C43 AMG Sedan
#397
Posted 07 August 2017 - 22:18
emil_sv, on 07 august 2017 - 21:42, said: Tocmai de asta are aripile scoase in afara Nu scoate ca C63, C43-ul scoate bine ca e 4x4 si pleaca bine de pe loc, din mers chiar si de la viteza mica 5-10 km/h n-are nici o treaba. Daca era si C63 4x4 era si mai mare distanta. In nici un caz nu se anuleaza performantele la diferentele alea de putere pt cateva zeci de kg in plus. Iar acceleratia nu e doar 0-100. Oricum in timpurile astea 0-100 e foarte irelevant, mult mai relevant este 0-200, cam asta ar trebui sa devina standardul dupa care se judeca acceleratia. pana la 100 multe masini depind de tractiune la plecarea de pe loc, si asa sunt la limita aderentei. Adica gandeste-te ca o Panamera turbo are 3.6 secunde 0-100 si are 2 tone aproape si 550 de cai dar e 4x4. Un 911 gt3 cu tractiune spate si 600 de kg in minus are 3.5 cu 500 de cai. Un 911 turbo S la 1600 kg are 2.9 0-100 fiind 4x4 si are vreo 560 de cai. Se simte fiecare diferenta daca le conduci. Daca te uiti pe hartie zici ca 0.2-0.5 nu e mare diferenta, in realitate la timpii astia diferenta nu doar ca o simti dar fac diferenta intre o masina sport si un supercar. Si ea exista nu e doar ceva marginal. Ca daca te uiti si pana la 200 o sa vezi ca una ajunge in 14 secunde alta in 11.5 chiar daca pana la 100 nu e mare. In fine e complexa treaba. |
#398
Posted 08 August 2017 - 13:32
N-ai inteles....nu e vorba de a merge cu 200 km/h, ca nu ai unde in Romania sa faci asta constant, ci de a avea un motor care sa iti permita (cand poti si cand vrei) sa mergi cu 200 km/h, fara sa iti ia 40 de secunde sa ajungi acolo. Sau sa depasesti pe drum 1 banda pe sens in 4 secunde, fara sa iti inghete picioarele ca faci 13 secunde de la 80 la 120 si vine tirul din fata.
Eu am 2 masini. Una de ~300cp si cealalta de 64cp. Merg cu fiecare dintre ele saptamanal. Cand merg cu cea de 64cp, imi stiu locul in trafic. Si merg cu ea numai in oras, din motive de loc de parcare. Cand merg cu cea de 300, stiu ca pot ajunge, daca e nevoie, in ~6 secunde la 100. Uneori imi permit, "din scurt", chiar si cate o depasire prin oras (fara sa trec de ~100-120 km/h), pentru ca mai dai de cate un Utopium care a iesit sa isi faca consumul. Edited by feitosak1, 08 August 2017 - 13:36. |
#399
Posted 08 August 2017 - 15:32
#400
Posted 09 August 2017 - 10:24
Apropo, galbenul ala imi place mult. La m4
Asa mi-as lua |
#401
Posted 09 August 2017 - 10:45
Ca sa masori performantele dinamice, per total, intre doua masini, 0-200 este intr-adevar mai potrivit din punctul asta de vedere decat 0-100. Ca relevanta, de la 0 conteaza cel mai mult acceleratia pana in zona vitezei legale din oras in general, deci 0-60/80km/h, cam asta e una din statisticile "practice", daca vreti. Pe urma, la drum intins, conteaza acceleratia din mers, unde, evident, la greutate asemanatoare, masina cu putere mai mare va fi de preferat. Acolo valori de 80-120km/h si tot asa. Chestia e ca, daca vorbim de AMG-uri sau M-uri, cu putere f mare si tractiune spate, o acceleratie cu pedala la fund de la 80km/h te poate trimite linistit in cel mai apropiat copac daca habar n-ai ce ai sub fund.
@cristimate: Ma duceam la karting intr-o seara, eram pe centura si m-am trezit cu ditamai BMW-ul auriu in oglinda retrovizoare, era un M4. M-am dat intr-o parte si am deschis geamul sa il aud. A accelerat aproape WOT as zice, dar m-am felicitat inca o data ca am ales AMG-ul. Cred ca e a paispea oara cand zic asta, dar nu imi vine sa cred ca nu i-a batut nimeni pe umar pe sefii de proiect sa le spuna sa faca ceva cu evacuarea aia. Tot ce le-a trecut prin minte a fost sa transmita o parte din sunetele motorului in interiorul masinii, prin boxe. |
#402
Posted 09 August 2017 - 11:07
mufasa, on 07 august 2017 - 15:10, said:
Chiar daca e Mercedes, tot de catre neprofesionalismul romanesc este gestionat. Nici vorba sa le tin partea, dar din pacate in RO suntem intr-o bucla si este greu de iesit. Firmele de top (indiferent ca-i Mercedes sau din orice alt domeniu, nu numai auto), pentru a-si mentine statusul trebuie sa aiba toate serviciile inclusiv angajati de top si daca vrei din astia trebuie sa le dai salarii de top. Din pacate, economia noastra nu permite si vanzari de top (foarte bune) si atunci nici firmele respective nu-si permit sa angajeje personal de top. Aspectul asta, bineinteles ca este de inteles unde turnoverul este mic in raport cu potentialul (iar sectorul auto in general, iar cel premium in special este printre cele mai reprezentative). Ce nu este de inteles este faptul ca sunt sectoare care merg de bubuie si unde ne lovim de acelasi neprofesionalism si asta e intr-adevar regretabil. Nu stiu ce sa zic, pe de alta parte sunt companii care sunt f orientate catre client si, la nivel operational, functioneaza de n-au aer. Emag e prima care imi vine in minte si cu care cred ca am interactionat toti. Inteleg ce spui cu salariile, dar stii cum e, trebuie sa oferi doar cel mai mare salariu de pe piata in care concurezi pentru a atrage cei mai buni oameni. Acum nu stiu suficiente despre cum functioneaza dealerii de auto dpdv logistic, dar, ca si client, apreciez transparenta si nu mi se pare acceptabil sa nu existe date estimative pentru ceva ce face parte din partea operationala comuna. Nu e ca si cum am intrebat "cand o sa fie gata primul Mercedes electric cu autonomie de 1000km". tfmercedez, on 07 august 2017 - 20:37, said:
Deci asta-i scopul? Impresionatul altora? Depinde de posesor. Dupa cum ziceam, daca vrei sa impresionezi pe altii nu iti iei C-class argintiu cu banii cu care iti puteai lua un E coupe. emil_sv, on 07 august 2017 - 21:42, said:
In nici un caz nu se anuleaza performantele la diferentele alea de putere pt cateva zeci de kg in plus. Iar acceleratia nu e doar 0-100. Oricum in timpurile astea 0-100 e foarte irelevant, mult mai relevant este 0-200, cam asta ar trebui sa devina standardul dupa care se judeca acceleratia. pana la 100 multe masini depind de tractiune la plecarea de pe loc, si asa sunt la limita aderentei. Adica gandeste-te ca o Panamera turbo are 3.6 secunde 0-100 si are 2 tone aproape si 550 de cai dar e 4x4. Un 911 gt3 cu tractiune spate si 600 de kg in minus are 3.5 cu 500 de cai. Un 911 turbo S la 1600 kg are 2.9 0-100 fiind 4x4 si are vreo 560 de cai. Se simte fiecare diferenta daca le conduci. Daca te uiti pe hartie zici ca 0.2-0.5 nu e mare diferenta, in realitate la timpii astia diferenta nu doar ca o simti dar fac diferenta intre o masina sport si un supercar. Si ea exista nu e doar ceva marginal. Ca daca te uiti si pana la 200 o sa vezi ca una ajunge in 14 secunde alta in 11.5 chiar daca pana la 100 nu e mare. In fine e complexa treaba. Asta e o discutie interesanta. Personal, cred ca e greu sa iti dai seama din cifre. E posibil ca o masina cu cifre mai proaste sa te faca mai fericit decat una care bate totul pe hartie, fiind vorba de pozitia in scaun, cat de echilibrat e sasiul, zgomotul motorului si al evacuarii, cum se simte volanul, directia, cum arata pe interior/exterior. Aici cred ca e extrem de important pe cine ai sef de proiect si cat de apropiate sunt gusturile lui de cele ale clientilor. Altfel ajungi cu ceva gen M3/M4, facut aproape exclusiv pentru circuit, dar care in afara lui este cel mult mediocru, in opinia mea, bineinteles. |
#403
Posted 09 August 2017 - 12:35
figo1988, on 09 august 2017 - 11:07, said:
Asta e o discutie interesanta. Personal, cred ca e greu sa iti dai seama din cifre. E posibil ca o masina cu cifre mai proaste sa te faca mai fericit decat una care bate totul pe hartie, fiind vorba de pozitia in scaun, cat de echilibrat e sasiul, zgomotul motorului si al evacuarii, cum se simte volanul, directia, cum arata pe interior/exterior. Aici cred ca e extrem de important pe cine ai sef de proiect si cat de apropiate sunt gusturile lui de cele ale clientilor. Altfel ajungi cu ceva gen M3/M4, facut aproape exclusiv pentru circuit, dar care in afara lui este cel mult mediocru, in opinia mea, bineinteles. Prin absurd daca as elimina problema de tractiune la mustangul meu sa zicem cu niste slickuri, sunt convins ca scoate mai bine de 4.8 0-100 cat zice producatorul pe caucicuri normale. Pt ca eu am scos 4.8 in ciuda faptului ca s-a dus in lateral la fiecare schimbare de treapta si ca au scartait si rotile la plecare. La fel la orice alta masina. Problema nu e la fel de accentuata la 4x4 din cauza distribuirii cuplului. Exemplu S63 vs S65. Pana la 100 S63 e mai rapid cu 0.1 desi are mai putina putere si mai mic cuplul dar e 4 matic. La viteza S65 desi are tractiune exclusiv spate, e zeu cu cei 621 de cai si 1000 nm de cuplu. Sunt niste chestii de finete si nu doar de numere. Ca uitandu-te pe hartie ai zice de ce dracu as da 50k in plus pe S65 care e mai lent ca un S63? Nu e. si feelingul in cele doua masini e diferit. Incearca sa pleci de pe loc cu tractiune spate, 620 de cai si 1000 nm fara traction control... Se vor invarti rotile in gol pana intri in asfalt de asta pare ca nu are performantele lui s63. La fel si pt c63-c43. Edited by emil_sv, 09 August 2017 - 12:45. |
#404
Posted 09 August 2017 - 14:30
emil_sv, on 09 august 2017 - 12:35, said:
1. Da da clar dar eu ma refeream strict la timpii pe hartie. Adica senzatia perceputa intr-o masina cu 4 sec 0-100 fata 4.5 e foarte diferita, intre 9 si 9.5 simti dar nu asa mare pt ca oricum trag greu la viteza. DE asemenea acceleratia de pe loc fiind de multe ori supusa tractiunii nu face o imagine corecta asupra performantelor masinii. O masina cu 150 de cai cam greu sa piarda aderenta, una de 500 sigur are probleme. Sigur la orice masina puternica sau nu acceleratia depinde de cubra de cuplu si de putere, depinde de foarte multe chestii, dar o diferenta intre de 0.2 pana la 0-100 daca pe niste masini de 100 de cai nu simti mare lucru, la masini foarte performante diferenta o simti mai tare, si mai ales la viteza. 2. Prin absurd daca as elimina problema de tractiune la mustangul meu sa zicem cu niste slickuri, sunt convins ca scoate mai bine de 4.8 0-100 cat zice producatorul pe caucicuri normale. Pt ca eu am scos 4.8 in ciuda faptului ca s-a dus in lateral la fiecare schimbare de treapta si ca au scartait si rotile la plecare. La fel la orice alta masina. Problema nu e la fel de accentuata la 4x4 din cauza distribuirii cuplului. 3. Exemplu S63 vs S65. Pana la 100 S63 e mai rapid cu 0.1 desi are mai putina putere si mai mic cuplul dar e 4 matic. La viteza S65 desi are tractiune exclusiv spate, e zeu cu cei 621 de cai si 1000 nm de cuplu. Sunt niste chestii de finete si nu doar de numere. Ca uitandu-te pe hartie ai zice de ce dracu as da 50k in plus pe S65 care e mai lent ca un S63? Nu e. si feelingul in cele doua masini e diferit. Incearca sa pleci de pe loc cu tractiune spate, 620 de cai si 1000 nm fara traction control... Se vor invarti rotile in gol pana intri in asfalt de asta pare ca nu are performantele lui s63. La fel si pt c63-c43. 1. Absolut. Pai chiar daca ramanem in zona matematicii, in primul caz e o imbunatatire de 11%, pe cand in al doilea caz e doar ~5%. Eu stiu f bine ce va putea sa faca C43-ul, adica nu imi imaginez deloc ca va fi C63 sau mai bun si stiu ca vor fi momente, pe drumuri virajate, cand voi regreta ca nu am V8-ul sub capota. Sper ca evacuarea AMG sa reduca la minim numarul lor, dar nu ma pacalesc singur. Pe de alta parte, poate e doar psihologic, dar imi imaginez ca voi fi mult mai multumit cu C43-ul pe timp de iarna, datorita 4MATIC. 2. Ce anvelope ai acum pe Mustang? Stiu ca Michelin PSS sunt f apreciate si un compromis destul de bun daca conduci sportiv. Dezavantajul lor e ca sunt destul de slabe in afara ferestrei de temperatura, din ce am auzit. 3. Problema aparand cand masinile nu exista la test drive si incerci in zadar sa cauti pareri si date dupa care sa le compari. Oricum, nu stiu cine ar alege un C43 in fata unui C63 fara ca bugetul sau condusul aproape exclusiv pe sosele alunecoase sa fie factorii principali. |
#405
Posted 09 August 2017 - 16:03
figo1988, on 09 august 2017 - 14:30, said:
Oricum, nu stiu cine ar alege un C43 in fata unui C63 fara ca bugetul sau condusul aproape exclusiv pe sosele alunecoase sa fie factorii principali. Asa cum zici, daca banii sunt din belsug, atunci ... nu mai conteaza. |
#406
Posted 09 August 2017 - 16:37
figo1988, on 09 august 2017 - 14:30, said:
1. Absolut. Pai chiar daca ramanem in zona matematicii, in primul caz e o imbunatatire de 11%, pe cand in al doilea caz e doar ~5%. Eu stiu f bine ce va putea sa faca C43-ul, adica nu imi imaginez deloc ca va fi C63 sau mai bun si stiu ca vor fi momente, pe drumuri virajate, cand voi regreta ca nu am V8-ul sub capota. Sper ca evacuarea AMG sa reduca la minim numarul lor, dar nu ma pacalesc singur. Pe de alta parte, poate e doar psihologic, dar imi imaginez ca voi fi mult mai multumit cu C43-ul pe timp de iarna, datorita 4MATIC. 2. Ce anvelope ai acum pe Mustang? Stiu ca Michelin PSS sunt f apreciate si un compromis destul de bun daca conduci sportiv. Dezavantajul lor e ca sunt destul de slabe in afara ferestrei de temperatura, din ce am auzit. 3. Problema aparand cand masinile nu exista la test drive si incerci in zadar sa cauti pareri si date dupa care sa le compari. Oricum, nu stiu cine ar alege un C43 in fata unui C63 fara ca bugetul sau condusul aproape exclusiv pe sosele alunecoase sa fie factorii principali. 1. Mie tractiune integrala nu mi se pare o necesitate absoluta. Pot sa merg bine merci iarna si cu tractiune spate, atata timp cat am cauciucuri bune, n-am probleme, plus ca daca chiar trebuie, masina de familie e suv. Oricat de misto s-ar auzi C43 si se aude misto din ce am vazut si eu online, se aude misto pentru un V6, nu e acelasi gen de zgomot ca la V8, V8-ul functioneaza pe alte note muzicale ca asa e el intrinsec. N-am nici o indoiala ca vei fi multumit de c43 indiferent de anotimp, e o masina super. Nu trebuie sa ai buyer's remorse acum, ti-am zis parerea mea, e mai bine mai progresiv cu masinile puternice, si de la golf gti la c63 saltul ar fi fost foarte mare, urmatoarea iti iei un motor mai puternic. Gen un E63+ cu 600 de cai 2. Am uitat dar parca sunt Pirelli si nici nu ma pot uita acum ca sunt prea departe de masina 3. Buget, iarna lunga, sau daily driver daca ai chestii mai rapide in garaj si n-ai nevoie de mai mult pt daily. Oricum vast mai bine decat proletar ca mine cu 220d Edited by emil_sv, 09 August 2017 - 16:37. |
|
#408
Posted 09 August 2017 - 18:39
f1gio, on 09 august 2017 - 18:37, said:
Toate bune si nebune dar "C" cand vine? Asta va intrebati si voi. Asta ma intreb si eu. Asta se intreaba si importatorul aparent. Asta se intreaba si cei de la fabrica Mercedes care stau cu ea in parcare. Mai trist e ca nimeni nu pare sa stie raspunsul... |
#409
Posted 09 August 2017 - 19:31
figo1988, on 09 august 2017 - 18:39, said: Asta va intrebati si voi. Asta ma intreb si eu. Asta se intreaba si importatorul aparent. Asta se intreaba si cei de la fabrica Mercedes care stau cu ea in parcare. Mai trist e ca nimeni nu pare sa stie raspunsul... N-am putut sa ma abtin . |
#410
Posted 09 August 2017 - 19:41
figo1988, on 09 august 2017 - 14:30, said:
2. Ce anvelope ai acum pe Mustang? Stiu ca Michelin PSS sunt f apreciate si un compromis destul de bun daca conduci sportiv. Dezavantajul lor e ca sunt destul de slabe in afara ferestrei de temperatura, din ce am auzit. Pilot Super Sport am eu pe E60, sunt geniale pe asfalt uscat vara, dupa ce se incalzesc. Se si tocesc repede, eu am ~30.000 km cu ele si mai merg cam un sezon, in conditiile in care am xdrive deci nu pot sa fac burnout. Pe ploaie insa, nu mai sunt deloc geniale, evacueaza apa foarte greu. Am patit-o acum vreo 2 luni pe o autostrada in Bulgaria, ploua torential si mi-a fugit spatele destul de violent intr-o baltoaca pe la 100kmh (a intrat dsc-ul), dupa aia am lasat-o mai usor. Si nu e prima oara cand patesc asta pe ploaie, plus ca am un prieten care are tot PSS pe un F10 535d si are aceeasi parere. Insa, pentru uscat, sunt foarte misto. Edited by feitosak1, 09 August 2017 - 19:41. |
#411
Posted 09 August 2017 - 19:53
Pe autostrada in bulgaria eu am facut o acuaplanare de toata frumusetea... mergeam in coloana cu 100 la ora, Megane... si la un moment dat parca m-a luat cineva si ma troznit de parapetul din stânga. Apoi am tras de volan, am iesit de pe asfalt si am frecat cu masina de jos, pe dreapta. Mi-au sarit airbag-urile de pe lateral, alea cortina.
Eu cred ca autostrada aia are niste probleme... sofia-plevna. Am mai avut alta data fara incidente cu audiul meu vechi ceva asemator. Edited by MembruAnonim, 09 August 2017 - 19:55. |
|
#413
Posted 09 August 2017 - 22:32
MembruAnonim, on 09 august 2017 - 19:53, said:
Pe autostrada in bulgaria eu am facut o acuaplanare de toata frumusetea... mergeam in coloana cu 100 la ora, Megane... si la un moment dat parca m-a luat cineva si ma troznit de parapetul din stânga. Apoi am tras de volan, am iesit de pe asfalt si am frecat cu masina de jos, pe dreapta. Mi-au sarit airbag-urile de pe lateral, alea cortina. Eu cred ca autostrada aia are niste probleme... sofia-plevna. Am mai avut alta data fara incidente cu audiul meu vechi ceva asemator. |
#414
Posted 10 August 2017 - 09:01
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users