie ce s-a intamplat cu produsul" si ca eu trebuie sa ma "descurc" cu firma de curierat. In continuare mi-a spus ca imi va trimite si poze cum este starea televizorului, poze pe care le-am si primit. Observandu-le, nu mi-am putut imagina cum televizorul a putut sa ajunga in acea stare, fara ca acesta(cutia) sa nu fi suferit pe timpul transportului o lovitura puternica(trantire, izbire). Ca atare am contactat telefonic pe angajatul firmei , aratandu-mi nedumerirea , rugandu-l sa verifice integritatea ambalajului(cutiei) atat la interior , cat si la exterior, daca prezinta urme de lovituri, deformari, rupturi in zona unde am vazut in poze ca este lovit televizorul, acesta confirmandu-mi ca intr-adevar cutia de ambalare a televizorului are coltul respectiv deformat grosolan(lovitura puternica) , manerul cutiei de pe partea deformarii rupt, iar in interiorul cutiei, polistirenul de amortizare al socurilor din coltul deformat a suferit transformari plastice ( rupere, dislocare); l-am rugat sa faca poze si la aceste detalii si sa mi le trimita.
g) - am sunat reprezentantul magazinului si la intrebarea mea, de ce a semnat un proces verbal ce nu corespunde intru totul realitatii(era bifat ambalaj necorespunzator, dar in cuvinte la descriere ambalaj produs este trecut AMBALAJ DIN CARTON CU POLISTIREN (AMBALAJ ORIGINAL) - exact cum prevad normele fan courier de ambalare a produselor electronice, era bifat CONTINUT DETERIORAT - NU, iar mai jos la coduri produse deteriorate era trecut in cuvinte tv samsung led suhd ue498002 ,cu serial number la tv-ului. Angajatul , telefonic mi-a spus ca va indrepta aceasta eroare in procesul verbal, a doua zi, inlocuind procesul verbal cu altul in care sa se regasca adevarul total. A doua zi, sunandu-l si intrebandu-l daca a rezolvat cu procesul verbal, acesta mi-a replicat ca a luat legatura cu agentul Fan Courier care a intocmit pv de constatare, acesta replicandu-i ca nu mai poate schimba nimic, procesul verbal predandu-l la firma lui
   h) - in urma observarii cu atentie a pozelor am observat ca , coletul produsului, pe timpul transportului sau la destinatie a fost scapat din mana(maner cutie rupt), acesta lovindu-se puternic de o suprafata de cadere dura sub propria greutate, astfel producandu-se deteriorarea televizorului asa cum a fost descris in procesul verbal de constatare la primire. Mentionez ca angajatul firmei a omis sa precizeze in procesul verbal si detaliile referitoare la starea ambalajului produsului, acesta observandu-le numai in urma insistentei mele. Mentionez inca o data faptul ca agentul Fan Courier nu a avut nicio obiectie la luarea in primire a coletului de la mine, eu predandu-i coletul intact, fara niciun fel de lovituri. Mai mult, angajatul firmei,  ar fi trebuit sa-si arate obiectia fata de ajungerea necorespunzatoare a coletului la destinatie, atragand responsabilitatea firmei de curierat in egala masura cu a firmei dvs conform contractului de curierat pe care presupun ca il are incheiat cu Fan Courier si care presupun ca are prevazute si clauze de acoperire a unor riscuri( deteriorari, furturi, etc), fara ca acesta sa ma trimita pe o pista falsa in sensul ca rezolvarea acestui litigiu cade in sarcina mea si a transportatorului. Totusi , in aceasta situatie, am reclamat acest lucru firmei de curierat, aceasta delimitandu-se la randul ei de responsabilitatea deteriorarii produsului, "uitand" si aceasta sa specifice in procesul verbal de constatare ca a predat un colet deteriorat(lovit), diferit de cel pe care l-a luat in primire(intact si fara obiectii din partea agentului). In alta ordine de idei, responsabilitatea magazinului si a firmei transportatoare rezida din insasi faptul ca magazinul suporta contravaloarea acestui transport, rezultand de aici ca magazinul nu plateste o firma de curierat ca sa  distruga produsele pe timpul transportului, fara ca magazinul sa nu aiba stipulate in contractul de transport si acest gen de clauze. Faptul ca am cerut precizari concrete privind asigurarea produsului si in sarcina cui cade plata transportului, denota indubitabil ca eu ca si consumator, nu ma regasesc in aceasta "ecuatie"(contractor-transportator) si ca atare , magazinul nu poate invoca vinovatia mea ca televizorul a ajuns deteriorat la destinatie si are obligatia sa-mi asigure un produs nou , asa cum am cerut(inlocuirea), fara a incerca sa se delimiteze de obligatiile contractuale, magazinul fiind cel care trebuie sa se "descurce" cu transportatorul.
Firma care mi-a vandut tv-ul este SAMSUNG PLAZA(SC ACTIV INVEST SRL) - asadar feriti-va de acestia!!
Acum , va rog , spuneti-mi, care este problema mea cu transportatorul???? Am sesizat ANPC, cu privire la magazin....acum astept....

Edited by oliviu41, 16 April 2017 - 09:41.


#2
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008

 oliviu41, on 16 aprilie 2017 - 09:40, said:


d) -  Curierul a preluat cutia cu produsul , intacta, sigilata de catre mine cu scotch transparent, asa cum am primit-o, fara niciun fel de deformari exterioare sau zgarieturi, curierul neavand nicio obiectie privind integritatea exterioara a ambalajului; mentionez ca la predare-primire, curierul nu a intocmit niciun proces verbal de predare-primire, iar ambele exemplare ale AWB-ului au ramas in posesia lui;
  
Si cum poti demonstra ca tv-ul nu avea lovitura inaintea ambalarii?E cuvantul tau contra cuvantului lor

#3
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Se intampla des. Aviz amatorilor. Unele chestii nu se cumpara online. Sau daca se cumpara, nu oricum. Macar tu ai avut noroc si ti-a ajuns intreg acasa. Altora le-a ajuns cu ecranul spart.

Edited by underb, 16 April 2017 - 10:16.


#4
claudiu1

claudiu1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 01.10.2004
Asta este motivul pentru care la returul unui TV am preferat sa ma cocosez eu (fiind de 55") si sa-l car personal (stiu, pleonasm) pana la show-room.
Atata timp cat in documentele de predare nu scrie nicaieri ca ambalajul era intact, nu prea vad cale de rezolvare amiabila.
Tu sa fi lucrat la magazin cum ai fi procedat?
Si ca sa dai vina pe curier... iti trebuie ceva concret.
Posted Image

 underb, on 16 aprilie 2017 - 10:16, said:

Se intampla des. Aviz amatorilor. Unele chestii nu se cumpara online. Sau daca se cumpara, nu oricum. Macar tu ai avut noroc si ti-a ajuns intreg acasa. Altora le-a ajuns cu ecranul spart.

Nu stiu cat de des, in ultimul an am cumparat on-line 2 TV de 55", frigider, cuptor microunde, ragaz, masina spalat, hota, sound bar (cu 2 sateliti si subwoofer activ) etc. de peste 12.000 lei si totul a fost OK, fara urme de lovituri.

Edited by claudiu1, 16 April 2017 - 10:37.


#5
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016
@oliviu41, din pacate ti-ai facut-o cu mana ta !
Trebuia sa faci poze si sa filmezi ambalarea TV-ul in fata curierului si sa intocmesti procesul verbal de predare-primire.

Daca adevarul e cum ai zi tu, ai predat TV-ul fara nici o probleme cu exceptia celor doi pixeli defecti, atunci s-a intamplat una din doua:
1] curierul a deteriorat cutia si TV-ul;
2] cei de la magazin au deteriorat cutia si TV-ul  Posted Image

Ideea e ca nu te-ai asigurat ca ai dovezi ca la predarea coletului acesta e in stare impecabila !
Din pacate ramai cu paguba.

#6
sonnydellmarco

sonnydellmarco

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,858
  • Înscris: 17.10.2006
Nu e primul caz pe care il vad pe forum, referitor la returnarea produselor.
Doua probleme pe care le ridic la fileu:

1. Curierul ar fi facut proces verbal cu siguranta, daca obiectul ar fi fost lovit sau ambalat necorespunzator.
2. ANPC-ul a avut numeroase situatii similare si cred ca are deja o abordare.

#7
rumlegok

rumlegok

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,808
  • Înscris: 06.03.2017

 daniMMM, on 16 aprilie 2017 - 09:51, said:

Si cum poti demonstra ca tv-ul nu avea lovitura inaintea ambalarii?E cuvantul tau contra cuvantului lor
Din moment ce la predare ambalajul era ok si la primire ambalajul era deteriorat si deformat, e clara treaba... nu are cum sa nu primeasca o solutie favorabila prin ANPC.

#8
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005
Cred ca putea fi asigurat totusi pachetul. Era practic o trimitere obisnuita. Fara ramburs, dar putea fi asigurata.

#9
rumlegok

rumlegok

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,808
  • Înscris: 06.03.2017

 super8, on 16 aprilie 2017 - 10:21, said:

Daca adevarul e cum ai zi tu, ai predat TV-ul fara nici o probleme cu exceptia celor doi pixeli defecti, atunci s-a intamplat una din doua:
1] curierul a deteriorat cutia si TV-ul;
2] cei de la magazin au deteriorat cutia si TV-ul  Posted Image
De fapt s-a intamplat una din una... Curierul (firma de curierat) a deteriorat cutia si TV-ul din cutie. E irelevant care din angajatul firmei a facut asta, putea sa fie si femeia de servici care da cu matura in depozit, tot ei sunt responsabili.

 super8, on 16 aprilie 2017 - 10:21, said:

@oliviu41, din pacate ti-ai facut-o cu mana ta !
Trebuia sa faci poze si sa filmezi ambalarea TV-ul in fata curierului si sa intocmesti procesul verbal de predare-primire.
Tu vorbesti serios cu treaba asta? Posted Image Asta mai lipsea, sa te transformi in cameraman daca vrei sa faci un retur la un produs. Daca nu ai camera video ce faci? Trebuie sa fie interzis dreptul la retur?

Edited by rumlegok, 16 April 2017 - 11:13.


#10
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

 rumlegok, on 16 aprilie 2017 - 10:52, said:

De fapt s-a intamplat una din una... Curierul (firma de curierat) a deteriorat cutia si TV-ul din cutie. E irelevant care din angajatul firmei a facut asta, putea sa fie si femeia de servici care da cu matura in depozit, tot ei sunt responsabili.


Tu vorbesti serios cu treaba asta? Posted Image Asta mai lipsea, sa te transformi in cameraman daca vrei sa faci in retur la un produs. Daca nu ai camera video ce faci? Trebuie sa fie interzis dreptul la retur?

1. Am auzit povesti horror cu firma asta de curierat. Cred ca doar la mine in zona sint curieri Fancourier de treaba. Asta cat o mai tine. :)
2. Unii se mai cred in perioada gradinitei cand la masa fabulam cu frati care erau soldati si veneau cu toata armata, etc. Esti un client, nu un detectiv, cu poze, filme, martori, notari, procese de predare/primire laborioase, etc.

#11
rumlegok

rumlegok

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,808
  • Înscris: 06.03.2017
Exact, si daca acel pachet era deteriorat la primire era datoria curierului sa faca PV sa constate ca e deteriorat, din moment ce nu a facut asta se prezuma ca pachetul a fost integru.
Si daca la destinatie a ajuns deteriorat, e clar unde s-a intamplat deteriorarea....
Si eu am primit colete cu curierul cu colturi deformate rau... se vedea ca le-au aruncat si au cazut pe colt. Norocul lor a fost ca in colete nu era ceva sensibil, ca daca era un set de farfurii sau pahare, ajungeau bucati de sticla maruntite chiar daca erau infasurate bine in bubble Posted Image

Ca sfat pentru viitor, nu mai cumparati de la magazine care nu ofera ei curierul... adica ei sa fie clientul, ei sa fie destinatarul, tu doar ii notifici de retur si ei se ocupa de restul... astfel devine problema lor integrala sa se certe cu curierul in caz de ceva, tu nu ai nici o treaba, esti doar un client ce face un retur.

Edited by rumlegok, 16 April 2017 - 11:08.


#12
oliviu41

oliviu41

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 167
  • Înscris: 02.11.2008
Nu aveam eu de ce sa intocmesc proces verbal la predare! Curierul , daca observa ambalaj deteriorat sau deformat, trebuia sa faca asta. Dar nu avea ce sa comenteze!!! Era pur si simplu PERFECT ambalajul!! Cine se putea gandi ca trebuie sa filmez predarea cand nu aveam de ce!!! Am vrut sa l asigur, dar repet, magazinul a spus ca nu trebuie!! Apoi , de ce a platit transportul magazinul???? Oare nu era asigurat pe baza contractelor pe care le au cu firmele ce le transporta marfurile??? E strigator la cer sa imi puna mie in carca deteriorarea produsului. Deci, produsul e platit, zace prin depozitele Samsung Plaza si eu stau si cer dreptate magazinului.....

#13
Tehnicianul1970

Tehnicianul1970

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,509
  • Înscris: 09.11.2014
Ehehe,vedeti ce pot face 2 pixeli? Cand pixelii se pun in contre... rezulta "polologhia" de mai sus!
Vedeti ce face neatentia la intocmirea actelor de retur!
Voi,sa nu faceti ca initiatorul topicului!
Intotdeauna sa intocmiti proces verbal de constatare al ambalarii corecte a coletului,a integritatii sale,sa faceti poze la ridicarea coletului de catre firma de curierat,sa nu lasati ambele exemplare ale AWB-ului fara copii de siguranta - le faceti chiar voi (copiile) inainte de plecarea curierului.
Initiatorul este 100% vinovat de nerespectarea acestor reguli si n-are decat sa pregateasca alte 50 de meleoane (ca vad ca are "dare de mana") si sa-si cumpere un televizor nou iar alta data sa NU mai faca pe "expertul" ca "vede" el 2 pixeli morti... in ale sale vise!
Sunt 100% sigur ca TV-ul ala n-avea nimic,era absolut perfect si trebuia pastrat ca atare! Cand te mananca in partea dorsala... se intampla ca in relatarea de mai sus!
La final,pentru initiator sa-i fie invatatura de minte cum se trimite corect un colet si sa apeleze la un specialist in electronica,inainte de-a vedea "cai verzi pe pereti" in UHD si pixeli morti... tot in UHD!
P.S. - Initiator, "baga mana-n buzunar,da bacsis la lautar"... pregateste alte 50 de meleoane si mergi personal de-ti cumpara televizor UHD (catea cu funda)... ca nici naiba nu emite astazi in UHD! Televiziunile se KKA pe ele sa emita un amarat de HD... si ala de multe ori upscalat din SD!

#14
oliviu41

oliviu41

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 167
  • Înscris: 02.11.2008
Sper sa rezolve ANPC ul aceasta situatie. Daca nu, o sa le pun televiziunile in cap, presa si apoi o sa i dau in judecata cerandu le si daune morale! Numai in Romania se poate intampla asa ceva!!!

Sper sa rezolve ANPC ul aceasta situatie. Daca nu, o sa le pun televiziunile in cap, presa si apoi o sa i dau in judecata cerandu le si daune morale! Numai in Romania se poate intampla asa ceva!!!

#15
rumlegok

rumlegok

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,808
  • Înscris: 06.03.2017

 oliviu41, on 16 aprilie 2017 - 11:15, said:

E strigator la cer sa imi puna mie in carca deteriorarea produsului. Deci, produsul e platit, zace prin depozitele Samsung Plaza si eu stau si cer dreptate magazinului.....
Romania, tara in care toti incearca sa plaseze teapa la cel mai slab si vulnerabil, care de obicei e PF numita client.

Edited by rumlegok, 16 April 2017 - 11:24.


#16
Tehnicianul1970

Tehnicianul1970

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,509
  • Înscris: 09.11.2014

 oliviu41, on 16 aprilie 2017 - 11:19, said:

Sper sa rezolve ANPC ul aceasta situatie. Daca nu, o sa le pun televiziunile in cap, presa si apoi o sa i dau in judecata cerandu le si daune morale! Numai in Romania se poate intampla asa ceva!!!

Sper sa rezolve ANPC ul aceasta situatie. Daca nu, o sa le pun televiziunile in cap, presa si apoi o sa i dau in judecata cerandu le si daune morale! Numai in Romania se poate intampla asa ceva!!!
Mdea,dea... mai stai p'acilea...
Cuvantul tau,contra cuvantului lor... cum dovedesti?
Daca erai mai atent,aveai 100% castig de cauza! Ti-am scris mai sus ce trebuia sa faci,acum este tarziu!
Mai bine lasai TV-ul asa cum era.NU cred ca esti tu asa "expert" sa vezi pixeli morti la un ecran UHD,cu ochiul liber.Trebuia sa apelezi la un electronist,tehnician IT care se ocupa cu depanare monitoare si TV-uri,trebuia sa faci poze cu aparat de inalta definitie la cei 2 pixeli nefunctionali.
Uite,eu lucrez in IT si stiu cum arata 2 pixeli (sau mai multi) nefunctionali.Repar monitoare si tot ce inseamna tehnica de calcul si retelistica.
Imi spui te rog si mie cum ai vazut tu acei pixeli morti? Pe ce fond de imagine,cum i-ai perceput? Cum arata pentru tine 2 pixeli morti pe un ecran UHD! Ai cumva ochi de soim si nu stiu eu?
Hai,vino cu raspunsul sa vad daca ai avut sau nu dreptate!

Edited by Tehnicianul1970, 16 April 2017 - 11:31.


#17
rumlegok

rumlegok

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,808
  • Înscris: 06.03.2017

 Tehnicianul1970, on 16 aprilie 2017 - 11:18, said:

Ehehe,vedeti ce pot face 2 pixeli? Cand pixelii se pun in contre... rezulta "polologhia" de mai sus!
Vedeti ce face neatentia la intocmirea actelor de retur!
Voi,sa nu faceti ca initiatorul topicului!
Intotdeauna sa intocmiti proces verbal de constatare al ambalarii corecte a coletului,a integritatii sale,sa faceti poze la ridicarea coletului de catre firma de curierat,sa nu lasati ambele exemplare ale AWB-ului fara copii de siguranta - le faceti chiar voi (copiile) inainte de plecarea curierului.
Initiatorul este 100% vinovat de nerespectarea acestor reguli si n-are decat sa pregateasca alte 50 de meleoane (ca vad ca are "dare de mana") si sa-si cumpere un televizor nou iar alta data sa NU mai faca pe "expertul" ca "vede" el 2 pixeli morti... in ale sale vise!
Sunt 100% sigur ca TV-ul ala n-avea nimic,era absolut perfect si trebuia pastrat ca atare! Cand te mananca in partea dorsala... se intampla ca in relatarea de mai sus!
La final,pentru initiator sa-i fie invatatura de minte cum se trimite corect un colet si sa apeleze la un specialist in electronica,inainte de-a vedea "cai verzi pe pereti" in UHD si pixeli morti... tot in UHD!
P.S. - Initiator, "baga mana-n buzunar,da bacsis la lautar"... pregateste alte 50 de meleoane si mergi personal de-ti cumpara televizor UHD (catea cu funda)... ca nici naiba nu emite astazi in UHD! Televiziunile se KKA pe ele sa emita un amarat de HD... si ala de multe ori upscalat din SD!
Gresit, curierul e vinovat de nerespectarea procedurilor... clientul nu trebuie sa aiba habar de proceduri, ci curierul trebuie sa il instiinteze pe client si sa le intocmeasca impreuna cu clientul... daca nu a facut asta, tot curierul (FAN Courier in acest caz) e cel vinovat.
Vad ca insisti in prostia ta sa spui ca pe un TV de peste 40 inchi UHD nu poti vedea pixeli defecti decat cu microscopul Posted Image
Poate doar daca esti nevazator nu poti vedea asa ceva, dar daca ai vedere nu ai cum sa ratezi asa ceva.

Edited by rumlegok, 16 April 2017 - 11:33.


#18
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,111
  • Înscris: 29.06.2005

 oliviu41, on 16 aprilie 2017 - 11:19, said:

Sper sa rezolve ANPC ul aceasta situatie. Daca nu, o sa le pun televiziunile in cap, presa si apoi o sa i dau in judecata cerandu le si daune morale! Numai in Romania se poate intampla asa ceva!!!

Sper sa rezolve ANPC ul aceasta situatie. Daca nu, o sa le pun televiziunile in cap, presa si apoi o sa i dau in judecata cerandu le si daune morale! Numai in Romania se poate intampla asa ceva!!!


Sper ca intelegi ca nu e magazinul de vina.
Ei au acceptat returul, asteptand sa primeasca un TV cu 2 pixeli morti. In schimb, au primit un TV botit.  Tu ce ai face?

Meciul tau este cu Fan Curier, de la aia tre` sa obtii despagubirile. Ei au preluat TV-ul intreg si l-au deteriorat.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate